Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 15:56

Gadver wat goor... Echt balen joh :\.

Ik ga in Oktober weer naar Disney! Slapen in een appartement in n dorp verder.

Sequoia Lodge vind ik het meest sfeervolle hotel!

Jolliegirl

Berichten: 32971
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 16:24

Danique07 schreef:
Ik ben gewoon nieuwsgierig aangezien ik vorige x vond dat het wel ontzettend erg klonk. Dat heb ik de vorige keer ook gezegd. Ik vind het nu heel sterk dat het opnieuw bij jullie gebeurd en vraag mij af of het echt aan het park ligt, (want al met al zijn de recensies niet erg slecht) of meer aan jullie eisen van een vakantiehuisje.


1 nachtje laagseizoen....kost 425 euro...
Dan mag je toch wel verwachten dat de spiegels en de kranen schoon zijn? Geen oude tandpastaresten...
En er al zeeeeeker geen vieze kwakken op de deur en bedachterkant zitten...

Het zal wel toeval zijn...
En precies weer bij ons..

Ik zal eens proberen of ik n foto kan uploaden....

Jolliegirl

Berichten: 32971
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 16:42

Afbeelding

Afbeelding

Hier alvast twee fotos..
Zeg me niet dat het schoon is ;)

En onze eisen..voor 600 euro... Mogen dr wel zijn toch?
En onze eisen voor gratis terug ter compensatie...als er in de brief staat: Wij stellen alles in werking om het verblijf helemaal perfect te laten verlopen.
En dr zijn weer zulke dingen.... Sorry hoor... =

Danique07

Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 16:56

Die eerste foto is inderdaad erg ranzig, tweede foto zie ik het probleem niet echt.

Dat jullie voor dat eerste niet tevreden zijn snap ik volkomen... Maar als je dan luxe wil, moet je helaas toch meer betalen dan deze prijs, ik heb trouwens voor 50 euro meer, twee overnachtingen, drie dagen entree en een hotel ipv zo'n vakantiehuisje :=

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 20:10

Wij hebben vandaag een busreis naar Disney geboekt! 20 tm 23 oktober in het Kyriad Hotel :)
Ik ga samen met mijn vriend en mijn vader heeft betaald haha :D

Jolliegirl

Berichten: 32971
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 21:27

Joh danique..hou dr maar over op..
T gaat er nu om dat we GRATIS ter compensatie terug mochten..omdat de VORIGE KEER de vretensresten nog in de pannen zaten...

En dan tref je het weer zo slordig...
Dat is gewoon niet netjes.

Blijkbaar heb jij het geld om duurder te boeken. Wij niet.
En kom op...als jij gore druipers ziet op het bed....dan weet je genoeg!
Ga niet zeggen dat jij dan denk: achjoh..t is maar sperma...
Maar hou dr maar over op..dit is ONZE mening en ervaring...

600 is een hoop geld wat we de vorigr x betaald hebbe ...2 nachten en 3 dagen park.

Jolliegirl

Berichten: 32971
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 21:28

Ik verlaat tevens dit topic.
Wij zullen iig niet meer terug naar Disneyland Parijs..
Hopelijk ooit nog eens in Amerika.

En blijkbaar zijn wij aanstellers...en valt de vuiligheid in de ogen van anderen wel mee...
Nou prima..

Veel plezier iedereen die nog gaat.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 21:52

Nou, het is maar een persoon die zo denkt hoor. Ik denk zeker niet dat je een aansteller bent. Als je overal iemands kwakkies vindt, dat kan echt niet. Dan is er sowieso totaal niet goed schoongemaakt. En zeker omdat dit jullie compensatie kregen had je er meer van verwacht natuurlijk.

Jolliegirl

Berichten: 32971
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 22:07

Ach.. T maakt al biet meer uit.
K word blijkbaar door een persoon niet serieus genomen...alsof t doodgewoon is dat de sperma op de muren en deuren zit...

En tandpasta aan de kraan en spiegel..
T is iets kleins ja..
Maar t hoort niet.. K werk zelf in de schoonmaak en krijg echt op mn lazarus als ik dat niet schoonmaak..

Danique07

Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 07:48

Ik zeg toch dat die eerste foto vies is? Maar die tweede foto is een kraan met wat opgedroogde spetters? Kom op, dat is echt niet zo ranzig als hoe hij er over praat. Je uit je boze gevoelens teveel in dit topic, je moet het daar regelen maar nee dit keer heb je er niets van gezegd. Hoe kun je nou iemand of een bedrijf beschuldigen zonder dit tegen het bedrijf in kwestie te melden?

En dat je gelijk roept nou ik ga nooit meer naar Disney. Waar gaat dat nou weer over? Hoezo, je kan dingen niet los van elkaar zien? Het pretpark en dit vakantiehuisje hebben misschien dezelfde naam maar verder echt niets met elkaar te maken. Vorige keer lieten jullie je hele vakantie hier door verpesten en nu is gelijk het verblijf in Disney zelf ook niet leuk meer, maar 1 dag geweest ipv de twee aangeboden. Verdergaan en niet blijven zeuren ;)

Jolliegirl

Berichten: 32971
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 21:05

Hou er dan even lekker over op zeg... Mijn god zeg...

Die tweede dag zouden we sowieso niet gaan... We waren op doorreis naar kroatie... Dus daar hadden we al geen zin in.
Je maakt er nu je eigen verhaal van..

