Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 15:44

Ariels grotto is leuk ja! Seven dwarfs waren ze nog aan het bouwen toen ik daar was.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 15:46

Hij was klaar in september in ieder geval. Laaaaaaaaaaaaaaaaange wachtrijen maar had gelukkig een fast pass kunnen reserveren in de ochtend.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 16:35

Ze lijken me allemaal heel gaaf.
Volgens mij zijn er wel eens plannen geweest voor attractie met Ariel. Misschien wel deze zelfde. Maar of dat ooit nog wordt doorgezet, ik weet het niet. Ik hou het ook niet meer zo bij. Er is ook wel sprake geweest dat Soarin naar Parijs zou komen, ik meen van in de Studio, maar daar heb ik later ook niets meer over gehoord.

Zouden allebei wel hele mooie aanvullingen zijn.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 16:39

Daar is het helemaal aan het veranderen richting de Prinsessen :) is ook een heel deen van Belle en het Beest :) dat is iets interactiefs geen ride. Prinsessen zijn hip :D
Zou inderdaad wel een mooie aanvulling zijn.

Geloof dat ze nu tomorrowland ook willen gaan aanpakken. En geef ze wel gelijk, wat in die tijd de "toekomst" leek, is nu totaal achterhaald. Met de nieuwe Stitch attractie gaan ze wel de modernere kant op, maar de rest is erg verouderd

brennie85

Berichten: 572
Geregistreerd: 03-11-08
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 19:56

Ik kom even binnen vallen. Lees al een tijdje mee. Ik wil heel graag met mijn vriend 19 tm 21 december naar Disney. Nu is er wat twijfel over het hotel. Santa fe sprak me aan maar voor dezelfde prijs kunnen we ook naar Vienna dream castle. Dat is dan geen Disney hotel dus niet te lopen naar het park maar wel een verschil van 2*. Is dit het waard? Is er iemand die ervaring heeft met Vienna dc? Het enige verschil in het arrangement is dat er bij die van SF wel een diner is inbegrepen.

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 20:58

dineren maakt een flink prijsverschil..

En je gaat natuurlijk wel iedere avond de disneysfeer uit..
wijzelf verkiezen davey crocket boven santa fe of externe partner.

maar dat is omdat we dan wat leefruimte hebben en niet alleen op het bed of in een bad kunnen gaan zitten. lekker even buiten aan de picknicktafel of een eitje bakken bij het ontbijt, bakplaten of steengrillen in het huisje in plaats van duur uit eten.. heerlijk.

brennie85

Berichten: 572
Geregistreerd: 03-11-08
Woonplaats: Thuis

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 21:06

We zijn van plan om het voor ons zelf zo makkelijk mogelijk te maken dus geen boodschappen doen voor avond eten enzo. Nu zag ik dat er ook nog een optie is voor het Kyriad hotel en dat is bijna 200e goedkoper nog. Dat het eten in het park duur is weten we, we zijn geen moeilijke eters dus dat is niet zo'n probleem. Het gaat me vooral om de luxe van het hotel en hoe in het park te komen. Vooral omdat ik nogal snel wagenziek word in een bus

Temeraire

Berichten: 3531
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Gelderland

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 21:56

Ik heb geen ervaring met die hotels. Heb je al reviews opgezocht? Dat vind ik vaak wel handig bij het kiezen van een hotel :)

Wij zijn altijd van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat in het park/village dus hier ook geen behoefte om zelf te kunnen koken.

brennie85

Berichten: 572
Geregistreerd: 03-11-08
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 22:13

Ja heb even gekeken bij zoover en tripadvisor. Beide kwamen redelijk goed uit de bus. Ik denk dat we dan toch maar voor het voordeligste gaan. Inderdaad ben je de hele dag in het park. Het leek me alleen handig dat als het park op loopafstand is je even tussendoor makkelijk naar je hotel kan gaan. Ik ben nogal een koukleum, dan dus ff opwarmen in het hotel of warmere kleren aan. Zal eens met vriendlief overleggen wat hij aan voorkeuren heeft. Ben een beetje bang dat het voor het vele geld dan tegen gaat vallen :(

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 22:48

Kyriad is prima. Pendelbus stopt voor de deur dus je kunt best even terug om op te warmen bij :)

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 10:40

Dream Castle lijkt me een prima hotel. Het kyriad is dat ook, maar vrij basic.

