paardrijden en overgewicht.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_MelisS

Berichten: 2979
Geregistreerd: 05-08-05
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 20:36

Inderdaad super goed Ylvy!

Klinkt goed elain!

Ik merk dat ik met avond eten wat makkelijk wordt.. hou me de hele dag goed aan mn planning. Eet smorgens crackers en smiddags een broodje of andersom :P
Maar savonds weet ik dan niet wat ik moet eten, of ik heb nergens trek in.. Laatste tijd zoveel groente gegeten dat kwam echt even mn neus uit, maar nu begin ik te merken dat het echt een beetje begint te verslappen... Zo jammer... Dus daar moet ik even wat op verzinnnen!

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-17 20:37

nieuwe recepten zoeken! gewooon gaan googlen en lekkere dingen opslaan. thuis zeggen dat jij kookt en hoppaaaaa

Butterfly
Berichten: 2857
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 20:38

Ik lees vandaag vooral mee, maar ben er nog wel hoor! Druk aan het voorbereiden voor 4 dagen London (zo-do) :D en tegen schuurplekjes al maatregelen genomen haha. Fietsbroekje staat op de inpaklijst en vaseline ook. En blaarpleisters xD

Over de broeken van de Primark: ik durf ze niet zo goed te passen, heb vrij brede bovenbenen en ben zo bang dat ik dan weer teleurgesteld word. Iemand ervaring met de 44/46/48 broeken van de Primark en stevige bovenbenen?

_MelisS

Berichten: 2979
Geregistreerd: 05-08-05
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 20:41

EmptyWords schreef:
nieuwe recepten zoeken! gewooon gaan googlen en lekkere dingen opslaan. thuis zeggen dat jij kookt en hoppaaaaa


Ik ben nogal een lastige eter :') Maar dr moet inderdaad wel wat lekkers te vinden zijn!
En ik kook sowiso, vriend komt altijd vrij laat uit zn werk! :P

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-17 20:42

ik ben ook een moeilijke eter ben ik achter, daarom is het zo leuk om te googlen en puzzelen.

Femek2902

Berichten: 1322
Geregistreerd: 07-05-12
Woonplaats: Aan de ijssel

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 20:54

Eloya: Doorgaan!! Je kan het! Je doet het voor jezelf en voor je toekomst. Helaas is het namelijk vrij aannemelijk dat je met serieus overgewicht niet heel oud zal worden. Dus doorgaan! Negeer je gezin en ga als een bezetene water drinken wanneer je wil stress eten. Of ga lekker naar buiten een stuk wandelen: Je bent weg bij je ruziende gezin en mentaal heeft het hetzelfde voordeel als eten, alleen wordt je van wandelen ook nog na die tijd blij en niet alleen tijdens :)

Die glazen cola light zou ik lekker laten. Ja het is ongezond, ja daar zou je ooit nog in moeten veranderen, maar als die cola er nu voor zorgt dat je wel de rest gezond kan volhouden en wel kan afvallen, dan WHO CARES dat jij cola drinkt.. Jij toch zeker niet? Of wel?


Over de broeken van de Primark. In Zaandam hadden ze ook grotere maten, hoe groot precies weet ik niet, maar iig een maat 46. Maar ik heb ze niet gekocht omdat ze zo dun voelden, dan zijn ze binnen twee maanden doorgesleten door het vele lopen en fietsen.

Laura1982

Berichten: 4073
Geregistreerd: 23-01-04

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 20:58

Oké ik heb me niet helemaal aan mijn schema gehouden. Hele dag ging het best redelijk maar nu toch nog teveel gegeten omdat ik een gezond tussendoortje niet kon laten staan.
Morgen kan ik weer trainen dan doe ik een extra rondje.

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 22:22

oef wat gaan jullie hard, en ik had een probleempje.....alpen chocolade (ik haat ongesteld zijn..het ging zo goed, tot de paarse reep dan) :x

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 23:18

EW ik hoor graag hoe de scones smaken, het klinkt in ieder geval goed! :D

Ik zoek heel vaak recepten op pinterest en dan sla ik ze allemaal op, ik vind echt heel leuk om te doen en er zitten lekkere dingen tussen!

