[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ellalover

Berichten: 171
Geregistreerd: 24-11-12
Woonplaats: Het hoge Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 13:41

Hoii, ik had een vraagje. Ik wil graag een bruin softshell wedstrijdjasje, maar ik vind ze nog wel wat aan de prijzige kant. Toevallig iemand die weet waar je soortgelijke softshell jasjes kunt krijgen voor een lagere prijs, en die je zelf dan kan oppimpen ?

Capriootje

Berichten: 6752
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 13:42

Wat vind je prijzig? De Harry's Horse saint tropez?

ellalover

Berichten: 171
Geregistreerd: 24-11-12
Woonplaats: Het hoge Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 13:47

Jaa, die is gelijk al €80 euro en dat is voor mij al best wel een uitgave :=

Ook omdat ik niet zo heel vaak wedstrijden rij nu, maar wel een leuker jasje wil hebben dan die k nu heb.

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 13:54

EJ heeft nu 21% korting en hebben volgens mij ook gewoon die van Harrys Horse :j En anders gewoon via Marktplaats

ellalover

Berichten: 171
Geregistreerd: 24-11-12
Woonplaats: Het hoge Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 13:58

Klopt, dan zou hij nog €63 euro zijn, dus dat zou eventueel kunnen.
Maar zijn er ook mensen die hun eigen jasje hebben gemaakt, of een jasje hebben gekocht en die hebben opgepimpt ? Vraag me af waar je zulke niet wedstrijd softshell jasjes kunt kopen.

Mp en bokt hou ik ook in de gaten, helaas komt er niet zoveel bruin voor :(

MyWishMax

Berichten: 25323
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 14:00

Nadeel van EJ is wel dat ze niet altijd alle kleuren van een product in het assortiment hebben en die dus ook niet onder de korting vallen. Je kan ze wel bestellen, maar dan voor de volledige prijs. Ik wilde namelijk een plastron, dekje en rijlaarzen(en nog wat dingen), de modellen hadden ze allemaal wel, maar niet in de kleur die ik wilde. Dus ik nam contact op en kreeg te horen dat ze die natuurlijk konden bestellen, maar de korting niet geldig was dan. :+

Nu snap ik wel dat je geen 30 kleuren van 1 dekje hebt, maar als een plastron in 3 varianten is en je hebt er maar 2, waarom die 3e niet. :+ Of rijlaarzen die in 2 kleuren bestaan en maar 1 kleur in assortiment.

Ik rijd vrijdag dus even naar de winkel om te kijken of ze nog wel iets hebben wat ik nodig heb, anders ga ik maar op zoek naar een andere winkel. Ik heb nog een plastron, handschoenen, wedstrijdshirt en nieuwe laarzen nodig. En het liefst een riem. :')

ellalover

Berichten: 171
Geregistreerd: 24-11-12
Woonplaats: Het hoge Noorden

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 14:02

Dat wist ik nog niet van ej ! Dat is wel balen dan, en ook wel vreemd. Wat je al zei, als je er 2 hebt, waarom de 3e dan niet. Geef op zn minst dan de korting bij het nabestellen :=

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 14:04

ellalover schreef:
Klopt, dan zou hij nog €63 euro zijn, dus dat zou eventueel kunnen.
Maar zijn er ook mensen die hun eigen jasje hebben gemaakt, of een jasje hebben gekocht en die hebben opgepimpt ? Vraag me af waar je zulke niet wedstrijd softshell jasjes kunt kopen.

Mp en bokt hou ik ook in de gaten, helaas komt er niet zoveel bruin voor :(


Ik heb mijn eigen jasje gepimpt, je kan ook een normaal bruin colbertje kopen en daar iets leuks uit fabriceren

ambre

Berichten: 7148
Geregistreerd: 19-04-09

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 14:09

Als er een kortingsactie bij Divoza is dan kun je wel met korting bestellen.

Phoeboe

Berichten: 390
Geregistreerd: 04-07-16
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 14:47

ellalover schreef:
Klopt, dan zou hij nog €63 euro zijn, dus dat zou eventueel kunnen.
Maar zijn er ook mensen die hun eigen jasje hebben gemaakt, of een jasje hebben gekocht en die hebben opgepimpt ? Vraag me af waar je zulke niet wedstrijd softshell jasjes kunt kopen.

