paardrijden en overgewicht.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Picassox
Berichten: 10678
Geregistreerd: 01-05-06
Woonplaats: Arnhem

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 14:07

Ik volg ook al behoorlijke tijd de Green Happiness, ik ben er dus wél heel enthousiast over. Buiten het afvallen om is m'n huid stralend en egaal, heb ik meer energie, minder hoofdpijn, minder spierpijn en geen opgeblazen buik meer. Door deze ervaring eet ik nu dan ook 90% van de tijd vegan... (heel soms lukt het me niet, maar meestal wel)

Puppetje
Berichten: 1012
Geregistreerd: 24-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 16:08

Ik heb the green happiness ook gevolgd en the foodsisters en straight away etc.
Allemaal hielp het voor even. Ik wil niet vegan eten en ook niet kh arm.
Ik wilde iets wat ik de rest van mijn leven kan volhouden.
Nu heb ik begeleiding van Phormicola hier op het forum en ik kan gewoon "normaal" eten en ik val af.
Gewoon aardappelen met groente en een stukje vlees.
Ik was zo de weg kwijt in voedsel land door alle diëten die er zijn.
Leuk voor even maar voor mij persoonlijk niet vol te houden.
Nu heb ik niet het gevoel dat ik aan het lijnen ben. Ik hou alleen mijn calorieën bij en hier binnen kan ik dus gewoon voor mijn gevoel normaal eten.

listiglistje

Berichten: 14405
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 16:58

Puppetje schreef:
Ik heb the green happiness ook gevolgd en the foodsisters en straight away etc.
Allemaal hielp het voor even. Ik wil niet vegan eten en ook niet kh arm.
Ik wilde iets wat ik de rest van mijn leven kan volhouden.
Nu heb ik begeleiding van Phormicola hier op het forum en ik kan gewoon "normaal" eten en ik val af.
Gewoon aardappelen met groente en een stukje vlees.
Ik was zo de weg kwijt in voedsel land door alle diëten die er zijn.
Leuk voor even maar voor mij persoonlijk niet vol te houden.
Nu heb ik niet het gevoel dat ik aan het lijnen ben. Ik hou alleen mijn calorieën bij en hier binnen kan ik dus gewoon voor mijn gevoel normaal eten.

Zo doe ik het ook, niets weglaten uit de schijf van 5...mijn lichaam reageert daar veel beter op dan vegan en kha!
Gewoon simpel calorieën bijhouden en gezonde keuzes maken, en af en toe een keer zondigen dan is het ook vol te houden :)

Ik ben afgelopen jaar 30 kilo afgevallen en vandaag kon de bikini weer uit de kast *D trots@42 8-)

Afbeelding

Afbeelding

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34654
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 17:32

Wow wat goed! Het was ook wel echt bikini weer :j

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 17:39

Je ziet er goed uit!!

listiglistje

Berichten: 14405
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 17:53

SusanH schreef:
Wow wat goed! Het was ook wel echt bikini weer :j

Echt wel...tuin op het zuiden...het was in mijn tuin 28 graden {:} mooi kleurtje nu...

Puppetje
Berichten: 1012
Geregistreerd: 24-11-05

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 18:04

Wat goed van je zeg! Ik ben nu bijna 6 kilo afgevallen. Nog zeker 11 te gaan en hopelijk nog wat meer.

Butterfly
Berichten: 2857
Geregistreerd: 14-03-08

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 18:18

Wauw! Hier idd ook flink warm, in hemdje en rokje buiten gezeten.

Enne...doe mij jouw figuur :wow:

Ninx

Berichten: 14570
Geregistreerd: 19-07-05

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 18:25

Ik vind the green happiness geen dieet. Meer een betere manier van eten voor altijd.

Ik vind lubach erg grappig. Maar op zich sluit hij aan in de rij om 2 mensen belachelijk te maken die veel succes hebben.
Hoge bomen vangen veel wind.