Een hotel op het park zelf zou voor mij de voorkeur hebben. Het is inderdaad op loopafstand, maar er gaan ook pendelbussen. Het is ongeveer 10 à 15 minuten lopen. Maar mijn vriend en ik vonden dat, vooral 's morgens, absoluut geen straf. Heerlijk even de benen strekken.

Met Santa Fe heb ik verder geen ervaring. Wij hebben alleen een keer in Cheyenne gelogeerd. Dat is eigenlijk hetzelfde niveau. Ontbijt is heel basic, maar ik vond het prima. Het kan alleen heel erg druk zijn in de ontbijtzaal.

brennie85

Berichten: 572
Geregistreerd: 03-11-08
Woonplaats: Thuis

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 18:20

We hebben toch iets meer geld uitgegeven en Sequoia Lodge geboekt vol pension. Lekker dichtbij en ter plekke niet teveel geld uit hoeven geven als het goed is. Nu aftellen!

Temeraire

Berichten: 3531
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Gelderland

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 22:28

Leuk, alvast veel plezier!
Wil je laten weten hoe het was en of het bevallen is? :)

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 22:38

Leuk. Geen ervaring met SL maar ik vind het een sfeervol hotel. Zeker in de winter.
Heel veel plezier.

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 10:23

Wij vonden Sequoia Lodge wel fijn :).

Samblabla

Berichten: 3312
Geregistreerd: 28-03-13
Woonplaats: Heerlen

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 12:35

Ik sla dit jaar disneyland over in december maar in mei ben ik er weer! :D

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 17:39

Ik was vandaag in het spiksplinternieuwe Shangai Disney resort :D superleuk gehad ook al missen ze wel nog een tweetal echt goede rollercoasters. Alle liedjes in het Chinees!

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 12:40

Wat gaaf!
Alle liedjes in het Chinees lijkt me alleen nogal vreemd. Wel logisch natuurlijk.

Babsiej

Berichten: 6240
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 21:30

Wij zitten onverwachts in het Disneyland hotel en dan in een junior suite <3

Ik had een suite geboekt in Sequoia Lodge waar we gisteren aankwamen... savonds opeens groot feest aan het meer en gigantisch geluidsoverlast ... leek wel of we zelf in de discotheek zaten. :( ik kreeg behoorlijk hoofdpijn enz dus gaan klagen .. uiteindelijk bleek de enige oplossing een suite in het Disneyland hotel :D *\o/* Dus daar zitten we nu met alle luxe van de castle club etc etc .. mega VIP met een super grote suite waar we bloemen enzo krijgen Haha :D

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 22:30

Beter!

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 23:34

Bofkont!
Haha geniet er maar van. :)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 02:25

O heerlijk :) mooi opgelost zo ook.

Babsiej

Berichten: 6240
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 16:56

Het was echt waanzinnig !!
Het Disneyland hotel is echt een ervaring op zich ...

Het was magisch, geweldig, mega super luxe ! En iets wat we normaal nooit kunnen betalen of voor over zouden hebben :D Elke ochtend ontbijten met de Disney figuren, savonds bij het buffet ook, alle luxe van the castle club, 3x per dag kwamen ze de suite schoonmaken, we kregen bloemen en chocolade op de kamer enzo *\o/* Echt WoW !

prugelpiet

Berichten: 12568
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 21:35

Hoi! ik kom even binnenvallen.

Allereerst: Babsiej, wat ontzettend gaaf! geluk bij een ongeluk dus :D

Met een groepje vrienden leek het ons wel leuk om naar Disneyland te gaan, aangezien geen van onze ouders ooit "Ja" heeft gezegd op de eeuwige vraag of we naar Disneyland mochten :')
Echter moeten we dit dan wel zelf betalen. Geen probleem, daar werken we voor, maar zo voordelig mogelijk is wel fijn.
Iemand die een goede aanbeveling kan doen qua hotels? De Disney hotels zelf vind ik aardig prijzig, vandaar dat ik ook nog even verder wil kijken.

Veel eisen hebben we niet, maar het moet geen vieze bende zijn ;) en het park moet natuurlijk goed te bereiken zijn. (lopend, bus o.i.d maakt niks uit)

Ik probeer alles al zoveel mogelijk alles op een rijtje te zetten, maar het zijn er zoveel dat ik niet meer zie wat goed is en wat niet :')

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 21:40

Ik ond het kyriad prima :) bus voor de deur en niet duur.
Maar lees de laatste 5 paginas eens door. Staat een hoop over hotels e.d.