[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
roosje78

Berichten: 2255
Geregistreerd: 10-09-07
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 21:18

Michelle77 schreef:
Roosje, dat is idd speciale lijm. Strasslijm.

:D Heel moeilijk bedacht... Ga me daar toch maar eens goed in verdiepen.

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 21:25

Enige tips zijn wel, geduld, oefenen en niet teveel lijm gebruiken.

Ik heb al eerder een cap gedaan en dat was ook echt gepriegel.

Nu helaas toch een vlekje vd lijm op mn klep.

Maar het is wel gaaf geworden en dan veeeeel goedkoper dan dat wanneer ik het door KEP had laten doen. Al zijn dat dan wel echte swarovski steentjes mag ik aannemen...


Afbeelding

Afbeelding

Tineke90

Berichten: 3489
Geregistreerd: 20-02-09
Woonplaats: Deventer (Overijssel)

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 22:25

Ik heb de kep standaard besteld met de steentjes al en ik denk inderdaad dat dat swarovski is.

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 22:32

Tineke90 schreef:
Ik heb de kep standaard besteld met de steentjes al en ik denk inderdaad dat dat swarovski is.

Mag het wel hopen voor die prijs haha

Anders ga ik een bedrijfje beginnen hahaha

Getup

Berichten: 8281
Geregistreerd: 27-01-07

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 22:45

Haha dat zou wat zijn.
Vind t mooi, Michelle. En als hier n steentje uit is, dan plak je m er zo weer op.

GerenGer

Berichten: 1008
Geregistreerd: 31-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 11:10

Ik ben ook opzoek naar een nieuw wedstrijdjasje en misschien hebben jullie wat ideeën!
Ik zou graag een zwart jasje willen hebben en liefst met een fluwelen kraag, want dit lijkt mij erg mooi bij mijn Charles Owen cap.
Jasjes waar ik aan zat te denken zijn de Pikeur Skarlett of de Cavallo Galathea. Deze hebben beide een fluwelen kraag, maar ik kwam laatst dit jasje tegen met een mooie witte rand om de kraag.

Afbeelding

Zijn er ook jasjes met fluwelen kraag én zo'n witte rand of zou je dit dan zelf moeten samenstellen?

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 11:18

Adrienne93 schreef:
heeft er hier iemand toevallig bruin tuig, bruine laarzen, bruine cap en een grijs oornetje en grijs jasje?

Of juist alles in bruin, ook jasje en oornetje?

Ik heb geen foto's voor je, maar zou denk ik wel alles in één kleur houden :o Dus of voor bruin gaan, of voor grijs. En als je toch graag meerdere kleuren zou willen dan in ieder geval geen grijs en bruin bij elkaar.

Zo'n licht kraagje is ook mooi GerenGer! Heb de combi met zwart fluweel nog niet eerder gezien, denk dat je dat inderdaad zelf moet samenstellen.

xMercury

Berichten: 3408
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: Somewhere in time and space

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 11:22

Laurie schreef:
Adrienne93 schreef:
heeft er hier iemand toevallig bruin tuig, bruine laarzen, bruine cap en een grijs oornetje en grijs jasje?

Of juist alles in bruin, ook jasje en oornetje?

Ik heb geen foto's voor je, maar zou denk ik wel alles in één kleur houden :o Dus of voor bruin gaan, of voor grijs. En als je toch graag meerdere kleuren zou willen dan in ieder geval geen grijs en bruin bij elkaar.

Zo'n licht kraagje is ook mooi GerenGer! Heb de combi met zwart fluweel nog niet eerder gezien, denk dat je dat inderdaad zelf moet samenstellen.


Misschien is heel donkergrijs wel mooi? Volgens mij heeft Equi Theme een hele donkere kleur grijs, dat is wel mooi. Maar weet niet of in dat combinatie werkt met bruin haha

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 11:33

GerenGer schreef:
Ik ben ook opzoek naar een nieuw wedstrijdjasje en misschien hebben jullie wat ideeën!
Ik zou graag een zwart jasje willen hebben en liefst met een fluwelen kraag, want dit lijkt mij erg mooi bij mijn Charles Owen cap.
Jasjes waar ik aan zat te denken zijn de Pikeur Skarlett of de Cavallo Galathea. Deze hebben beide een fluwelen kraag, maar ik kwam laatst dit jasje tegen met een mooie witte rand om de kraag.

[ Afbeelding ]

Zijn er ook jasjes met fluwelen kraag én zo'n witte rand of zou je dit dan zelf moeten samenstellen?


Ik rij nooit met zwart eigenlijk dus kan je daar niet mee helpen. Ik heb wel een pikeur skarlett in het zwart, dus als je er wat over wil weten :) (te koop overigens)

Antonius

Berichten: 2319
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 11:58

Iemand een tip voor een mooi zwart oornetje met strassteentjes? Mag ook met een beige accent zijn aangezien ik het beige start met zwart tuig...

xMercury

Berichten: 3408
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: Somewhere in time and space

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 12:13

Antonius schreef:
Iemand een tip voor een mooi zwart oornetje met strassteentjes? Mag ook met een beige accent zijn aangezien ik het beige start met zwart tuig...


BR Glamour Chic? Ik vind de oornetjes van Judi heel mooi, maar zo overdreven duur..

