Walibi Holland halloween fright nights !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
19LindA83

Berichten: 1856
Geregistreerd: 11-01-06
Woonplaats: daar waar mijn liefdes zijn

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 19:01

hallo, wij gaan met 4 vriendinnen (30+) naar de fright nights, we willen graag 1 huis doen. klopt het dat je deze echt voor die tijd moet regelen (kaartjes) of kan dat ook nog op de dag zelf bij het park? En welk huis bevelen jullie aan?

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 19:06

Ja, is wel zo handig om ze van te voren te kopen, en ook goedkoper. Kans dat als je ze op de dag zelf wilt kopen dat ze uitverkocht zijn.

Als je echt voor de 'eng' wilt raad ik je The Villa en Psychoshock aan! Vooral psychoshock vind ik zelf erg eng. Jefferson Manor is leuk, zitten ook leuke schrikmomenten in. Haunted Holidays is absoluut niet eng, alleen schrik je af en toe.

Chroosje

Berichten: 937
Geregistreerd: 13-11-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 19:17

Wij hebben voor 25 oktober het spookhuis Jefferson Manor (19.00 - 19.30) en het spookhuis Psychoshock (20.30 - 21.00)! Er zal nu vast wel genoeg tijd tussen zitten, toch? Wat is trouwens aan te raden in het park, welke scare zones? En wat kun je zoal doen? :)

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 19:26

Prima tijd tussen, kun je mooi ALLE scarezone's bezoeken!

Het is gewoon leuk om ze allemaal even gezien te hebben, persoonlijk vind ik quarantine de beste.
Things en Twisted vind ik persoonlijk niet zo bijzonder. De show van Eddie de eerste avond is ook niet zo bijzonder, maar als je tijd over hebt kun je natuurlijk altijd langs gaan.

Er is niet echt iets 'te doen' 's avonds. Je kunt overal gaan kijken, griezelen en in de attractie's. Ook zijn er diverse DJ's op bepaalde pleinen aanwezig.

mie123gie
Berichten: 1319
Geregistreerd: 14-02-11

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 19:48

Ik vind things echt de engste scare zone, vooral omdat ik niet goed had opgelet en het dus totaal niet verwachte :Y)
Ik vond game over echt het minst, net comic con :o alle scare zones zijn wel ongelofelijk mooi gemaakt.

WiskyBokjes
Berichten: 9755
Geregistreerd: 14-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 20:20

Welke was Things ook al weer?
Ik vond die met die pompoenhoofden/vogelverschrikkers het beste. :j

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12738
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 20:23

WiskyBokjes schreef:
Welke was Things ook al weer?
Ik vond die met die pompoenhoofden/vogelverschrikkers het beste. :j



Scarecrows, ja die vind ik ook heel erg goed. En Quarantine vind ik ook bij de beste zones horen :j
Zelf ben ik groot fan van het Jefferson huis, die vind ik zo goed gemaakt! En het gratis 'huis' campsite of carnage vind ik heel leuk *\o/*.

Twisted en Things vind ik niet zo leuk. Things een beetje eentonig, maar wel met schikmomenten. Twisted vind ik niet eens eng :Y).
@wiskybokjes, Things is bij het kindergedeelte.
Afbeelding

WiskyBokjes
Berichten: 9755
Geregistreerd: 14-03-07

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 20:42

Oh die peren. :Y) Nee die vond ik echt helemaal niks. :=

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 05:29

Ooooh, dat zijn die kabouters :+

DeniiSee

Berichten: 1319
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: s'-Gravenzande

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 18:55

Beetje last minute maar heeft iemand een entree kaartje voor morgen 23 okt??

romyyxv

Berichten: 1215
Geregistreerd: 24-12-12
Woonplaats: Heerle, Noord-Brabant

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 00:21

Alweer onderweg naar huis. Was weer een gave dag / avond!
Heel de tijd gegild geloof ik :')
Scheelt natuurlijk ook dat ik met vriendinnen ben geweest, je fokt elkaar dan zo erg op.

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 02:05

Zo nu lekker slapen, morgen verslag

Debbels

Berichten: 937
Geregistreerd: 02-10-11
Woonplaats: Op een eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 11:22

Ik ben ook gisteren geweest.
2 huizen gedaan, Villa en Holidays.
Villa is echt een aanrader! Super mooi gemaakt en ook echt eng! Holidays vond ik persoonlijk niks aan, alleen dat laatste gedeelte (die roterende koker waar je doorheen moet) is wel heel bijzonder.

