Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 17:16

Zo weer onderweg naar huis! Wat was het “rustig” in het park ter vergelijking met 6 weken geleden. Hebben nu niet alle attracties gedaan, maar voornamelijk achtbanen en vandaag wat foto’s :) eindelijk Winnie & Peter Pan, die waren er de vorige x niet.
Toen we bij Minnie op de foto waren zagen we het hele plein vol met karakters, Pinokkio, hook, lion king, jungle book, maar toen we daar heen wouden na toilet bezoek, waren ze weg .... nu maar eens denken en sparen voor een volgende keer.

prugelpiet

Berichten: 12568
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 16:59

Ik heb in het topic gezocht, maar ik kom er nog niet zo goed uit.
Als je een jaarpas koopt, kan je niet meteen dezelfde dag het park in, maar pas 2 dagen later?
Kan je m dan niet thuis al activeren zodat je wel meteen het park in kan? Als we s ochtends vroeg weg gaan is het natuurlijk wel zo leuk als we die dag al het park in kunnen.

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 21:39

prugelpiet schreef:
Ik heb in het topic gezocht, maar ik kom er nog niet zo goed uit.
Als je een jaarpas koopt, kan je niet meteen dezelfde dag het park in, maar pas 2 dagen later?
Kan je m dan niet thuis al activeren zodat je wel meteen het park in kan? Als we s ochtends vroeg weg gaan is het natuurlijk wel zo leuk als we die dag al het park in kunnen.


Als je de goedkoopste versie koopt, moet je inderdaad 2 dagen wachten. Je kan thuis niks activeren, dat gebeurd pas in het park zelf.
Na de goedkoopste heb je de Magic Flex uit mijn hoofd kost die nu 219 euro. Deze is 300 dagen per jaar geldig, maar wel gelijk op de dag van aankoop/activering.
Ik heb deze in april gekocht, kon met mijn e-ticket het park in en heb (let daar wel op, maakt niet uit welke je kiest) ruim 2 uur erover gedaan om mijn e-ticket voor een echt pasje om te ruilen. Fransen zijn niet zo snel ...

Je kan ook gewoon normale tickets kopen bij de entree en dan je jaarpas kopen bij Bureau Passport (bij de Space Mountain in de buurt), dan wordt de prijs van je entree kaart van je jaarpas afgehouden.

brennie85

Berichten: 572
Geregistreerd: 03-11-08
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 20:00

Iemand een ervaring met de start van een thema in Disney? We zitten te denken om de eerste week van oktober te gaan. Vanaf 1 oktober start Halloween. Nu zou ik het niet leuk vinden als dan de helft nog niet af is, dus dat ze het thema moeten opbouwen nog. Al hoewel ik me bij Disney niet kan voorstellen dat ze van half werk houden. Maar het Marvel thema eindigd 30 sept en Halloween begint dan gelijk de dag daarna.. doen ze dan alles snachts misschien? Iemand een idee/ ervaring?

Tevens ben ik benieuwd of iemand ervaring heeft met Disney hotel new York. Vorige keer zaten we in sequoia Lodge maar nu kunnen we voor 35 euro meer ( totaal voor 4 nachtjes) ook naar hotel new York. Lijkt toch allemaal net iets netter.

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 22:55

Toen ik laatst was, was net 4 dagen het Marvel thema, maar het thema daarvoor was al even afgelopen.
Marvel is nu in de studio’s en Halloween en Mickey’s verjaardag zal meer richting het “normale” park gaan. Dus denk dat daar wel genoeg tijd voor is.

Volgens mij is New York nu in Marvel style omgetoverd ... geen ervaring mee, want ik boek hotels buiten Disney ivm jaarkaart.

brennie85

Berichten: 572
Geregistreerd: 03-11-08
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 22:25

Topic is een beetje stil maar.. we hebben geboekt! 4 dagen 3 nachten in oktober! Zin in!

Vorige keer dat we zijn geweest was het een week voor kerst en rete rete druk. Hopenlijk nu wat minder waardoor het relaxter wordt. Vond het vorige keer hard werken met om 7 uur ontbijten en snel naar het park om BuZz alvast te doen en verder de app met wachttijden in de gaten houden en dus van hot naar her in alle attracties ratatouille en phantom manor zijn wel dicht als we gaan, dat is wel jammer maar goed.. aftellen geblazen!

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 22:54

brennie85 schreef:
Topic is een beetje stil maar.. we hebben geboekt! 4 dagen 3 nachten in oktober! Zin in!

Vorige keer dat we zijn geweest was het een week voor kerst en rete rete druk. Hopenlijk nu wat minder waardoor het relaxter wordt. Vond het vorige keer hard werken met om 7 uur ontbijten en snel naar het park om BuZz alvast te doen en verder de app met wachttijden in de gaten houden en dus van hot naar her in alle attracties ratatouille en phantom manor zijn wel dicht als we gaan, dat is wel jammer maar goed.. aftellen geblazen!


