Ik mis de EA!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar, BartVB

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:57

waar ik me nog t meest aan stoor is dat je voor ieder product een aparte advertentie moet aanmaken...
t word dan niet tot nauwelijks gevonden door alle webshop troep.
al dan niet mensen die niks met bokt hebben en dus enkel een account op bokt hebben om spullen te verkopen -O-
ik zou mensen pas bij een x aantal berichten toelaten op de bokt markt

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 11:06

Cerera schreef:
De category "kleding" lijkt momenteel wel een hotfixwebshop... Erg irritant inderdaad. Ik hoef EA niet persee terug, maar please... Doe wat aan die webshops. Ik hoef geen 3 pagina's aan verschillende hotfixpatroontjes te zien, als ik kleding zoek...

Of wat denk je van eindeloze pagina's met CD's en prul voor de hoofdprijs onder overige niet paardgerelateerd :x

Opzich vind ik de BM prima, hoewel EA gezelliger en geslotener was. Ik word ook doodmoe van al die commerciele advertenties en lokkertjes, evenals dubieuze advertenties van mensen die effe vlug een account aanmaken. Of penny's die overal reageren van: 'mooi paardjuh, jammer dat ik geen geld heb'.

dietmdb

Berichten: 387
Geregistreerd: 26-07-11
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Ik mis de EA!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 11:13

Ik mis de EA ook zo erg! Ik vond de sfeer echt zoveel leuker, en ik kon echt uuuren rondkijken! De boktmarkt gebruik ik nu nooit, ik vind de sfeer heel anders en ik vind het eigenlijk helemaal niet zo bij bokt passen. Ik probeer er al tijden aan te wennen maar het lukt niet dus ik heb het maar opgegeven :evaw:

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 11:14

Ik zou niet terug willen naar EA, er is namelijk wel een reden waarom die verdwenen is. Maar, misschien moeten bv kastopruimingen ook als categorie te vinden zijn, idd oude adevertenties weg en misschien op de een of andere manier bokt en markt dichter bij een krijgen. Want vroeger keek ik er idd regelmatig op en nu niet meer

magda_90
Berichten: 32282
Geregistreerd: 24-09-06

Re: Ik mis de EA!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 11:52

Terug naar EA hoeft ook niet perse voor mij. Wel moet er imo iets gedaan worden aan al die oude advertenties en ladingen webshops. Sinds BM heb ik wellicht 2 dingen verkocht, wat bij EA beduidend beter was.

Zo zocht ik laatst ook iets, was de jongste 1,5 jaar oud. :oo

_Nancy

Berichten: 14106
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Ik mis de EA!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 11:54

Ik ben ook altijd fan gebleven van de EA.. Dat was leuk!
Lekker rondneuzen, alle dingen bij elkaar in één advertentie..


Ik kijk wel iedere dag op de boktmarkt, vind de voorpagina wel altijd leuk om te bekijken.

Maar als ik de keus had tussen boktmarkt en EA.. Dan zeker de EA :j

Cerera

Berichten: 441
Geregistreerd: 06-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 11:54

Zo ook bij de paarden advertenties. Ik was op zoek naar een paard met specifieke kenmerken, kleur, geslacht etc. Yes! 13 advertenties! Kijk ik verder... Nieuwste geplaatst op 13-09-2012... ^)

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Ik mis de EA!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-14 13:27

Dus als alle oude advertenties weg gehaald zouden worden. Dan zouden jullie wel tevreden zijn met Markt?

Ik wil namelijk niets liever dan de EA terug. :o

Jniena

Berichten: 585
Geregistreerd: 07-07-08
Woonplaats: Nieuwleusen

Re: Ik mis de EA!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 13:53

Nou ik weet niet of ik dan tevreden zou zijn maar het zou in ieder geval een stuk helpen.
nog steeds vind ik dat de sfeer van ea gezelliger was en dat mis ik op bm het heeft nu wwn beetje de zelfde sfeer als mp

Anoniem

Re: Ik mis de EA!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 13:59

De EA was wel veel leuker.. En verkocht ook beter.

Maar idd dat idee van het verlengen ben ik helemaal voor. En webshops idd verbannen. Of min. 100 nuttige berichten en 3 maanden geregistreerd zijn.

moyra

Berichten: 9659
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 14:16

Ik heb 1X war gekocht via de boktmarkt omdat ik het echt nodig had maar als ik nu iets nodig heb ga ik gewoon naar de ruitersportzaak. Eer je een ad (die niet van een webwinkel of gebruiker met 0 berichten is)vind die nog actief is kun je al op en neer zijn geweest naar de winkel.

