Seizoenscollecties

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 22:49

Puppetje schreef:
Het scheelt mij geld, want ik vind deze collectie dus niet mooi. Ik wacht wel weer op de volgende collectie.


Ik ben niet de enige dus! :)

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 07:43

Marjoleine89 schreef:
[ [url=m/n6BNKo.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heel gaaf!
Is het nou meer donkerblauw of meer zwart?

XUlyssesX

Berichten: 3548
Geregistreerd: 16-05-05
Woonplaats: Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 09:49

Marjoleine89 schreef:
[ [url=m/n6BNKo.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw!! jaloers!! ik kan dit dekje nergens vinden -O-

xLiez

Berichten: 1894
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 10:43


Marjoleine89

Berichten: 1227
Geregistreerd: 15-11-08

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 11:15

In een bepaalde hoek neigt het naar blauw maar van bovenaf vind ik het zwart

alicelover

Berichten: 2349
Geregistreerd: 28-04-05
Woonplaats: beetgumermolen friesland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 20:51

XUlyssesX schreef:
Marjoleine89 schreef:
[ [url=m/n6BNKo.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw!! jaloers!! ik kan dit dekje nergens vinden -O-

Bij Ruitersport Gierman nu met 20% korting. Ik heb hem daar nu net besteld. :)

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 09:54

Oh wow, wel super gaaf die glossy BS! Het halster vind ik ook heel mooi, zowel die zwarte als die bruine. Denk dat ik daar er misschien wel 1 van wil :)

proven02
Berichten: 761
Geregistreerd: 22-01-18

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 12:30

Ook ik ga mij even mengen in dit topic, leuk topic!

Ik ben ook helemaal fan van de nieuwe eskadron collectie, heb 23 november een shopdag gepland en wil minimaal een zweetdeken en 2 dekjes van de collectie zo'n zin in!

Heb een vraagje aan jullie, heb net het deepbrown bordeaux dekje van equestrian Stockholm gekregen voor mijn verjaardag en zelf de pink pearl besteld. Nu ben ik op zoek naar flextrainers of peesbeschermers die hier mooi bij staan heeft iemand ideeën?

Afbeelding
Afbeelding

Heb al veel setjes met bandages maar wil daar niet altijd de tijd voor nemen om die helemaal om te doen dus sommige setjes zijn handiger om die met flextrainers of peesbeschermers te hebben dacht ik zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 12:48


M_ontana
Berichten: 1280
Geregistreerd: 28-02-17

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 12:59

Er zijn roze beschermers van kramer die denk ik wel goed bij de roze passen, maar daar zou ik de link even van moeten zoeken :)

Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 13:19

Ik heb dit setje gekocht van equestrian stockholm <3 :~




Afbeelding

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 13:57

Heeft iemand enig idee of de sluitingen van de halsters van de nieuwe heritage collectie hetzelfde zijn als die van vorig jaar?

pradadaan

Berichten: 4669
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:05

Eskadron heritage <3
Afbeelding

Bij deze heb ik ook een halster maar die kleur kreeg ik er niet mooi op omdat het al donker wordt
Afbeelding

wodant
Berichten: 735
Geregistreerd: 11-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:45

Lottekuhh_x schreef:
Heeft iemand enig idee of de sluitingen van de halsters van de nieuwe heritage collectie hetzelfde zijn als die van vorig jaar?


Nee de kleur is wel anders, vind deze mooier en glimt ook meer. Je bedoeld de kleur toch? :)

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 23:04

Tessawodan schreef:
Lottekuhh_x schreef:
Heeft iemand enig idee of de sluitingen van de halsters van de nieuwe heritage collectie hetzelfde zijn als die van vorig jaar?


Nee de kleur is wel anders, vind deze mooier en glimt ook meer. Je bedoeld de kleur toch? :)


Jaa de kleur, vergeten erbij te typen.. .oeps. Dat vermoeden had ik al ja. Volgensmij neigt het ook meer echt naar koper/bruin dan rosé? Ik heb namelijk een halster van vorig jaar en wilde er misschien nog een touwtje bij kopen, alleen vind die van deze collectie leuker qua kleuren. Nu wil ik nog liever een nieuwe halsterset van deze collectie, alleen heb ik nog zoveel nieuwe ongebruikte halsters in m'n kast liggen. Inclusief die van vorig jaar, ze zijn gwn te mooi om te gebruiken :D

wodant
Berichten: 735
Geregistreerd: 11-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 23:19