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 12:27

GerenGer schreef:
Ik ben ook opzoek naar een nieuw wedstrijdjasje en misschien hebben jullie wat ideeën!
Ik zou graag een zwart jasje willen hebben en liefst met een fluwelen kraag, want dit lijkt mij erg mooi bij mijn Charles Owen cap.
Jasjes waar ik aan zat te denken zijn de Pikeur Skarlett of de Cavallo Galathea. Deze hebben beide een fluwelen kraag, maar ik kwam laatst dit jasje tegen met een mooie witte rand om de kraag.

[ Afbeelding ]

Zijn er ook jasjes met fluwelen kraag én zo'n witte rand of zou je dit dan zelf moeten samenstellen?


Heb wel een fluwelen kraag in het zwart met een zilveren bies, maar het jasje is blauw.

Regendans

Berichten: 4986
Geregistreerd: 17-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 14:11

Antonius schreef:
Iemand een tip voor een mooi zwart oornetje met strassteentjes? Mag ook met een beige accent zijn aangezien ik het beige start met zwart tuig...

Ik vind deze van Pagony heel mooi! Heeft alleen wel verdikte stof bij de oren.
https://www.divoza.com/nl/pagony-no-noi ... liegenmuts

Ik zag trouwens ook hele mooie jasjes in de sale bij de Divoza. Mag alleen geen nieuw jasje kopen van mezelf. O:)

Luz_ElenaE

Berichten: 2819
Geregistreerd: 15-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 14:22

xMercury schreef:
Antonius schreef:
Iemand een tip voor een mooi zwart oornetje met strassteentjes? Mag ook met een beige accent zijn aangezien ik het beige start met zwart tuig...


BR Glamour Chic? Ik vind de oornetjes van Judi heel mooi, maar zo overdreven duur..


(Bijna) alles van Judi is mooi <3 <3

Antonius

Berichten: 2319
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 14:37

Oei die zijn eigenlijk zelfs niet mijn smaak :o :D Vind die er eigenlijk maar heel gewoon uit zien, zeker voor die prijs?
Die van Pagony en BR zijn ook niet meteen mijn smaak... Zou iets op het idee van Judi willen, maar vind het haakwerk niet zo mooi en zou eigenlijk graag grotere strass hebben...
Maar bedankt voor het meedenken!

mila_furrie

Berichten: 1224
Geregistreerd: 26-08-15

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 14:48

opglamourhorze.nl kan je ze laten maken zoals je zelf wilt en de prijs valt ook nog mee dacht ik. :)

Deeks93
Berichten: 1106
Geregistreerd: 22-09-13
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 15:46

Laurie schreef:
Adrienne93 schreef:
heeft er hier iemand toevallig bruin tuig, bruine laarzen, bruine cap en een grijs oornetje en grijs jasje?

Of juist alles in bruin, ook jasje en oornetje?

Ik heb geen foto's voor je, maar zou denk ik wel alles in één kleur houden :o Dus of voor bruin gaan, of voor grijs. En als je toch graag meerdere kleuren zou willen dan in ieder geval geen grijs en bruin bij elkaar.

Zo'n licht kraagje is ook mooi GerenGer! Heb de combi met zwart fluweel nog niet eerder gezien, denk dat je dat inderdaad zelf moet samenstellen.


Ben ook een beetje aan het rondkijken nu.
Heb tijdelijk een jasje gekocht omdat mijn eigen te klein was.
Maar krijg voor de dressuur een korte slipjas en voor het springen ben ik nu dus een beetje aan het kijken of ik volledig bruin wil gaan, maar dat vind ik ook zo saai... of dat ik het toch bij bruin met donkerblauw houdt, of naar bruin met grijs ga... maar vandaar dat ik dacht als iemand hier een foto heeft dan kan ik even kijken of het mooi staat of niet...

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 16:02

Niet zo duidelijke foto maar grijs met cognac tuig:

Afbeelding

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 16:05

Afbeelding

Deze is iets duidelijker. Jammer van me zwarte cap/laarzen maar was mog arme student :D

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 16:07

Zo kan het inderdaad wel mooi zijn, maar grijs met donkerder bruin tuig vind ik minder :=

Deeks93
Berichten: 1106
Geregistreerd: 22-09-13
Woonplaats: Nijverdal

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 16:57

Vind het helemaal niet gek staan!!

De bedoeling bij mij is; Bruin- zadel, hoofdstel, laarzen, cap, peesbeschermers.
Grijs- Jasje( met bruine accenten) en oornetje.

Of

Bruin- zadel,hoofdstel, peesbeschermers, laarzen, cap, jasje, oornetje,
Met een champagne kleurige broek, blouse en plastron

Tsplendid

Berichten: 1755
Geregistreerd: 28-10-06
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 21:44

Geen bruine laarzen maar wel grijs met bruin:

Afbeelding

benthevigox

Berichten: 65
Geregistreerd: 18-07-15
Woonplaats: Well limburg

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 07:09

@adrienne93 ik zal van de week zo'n foto voor je maken .. Afbeelding
Hier heb ik t ook al maar dan met zwarte cap en laarzen ./

CarolandRuud

Berichten: 143
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Dedemsvaart

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 07:52

Mijn vorige bericht in dit topic is een foto waar je misschien wat aan hebt. Zwart tuig, bruine laarzen en cap en een grijs jasje met bruine accenten.

x_Elise

Berichten: 2000
Geregistreerd: 23-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 08:06

Afbeelding
Dit is donkerbruin tuig met in ieder geval grijze laarzen. Ik ben inmiddels bijna helemaal over op bruin/blauw. Moet alleen nog nieuwe bruine laarzen :)


Afbeelding
En dit donkerbruin tuig met blauw jasje en kep, met dezelfde grijze laarzen -O-