Wipher
Berichten: 506
Geregistreerd: 22-06-13

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 18:43

Vegan eten is ook niet echt bedoeld om af te vallen natuurlijk. Het is wel gezond en daarom vallen sommige mensen er van af. Maar je wordt geen veganist als dieet, maar meer on het principe

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34654
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 18:44

Ninx: 64 euro vragen voor een boek wat bol staat van de (spel)fouten vind ik wel heel erg. Tel daarbij op dat het merendeel van het boek bestaat uit foto's in plaats van tekst. Is wel makkelijk geld vangen op die manier. En jezelf BIG geregistreerd noemen als dietiste is echt not done. Dat is gewoon mensen misleiden. Ze maken het er dus ook wel zelf naar dat ze een hak wordt gezet. Denk niet dat ze er 1 nacht van wakker liggen, want er zijn nog genoeg mensen die hen volgen op oa instagram, en de boeken kopen.

listiglistje: en dan ook nog bruin worden. Ik word alleen maar rood als ik in de zon ga bakken ook al smeer ik me een ongeluk. Ik neem tenminste aan dat je met een mooi kleurtje niet het rood bedoeld wat ik nu in mijn gezicht en hals heb :=

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 18:49

Lekker in de bikini!dat zal een goed gevoel.geven!

Ninx

Berichten: 14570
Geregistreerd: 19-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 21:44

SusanH schreef:
Ninx: 64 euro vragen voor een boek wat bol staat van de (spel)fouten vind ik wel heel erg. Tel daarbij op dat het merendeel van het boek bestaat uit foto's in plaats van tekst. Is wel makkelijk geld vangen op die manier. En jezelf BIG geregistreerd noemen als dietiste is echt not done. Dat is gewoon mensen misleiden. Ze maken het er dus ook wel zelf naar dat ze een hak wordt gezet. Denk niet dat ze er 1 nacht van wakker liggen, want er zijn nog genoeg mensen die hen volgen op oa instagram, en de boeken kopen.


Dat BIG gejeuzel is op gereageerd.....
Ze hebben zelf ook uitgebreid antwoord gegeven op al dat gepiep.
http://thegreenhappiness.com/essential_ ... questions/

Wat met name van belang is dat het werkt. Je inname van ECHT belangrijke voedingsstoffen gaat enorm omhoog. Lees al die reviews maar.
Vrijwel zonder uitzondering allemaal positieve berichten.
Ik vind het gewoon fascinerend en echt fantastisch dat goed eten zo ontzettend veel voor je kan doen. Ik at altijd al wel gezond, maar dit was wel echt een gamechanger.

@Wipher: het is een mooie bijkomstigheid dat vegan eten ook een mooie principiele stap is. Maar het doet je ook echt gegarandeerd afvallen en je voelt je echt veel fitter.
In het boek van The Green Happiness staat aan welke gerechten je evt vlees of vis kunt toevoegen. Maar ik voeg dat nooit toe.

Roulette_
Berichten: 1062
Geregistreerd: 15-10-12

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 22:02

Ninx, zo te zien voel jij je goed bij the green happiness, fijn voor jou! Dit topic is denk ik alleen niet de plek om een uitbreide discussie op te starten over hen, zeker omdat zij nog niet eerder voorbij zijn gekomen in dit topic. Misschien dat je daar beter een eigen topic voor kunt maken?

Goed bezig, dames. (vooral degenen die ons vandaag jaloers maken met zomer outfits en in de zon liggen). Met mij gaat het steeds iets beter, de zware pijnstillers ben ik nu gelukkig vanaf! Verder weet ik het vanwege de aanwezigheid van mijn brace op de weegschaal niet helemaal zeker, maar volgens mij ben ik ondanks een minimum aan activiteit toch iets af gevallen :)

Ninx

Berichten: 14570
Geregistreerd: 19-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 22:11

Roulette_ schreef:
Ninx, zo te zien voel jij je goed bij the green happiness, fijn voor jou! Dit topic is denk ik alleen niet de plek om een uitbreide discussie op te starten over hen, zeker omdat zij nog niet eerder voorbij zijn gekomen in dit topic. Misschien dat je daar beter een eigen topic voor kunt maken?


Ik peer em ook weer..... maar vind het toch te belangrijk om er helemaal niets over te zeggen.
Aangezien veel dieeten vaak teleurstellend zijn en men er wanhopig van wordt.
Op een plek waar mensen bij elkaar komen om gezond gewicht te verliezen vind ik het jammer om dit niet te (kunnen) noemen. Zeker wanneer zoveel mensen om me heen nu een stuk slanker/ fitter zijn geworden daardoor en echt lol hebben in het maken van lekker eten....