Mp en bokt hou ik ook in de gaten, helaas komt er niet zoveel bruin voor :(


Ben je perse opzoek naar een softshell? Ik heb een bruin jasje te koop maar is geen softshell

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 14:48

Een eigen jasje maken is heel duur. Dan moet je bij de H&m gaan kijken ofzo of op mp

marsyl

Berichten: 1641
Geregistreerd: 02-05-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 14:58

ellalover schreef:
Hoii, ik had een vraagje. Ik wil graag een bruin softshell wedstrijdjasje, maar ik vind ze nog wel wat aan de prijzige kant. Toevallig iemand die weet waar je soortgelijke softshell jasjes kunt krijgen voor een lagere prijs, en die je zelf dan kan oppimpen ?


Felix Bühler heeft een softshell jasje, bruin met een wit biesje. Die heb ik ook, fijn jasje hoor! Zit rond de 65 euro geloof ik!

S_en_Z

Berichten: 9371
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Nieuwegein-Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 15:05

ellalover schreef:
Klopt, dan zou hij nog €63 euro zijn, dus dat zou eventueel kunnen.
Maar zijn er ook mensen die hun eigen jasje hebben gemaakt, of een jasje hebben gekocht en die hebben opgepimpt ? Vraag me af waar je zulke niet wedstrijd softshell jasjes kunt kopen.

Mp en bokt hou ik ook in de gaten, helaas komt er niet zoveel bruin voor :(


Mijn softshell (zwart) jasje wordt voor mij gepimpt momenteel. Komen turqoise accenten op. Ben zo benieuwd!

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 15:18

ellalover schreef:
Hoii, ik had een vraagje. Ik wil graag een bruin softshell wedstrijdjasje, maar ik vind ze nog wel wat aan de prijzige kant. Toevallig iemand die weet waar je soortgelijke softshell jasjes kunt krijgen voor een lagere prijs, en die je zelf dan kan oppimpen ?


Ik vind zelf de QHP Coco een erg leuk jasje voor een leuk bedrag. Maar weet niet zeker of deze ook in bruin is

Gister bij de Epplejack geweest kijken voor een nieuw jasje. Vond de jasjes van Lotus romeo erg chique maar helaas zijn ze te lang waardoor de achterkant raar uitstaat. Verder vond ik niet dat ze erg veel mooie jasjes hebben (althans wat ik mooi vind :') )Ook nog even bij Horsehop geweest daar 2 mooie van pikeur gezien. Nog maar even nadenken wat het gaat worden.
Vind de jasjes van equiline ook erg mooi maar zaten ook niet mooi en vind ze eigenlijk ook wel wat te prijzig.

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 19:33

Eerder was lotus Romeo maatwerk, die veel mogelijkheden hadden. Is dat er niet meer?

Alice13

Berichten: 2519
Geregistreerd: 12-07-09
Woonplaats: Rijssen

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 22:56

Softshell is een vrije dure stof, meestal niet te koop bij een stoffen winkel. Althans niet voor een lage prijs en als je dan nog moet laten maken -'+ knopen en andere fornituren dan is 63 euro bij EJ niet heel duur.

Waarom winkels niet alle kleuren in assortiment hebben heeft vaak te maken met afname soms kiest een grote keten ervoor wel het merk te verkopen maar een deel vd collectie aan te schaffen. Hiervoor worden prijs afspraken gemaakt: vaak zijn dit de standaard kleuren en of seizoens kleuren. De bijzondere of minder vaak verkopende kleuren worden niet ingekocht maar als keten kunnen ze wel de service leveren deze te bestellen hiervoor krijgt een winkel geen korting en biedt dit dan ook de klant niet aan.
Zo werkte het tenminste toen ik nog in de winkel werkte O:)