Gaaf hoor Oktober ;) Dan is Mickey 90 jaar en hebben ze 90 dagen feest!! En Halloween.
Ik twijfel om dan nog een keer te gaan en dan pas in januari/februari/maart/april nog een keer, maar dat hangt er vanaf als prinsessen en piraten in maart/april terug keert, want dan wil ik die nog een keer zien ...

Kiki1995

Berichten: 1077
Geregistreerd: 14-01-15
Woonplaats: Achterhoek

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 15:02

Was volgens mij confirmed dat die terug zouden komen hoor Samy!

Ik heb met mijn vriend een weekendje Parijs geboekt, 28 juli zijn we 1 dag in Disney :')

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 23:51

Kiki1995 schreef:
Was volgens mij confirmed dat die terug zouden komen hoor Samy!

Ik heb met mijn vriend een weekendje Parijs geboekt, 28 juli zijn we 1 dag in Disney :')


Ja die komen terug, alleen nog niet wanneer ... en mn jaarkaart loopt 24 april af, dus als die daarvoor nog een x komt dan ga ik die periode zeker nog terug!
Gaaf, lekker dagje Disney :) doe je beide parken dan
?

Kiki1995

Berichten: 1077
Geregistreerd: 14-01-15
Woonplaats: Achterhoek

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 14:25

Ja we hebben wel een ticket voor beide parken maar ik denk dat we het meeste van de dag in de Studio's zullen zijn ivm de Marvel shows!

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 16:41

Kiki1995 schreef:
Was volgens mij confirmed dat die terug zouden komen hoor Samy!

Ik heb met mijn vriend een weekendje Parijs geboekt, 28 juli zijn we 1 dag in Disney :')


Bijna ;) Hoop wel dat het weer mee valt voor jullie...

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 17:03

Ik ga de 30e al :D

Kiki1995

Berichten: 1077
Geregistreerd: 14-01-15
Woonplaats: Achterhoek

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 08:54

Wij gaan aankomend weekend naar Parijs! Natuurlijk 1dagje Disneyland ingeboekt :D

Anoniem

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 12:12

Ik ga in augustus weer 3 dagen. En dan 2 maandjes wachten en dan ga ik weer heen :):) (in oktober)

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 22:34

Hoe zit het eigenlijk met het DRINKWATER in DLP? Is het veilig? (lees geruchten dat het naar chloor smaakt...) Of kan je het gewoon zonder zorgen drinken? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 22:42

CoonArt schreef:
Hoe zit het eigenlijk met het DRINKWATER in DLP? Is het veilig? (lees geruchten dat het naar chloor smaakt...) Of kan je het gewoon zonder zorgen drinken? :)

Al het kraanwater is chloor. Wij nemen zelf altijd boel flesjes water mee

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 22:44

love_western schreef:
CoonArt schreef:
Hoe zit het eigenlijk met het DRINKWATER in DLP? Is het veilig? (lees geruchten dat het naar chloor smaakt...) Of kan je het gewoon zonder zorgen drinken? :)

Al het kraanwater is chloor. Wij nemen zelf altijd boel flesjes water mee

Maar kan je het drinken? Of sterk af te raden?

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 23:18

Het is Frankrijk dus ik drink in de hotels ervan. In het park staan drink fonteintjes.

Anoniem

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 23:20

Je kunt het drinken, ik vind het alleen niet lekker

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 23:22

Ja als je er tegen kan dan kan je het gewoon drinken :)
Ik helaas niet dus gaat altijd voldoende mee in de tas en koop altijd in het park. Die paar euro maakt dan niet zoveel uit imo

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 19:24

Net gezien dat volgend voorjaar inderdaad de piraten en prinsessen weer terug komt. Super goedkoop hotel gevonden op 15 min rijden van Disney, dus nu nog even een reisgenoot zoeken :)

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 19:25

Morgen naar Disney! *\%/* :# :):)


:wave:

brennie85

Berichten: 572
Geregistreerd: 03-11-08
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 19:40

Veel plezier! Ik moet nog negen weken wachten :(

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 21:47

CoonArt schreef:
Morgen naar Disney! *\%/* :# :):)


:wave:


Geniet ervan! Hopelijk beetje te doen qua weer.

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 21:58

Samy schreef:
CoonArt schreef:
Morgen naar Disney! *\%/* :# :):)


:wave:


Geniet ervan! Hopelijk beetje te doen qua weer.

Buienradar gezien, geen vuiltje aan de lucht! MOcht iemand het willen weten: KYRIAD Hotel! :D