Okidoki, succes!!!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34654
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 06:44

Ik zou de wet BIG en het BIG register geen geneuzel willen noemen. Verder ben ik eens met Roulette :j

Johnnydepony
Berichten: 1418
Geregistreerd: 15-05-11

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 08:37

Heeft er iemand wel eens bloemkool pizza gemaakt? Dus de bodem van bloemkool. Gister geprobeerd en de smaak was niet slecht maar hij viel wel uit elkaar.

Sandyislief

Berichten: 2493
Geregistreerd: 04-12-06

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 10:01

Pff sta al de hele week stil op hetzelfde gewicht.. Vermoeiend..

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 10:13

Hier 100 gram erbij. Maar over de week 700 eraf.

Brego93

Berichten: 118
Geregistreerd: 12-09-16
Woonplaats: Zuid-Limburg

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 12:22

Na een tijdje gerommel en gezeur, ben ik vanmorgen toch weer op de weegschaal gaan staan en wat was ik blij verrast!
73,3 dat maakt dat de teller op -18,7 kilo staat :D.
Ik hoop nog minimaal 5,3 kwijt te komen.

Ondanks de stress van de afgelopen periode dus toch nog wat kwijt geraakt.

Super TT, uiteindelijk telt de lange termijn.

Sandy, ik heb 6 maanden stil gestaan. Gewoon rustig door gaan, op een gegeven moment schakelt je lichaam toch weer om naar het afvallen.

Sandyislief

Berichten: 2493
Geregistreerd: 04-12-06

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 12:44

Ja ik ga ook rustig verder. Heb van de week ook wat wisselvallig gegeten dus dat zal meespelen.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34654
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 13:21

Ik sta ook steeds stil. Maar hou stug vol :j

Kingeping

Berichten: 343
Geregistreerd: 24-03-09
Woonplaats: Havelte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 13:29

Gezellig hier :')

Morgen ben ik dan eindelijk aan de beurt bij de Mesoloog voor dieet advies.

Verder was ik het eigenlijk wel eens met Ninx (ze gaf namelijk gewoon haar ervaring)
GH heb ik ook fijn afgerond, ondanks de spelfouten en BIG registratie hebben ze gewoon een heerlijk menu samen gesteld en hebben ze simpelweg verstand vab eten en mag dat best gezegd worden.

Maar omdat het volgens mij een gezellig topic moest zijn vond ik SusanH hier eigenlijk even de bederver en niet Ninx met haar goede bedoelingen.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34654
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 13:50

Omdat ik persoonlijk word aangesproken wil ik daar toch even op reageren. Dit topic is juist zo fijn omdat iedereen volgens een eigen methode af probeert te vallen, en er niemand was die hierin een eigen mening probeerde door te drukken. Ik krijg gewoon de kriebels als iemand zijn of haar manier als de waarheid verkondigt en dat kan ik dan niet altijd voor me houden. Maar kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen even prettig over komt. Excuus daarvoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 13:54

SusanH schreef:
Omdat ik persoonlijk word aangesproken wil ik daar toch even op reageren. Dit topic is juist zo fijn omdat iedereen volgens een eigen methode af probeert te vallen, en er niemand was die hierin een eigen mening probeerde door te drukken. Ik krijg gewoon de kriebels als iemand zijn of haar manier als de waarheid verkondigt en dat kan ik dan niet altijd voor me houden. Maar kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen even prettig over komt. Excuus daarvoor!

Maar door GH af te doen als onzin gebaseerd op de kritiek die Lubach heeft verkondig je je eigen mening eigenlijk ook als de waarheid, namelijk dat GH bullshit is en dat mensen het moeten laten.

Uiteindelijk draait afvallen om minder eten dan je verbrandt op een dag, en als een plantaardig dieet daarbij helpt dan is dat helemaal top lijkt mij. Ik geloof persoonlijk niet echt in de bijna heiligmaking van bepaalde eetpatronen, maar ik geloof heel goed dat veel mensen zich een stuk prettiger voelen als ze stoppen met het nuttigen van enorme hoeveelheden zuivel.