[/quote]
Jaa de kleur, vergeten erbij te typen.. .oeps. Dat vermoeden had ik al ja. Volgensmij neigt het ook meer echt naar koper/bruin dan rosé? Ik heb namelijk een halster van vorig jaar en wilde er misschien nog een touwtje bij kopen, alleen vind die van deze collectie leuker qua kleuren. Nu wil ik nog liever een nieuwe halsterset van deze collectie, alleen heb ik nog zoveel nieuwe ongebruikte halsters in m'n kast liggen. Inclusief die van vorig jaar, ze zijn gwn te mooi om te gebruiken :D[/quote]

Jaa ik vind hem meer naar koper neigen, de rosè vond ik best wel oranje achtig en dat heeft deze helemaal niet. Heb ze vergeleken, wil morgen wel een foto maken van de kleuren naast elkaar, ik heb van allebei de collecties een halster namelijk allebei nog nieuw hahaha. :D

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 23:41

Tessawodan schreef:


Jaa ik vind hem meer naar koper neigen, de rosè vond ik best wel oranje achtig en dat heeft deze helemaal niet. Heb ze vergeleken, wil morgen wel een foto maken van de kleuren naast elkaar, ik heb van allebei de collecties een halster namelijk allebei nog nieuw hahaha. :D[/quote]

Ohh jij bent er dus ook zo één! :D
Aan de ene kant... als ik er nu nog eentje koop kan ik er eentje "mooi" houden hihi. Als je dat zou willen doen graag :j

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 23:41

Tessawodan schreef:
Jaa ik vind hem meer naar koper neigen, de rosè vond ik best wel oranje achtig en dat heeft deze helemaal niet. Heb ze vergeleken, wil morgen wel een foto maken van de kleuren naast elkaar, ik heb van allebei de collecties een halster namelijk allebei nog nieuw hahaha. :D


Ohh jij bent er dus ook zo één! :D
Aan de ene kant... als ik er nu nog eentje koop kan ik er eentje "mooi" houden hihi. Als je dat zou willen doen graag :j

wodant
Berichten: 735
Geregistreerd: 11-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 23:46

Lottekuhh_x schreef:
Tessawodan schreef:
Jaa ik vind hem meer naar koper neigen, de rosè vond ik best wel oranje achtig en dat heeft deze helemaal niet. Heb ze vergeleken, wil morgen wel een foto maken van de kleuren naast elkaar, ik heb van allebei de collecties een halster namelijk allebei nog nieuw hahaha. :D


Ohh jij bent er dus ook zo één! :D
Aan de ene kant... als ik er nu nog eentje koop kan ik er eentje "mooi" houden hihi. Als je dat zou willen doen graag :j


Jahaha :') wil ze graag netjes houden, ik zal morgen een foto maken.

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 09:15

Haha ik wil ook een halster, maar ik heb nog een vrijwel nieuw halster in de kast, en een echt helemaal nieuw halster in de verpakking thuis.

Maar misschien wil ik wel gewoon 1 hele mooie, voor de trailerritjes :) Dan wil ik dus die koperkleurige glanzende <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 10:04

Halster koop ik echt nooit := Ik heb er eentje met bont voor in de trailer, een leren voor shoots en een oude voor de paddock. Wat doen jullie met zoveel halsters? Gebruik je ze ook echt allemaal? :')

wodant
Berichten: 735
Geregistreerd: 11-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 10:05

_Dreamer schreef:
Halster koop ik echt nooit := Ik heb er eentje met bont voor in de trailer, een leren voor shoots en een oude voor de paddock. Wat doen jullie met zoveel halsters? Gebruik je ze ook echt allemaal? :')


Nee :') :')

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 10:13

Ik heb ook een leren trailer halster, maar momenteel staat hij met monty roberts op de wagen. En een halster om uit de wei te halen/poetsen.

Ben wel vd sets met rijden, maar qua halsters, dekens totaal niet.

Zag dat halster van HH met rose gold, vond die heel erg mooi, maar helaas geen leer.

proven02
Berichten: 761
Geregistreerd: 22-01-18

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 11:15

Nee ik gebruik altijd zelfde halster haha maar halster zijn relatief zo goedkoop vergeleken met andere paardenspullen dus altijd leuk om weer een nieuwe te kopen

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 11:19

_Dreamer schreef:
Halster koop ik echt nooit := Ik heb er eentje met bont voor in de trailer, een leren voor shoots en een oude voor de paddock. Wat doen jullie met zoveel halsters? Gebruik je ze ook echt allemaal? :')


Ik heb alleen een weidehalster :') dus ik wil er nu wel 1 bij de deken die ik besteld heb