[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Getty_Maan

Berichten: 2593
Geregistreerd: 14-04-06
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 22:42

Ik heb mijn tenue nu compleet, binnenkort eens kijken hoe het staat.

Heb alleen hele mooie bruine laarzen en cap, waar ik mee wil starten. Hoop dat het allemaal beetje bij elkaar staat.

mistid

Berichten: 9139
Geregistreerd: 10-08-06
Woonplaats: Bunne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 23:38

Ik heb ook nog een blauw bruine set :D spuit elf... :')
Afbeelding

Capriootje

Berichten: 6764
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 23:45

Knappe schimmel! Mag ik vragen waarom je bruin tuig en zelf zwarte laarzen en cap hebt? Zie het wel vaker op concours en dan vraag ik me af of ik zo'n zeur ben die passende laarzen bij m'n zadel wil, wat niet meevalt haha

mistid

Berichten: 9139
Geregistreerd: 10-08-06
Woonplaats: Bunne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 00:01

Omdat ik ook een zwarte cap heb :') die ook prijzig genoeg was en nog prima mee kan :D ik vind bruine laarzen zelf niet zo mooi. Het is het meestal net niet. Ik heb al verschillende kleuren bruin in m'n tuig, dan wordt het met bruine laarzen echt te gek denk ik. Heb er ook geen belang bij eigenlijk om alles passend bij elkaar te krijgen want ik ben nu al een fortuin kwijt aan alle rommel voor die paarden :o Denk dat het wel een hele hoop scheelt als je maar 1 paard hebt en alles passend kunt maken. Ik rijd er meer en het is echt geen doen om voor alle paarden precies dezelfde kleur singel, voortuig en hoofdstel te hebben. Heb op ze allemaal hetzelfde zadel (nu ga ik heel bokt over me heen krijgen :') )
Mocht ik nog een keer geld overhebben wil ik wel voor blauwe maatwerk laarzen gaan.

Getty_Maan

Berichten: 2593
Geregistreerd: 14-04-06
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 00:09

Ik vindt het helemaal niet storen :D

Afbeelding
Dit is mijn tenue, alles in het zwart wit. Alleen dan bruine laarzen en cap, omdat ik die persee met wedstrijd aan en op wil. Hoop alleen wel dat het een beetje staat.... :+

essie_blue

Berichten: 4369
Geregistreerd: 06-05-08
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 00:13

Haha dus meer mensen met een bruin zwart combi! Staat prima zo op je schim Marieke! Het is voor ons nieuwe vosje, dus geen bruine :D daar staat het sowieso wel op denk ik want mijn bruine heeft zelf al donkerbruin/zwart :')

Ik trek het gewoon aan en dan zie ik wel, kan toch niet echt iets anders haha!

Ook een knappe schim mistid <3

Luz_ElenaE

Berichten: 2819
Geregistreerd: 15-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 00:20

Dit is mijn springtenue :) als ik ooit geld over heb komt er een groene Charles owen of laat ik op mijn samshield een groen randje zetten ipv deze grijzige
(Super charmante foto ook... Ik spring mijn parcoursen altijd met mijn ogen dicht :') )
Afbeelding

goriginal

Berichten: 233
Geregistreerd: 30-08-14
Woonplaats: Borger

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 10:41

Leuk dat groen hierboven!

Weet iemand misschien een navy oornetje van onder de 25 euro? Met een zilvere/witte bies? M'n oog was al gevallen op een Schockemöhle netje, maar hoorde dat die heel groot uitvallen?

MoniekV

Berichten: 2162
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 10:43

goriginal schreef:
Leuk dat groen hierboven!

Weet iemand misschien een navy oornetje van onder de 25 euro? Met een zilvere/witte bies? M'n oog was al gevallen op een Schockemöhle netje, maar hoorde dat die heel groot uitvallen?


Greenfield selection?

Capriootje

Berichten: 6764
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 12:10


goriginal

Berichten: 233
Geregistreerd: 30-08-14
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 12:26

Ja zoiets ja, alleen vind ik ze vrij 'basic', zou graag een beetje iets speciaals willen. Het oornetje hieronder bijvoorbeeld, die vind ik ongelofelijk gaaf. Zou alleen niet weten waar zoiets te vinden is. Rode randjes zijn wel erg leuk!

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door goriginal op 14-01-16 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 12:27

Over oornetjes gesproken: ik zoek een simpel donkerblauw tie-down oornetje. Was al de Equiline en Eskadron-optie tegengekomen. Maar zijn er misschien nog meer opties? :)

paljaslaura

Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 12:27

Luz_ElenaE schreef:
Dit is mijn springtenue :) als ik ooit geld over heb komt er een groene Charles owen of laat ik op mijn samshield een groen randje zetten ipv deze grijzige
(Super charmante foto ook... Ik spring mijn parcoursen altijd met mijn ogen dicht :') )
[ [url=m/nOdPBu.png]Afbeelding[/url] ]

Oooh waar heb jij je jasje vandaan? Ik ben al zo lang opzoek naar groen!

