London II

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naskapower

Berichten: 3245
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 20:23

Wat adviseren jullie voor een goedkope bed & breakfast. (hotel is ook prima). Wel echt een tweepersoons kamer. Mijn moeder ziet het niet zitten om op een slaapzaal te slapen.

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 20:28

Wat is voor jullie goedkoop? :)

Naskapower

Berichten: 3245
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: Arnhem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 20:33

meer dan 40 euro per nacht per kamer willen we eigenlijk niet uitgeven.

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 20:33

Nee dan zou ik zo niks voor je weten :)

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 21:15

De plek waar wij hebben overnacht was 25 per nacht maar wel half uur met de underground van het centrum af.

Naskapower

Berichten: 3245
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 21:48

dat klinkt niet als een probleem, kan de naam pben (of in het topic zetten).

paddington

Berichten: 2470
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 06:29

Wij betalen ook rond de 25 pond pp per nacht.. en op struikel afstand van Kings Cross dus je bent zo in het centrum.
Het is echt geen luxe hotel en plassen doen we op de gang en de kamers zijn klein maar dat is voor ons geen probleem..
Wij gaan bijna over een week voor de zoveelste x naar Hotel Montana Excel en bevalt ons prima ;)

arans

Berichten: 9585
Geregistreerd: 03-06-05
Woonplaats: Nijmegen en Hoorn

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 16:45

Toevallig ben ik ook opzoek naar een goedkoop hostel war je met z'n tweeën op en kamer kan zitten. Rond het centrum. En met goedkoop bedoel ik onder de 30 pond per nacht. Waar zat jij Paddington?

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 19:15

arans schreef:
Toevallig ben ik ook opzoek naar een goedkoop hostel war je met z'n tweeën op en kamer kan zitten. Rond het centrum. En met goedkoop bedoel ik onder de 30 pond per nacht. Waar zat jij Paddington?


Ik heb zelf op deze site zitten kijken:
http://nl.hostelbookers.com/hostels/engeland/londen/

Ik vind hem wel duidelijk omdat je de verschillende kamertypes enzo kan zien (met prijzen) ik weet alleen niet of hij betrouwbaar is kwa boeken (maar eventueel kun je de youth hostel website zoeken en via dat boeken)

paddington

Berichten: 2470
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 19:25

arans schreef:
Toevallig ben ik ook opzoek naar een goedkoop hostel war je met z'n tweeën op en kamer kan zitten. Rond het centrum. En met goedkoop bedoel ik onder de 30 pond per nacht. Waar zat jij Paddington?


Ik zit in Hotel Montana Excel.. maar heb wel meer dan 8 maanden geleden al geboekt.. dat drukt de prijs ook vaak ;-)

Charmaiineee

Berichten: 1905
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 17:38

paddington schreef:
Wij betalen ook rond de 25 pond pp per nacht.. en op struikel afstand van Kings Cross dus je bent zo in het centrum.
Het is echt geen luxe hotel en plassen doen we op de gang en de kamers zijn klein maar dat is voor ons geen probleem..
Wij gaan bijna over een week voor de zoveelste x naar Hotel Montana Excel en bevalt ons prima ;)

Plassen op de gang :P ?

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 18:51

arans schreef:
Toevallig ben ik ook opzoek naar een goedkoop hostel war je met z'n tweeën op en kamer kan zitten. Rond het centrum. En met goedkoop bedoel ik onder de 30 pond per nacht. Waar zat jij Paddington?

www.hostelworld.com al gekeken?

paddington

Berichten: 2470
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 18:42

Charmaiineee schreef:
Plassen op de gang :P ?


Ja dat is bijzaak :')

Maar ik kan wel douchen op de kamer.. *\o/*

Zucht... nog 4 dagen voordat we vertrekken...

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:31

Mis het nu al terug zo, toch eens kijken voor misschien volgend jaar eventueel ergens anders in Engeland en dan toch nog dagje naar daar gaan.