MyWishMax

Berichten: 25323
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 14:35

Alice13 schreef:
Waarom winkels niet alle kleuren in assortiment hebben heeft vaak te maken met afname soms kiest een grote keten ervoor wel het merk te verkopen maar een deel vd collectie aan te schaffen. Hiervoor worden prijs afspraken gemaakt: vaak zijn dit de standaard kleuren en of seizoens kleuren. De bijzondere of minder vaak verkopende kleuren worden niet ingekocht maar als keten kunnen ze wel de service leveren deze te bestellen hiervoor krijgt een winkel geen korting en biedt dit dan ook de klant niet aan.
Zo werkte het tenminste toen ik nog in de winkel werkte O:)


Het gaat hier niet om seizoenskleuren, maar wel om standaardkleuren die dus niet in het assortiment zitten. Zoals een HH plastron met blauw. :+ Of de bruine uitvoering van een rijlaars, wat ook standaard kleur is.

Kijk, bij het dekje kan ik er in komen. Ik wilde de BR event in champagne, maar dat is geen kleur die vaak verkocht wordt (tegenwoordig kan ik zelfs nergens meer iets in die kleur vinden), dus dat ze die niet hebben en tig andere kleuren wel snap ik. Maar bij een plastron waar er maar 3 of 4 kleuren van bestaan?

ambre schreef:
Als er een kortingsactie bij Divoza is dan kun je wel met korting bestellen.


Ook als die kleur bijvoorbeeld ook niet in de webshop staat? Ze hebben nu korting op rijlaarzen, maar ik wil bruin en geen zwart. :+

Alice13

Berichten: 2519
Geregistreerd: 12-07-09
Woonplaats: Rijssen

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 18:19

Lastig is dat hè. Maar ook blauw of bruin wordt soms gezien als een risico kleur en daarom wordt er dan gekozen om een jasje in veilig zwart en een andere kleur te kiezen. Helaas voor jou wil jij net de andere kleur. Hopelijk kan je toch je setje nog zo vinden dat prijs en kleur je aan staat :D

MyWishMax

Berichten: 25323
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 19:16

Het gaat niet om een jasje ;) Daar snap ik het bij, die zijn ook duurder.

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 21:24

Waar vind ik betaalbaar champagne/Off white wedstrijd spullen?
Iemand leuke tips?
Shirt, plastron, handschoenen...
Broek heb ik, rijd nu in wit/bruin, leek me leuk om ook eens champagne/Off white bruin te kunnen doen, maar blijkt niet zo heel makkelijk te vinden...

Shirt mag trouwens ook donker gebruik met alleen champagne boordje

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 23:22

Lithya schreef:
Eerder was lotus Romeo maatwerk, die veel mogelijkheden hadden. Is dat er niet meer?

Oh das een goeie, dat ga ik eens nakijken. Thnx!

Deeks93
Berichten: 1106
Geregistreerd: 22-09-13
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 01:05

Nouvel schreef:
Waar vind ik betaalbaar champagne/Off white wedstrijd spullen?
Iemand leuke tips?
Shirt, plastron, handschoenen...
Broek heb ik, rijd nu in wit/bruin, leek me leuk om ook eens champagne/Off white bruin te kunnen doen, maar blijkt niet zo heel makkelijk te vinden...

Shirt mag trouwens ook donker gebruik met alleen champagne boordje



Nou daar ben ik ook benieuwd naar! Niks bij ej en divoza of lokale zaak.
Zoek nog een broek en plastron... rest inmiddels bij elkaar

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 07:26

Ik zag 't ook nergens inderdaad...
Zag nu wel dat mijn champagne broek toch anders van kleur is dan Off white dekje, beetje jammer, dacht dat dat hetzelfde was....

Getup

Berichten: 8280
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 07:38

Die kleuren bij elkaar zoeken is echt gruwelijk moeilijk -O-

faithjee

Berichten: 240
Geregistreerd: 24-05-09
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 10:01

Champagne/crème/offwhite is idd super moeilijk.. ik heb de broek en shirt van harryshorse (die ik heb aangepast met blauw)
En dekje van eskadron en br

Afbeelding

Afbeelding


ik heb toevallig van de week harryshorse een mail gestuurd of ze niet weer eens een collectie doen in crème. Maar op niet moment komt die niet in de collectie, misschien in de toekomst als er meer vraag naar was! Iedereen even mailen dus naar harryshorse haha