We zitten in kroatie nu.. En hebben de tijd van ons leven hier..
Dus nee.. Deze vakantie is niet verziekt.. Maak je niet druk.

En als je er nu gewoon iver wilt ophouden.. Je hebt je eigen uitgesproken mening.

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 22:03

Beetje aardiger mag ook wel. Het komt op mij erg hetzelfde over als op Danique07, lijkt me toch dat het gezegd mag worden.

Danique07

Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 00:38

Blijkbaar mag alleen jij zeggen wat je vindt... Ik vind dat ik er ook wat van mag zeggen, plus dat jij niet bepaald voor mij of ik mijn mond moet houden of niet ;) als je geen reacties wil die je niet aanstaan, moet je dingen niet op internet zetten, daar is iedereen vrij om te reageren zoals hij of zij dat wil. Misschien is wat minder slachtoffer spelen een optie?

Jolliegirl

Berichten: 32971
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 08:56

Misschien wat minder doorzeiken een optie?

Wij ervaren het zo. En jij niet.
Klaar.

Maar ben al pleite hier.. ;)

Plezier allen in Disneyland.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 09:06

Zo kan het wel weer. Iedereen heeft z'n mening gegeven, maar nu wordt er echt doorgedraafd en de discussie wordt er niet beter op.
Dus .... klaar nu?

Hierdoor durven andere mensen zich misschien niet te melden met vragen of verhalen en dat zou vervelend zijn.

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 10:40

Toen wij met kerst (dat is redelijk druk) in de Davy Crockett zaten hadden wij het wel goed. Dat is niet om de andere af te zeiken, maar om te laten zien dat wij wel een schoon huisje hadden (we hadden een 6 persoons en dan niet de duurste).

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 11:37

Jolliegirl heeft het gewoon niet zo getroffen denk ik. Zo'n niet helemaal schone stang zou ik niet erg vinden, maar overal kwakkies is gewoon heeeeel goor en dat had zeker niet gemogen. Zeker niet omdat het de vorige keer ook al vies was.

Ik zou ook wel weer zin hebben om te gaan. We hadden in de planning om dit jaar te gaan, in de meivakantie met vrienden, maar er kwam geen leuke aanbieding. We hebben het opgeschoven naar volgend jaar. Ik hoop dat dat wel doorgaat.
Zelf zou ik liever in oktober gaan, Halloween lijkt mij heel leuk. Op foto's van vorig jaar zag het er heel gaaf uit.

DenK4ever

Berichten: 3284
Geregistreerd: 30-12-05
Woonplaats: Almere city

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 11:50

Ik kom ook weer even binnen vallen :D

Mijn ouders, broer en schoonzus gaan eigenlijk wel 2 x in het jaar naar Disney.. en eens in de twee jaar ga ik ook weer mee...
En dat is dit jaar weer zover :):)
Waarschijnlijk wordt het november/december als alles in de kerst sferen is!

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 12:02

Kerst is zooo leuk. Ben er 1 x geweest tijdens de kerstperiode en dat is tot nu toe ons leukste tripje naar Disneyland geweest.

DenK4ever

Berichten: 3284
Geregistreerd: 30-12-05
Woonplaats: Almere city

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 12:07

De kerstsfeer is echt super ja :))

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 12:56

Ik ga nog even mijn vraag stellen (of nja, aangepast), hoop dat jullie dat niet erg vinden :o

Is het NY hotel ook echt een disneyhotel qua sfeer, en hoe is de kwaliteit in de duurdere hotels? Want als die niet te vergelijken is met een 'normaal' kwalitatief hotel, boek ik liever een kamer in de buurt, voor hetzelfde geld.

AngelofLove
Berichten: 3801
Geregistreerd: 28-09-08
Woonplaats: vlakbij de paardjes :-)

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 12:58

Eerlijk? Ik vind de kwaliteit niet echt je van het, voor hetzelfde geld heb je een kwalitatief beter hotel in de buurt. Maar ik vind het juist leuk om zo in de Disney sfeer te blijven :D
Hotel NY heb ik verder geen ervaring mee. Sequia Lodge ben ik op verliefd :-)

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 12:59

Dankje, das echt een antwoord waar ik iets mee kan! Wat wordt er eigenlijk bedoeld met Disneysfeer in de hotels :o

x_Irisje_x

Berichten: 3700
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 13:04

Wij zijn vorig jaar geweest, 4 dagen.
Sliepen in Dream Castle. Mooie kamer en alles was goed schoon!
Ontbijt was prima! Avondeten hebben we lekker in het park gedaan.

In het najaar gaan we weer met vrienden! Weer naar Dream Castle

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 13:17

Bent het met AngeloftLove eens. Wat kwaliteit betreft is het niet heel top. Van bijv. Hotel NY had ik meer verwacht. Daar hoef ik niet nog een keer naar toe. Maar toch zit ik het liefst in een Disney hotel omdat je niet van het terrein af hoeft. Alles is op loopafstand en voor je gevoel blijf je in het park.

Toen ik de eerste keer heen ging heb ik filmpjes van de hotels op youtube opgezocht. Dan krijg je een beetje een indruk van het terrein en de Disneyhotels.

Even erbuiten liggen ook een aantal goede hotels, waaronder Dream Castle. Dat is ook prima te doen, maar je moet met de pendelbus. Wel goed georganiseerd, maar soms een beetje druk in de bus. Zelf hebben we een paar keer in het Kyriad gelogeerd. Ook een prima, maar heel eenvoudig hotel. Wij missen daar wel het Disneygevoel.