[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 10:36

Dat idee heb ik ook Lithya :j

Janine1990

Berichten: 43806
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 10:38

Lithya schreef:
Toch heb ik het idee dat het "idiote" er weer wat af is qua kleuren en creaties. Ziet toch weer meer de rustigere kleuren terugkeren, al dan niet met bling bling.


Ik heb vorig jaar echt een idiote combinatie van zwart, veel wit en roze gezien... Vond het afschuwelijk en afleidend... En je moet wel een echte roze-wit liefhebber zijn om een KEP in die kleuren te kopen... Kaching! :$ :$ :$

Het gewone zwart vind ik niet zoveel aan, maar zwart met een leuk detail en een modern jasje vind ik erg leuk. En inderdaad, voor bling is wel het een en andere in de plaats gekomen wat ook heel erg mooi is!

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 10:50

Janine1990 schreef:
Ik heb vorig jaar echt een idiote combinatie van zwart, veel wit en roze gezien... Vond het afschuwelijk en afleidend... En je moet wel een echte roze-wit liefhebber zijn om een KEP in die kleuren te kopen... Kaching! :$ :$ :$


Eerlijk gezegd vind ik een cap met zoveel roze persoonlijk meer voor echt jonge meisjes. Maar uitzonderingen blijf je houden qua kleuren. Soms vind je het wat, soms niet.

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 10:54

Inderdaad, komen nu rustigere kleuren zoals champagne groen, creme, bruin en bordeaux rood!
(Wat ik allemaal echt prachtig vind)

Janine1990

Berichten: 43806
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 10:55

Lithya schreef:
Janine1990 schreef:
Ik heb vorig jaar echt een idiote combinatie van zwart, veel wit en roze gezien... Vond het afschuwelijk en afleidend... En je moet wel een echte roze-wit liefhebber zijn om een KEP in die kleuren te kopen... Kaching! :$ :$ :$


Eerlijk gezegd vind ik een cap met zoveel roze persoonlijk meer voor echt jonge meisjes. Maar uitzonderingen blijf je houden qua kleuren. Soms vind je het wat, soms niet.


Dit was iemand van mijn leeftijd dacht ik... Het frontje was roze, de rest wit.
Met witte lipica laarzen met een roze piping...

Inderdaad meer voor kinderen...

Luz_ElenaE

Berichten: 2819
Geregistreerd: 15-09-08

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 12:21

Nee wat erg :oo

Dat soort mensen moet je bijna voor zichzelf beschermen :') dat kan echt niet meer als je bij de paarden rijdt. Vooral met witte keps of heel opvallende combinaties zal ik oppassen, al was het maar dat als je geen deuk in een pakje boter rijdt de jury je eeuwig herinnerd/herkend en dat niet altijd in je voordeel werkt :')

Janine1990

Berichten: 43806
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 12:25

Ze reed gelukkig wel heel erg netjes, maar inderdaad, het geeft meteen wel een indruk en die is niet altijd positief. Zo werkt het menselijk brein nu eenmaal...

Denk dat menig ruiter niet doorheeft dat de outfit bepalend kan zijn voor de objectiviteit, ook al is dat geheel onbewust. Niet voor niets dat jarenlang zwart/blauw/bruin-wit verplicht was...

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 13:05

Ik weet precies welke je bedoelt en dat was echt verschrikkelijk inderdaad en ik kan een roze jasje die op de juiste manier gedragen wordt soms nog best waarderen. Zoals iemand in dit topic een oudroze jasje combineerde met bruin tuig bijvoorbeeld, dan loop je echt niet voor banketstaaf.

Maar ook voor de regels zo vrij waren werd je soms al verblind door alle bling. Ik kan nou niet zeggen wat erger is.

Janine1990

Berichten: 43806
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 13:07

Nies_ schreef:
Ik weet precies welke je bedoelt en dat was echt verschrikkelijk inderdaad en ik kan een roze jasje die op de juiste manier gedragen wordt soms nog best waarderen. Zoals iemand in dit topic een oudroze jasje combineerde met bruin tuig bijvoorbeeld, dan loop je echt niet voor banketstaaf.


Kan bijna niet, aan je woonplaats te zien :P Zijn er twee van? :oo

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 13:11

Nee, ik zag het op smoelboek voorbij komen. :))

Janine1990

Berichten: 43806
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 13:19

Aaaaaaaaah :)*

Dan kan het niet missen inderdaad :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 13:27

Nies_ schreef:
[naam] schreef:
Wanneer het verenigingstenue is mag het wel.