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-17 23:34

Ik kijk op zoveel sites. Zelfs de ah heeft hele leuke recepten

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 23:45

Ik had vandaag een (bewuste) slechte dag, had vandaag belangrijke klant bezoeken dus we hadden op kantoor een lunch geregeld, en vanavond uit eten ivm afscheid van een collega. Dus vandaag maar gebombardeerd tot cheat day. Die wil ik minstens 1 keer per 2 weken inlassen, dus kon mooi nu. Jammer dat ik vrijdag mijn metingen bij mn trainer weer heb, dus ideaal qua timing was het niet. Ik hou heel snel vocht vast als ik wat meer koolhydraten en zout drink dan normaal. Verwacht morgen dus zo weer 2 kilo zwaarder te zijn dan vanochtend. Gelukkig is dat er met 2 dagen normaal eten ook zo weer af :)

Zie dat de meesten inderdaad goed aan het drinken zijn, ga zo door!!

Johnnydepony
Berichten: 1418
Geregistreerd: 15-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 23:56

Afbeelding

Leuk recept voor spinazie ovenschotel

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-17 00:33

Klinkt lekker!

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 00:42

TurboTinker schreef:
Ylvy schreef:
Bedoel je tussen je dijen?
Ik zoek ook nog een oplossing,
Vooral als ik een jurkje met panty draag drukt de huid door de panty heen en schuurt. Heel irritant en pijnlijk..

Helaas dus ook zoekende.

Drinkmomentje dankjewel :D


Daarom hier altijd een kort sportbroekje onder de jurk aan ;) niemand die het ziet.

https://www.bol.com/nl/p/vevina-frictio ... ction=main

Ik zweer erbbij!

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 10:37

Ik had ook vaak een sportbroekje, maar tegenwoordig lycra shapewear van de Hema. Dit zijn naadloze broekjes, perfect!!

En.......

REMINDER WATER DRINK MOMENTJE *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Ylvy

Berichten: 5210
Geregistreerd: 02-10-12

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 10:39

Dankje Monster_tos, heb meteen even gedronken :D

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-17 10:40

M'n scones zijn lekker! Vult ook goed.
Eten van de hele dag ingevuld. Daar hoef ik niet meer over na te denken

JesdaJinn

Berichten: 10448
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 11:29

Allebei mijn ouders zijn ziek. Liggen samen in bed te hoesten en het ziet er grappig uit. 2 van die zieke kipjes. Natuurlijk niet leuk en daarom gister noodgedwongen de airfryer maar aangezet want mijn ouders wilden geen eten en ik moest weg dus had geen tijd meer om boodschappen etc te halen. Vandaag weet ik dat ze niet mee eten en daarom nu alle tijd om wat beters te doen.

Krijg zelf ook last van de keel. Beetje droog

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 11:38

EmptyWords schreef:
M'n scones zijn lekker! Vult ook goed.
Eten van de hele dag ingevuld. Daar hoef ik niet meer over na te denken


Top, ik ga ze volgende week eens proberen!


JesdaJinn schreef:
Allebei mijn ouders zijn ziek. Liggen samen in bed te hoesten en het ziet er grappig uit. 2 van die zieke kipjes. Natuurlijk niet leuk en daarom gister noodgedwongen de airfryer maar aangezet want mijn ouders wilden geen eten en ik moest weg dus had geen tijd meer om boodschappen etc te halen. Vandaag weet ik dat ze niet mee eten en daarom nu alle tijd om wat beters te doen.

Krijg zelf ook last van de keel. Beetje droog


Jakkes! niet zelf ziek worden hoor! Half Nederland heeft de griep geloof ik. Ik heb hem eind vorig jaar al 2 keer gehad. Ik was ziek, en ben ook even niet gaan werken. Toen weer opgeknapt niet meer verkouden etc. Een week later was het kerst en ik was weer ziek..
Nu werk ik ook in de gehandicaptenzorg dus loop ik altijd rond in de ziektekiemen haha

Gisteren meegedaan met het buikspierkwartier in de sportschool, conclusie ik heb geen buikspieren :')
Grapje natuurlijk, maar het viel me niet mee. Ik vertelde het thuis en toen kwam mijn vriend met het idee thuis 2x per week ofzo dingen te gaan trainen samen, heel lief van hem <3 Nu nog doen, daar zal ik dan wel weer zelf achteraan moeten :')

