London II

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 18:51

Kay27, aankopen als pakketje naar nederland sturen :j

kay27
Berichten: 841
Geregistreerd: 15-07-03

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 20:54

Oh heeeej, wat een goed idee! :D Dat biedt perspectief, thanx!

_Luce

Berichten: 502
Geregistreerd: 08-06-11
Woonplaats: Katwijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 21:58

Nog 6 weken wachten!! :D

Dan ga ik eerst 2 weken, dan 2 weken thuis en dan weer een week ^^..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 22:55

Leo schreef:
Ik ben net terug gekomen uit Londen, het was weer enorm gaaf :j

Voor degenen met Harry Potter- interesse: de WB studiotour is écht een aanrader :j Enorm gaaf!

Ships, het is voor de komende maand uitverkocht! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 22:58

Leo schreef:
Ik ben net terug gekomen uit Londen, het was weer enorm gaaf :j

Voor degenen met Harry Potter- interesse: de WB studiotour is écht een aanrader :j Enorm gaaf!


Goed om te horen, volgende week woensdag ook naar de studio's! Ik ben benieuwd, nog maar 4 nachten en dan zit ik ook weer in Londen.. :D
@Ffortuna Hihi, ik heb ook echt direct geboekt toen je kon boeken en daarna de trip er omheen pas. Wel jammer dat je nu niet heenkan, maar Londen heeft nog genoeg leuks te bieden!

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 23:13

Ooh als ik dit allemaal zo lees duurt het voor mij nog zo belachelijk lang! Begin september pas, maar goed, mag niet zeuren, het is dan wel voor 4 maanden.

Hoop inderdaad ook veel leuke marktjes e.d. te ontdekken nog!

London Eye ben ik 2 jaar geleden in geweest, 1 keer was leuk, maar een tweede keer hoeft voor mij niet zo.

Leo

Berichten: 50139
Geregistreerd: 06-12-02

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 10:40

Londen eye ben ik alleen langs gelopen, ik ben niet zo van grote hoogtes dus ik bedank al bij voorbaat. ;) Maar de prijs en de wachttijd meegenomen.... Nee, ik heb grote delen van Londen afgelopen week te voet bekeken en ik denk niet dat het van bovenaf veel mooier is. :D

Leuk Lau! Het is echt de moeite waard. Ik ben nog steeds <3 als ik de foto's terugkijk en tijdens de tour ben ik de films met iedere stap meer en meer gaan waarderen. Je hebt tien paar ogen te kort, overal staan / liggen / hangen details, meeste handcrafted.
Ik heb ook direct geboekt en daarna pas de trip eromheen. Ik heb begrepen dat het idd voor de komende maanden uitverkocht is...
Tips voor het reizen naar de studios toe: vanaf Euston kun je de trein pakken naar Watford Junction. Je hebt een gewone railservice (Midland?) en de overground. Op de heenweg zaten we in de overground, maar die doet er dus 3 kwartier over in plaats van 20 minuten. :)) Nu waren wij heel ruim vooraf vertrokken dus gaf het niet. De bus staat buiten het station op je te wachten en is niet te missen :+ Volledig beplakt met HP.
Wij hadden kaartjes voor half13, maar als je er bent mag je in principe meteen naar binnen; per groep wordt je binnen gelaten om het zoveel mogelijk te verdelen. Je begint met een introductie en met de Great Hall; daarna mag je op je eigen tempo lopen. Wij gingen om 12 uur met de tour beginnen en waren zo rond 16:15 weer buiten.

Oh en zorg dat je geld mee hebt, er zit een enorme merchandise / replica winkel aan vast :+

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 14:18

Klinkt wel heeeeel gaaf Leo. Ik wil er ook graag heen. Heb je ook foto's?

Leo

Berichten: 50139
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 15:05

:j Ik heb heeel veel foto's :D Als ik er aan toe kom maak ik er nog een topic mee.

Afbeelding

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 15:58

Mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 17:13

Leo: Haha daar was ik al bang voor.. creditcard gaat mee :o Thanks voor de tip met de trein, dus gewoon bij het loket vragen voor kaartjes van Euston naar Watford Junction met de Midland. Had jij dan gelijk een retourtje geboekt? Omdat je eerst met de overground en daarna de midland heb genomen. Wij hebben kaarten voor 10.30 uur, ik ga alleen je topic nog niet bekijken als die er is.. eerst zelf overdonderd worden <3

Leo

Berichten: 50139
Geregistreerd: 06-12-02

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 17:58

We hebben de kaartjes bij een automaat gekocht en idd meteen retour.. We hadden eerst niet door dat we in de Midland terug zaten maar zijn niet gecontroleert. We konden ook niet vinden of we nu wel of niet met dat kaartje in die trein mochten.
Ik zou iig vroeg vertrekken, wij zijn om 10 uur bij King's Cross vandaan vertrokken. In principe verloopt de reis wel allemaal heel gemakkelijk.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 23:00


Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 23:12

Wij zitten in de stansted express.. Gratis wifi :D

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 23:13

Die eh studios is dat makkelijk te komen vanuit de stad?

Leo

Berichten: 50139
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 11:51

Yasmine schreef:
Aaaaah Leo, ik krijg van jouw foto's zo'n zin in HP studios :):)
Het ziet er alleszins supermooi uit, zeker de foto hierboven! Dit was Hogwarts in Harry Potter World in Orlando (ben er 2 maanden geleden geweest): https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 1329_n.jpg


Gaaaf! _/-\o_ Ook een (heel groot :+ ) model neem ik aan?

En ja, is makkelijk om er te komen, staat duidelijk aangegeven op de website :j Zie ook mijn eerdere post met tips voor de route.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 12:17


Charmaiineee

Berichten: 1905
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Pijnacker

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 19:31

Ik zit erover na te denken om 1 dagje naar London te gaan om te shoppen in de TopShop :P
In Amsterdam is die winkel er niet meer :(
En ik moét een jurk hebben voor een bruiloft en op de site heb ik vele gave gezien!
Maar ik durf niet te bestellen, want afgelopen keer toen ik er was was de kleinste maat aan de voorkant way too big dus daar ben ik dan ook bang voor als ik ga bestellen :+

Charmaiineee

Berichten: 1905
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 19:31

Enne: Gave foto leo ;)

Martine

Berichten: 10271
Geregistreerd: 14-03-07

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 21:41

Ik ben net terug maar zit er serieus over te denken om nog terug te gaan om de HP tour te doen.
Iemand in dit topic heeft mij heel erg enthousiast gemaakt :=

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:51

Hier iemand die terug is uit London en zeker teruggaat voor de HP studiotour :j :D

We hebben het hele weekend gewandeld! Dus niks met de subway of bus gedaan. Zaten ook super in Westminster maar hebben daardoor dus bijv. Tower Bridge niet gezien (hadden gisteren geen zin om daar nog effe heen te gaan voor het vliegtuig vertrok zo in de regen).

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:54

Royal National was een prima hotel, maar dat ontbijt :') :r

dreamer1987

Berichten: 1727
Geregistreerd: 19-05-05
Woonplaats: Venlo

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:01

Lopen is in Londen het beste vervoer :) ik loop nergens graag behalve daar :)

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:02

Ik tube graag in Londen :j

Leo

Berichten: 50139
Geregistreerd: 06-12-02

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:12

Ik vond lopen heerlijk in Londen. :j Hyde Park, langs de Thames naar Tower Bridge, en gewoon alle straatjes.