Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 20:52

Dat wilde ik net voorstellen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 21:04

Knap drakenkind :P , en ja neem de pen maar mee :))

_Fleurtjuhh_
Berichten: 485
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Tiel

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 21:31

Oh, sorry Yf, wilde je niet belasten met extra werk. Maar ben zo te zien niet de enige die het lastig vind om de beelden te matchen. :D O:)

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-17 21:34

Ja ik ben wel een beetje bang dat ik door mijn rug ga door dat extra gewicht van die pen, maar voor jullie wil ik dat risico uiteraard wel nemen :D

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 21:38

mijn hemel ze is al veranderd van klein lief draakje, naar stoer schattig coole nog net geen vuurspuwend draakje <3 ze is echt mega goed gelukt

oh maar 73cm, dan was melody groter.
nu een eerste veulen is altijd wat kleiner bij geboorte.

ze kan wel heel mooi lopen naast mams, benieuwd naar de keuring

_Fleurtjuhh_
Berichten: 485
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Tiel

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 22:07

Ik kan je wel voorlichten over juiste tiltechnieken als ergotherapeut in opleiding :D .
Willen natuurlijk niet dat je geblesseerd raakt en daardoor minder vaak naar Vu en de rest kan. O:)

gerlindie

Berichten: 4642
Geregistreerd: 10-08-10

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 22:37

Ik raad aan om een pen in iets te stoppen wat in de volksmond "broekzak" heet.
Het is een zeer vernuftige uitvinding, en er is zelfs keuze of je de pen aan de zijkant of aan de achterkant wilt dragen.

Als je last krijgt van evenwichtsstoornis, dan zou je kunnen overwegen om in de andere "broekzak" ook een pen te stoppen, zodat je weer in balans komt.

Wel moet je dan natuurlijk rekening houden met het extra gewicht wat er bij komt.
Al met al is het denk ik vooral een kwestie van uitproberen en kijken wat in jouw geval werkt :D

Sincere

Berichten: 578
Geregistreerd: 18-02-12

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 22:47

Mooi duo, zo samen in draf!

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-17 23:03

_O- _O-
(ik zal maar niet aan mijn klaagzang beginnen over het gebrek aan zakken in vrouwenbroeken)

Ja Fleurtjuhh! Wij willen een cursus ergonomisch pen oppakken! (krijg je ook een leuk CV)

Fotsy: ik ben er ook ontzettend blij mee. Kleiner dan Melody := dat is wel erg haha, Kirs en Pjotr zijn toch wel een stukje groter dan Elsa en Marcel. Nu weet ik niet zeker of het klopt hoor, ik ging het ook bij Kirs proberen om te kijken hoe betrouwbaar het was en daar kwam ik 5 cm lager uit dan ze eigenlijk is (maar dat was ook minder makkelijk meten op borstkas hoogte). Als ik pixels meet op foto's zou ze 78 cm moeten zijn ongeveer. Ze is in ieder geval niet groter dan 78 cm, want dan zouden mijn benen niet lang genoeg zijn om haar klem te kunnen zetten ~~}> (wat gelukkig al minder vaak nodig is). Aan de andere kant is ze ook niet heel groot, dus het zou best kunnen dat jouw joekel van een veulen inderdaad groter is :j .

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-17 19:56

Nou jullie vragen en wij draaien hoor :D . Pen gisteren in de PasTas gedaan (ja, dat is een tas met een foto van Pashtashe erop :') ) en vandaag Vu ermee geplaagd.

Wat moet je met dat gekke ding? >;)
Afbeelding

En dan de penmeting van het hoofd van Vu (pen zo dicht als mogelijk in de buurt, maar iets afstand dus hij lijkt iets groter) -:)
Afbeelding
Afbeelding

Zo nog even kijken of ik nog ander leuk beeldmateriaal heb, maar deze moest ik alvast even posten ;) .

Monique1963

Berichten: 8645
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 20:09

echt een liefie!

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 21:31

wat een verfijnd hoofdje, ongelooflijk veeeeeeel te schattig

gerlindie

Berichten: 4642
Geregistreerd: 10-08-10

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 21:40

En dan is ze al zo gegroeid sinds ze geboren is :oo

Geen rugklachten er aan over gehouden trouwens? :')

Femke_Tweety

Berichten: 11985
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 21:56

Bij dat type pen is het risico op een blauwe tong ook al zo groot.

't zijn me nogal pennen.

Dat je Vu daaraan bloot durft te stellen.
Schriktraining part 1 zeg maar...