Het struinen op EA was heerlijk en kocht regelmatig wat ik eigenlijk helemaal niet nodig had maar wel handig was om in de kast te hebben.
Ik mis vooral het 'huiselijk en vertrouwde' wat EA gaf.

Ik vind de markt dus echt een grote flop.
Maar geloof maar niet dat EA terug komt hoor want Bokt draait nooit iets terug ook al vraagt 90% van de leden erom.
Een kwestie van wennen zeggen ze dan.
Laatst bijgewerkt door moyra op 15-01-14 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Linnie050

Berichten: 11810
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: Ik mis de EA!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 14:17

Ik ken ea ook niet maar zou het wel fijn vinden als de oude advertenties verwijderd worden.

_Alarm_wlkp

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-04-09

Re: Ik mis de EA!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 14:23

Ik mis EA ook heel erg!
Het was leuk zo neuzen en dan kwam je ook nog dingen tegen die je niet meteen zelf zou zoeken maar toch van pas kon komen!
Nu vind ik het zo onvoorzichtelijk, veel commercieel er tussen en vind ik de interesse niet om te blijven zoeken...
Jammer want zo kon je leuke koopjes doen en dat is bij mij dus finaal gestopt :)

joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Re: Ik mis de EA!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 14:41

Grappig dat zo'n tijd na het openen van m'n topic, de meningen nog totaal niet zijn veranderd! En dat terwijl ze dachten dat het "gewoon een kwestie van wennen" zou zijn. Het blijkt wel dat het in dit geval niet zo is.

_Alarm_wlkp

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-04-09

Re: Ik mis de EA!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 14:44

Het zal nooit wennen denk ik .... :')
Ik zou heel blij zijn moest het terug zoals vroeger worden!
Ik vind ook meestal de moed niet om voor alles elk een aparte advertentie aan te maken en om de zoveel tijd te vernieuwen...
EA was daar vele gemakkelijker voor!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70690
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 15:14

NathalietjeB schreef:
waar ik me nog t meest aan stoor is dat je voor ieder product een aparte advertentie moet aanmaken....

Dit klopt niet, je kan wel meerdere producten in 1 advertentie zetten maar 1 product dat in de advertentie staat moet op de juiste plek staan. Stel dat je dekens, dekjes en een hoofdstel aanbiedt dan moet je die advertentie in 1 van de subcategorieën hebben die overeenkomt met een van de producten, bijvoorbeeld bij Dekens.

Ik heb hier een tekst geschreven over waarom de 25 regel post afgeschaft is.

We zijn aan het kijken naar de commerciële advertenties. Echter betekent 1 verandering op Markt veel werk en wil Bart dit daarom allemaal in 1 keer gaan doen, dit betekent wel dat hij er veel tijd voor vrij moet maken wat op dit moment nog niet lukt.
Wel kan je een selectie maken op Gebruikt of Nieuw. Natuurlijk is dit nog niet geweldig maar het is een optie om in ieder geval de bedrijven eruit te filteren zie dit topic.
Bart heeft in dit topic van vorig jaar aangegeven dat we hier zeker naar gaan kijken, alleen kunnen we hier dus nog geen termijn aan geven.

Over het opschonen van Markt heeft Bart hier een antwoord op gegeven en hier staat ook nog informatie daarover.

Ik zag ook nog een opmerking langs komen over het off-topic reageren op advertenties. Dit is eerder op Marktzaken ook besproken, het antwoord daarop kun je hier vinden.

We kunnen nog niet zeggen wanneer de veranderingen doorgevoerd gaan worden maar we zijn hier zeker mee bezig en nemen alle berichten tot ons.
Ik begrijp dat er nog steeds veel onvrede blijft over Markt maar we hopen dat de wetenschap dat we ermee bezig zijn de onvrede wat weg neemt.

Als er nog vragen zijn, stel ze gerust.

Ik verplaats het topic in ieder geval naar MZ omdat het daar op de juiste plek staat.

_Alarm_wlkp

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-04-09

Re: Ik mis de EA!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 15:39

Maar het als ik het zo versta is het Bokt Mark en dat blijft zo, EA komt niet meer terug?

