Walibi Holland halloween fright nights !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Debbels

Berichten: 937
Geregistreerd: 02-10-11
Woonplaats: Op een eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 21:11

donjalover13 schreef:
Daantjee12 schreef:
Hahaha ja iedereen lachte me uit :')

Vind trouwens de campsite toch wel erug gaaf, terwijl je voor de andere huizen moet betalen ben ik daar volgens mij wel het meest geschrokken :')


ja ik vraag me af he, wat gebeurde er in dat huis bij de campsite?


Héél véél mannen met kettingzagen. Containers waar je doorheen moest lopen, sommige met acteurs, sommige zonder. Heel veel van die Amerikaanse vrouwen die op je af kwamen lopen met 'Shut the fiets up you ugly whore', 'go the fiets out of here' en zulk soort dingen.

Was in het 'bos' en was wel heel vet gedaan!

Edit: het klinkt heel stom zo, maar weet niet hoe ik het anders moet beschrijven :')

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12738
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 21:34

Debbels schreef:
Héél véél mannen met kettingzagen. Containers waar je doorheen moest lopen, sommige met acteurs, sommige zonder. Heel veel van die Amerikaanse vrouwen die op je af kwamen lopen met 'Shut the fiets up you ugly whore', 'go the fiets out of here' en zulk soort dingen.

Was in het 'bos' en was wel heel vet gedaan!

Edit: het klinkt heel stom zo, maar weet niet hoe ik het anders moet beschrijven :')


Zo is het wel inderdaad, je bevind je op het grondgebied van de rednecks en je bent daar erg ongewenst en dat laten ze je weten. Je voelt je ook niet op je gemak daar :'). Hele leuke walkthrough vind ik :D

IsaCalixa schreef:
Maar 's avonds vond ik het wel erg leuk! De wachtrijen voor de spookhuizen vielen nog mee. Wij hebben alle spookhuizen gedaan en op volgorde van leukst naar saaist vond ik: Psycho Shock, Haunted Holidays, The Villa, Jeffersons Manor :)


Grappig, ik vind ze juist precies andersom het leukst. Jefferson, Villa, Haunted Holidays en dan Psycho Shock. :+

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 21:36

Jolien87 schreef:
Ik vind Eddie sowieso echt niet leuk, gewoon géén leuke humor. Alleen maar grof doen en mensen beledigen. :n


ik vind het geweldig, hij zegt precies wat ik veel over mensen denk, maar uit fatsoen toch maar niet tegen ze zeg.. := en eddie is toch onherkenbaar dus als ik hem mocht spelen ging ik er ook even flink op los :+

Jolien87

Berichten: 17425
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 21:43

AfricanLady schreef:
Jolien87 schreef:
Ik vind Eddie sowieso echt niet leuk, gewoon géén leuke humor. Alleen maar grof doen en mensen beledigen. :n


Dat vind ik juist geniale humor haha zo is zijn karakter gewoon.
Het is ook geen lieve clown


Ik zie daar de humor gewoon niet echt van in, maar gelukkig mogen we daarin verschillen. Zou wat zijn als iedereen van dezelfde humor hield. Het lijkt me ook weleens heerlijk om mensen eens mijn ongezouten mening over hun te mogen geven maar dit is wel echt overdone.

Fearn

Berichten: 4765
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 21:53

Mjetterd schreef:
IsaCalixa schreef:
Maar 's avonds vond ik het wel erg leuk! De wachtrijen voor de spookhuizen vielen nog mee. Wij hebben alle spookhuizen gedaan en op volgorde van leukst naar saaist vond ik: Psycho Shock, Haunted Holidays, The Villa, Jeffersons Manor :)


Grappig, ik vind ze juist precies andersom het leukst. Jefferson, Villa, Haunted Holidays en dan Psycho Shock. :+



Haha, de jefferson vond ik juist erg voorspelbaar :P ik begrijp trouwens niet dat veel mensen de haunted holidays vonden tegenvallen. Okay, het was misschien niet het engste huis, maar ik vond die effecten met neon kleuren en die draaiende kamer op het einde juist super tof :P

Debbels

Berichten: 937
Geregistreerd: 02-10-11
Woonplaats: Op een eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 22:11

IsaCalixa schreef:
Mjetterd schreef:


Grappig, ik vind ze juist precies andersom het leukst. Jefferson, Villa, Haunted Holidays en dan Psycho Shock. :+



Haha, de jefferson vond ik juist erg voorspelbaar :P ik begrijp trouwens niet dat veel mensen de haunted holidays vonden tegenvallen. Okay, het was misschien niet het engste huis, maar ik vond die effecten met neon kleuren en die draaiende kamer op het einde juist super tof :P


Ik vond hem vooral saai. Naar mijn idee ook veeel minder acteurs dan in the Vila bijvoorbeeld. En daarnaast de gangen met de clownshoofden enzo, gebeurde ook niks.. Draaiende kamer was inderdaad wel heel gaaf!

Splendesco

Berichten: 2644
Geregistreerd: 10-01-09
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 23:44

Ik vind Eddie geweldig, kan echt zo om hem lachen heerlijk. :')

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 23:47

maaaaarrrrr.. kan iemand me vertellen wat er te zien was in het "huis" bij de campsite of carnage ?

Debbels

Berichten: 937
Geregistreerd: 02-10-11
Woonplaats: Op een eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 23:48

donjalover13 schreef:
maaaaarrrrr.. kan iemand me vertellen wat er te zien was in het "huis" bij de campsite of carnage ?