Verder vond ik dat plein met al die amerikanen heel vet! Daar is ook een gratis 'huis' en die is ook echt eng en de moeite waard!

Wat betreft de scared zones vond ik alleen de quarantine echt 'eng', de pompoenen waren ook mooi gemaakt en de rest vond ik niet heel spannend. De 'sm-zone' konden wij niet vinden.

Het was wel ontzettend druk. Voor de Goliath stond op een geven moment een wachtrij van 3 uur, dat is gewoon echt niet leuk meer. Bij de andere attracties ongeveer een uur tot vijf kwartier gewacht.

Was voor mij de eerste keer maar vond het wel heel vet! Volgend jaar weer als het uitkomt :)

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 13:52

Zo gisteren dit jaar voor de 2e keer geweest (10e ook al geweest). Hoge verwachtingen heb ik toch al niet meer dus al met al viel het mee. Besloten om al vroeg op pad te gaan, dus waren we er rond half 10, konden we nog lekker een kluisje halen etc. Voor +/- 2 uur hadden we alle grote attracties gehad, en zijn we in sommige zelfs 2 keer geweest. Ook hadden we nog vast gezeten in de SOS haha!
We hebben lekker een paar keer gezeten, lekker bij de fontein haha!
's avonds hebben we alleen maar tijd besteed aan Halloween. Hebben nog staan praten met de vrouw en dochter van een acteur, erg leuk ook! Helaas blijft de drukte in het park wel de sfeer verpesten, allemaal ja banketstaaf om te zeggen maar 12/13 jarige groepjes kids, die denken dat ze heel wat zijn. Ook hing er ook veel plekken in het park een wietlucht..Gisteren alleen in Jefferson geweest, en helaas amper geschrokken dit keer. Wel 2 keer in de Campsite geweest, en die was beiden keren erg goed, 2e keer ben ik zelfs door 3 kettingzagen ingesloten waardoor ik niet meer durfde te kijken haha!

De drukte verpest helaas de sfeer..Verder is het bekend dat het met de jaren minder word.
Zonder de hoge verwachtingen was het een leuke avond.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 15:04

ik ga morgen. hoop dat hetbiet te veel tegenvalt. ikzelf doe jaarlijks een spooktocht organiseren dus weet goed mensen op stang te jagen

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:00

Ik ga morgen ook!
Vorig jaar ook geweest, maar ben benieuwd

_Nelleke_

Berichten: 8059
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 09:17

Ik ben gisteren ook geweest en ik ga mee met bovenstaande comments.

Het was gisteren gigantisch druk, zo druk dat de scarezones meer bestaan uit krioelende mensen met een enkele figurant die zich er tussendoor probeert te wurmen dan dat het echt een zone is waar ze je kunnen laten schrikken.

Wij waren er om 16u en zijn maar in 2 attracties geweest en ruim 1.40u bij elke attractie staan wachten. De wachttijden zijn ook een beetje misleidend doordat je ook nog mensen hebt die fastlane hebben gekocht en dus de hele tijd voor gaan. We hadden kaartjes voor Jefferson Manor waar je gewoon in een rijtje achter elkaar aanloopt, dus niet eens in groepen, gewoon iedereen tegelijk naar binnen, hup, waardoor wij inderdaad net tussen alle schrikmomenten in zaten. M'n vriend probeerde nog een beetje afstand te creƫren door wat langzaam te lopen of te stoppen op sommige momenten maar we werden vanaf achter geduwd en Walibi medewerkers die lopen te gebaren dat je moet doorlopen. Ik heb dan ook niet echt heel veel van het huis meegekregen en dat vond ik echt jammer.

Walibi ziet gewoon teveel eurotekens en verkopen veel te veel kaartjes voor de spookhuizen. Al zouden ze 10 seconden tijd tussen elk groepje of tweetal laten is het al veel leuker! Maarja, dan kan je niet zoveel kaartjes verkopen.

Ook het park zelf had wel zo'n 5.000 man minder mogen hebben. Het was gisteren uitverkocht en ik had wel verwacht dat het druk zou zijn maar zo druk vond ik eigenlijk echt idioot.