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Ik mis de EA!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 15:47

Ik mis EA ook nog steeds. :( Dacht eerst dat het wel zou wennen, maar nee. Was gewoon heerlijk neuzen in die topics en inderdaad het bieden ging ook een heel stuk leuker, biedingen waren ook veel makkelijker te volgen. Dan staat er nog een hele grote zooi advertenties van bedrijven waar ik niet in geïnteresseerd ben (dan rij ik wel naar de ruiterwinkel) en ik heb ook het idee dat er veel minder (snel) verkocht wordt, een advertentie plaatsen duurt ook veel langer, foto's plaatsen duurt erg lang. Om nog maar niet te spreken over de advertenties die bijna dagelijks opnieuw worden geplaatst, dat is pas irritant :=

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70690
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 16:06

_Alarm_wlkp schreef:
Maar het als ik het zo versta is het Bokt Mark en dat blijft zo, EA komt niet meer terug?

EA komt inderdaad niet meer terug.

_Lorette_

Berichten: 12114
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 16:08

Giolli schreef:
Vooral het rondneuzen mis ik, want nu kun je eigenlijk alleen maar iets zoeken waar je op klikt. Bijvoorbeeld hoofdstellen of zadels. Je kunt niet gewoon meer leuk rondkijken en als je iets aanspreekt er op klikken...


Ik ben het met je eens. De Boktmarkt is heel netjes ingedeeld, dus gericht zoeken is veel makkelijker. Toch vind ik het veel minder leuk en merk ik ook dat het minder makkelijk koopt of verkoopt.

Het is mij teveel werk om voor elk item een nieuwe advertentie te maken. Samen in één topic was veel handiger.

Mi_Amore

Berichten: 14849
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 16:09

Ik mis hem ook :( Vooral het rondsnuffelen was zo geweldig leuk!

Vroeger kocht ik regelmatig wat via bokt, nu kijk ik niet eens meer op de markt...

Spelt

Berichten: 867
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 16:11

Yinthee schreef:
Giolli schreef:
Vooral het rondneuzen mis ik, want nu kun je eigenlijk alleen maar iets zoeken waar je op klikt. Bijvoorbeeld hoofdstellen of zadels. Je kunt niet gewoon meer leuk rondkijken en als je iets aanspreekt er op klikken...


Oh jawel hoor. Gewoon 'nieuwe advertenties' aanklikken en die kun je tot in de oneindigheid door neuzen tot ruim 2 jaar terug, zonder een categorie te moeten selecteren of wat dan ook. Krijg je gewoon álle advertenties te zien.


Thanks! Dat had ik dus nog niet eens ontdekt :') Ik mis EA ook, kan maar niet aan de Bokt markt wennen

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70690
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 16:15

_Lorette_ schreef:
Giolli schreef:
Vooral het rondneuzen mis ik, want nu kun je eigenlijk alleen maar iets zoeken waar je op klikt. Bijvoorbeeld hoofdstellen of zadels. Je kunt niet gewoon meer leuk rondkijken en als je iets aanspreekt er op klikken...


Ik ben het met je eens. De Boktmarkt is heel netjes ingedeeld, dus gericht zoeken is veel makkelijker. Toch vind ik het veel minder leuk en merk ik ook dat het minder makkelijk koopt of verkoopt.

Het is mij teveel werk om voor elk item een nieuwe advertentie te maken. Samen in één topic was veel handiger.

Zoals ik hierboven al schreef is het toegestaan om 1 advertentie te plaatsen voor alle spullen, zolang maar in ieder geval 1 product op de juiste plek staat.

haflingertje

Berichten: 5355
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 16:16

Hier ook iemand die EA mist.
Ik kocht en verkocht regelmatig spullen.
De boktmarkt spreekt mij helemaal niet aan, ik kijk er ook niet meer op.

Ladygiroc

Berichten: 5092
Geregistreerd: 08-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 16:28

Ik heb ook vrij weinig met de bokt markt.
Toen EA er nog was ging ik rustig een uurtje prullies jagen.. topics openen, kijken wat iemand aanbied en het tegen elkaar op bieden. Als ik bijvoorbeeld peesbeschermers zocht en zag dat dezelfde persoon ook een bontje aanbied wat ik kon gebruiken ging je daarover onderhandelen.. Daar kon ik rustig een poosje mee bezig zijn.

Sinds de markt er is kijk ik af en toe eens in een straal van zoveel km wat er te koop staat. Wat echter ook niet grandioos werkt want als een gebruiker zijn woonplaats niet in heeft gevuld zie je het dus niet.