Ylvy

Berichten: 5210
Geregistreerd: 02-10-12

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 11:40

Nou dat is alleen maar goed _KellyAV,
Iedere avond even een paar sit-ups of pushups helpen al een hoop.
Ik doe het ook sinds een week of 3 :D
Vanavond doen he!! :j

fohadie
Berichten: 4300
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 11:43

Butterfly schreef:
Ik lees vandaag vooral mee, maar ben er nog wel hoor! Druk aan het voorbereiden voor 4 dagen London (zo-do) :D en tegen schuurplekjes al maatregelen genomen haha. Fietsbroekje staat op de inpaklijst en vaseline ook. En blaarpleisters xD

Over de broeken van de Primark: ik durf ze niet zo goed te passen, heb vrij brede bovenbenen en ben zo bang dat ik dan weer teleurgesteld word. Iemand ervaring met de 44/46/48 broeken van de Primark en stevige bovenbenen?



Ja, ik kreeg ze dus niet over mijn bovenbenen heen, maar kan ook aan mij liggen.

Heb je vaker blarenpleisters gebruikt? Zonee, zal ik ze zeker niet gebruiken! Ik ben een fanatiek wandelaarster en degene die dit verzonnen heeft, heeft vast nog nooit zelf blaren gehad. Tenzij je ze op de juiste manier gebruitk: Laten zitten zodat ze er zelf na een week vanaf vallen en hopen dat eronder geen wondje komt en je ze er af MOET halen. Geloof me, dat wil je niet... Fietsbroekje en vaseline zou afdoende moeten zijn, vooral niet vergeten regelmatig te smeren!

Ik ga nu ook weer mijn eetlijst invullen. Komen lekkere recepten voorbij. Eens kijken hoeveel calorieen daarinzitten.. (Die spinazie ovenschotel lijkt me dus bomvol calorieen te zitten met zn spekjes, aardappelschijfjes ed?)

Anoniem

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 11:45

Ik heb vrij forse bovenbenen en moet bij de broeken van primark wel een riem dragen, maar pas ze wel gewoon.

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 11:46

Ik moet vanavond werken en ik heb slaapdienst, en dan ben ik erg blij als ik zo snel mogelijk mn bed in kan, dus morgen ga ik het doen :D
Ik kan dus totaal niet planken, dus dat wordt ook even oefenen. Verder ga ik een klein schemaatje maken voor thuis wat ik kan doen op de dagen dat ik niet naar de sportschool ga :)

Mijn gewicht blijft hangen, maar ik heb wel het idee dat ik slanker wordt als ik in de spiegel kijk. Dus we gaan gewoon door, bovendien voel ik me veel beter nu :D

linda_gigant

Berichten: 502
Geregistreerd: 26-11-15
Woonplaats: Oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 12:29

Butterfly schreef:
Ik lees vandaag vooral mee, maar ben er nog wel hoor! Druk aan het voorbereiden voor 4 dagen London (zo-do) :D en tegen schuurplekjes al maatregelen genomen haha. Fietsbroekje staat op de inpaklijst en vaseline ook. En blaarpleisters xD

Over de broeken van de Primark: ik durf ze niet zo goed te passen, heb vrij brede bovenbenen en ben zo bang dat ik dan weer teleurgesteld word. Iemand ervaring met de 44/46/48 broeken van de Primark en stevige bovenbenen?


ik zou ze toch zeker even gaan passen, ik slaag altijd goed voor broeken bij de primark, probeer verschillende modellen en maten. Ga alleen en neem de tijd. als je eenmaal weet wat je goed zit wip je er zo naar binnen grijp je snel wat je nodig hebt en kan je weer gaan. Maar geef t een kans probeer verschillende modelen en maten neem de tijd

dollyspikkel

Berichten: 1041
Geregistreerd: 20-01-12

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 13:07

Jullie gaan hard! Nog 1 week examens voor mij en dan heb zal ik hopelijk de tijd hebben om veel actiever aan dit topic mee te schrijven.

Vandaag weer een weegmoment gehad. Ik had eigenlijk echt geen zin om op de weegschaal te staan aangezien ik de hele week niks van beweging heb gehad en veel te veel heb gegeten (gisteren nog een halve XXL ferrero rocher opgegeten :o ). Bleek ik toch 0,4 kg te zijn afgevallen :D . Totaal komt het voor mij nu op -12,3 kg.