Ik had het over het huis :)

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12738
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 23:49

donjalover13 schreef:
maaaaarrrrr.. kan iemand me vertellen wat er te zien was in het "huis" bij de campsite of carnage ?



Ja, dat hebben we al gedaan.

Mjetterd schreef:
Debbels schreef:
Héél véél mannen met kettingzagen. Containers waar je doorheen moest lopen, sommige met acteurs, sommige zonder. Heel veel van die Amerikaanse vrouwen die op je af kwamen lopen met 'Shut the fiets up you ugly whore', 'go the fiets out of here' en zulk soort dingen.

Was in het 'bos' en was wel heel vet gedaan!

Edit: het klinkt heel stom zo, maar weet niet hoe ik het anders moet beschrijven :')


Zo is het wel inderdaad, je bevind je op het grondgebied van de rednecks en je bent daar erg ongewenst en dat laten ze je weten. Je voelt je ook niet op je gemak daar :'). Hele leuke walkthrough vind ik :D



Al is het geen huis, maar meer een openlucht spookhuis.
Of bedoel je het huis naast campsite of carnage? Jefferson Manor

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 00:24

ah sorry, nee ik bedoelde niet jefferson manor, ik bedoelde het gratis huis!

Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 02:46

Ik ga woensdag weer! Wel in Waver weliswaar, ben heel benieuwd wat ze dit jaar ervan gemaakt hebben!
Ik ben wel ontzettend geschrokken van de prijzen, de laatste keer dat ik ben gegaan was 2 jaar geleden, toen kostte een ticket nog €27, ondertussen is het al naar €35 opgetrokken, en dan ook nog eens apart betalen voor de spookhuizen >;)

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 13:42

Eddie is er alleen nog maar omdat al die puberende tienermeisjes geil worden van Eddie en hij dus al het geld in het laatje brengt
Het was grappig en leuk, maar ik ben er nu wel klaar mee, geef mij maar een nieuwe mascotte al die stomme tiener bontkraagjes ook gelijk weg.

Jolien87

Berichten: 17425
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 17:26

Geil worden van Eddie? :')

manon_goldy
Berichten: 775
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 17:52

Mijn vriendengroep heeft van eddie's show nog wel een slogan over gehouden :p "ik word nog geiler van een broodje unox"

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 18:10

Ja joh, al die tienermeisjes staan allemaal om Eddie te gillen, zó irritant.

Leprycorn

Berichten: 1763
Geregistreerd: 16-06-08
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 08:14

Terwijl er gewoon (bij wijze van spreken) een vies oud mannetje in zit _O-

Ben ook niet zo weg van zijn humor.
Vl heeft van vorig jaar wat filmpjes laten zien toen hij ging maar kon er niet bepaald om lachen. Hem nooit zelf gezien maar zou er niet per se heen hoeven :n

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 10:33

Vond dit jaar de show ook niet leuk. Vond m vorig jaar leuker.
Verder moet je bij Eddie nooit vooraan staan, je wordt mega afgezeken.

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 13:34

Er zit niet echt een knappe man in nee.
Maar heel veel kindjes komen die vinden alles heel eng, maar Eddie geweldig, tja dat is toch niet het doel, dat ze alleen maar voor de aandacht van Eddie komen. Het feit dat hij niet onbewaakt het park door kan.. tja ik vind het raar, breng Dr. Shock maar weer terug, hoewel niemand die hier zal kennen...

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14471
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 13:58

Zo'n vies oud mannetje is het ook weer niet hoor, gewoon een doodgewone kerel. En heel makkelijk te vinden op internet :')

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:03

Nee gewoon inderdaad een normale kerel, maar niet echt aantrekkelijk... iets met geen haar...

Debbels

Berichten: 937
Geregistreerd: 02-10-11
Woonplaats: Op een eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:07

't Was voor mij de eerste keer Fright nights, maar inderdaad, wat een volk loopt daar rond joh := .
Ik zat even op het terras bij de pratende fontein met een vriendin van me, omdat we moesten wachten, maar wat een bijdehante poedersuiker joh! Die vinden zichzelf allemaal heel wat als ze stoer lopen te doen tegen een fontein.....

Leprycorn

Berichten: 1763
Geregistreerd: 16-06-08
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:13

Haha ik heb nog nooit een foto gezien van hem, maar doelde meer op de reacties van die jonge meiden.
Als ze hem in het "echt" zouden zien op straat en ze zouden dezelfde opmerkingen krijgen, zouden ze een blok voor hem omlopen denk ik.
Of een aanklacht tegen hem indienen _O- _O- _O-

Debbels

Berichten: 937
Geregistreerd: 02-10-11
Woonplaats: Op een eilandje

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:24

Eddie wordt gespeeld door Rudy Hellewegen.

Ben zelf niet bij de show wezen kijken. Had al wat filmpjes voorbij zien komen op internet en het leek me totaal niet grappig/leuk. Ook een filmpje gezien van een gehandicapte fan van Eddie, daar gaat ie dan wel weer heel leuk mee om!

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 17:04

Debbels schreef:
Eddie wordt gespeeld door Rudy Hellewegen.

Ben zelf niet bij de show wezen kijken. Had al wat filmpjes voorbij zien komen op internet en het leek me totaal niet grappig/leuk. Ook een filmpje gezien van een gehandicapte fan van Eddie, daar gaat ie dan wel weer heel leuk mee om!


Die had ik ook gezien ja!