Ja, in theorie wel natuurlijk :j Daar heb je een punt.


Hier in de regio zit een ponyclub die met zwarte broeken start. Ik zou het aan de ruiter vragen en niet zomaar wegsturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 13:31

Ik heb gisterenavond het M2 gejureerd. Alle combinaties waren smaakvol gekleed. Veel blauw en een enkeling bruin of zwart.

Het echte circus is toch vaak in de lagere klasses.

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 14:21

Janine1990 schreef:
Lithya schreef:
Toch heb ik het idee dat het "idiote" er weer wat af is qua kleuren en creaties. Ziet toch weer meer de rustigere kleuren terugkeren, al dan niet met bling bling.


Ik heb vorig jaar echt een idiote combinatie van zwart, veel wit en roze gezien... Vond het afschuwelijk en afleidend... En je moet wel een echte roze-wit liefhebber zijn om een KEP in die kleuren te kopen... Kaching! :$ :$ :$

Het gewone zwart vind ik niet zoveel aan, maar zwart met een leuk detail en een modern jasje vind ik erg leuk. En inderdaad, voor bling is wel het een en andere in de plaats gekomen wat ook heel erg mooi is!




Vind je mijn combinatie dan ook niet mooi? Of te roze?
Afbeelding

Janine1990

Berichten: 43806
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 14:38

Ik ben geen roze fan, Lootje, maar in jouw geval is het zeker niet afleidend. Het is heel erg mooi en subtiel op elkaar afgestemd.

However, het is niet mijn smaak. Maar je hebt het oprecht goed bij elkaar gezocht!

Betreffende combinatie waar ik over sprak was echt extreem over de top hoor. Dat ben jij bij lange na niet!

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 15:10

Hahaha Oke gelukkig. Bedankt voor je compliment

Alice13

Berichten: 2519
Geregistreerd: 12-07-09
Woonplaats: Rijssen

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 17:28

Als je van roze houdt is het leuk in een accent. Juuls jackets heeft een grijs met roze jasje en die vind ik heel smaakvol.

Idd de idioterie en gekkigheid in jasjes is wel over.
Hier zie ik voornamelijk mooie en chique setjes voorbij komen dames!

Janine1990

Berichten: 43806
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 17:31

Je bedoelt die van Pavo Alice? Die vind ik inderdaad ook heel erg mooi! Maar dat is meer richting cyclaam volgens mij?

Alice13

Berichten: 2519
Geregistreerd: 12-07-09
Woonplaats: Rijssen

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 17:34

Ehm ja dat zou wel kunnen! Heel chique iig net zoals al haar jasjes.

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 18:02

Janine1990 schreef:
Ik ben geen roze fan, Lootje, maar in jouw geval is het zeker niet afleidend. Het is heel erg mooi en subtiel op elkaar afgestemd.

However, het is niet mijn smaak. Maar je hebt het oprecht goed bij elkaar gezocht!

Betreffende combinatie waar ik over sprak was echt extreem over de top hoor. Dat ben jij bij lange na niet!

Eens!

Witte laarzen vind ik ook geen porum, sowieso opvallend gekleurde laarzen niet echt. Of je moet je been wel heel stil kunnen houden :D

Amiigo

Berichten: 7310
Geregistreerd: 03-11-07
Woonplaats: NB

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:15

Ik vind een witte KEP wel erg mooi!

KirstenChes

Berichten: 1155
Geregistreerd: 15-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 22:20

Dit is mijn wedstrijd set ik zelf in het bruin. Vind op een zwart bont paard zwart tuig denk ik het mooist.

Afbeelding

Heb ook een bruin zadel erbij gekocht met bruin onderlegd hoofdstel maar denk dat ik deze voor mijn bruin bonte merrie gebruiken.


Afbeelding

ladylies8
Berichten: 0
Geregistreerd: 02-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 14:05

mmvs schreef:
Ladylies8 welke maat heb je normaal gesproken ? Uit de maattabel heb ik van t ene onderdeel de ene maat nodig en op t andere onderdeel andere maat. Waar heb je deze in de winkel gepast ?



Ik heb maat 36. Heb hem in ottersum (limburg gepast) van plastron unique

x_Milou

Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 18:41

Afbeelding

Niet super apart maar ben er wel blij mee! Donkerblauw met kobalt details in het jasje en dekje.

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 18:43

Heel mooi setje! Vind het juist mooi dat je het rustig hebt gehouden :j