Dan als laatste: de sfeer op het park wordt verpest door heel veel 14-18 jarige bontkraagjes die na 1 blikje alcohol denken dat ze de beste zijn. Ook inderdaad veel wietlucht en redelijk wat mensen die zich een beetje typisch gedragen en dan heb ik het niet over de figuranten.

Al met al: het idee is leuk maar het is veel te commercieel. De huizen zijn mooi maar je gaat met veel te veel mensen tegelijk naar binnen waardoor het eigenlijk niet meer eng is. De wachttijden van de attracties zijn misleidend doordat er ook nog een X aantal mensen met fastlane naar binnen gaan. Parkeren was wel goed georganiseerd en verder is het park echt tof aangekleed met die rode fonteinen etc. Ze zouden het naar mijn idee veel leuker kunnen maken door gewoon net wat minder mensen het park in te laten en de helft minder kaartjes te verkopen voor de spookhuizen en dan bijvoorbeeld een weekje langer open te blijven ofzo.

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 09:42

Vorig jaar in Jefferson Manor zag ik een actrice wegduiken in haar hoekje. Ze kwam er uit om ons te laten schrikken, maar wij hadden haar ook al lang en breed gezien, dus schrokken we totaal niet. Jammer, want qua make-up en kleding was ze echt super goed!

Leprycorn

Berichten: 1763
Geregistreerd: 16-06-08
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 10:35

@Nelleke: zonde dat jullie het zo mee hebben gemaakt :(
Zelf nooit geweest dus ik kan natuurlijk niet mee praten!

Maar wat ik mij wel af vraag, waarom was je daar pas om 16.00 uur? Als je eerder gaat, kan je in veel meer attracties (wat ik hoor en lees van anderen).

_Nelleke_

Berichten: 8059
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 12:02

Omdat ik we kaartjes hadden voor jeffersons manor om 22.30 dus ik dacht ik wil niet helemaal uitgeteld zijn en nog wel wat te doen hebben. Als je om 16u daar bent heb je 7 uur de tijd tot het 22u is dus ik dacht dat is hetzelfde als dat je om 10u naar een pretpark gaat die om 17u weer sluit. Ik had niet verwacht dat we in 7u tijd maar 2 attracties konden doen (en een patatje gegeten tussendoor).

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 12:11

Ik ben vorig jaar geweest als bedrijfsfeestje. Wij waren er om 17.00 uur en hebben alleen maar die space shot, robin hood, excalibur en huis van Merlijn gedaan. Verder alleen Psychoshock, wat wel echt een eng huis was. Nadeel was alleen dat op een gegeven moment te weinig mensen in het begin doorgelaten werden waardoor je echt met een meega grote groep naar binnen ging. Hierdoor liep je echt met een man of 20 om je heen en kon je dus niet echt schrikken omdat je alles al zag gebeuren.
Verder waren wij met een bus. Ideaal!! Liepen het park af, stapten de bus in (die op de gewone parkeerplaats was) en konden dus meteen wegrijden!

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 13:38

Ik zie nu op Looopings een filmpje voorbij komen van een behoorlijk vechtpartij, dat wordt ook steeds erger. Als omstander zelf ook al eens bijna een klap te pakken gehad, het is gewoon niet leuk eer.
Ze kunnen nu de veiligheid van de bezoekers ook niet meer garanderen vind ik

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 14:02

Meer mensen die gefouilleerd werden bij binnenkomst ?

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 14:17

ik ben dit jaar voor de 2e keer geweest.. vond het een beetje tegenvallen in vergelijking met vorig jaar. ik ben voor de 2e keer in the villa geweest ( psycho shock durf ik echt niet, en de rest leek mij niet zo leuk) vorig jaar heb ik niks van het huis meegekregen omdat ik zo over de toeren was omdat ik zo schrok dat ik de hele weg met vesloten ogen met mn gezicht in het haar van mn vriendin heb gelopen. dit jaar had ik de tactiek om mn vriendin in de richting van de acteurs te duwen en er zelf met een zo groot mogelijke afstand langs heen te lopen hahaha dit werkte heel goed voor mij. nu heb ik alles gezien en ik vond het huis heel gaaf!

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 20:09

Ik ben er nu en vind het helaas tegenvallen... veelste druk en te veel mensen tegelijk in een spookhuis. Wat een ontzettende zonde is van de spookhuizen, het ziet er namelijk wel heel goed uit.