Anoniem

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 22:18

Blauwe draken zijn best mooi :j

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-17 23:25

Als het dan toch een aparte kleur moet zijn, doe dan maar blauw inderdaad :+
En wel rugklachten (maar die had ik al :Y) ), ik heb de pen heel verantwoord in de buidel van mijn trui gedragen, heb je ook geen evenwichtsprobleem :+

Ik kwam vandaag aan met zo'n lief en vredig uitzicht, helaas dacht Kirs: Hé tot later stelletje slaapkoppen, ik ga kijken of er wat te eten te halen is. Dus het vredige plaatje werd een beetje verstoord :o
Afbeelding

En Kirsten is niet altijd even blij met het drakenkind, Vu lancering in 3...2...1... (gelukkig was Vu al weg bij 0)
Afbeelding

En voor de liefhebbers van bewegend beeld materiaal (hier weer even een momentje waarop gezelschap iets minder wordt gewaardeerd :') ). Gewoon een beetje gescharrel en de ontdekking van de voerpan. Want daar mag ze normaal niet bij in de buurt komen als er nog eten in zit :')
Geluid uit of zacht, ik moet nog even leren om mijn mond te houden tijdens het filmen

Koper

Berichten: 30272
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 23:33

Haha, dat slidinkje :D

Goh... de penmeting plaatst het toch allemaal in perspectief. Zou je niet haar stokmaat ook met de pen kunnen meten, dan krijg je misschien een wat preciezer resultaat? Misschien het handigst met twee pennen (ook ivm het in balans lopen), zodat je ze boven elkaar kunt houden in een soort deze-pen-op-deze-pen-systeem.

Monique1963

Berichten: 8645
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 11:21

Droppig, dat ene momentje op ca 1:23 waar ze volgens mij excuses vraagt aan Kirsten door te smakken?

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-17 11:31

Ja ik ben bang dat ze teleurgesteld zal zijn over een jaar of 3-4 als ze tot de ontdekking komt dat ze een menpony moet worden ipv een westernpaard :') . De slidings worden fanatiek geoefend.
De pen wordt gewoon de universele Vu-meetmethode.

Ze smakt er goed op los inderdaad, mooi om te zien hoe de paardentaal gewoon 'ingebouwd' zit. Niet alleen naar Kirsten maar ook tegen ons, op dat moment kan het dus inderdaad naar Kirs zijn. Maar ze doet het ook als ze naar me toe wil komen maar ik niet op mijn hurken ga zitten, zo rechtopstaand zijn mensen nog een klein beetje spannend dus dan wil ze wel even duidelijk maken dat ze een heel onschuldig veulentje is.

JolisaJ

Berichten: 1942
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Het mooie Flakkee

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 11:53

Wat een pentheorieën allemaal hier. Is er nu niemand anders benieuwd naar de enige echte PasTas? :D

Monique1963

Berichten: 8645
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 14:57

mooney schreef:
dan wil ze wel even duidelijk maken dat ze een heel onschuldig veulentje is.


Echt heel schattig. En inderdaad, hun eigen taal zit goed ingebouwd. Top om te zien!

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-17 20:11

Haha JolisaJ ik zal nog een keer een foto van de PasTas plaatsen. Hij is wel al bijna 10 jaar oud, het is echt een wonder dat hij nog niet uit elkaar is gevallen (beetje zoals de echte Pas :') ).

Vandaag was mijn vader mee om Vu weer even te bezoeken, dus kon er een stukje opvoeding vastgelegd worden. We zijn begonnen met leren meelopen, nu nog met het 'veulentasje' om voor een beetje extra steun. Als ze dat goed snapt gaan we steeds iets meer via het halster inwerken tot ze gewoon aan het touwtje kan meelopen. Dit was de tweede serieuze oefenronde en voor het eerst op een andere plek dan haar eigen weilandje. Ze was erg ondernemend, dus ze vond ook dat ze prima voorop kon lopen (Kirsten loopt erachter buiten beeld). Stoer ding.
Afbeelding
Afbeelding

Koper

Berichten: 30272
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 20:32

Dus behalve de PasTas is er ook al een veulentas. Kirsten lijkt me eerder een telefoon-in-beha type. Of heeft zij ook een tas?

Leuke foto's :) Jullie beenzetting is gesynchroniseerd.

Monique1963

Berichten: 8645
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 21:15

parmantige tante!

KittyDylan

Berichten: 8887
Geregistreerd: 08-09-13
Woonplaats: Kessel (LB)

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 21:21

Mijn hemel, ik dacht écht dat ik al gereageerd had op Vu's topic :oo

Schande! Nou bij deze, nogmaals van harte gefeliciteerd met haar! :D Ze is schitterend