Monchou

Berichten: 7036
Geregistreerd: 16-08-05
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 21:38

Hoi! :)

Binnenkort gaan mijn zusje en ik naar Londen.
Je kunt het beste een Oystercard aanschaffen he? Kun je die het beste kopen via http://www.visitbritainshop.com? Of zijn ze op het station in Londen goedkoper?
Hoeveel geld hadden jullie er ongeveer op per dag? En zijn de kaarten gemakkelijk op te laden?
Alvast bedankt :)

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 12:09


Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 12:27

Kaarten kun je op alle grote treinstations halen. Kosten iets van 5 pond. Er zit een maximaal bedrag op wat je aan reizen per dag kwijt bent, max 9 pond ofzo. Wij hadden er voor 4 dagen 40 pond op gezet. Opladen gaat heel makkelijk en kan ook op elk station.

Via internet kan maar ben je wel verzendkosten etc kwijt. Als je aankomt in Londen kom je vaak wel over de grote treinstations en daar kun je ze direct halen.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 12:32

Voordeel van die op de treinstations is ook wel dat je dan een gewone krijgt, en daar betaal je dan een borg voor, maar je kan hem ook weer inleveren.

Ik heb een "toeristen" variant. In het vliegtuig gekocht voor 30 pond met 25 pond tegoed erop. Die heeft een leuk printje :+
http://www.visitbritainshop.com/ImageCa ... FFF.0.jpeg

harriehoef

Berichten: 704
Geregistreerd: 29-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 11:12

Ik ben vorige week weekend voor het eerst in Londen geweest. Ik was met mijn moeder en zus heen, met zo'n georganiseerd busreisje. Was echt heel erg leuk. Ik vind Londen een erg leuke stad. Het was alleen wel heel erg warm toen wij er waren.. :D
Nee we hadden echt mooi weer. Gelukkig geen regen! Er komt zeker een vervolg! :)
Had er wel een heel erg leuk t-shirt gezien, maar helaas niet meegenomen...Baal nu wel enorm dat ik dat niet gedaan heb.. |(
Londen is ook niet naast de deur om hem op te halen.. :') Dus nu heel internet over om hem alsnog te kunnen kopen. :+

Stefaaah

Berichten: 1915
Geregistreerd: 18-03-05
Woonplaats: België

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 22:29

Hoe zag de t-shirt eruit harriehoef? :)

harriehoef

Berichten: 704
Geregistreerd: 29-11-11

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 11:50

Zo'n shirt wat ze ( volgens mij ) altijd in The Sting dragen. Daar stond Regent Street, Piccadilly Circus, London, 55 en een Engelse vlag op. Snap je ongeveer wat ik bedoel? :)

Stefaaah

Berichten: 1915
Geregistreerd: 18-03-05
Woonplaats: België

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 11:53

Ik denk het wel :)
Dan zit er niets anders op dan gewoon nog eens terug gaan ;)

harriehoef

Berichten: 704
Geregistreerd: 29-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 11:57

Ik heb er nu een via marktplaats gekocht. Maar ja, denk niet de goede maat. Maar hij was een paar euro dus dan maar als souvenir.. :+
Hij moet vandaag of morgen binnenkomen. Ook al past hij niet, toch een leuk aandenken. :)

NYC2B
Berichten: 6215
Geregistreerd: 07-08-08

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 19:53

Hoi :D
Ik ga in Oktober voor het eerst naar Londen, ik zou graag willen weten waar jullie altijd boeken en waar het dan ook betaalbaar bij is.
Het liefst gaan we met de bus erheen.

Lindee

Berichten: 2928
Geregistreerd: 22-09-08
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 20:04

Hé ik zie dit topic nu.

Ik ben vrijdagochtend weer thuis gekomen van een weekje Londen.
Erg mooie stad, maar jeetje wat was het daar warm afgelopen week.. Helaas kan ik niet heel goed tegen de warmte en het waaide ook niet heel erg.
Ook in de hostel kamer was het suuuper warm, we sliepen ook op de 3e verdieping, dus de warmte ging lekker naar boven.. Verder wel leuke dingen
gedaan, alleen helaas de laatste 2 dagen toch wel ziek geworden van de warmte, dus dat was wat minder, ben daarom wel blij dat we weer thuis zijn.
We zijn met de bus, Eurolines, naar Londen toe gegaan en dus ook weer terug, lange reis maar ging wel prima gelukkig.