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 12:28

Goriginal: Dat ziet eruit als een De La Coeur! Dat zijn custommade oornetjes. Echt prachtige dingen!

goriginal

Berichten: 233
Geregistreerd: 30-08-14
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 12:29

@Bunn Oh die zijn dan vast ook wel boven mijn budget of niet :P

Spenk
Berichten: 21783
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 12:29

goriginal schreef:
Leuk dat groen hierboven!

Weet iemand misschien een navy oornetje van onder de 25 euro? Met een zilvere/witte bies? M'n oog was al gevallen op een Schockemöhle netje, maar hoorde dat die heel groot uitvallen?

Deze?

http://www.divoza.com/nl/pagony-elegance-vliegennetje

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 12:29

Haha, ik weet niet hoe hoog jouw budget is. Hij is in ieder geval ruim boven het mijne. :P

mistid

Berichten: 9139
Geregistreerd: 10-08-06
Woonplaats: Bunne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 12:31

Goriginal Talisman Bonnets zijn echt super mooi :+: maar absoluut niet binnen jouw (en mijn :') ) budget.

Ik ga straks naar ICNN Drachten, kan daar wel even bij de standjes neuzen of daar wat is.

Ik heb van de week een site met mooie tie downs gevonden Bunn, maar ben de naam even kwijt :') ga het voor je opzoeken!
http://www.sarotano.com/oornetjes/30-ol ... netje.html

goriginal

Berichten: 233
Geregistreerd: 30-08-14
Woonplaats: Borger

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 12:34

Hmmm dan zoek ik nog even goed verder, bedankt voor de suggesties! :)

Capriootje

Berichten: 6764
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 12:39

Laura; ik heb nog een heel simpel donkergroen jasje in maat 38. Ooit gekocht voor m'n vos maar die is al bijna 4 jaar dood dus hangt al die tijd in de kast.

goriginal; misschien greenfield dan inderdaad, die hebben ook met kleur koordjes. Kan je zelf kiezen welke je wilt.

Horze.nl heeft ook redelijk wat tie down oornetjes. Niet goedkoop maar wel mooi!

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 12:54

Die tie-downs van Horze had ik ook gezien, maar die zijn me allemaal veel te kitscherig. Zoek gewoon een simpel gehaakt, navy netje, geen prulletjes erop. :j :')

Capriootje

Berichten: 6764
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 13:02

mistid schreef:
Omdat ik ook een zwarte cap heb :') die ook prijzig genoeg was en nog prima mee kan :D ik vind bruine laarzen zelf niet zo mooi. Het is het meestal net niet. Ik heb al verschillende kleuren bruin in m'n tuig, dan wordt het met bruine laarzen echt te gek denk ik. Heb er ook geen belang bij eigenlijk om alles passend bij elkaar te krijgen want ik ben nu al een fortuin kwijt aan alle rommel voor die paarden :o Denk dat het wel een hele hoop scheelt als je maar 1 paard hebt en alles passend kunt maken. Ik rijd er meer en het is echt geen doen om voor alle paarden precies dezelfde kleur singel, voortuig en hoofdstel te hebben. Heb op ze allemaal hetzelfde zadel (nu ga ik heel bokt over me heen krijgen :') )
Mocht ik nog een keer geld overhebben wil ik wel voor blauwe maatwerk laarzen gaan.


Ja snap ik! Is lastig met meerdere paarden inderdaad. Het stoort zeker niet, heb er zelf niet aangedacht omdat ik niks zwart heb want m'n cap is blauw.

paljaslaura

Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 13:32

Heb je daar toevallig een foto van?

CdeB

Berichten: 225
Geregistreerd: 20-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 14:46

kwa wedstrijdjasjes zijn Cavalleria Toscana en Animo super , al mijn wedstrijsjasjes zitten heerlijk , hebben een goede kwaliteit en je kunt er veel kanten mee op :D die van Kingsland zijn ook heel erg fijn en daar ben ik ook erg tevreden mee !

kwa rijlaarzen blijf ik zweren bij DeNiro Boots , altijd op maat gemaakt en je kunt er alle kanten mee op !

kwa caps houdt ik het op KEP Italia!

<3

Luz_ElenaE

Berichten: 2819
Geregistreerd: 15-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 18:32

paljaslaura schreef:
Luz_ElenaE schreef:
Dit is mijn springtenue :) als ik ooit geld over heb komt er een groene Charles owen of laat ik op mijn samshield een groen randje zetten ipv deze grijzige
(Super charmante foto ook... Ik spring mijn parcoursen altijd met mijn ogen dicht :') )
[ [url=m/nOdPBu.png]Afbeelding[/url] ]

Oooh waar heb jij je jasje vandaan? Ik ben al zo lang opzoek naar groen!


Het is een spring jasje van couture hippique, heel fijn technisch stofje zonder voering dus ook fijn in de zomer. Volgens mij is deze kleur niet in de winkel te koop, maar ik heb hem toen bij CH zelf gekocht. En voor mij ruim genoeg om er nog een paar laagjes onder te stoppen in de winter, gelukkig was deze hal verwarmt :brr: