Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HarmanyL

Berichten: 2662
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Geldrop

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 08:28

Lang leve de Davy Crocket Ranch. Kan je op je gemak in je eigen caravan eten als je het hebt oopgehaald. Super ontbijt krijg je dan! Hebben iedere dag een deel over gehad en dat mee in t park genomen. Scheelt ook weer poen!

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 08:50

Wij gaan ook! Voor de eerste keer. 4 volwassenen en 2 kindjes van 2 en 3 jaar..ben erg benieuwd!
Op 25, 26 en 27 maart zitten we in het thomas cook.
Kent iemand dat hotel?

borrie01

Berichten: 7714
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 09:23

SteffiiY schreef:
Ik zat in hotel new york, daar was het ontbijt keurig geregeld :j

hoe vond jij het hotel? ik zit daar vanaf 22 april voor 4 dagen.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 11:01

Davy Crockett is wel leuk als je met meerdere ga denk ik, maar toch vind ik het leuker om op het Disney terrein te blijven. Lopend naar het park heeft wel iets hoor.

Wij hebben eind september ook in hotel NY gezeten. Ik was er niet zo enthousiast over. De ligging en de service in het hotel is super. Ik vind het ook een mooi hotel. Onze kamer was op zich ook prima, maar wij hadden hele slechte matrassen, ik kon echt niet lekker liggen en 's morgen kwam ik er met een zere rug uit. En wij waren er met heel warm weer (hittegolf) en de airco op de kamer kon de buitentemp niet echt aan en het raam kon niet open. Maar goed, dat zijn dingen die wij gewoon niet troffen.
Het ontbijt is wel goed geregeld, alleen mijn verwachting ervan was iets hoger, maar verder prima hoor.
Wij hadden met 50% korting geboekt, maar al had ik het volle pond moeten betalen, dan vond ik de prijs/kwaliteit verhouding niet goed.
Maar mijn zus is vorige week geweest en die heeft er prima geslapen. Haar ervaring was gewoon goed.

De ligging is wel heel fijn!

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 13:41

Wij zaten in het Santa Fe. Maar kwamen aan bij de eetzaal en toen stond de rij zowat buiten.
Hebben dus maar in het park ontbeten :) scheelde weer tijd :)

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 15:07

Bij Sequoia Lodge was het vorige keer ook goed geregeld met ontbijt hoor, gewoon kaartjes met tijd er op.
Je werd naar tafel begeleid en er werd een soort 'mickey'op de tafel getekend, om te laten zien dat de tafel bezet is.
Neem aan dat dat bij New Port Bay Club ook zo is, over 2 weekjes zit ik er al :D

paddington

Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 17:54

Nadeel van de Davy Crocket Rance is dat je met eigen vervoer moet komen en
dat heb ik nog nooit gedaan.

Idd met koring is het wel leuk om daar naar toe te gaan maar ik zou nooit de volle mep
betalen voor bijvoorbeeld Santa Fe .. puur omdat ik het gewoon te veel geld vind voor wat je krijgt.

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 15:30

Wij vertrekken over een uurtje ongeveer. :)

Lees net dat POTC sowieso dicht is, en Crushs Coaster 5 t/m 9 maart. Dus hooooopelijk issie morgen weer open! Anders zou ik dat heel jammer vinden. :\

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 15:41

Crush dicht zou inderdaad jammer zijn.
Als wij er zijn is POTC ook dicht, jammer maarja, zeker voor mijn vriend, die gaat voor het eerst.
Maar ben allang blij dat mijn favoriete attracties open zijn.

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 15:42

Nou inderdaad, was heel bang voor Space Mountain of Rockn RollerCoaster! Of TOT zou ook erg jammer zijn geweest. :j

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 01:31

Even van ander topic overgenomen:

Ben weer terug uit Disney, heel leuk dagje, met een naar einde.. Ben uitgegleden bij het uitstappen bij zo'n rondvaartbootje en dus voor het bootje in het water gevallen, helemaal kopje onder. Ben eruit gesleept door mn broer en nog een man. Natuurlijk alles zéiknat (thank god voor mn leren tas die mn spullen en camera droog hield!), mja onwijs geschrokken natuurlijk en harstikke beschaamd. Iedereen stond te kijken (gelukkig was het niet zo druk). En nog geluk gehad ook, viel achterover en dus bijna op de punt van dat bootje. Maar goed, afgevoerd met de brandweer en nagekeken en bij de Eerste hulp ook nagekeken. Mn benen zijn alleen bont en blauw en een beetje last van mn nek. Heb droge kleding van Disney gehad (3 maten te klein) en ze boden aan om in attracties te gaan zonder te wachten en wat drinkbonnen. Mja het was onderhand al half 7 en we hadden alles wel gezien dus we hebben het afgeslagen. Ik heb ook liever nieuwe vrijkaarten, want mn dag is natuurlijk helemaal verpest terwijl het hartstikke leuk was. Dus het is nog even afwachten of we die krijgen, maar hij heeft wel onze namen enzo genoteerd. Ook natuurlijk veel papierwerk invullen en toen kon ik weer gaan. Maarja; natte schoenen en sokken en geen jas... Dus iemand heeft ons naar de parkeerplaats gebracht en toen zijn we naar huis gegaan.

Lig nu in bed en ben echt ontzettend geschrokken en heel erg last van mn benen. 1 zit ook in het verband want die was al helemaal opgezwollen. Ben echt bont en blauw. Dus ik hoop dat ik nu kan slapen, maar ik betwijfel het..

Crush was idd dicht, TOT ook in het begin.. later ging de Buzz nog kapot en de trein deed het ook al niet.. Was erg veel kapot, maarja.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 18:25

Jeetje wat een verhaal. Echt pech dat je uitgleed en zo te lezen ben je best raar terechtgekomen. Ben je de nacht nog een beetje goed doorgekomen en hoe is het nu?
Wel een ontzettende domper zo aan het einde van een mooie dag.

Ik hoop dat je de vrijkaarten krijgt. Verder wel goed opgepakt door het personeel, ze deden hun best den ik.

Sterkte met je benen.

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 20:09

Het gaat nu wel oke, grootste schrik te boven. Alleen mn benen zijn bont en blauw dus kan niet echt makkelijk zitten. En nog wat pijntjes in mn armen en benen enzo.

Echt zo stom, maarja gebeurt is gebeurt en kan er niets meer aan doen. Over 10 jaar kan ik erom lachen hoop ik. Nu nog niet echt.

sandorra

Berichten: 4027
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Op de maan.....

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:00

Vannacht gaan wij weg en komen do terug. Heb vet veel zin er in. Verblijven un het disneyhotel. Ben benieuwd hoe dat is.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 11:33

SpikkelFire schreef:
Het gaat nu wel oke, grootste schrik te boven. Alleen mn benen zijn bont en blauw dus kan niet echt makkelijk zitten. En nog wat pijntjes in mn armen en benen enzo.

Echt zo stom, maarja gebeurt is gebeurt en kan er niets meer aan doen. Over 10 jaar kan ik erom lachen hoop ik. Nu nog niet echt.


Bont en blauw is even pijnlijk, maar daar kom je wel weer overheen. Herstel van je beschadigde ego duurt misschien wat langer, maar ik denk dat je er zeker binnen een jaar om kan lachen.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 11:34

sandorra schreef:
Vannacht gaan wij weg en komen do terug. Heb vet veel zin er in. Verblijven un het disneyhotel. Ben benieuwd hoe dat is.


Je bent al weg, maar alsnog veel plezier. Ik ben ook wel benieuwd hoe het Disneylandhotel is. Graag verslagje :D

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 11:44

mbkaatje schreef:
SpikkelFire schreef:
Het gaat nu wel oke, grootste schrik te boven. Alleen mn benen zijn bont en blauw dus kan niet echt makkelijk zitten. En nog wat pijntjes in mn armen en benen enzo.

Echt zo stom, maarja gebeurt is gebeurt en kan er niets meer aan doen. Over 10 jaar kan ik erom lachen hoop ik. Nu nog niet echt.


Bont en blauw is even pijnlijk, maar daar kom je wel weer overheen. Herstel van je beschadigde ego duurt misschien wat langer, maar ik denk dat je er zeker binnen een jaar om kan lachen.

Haha tis idd meer mn ego. Kan er gelukkig al over praten zonder gelijk tranen in mn ogen te krijgen. Ene been doet nog zeer, heb nog wat pijntjes in mn pols en arm maar de blauwe plekken beginnen al aardig te verdwijnen gelukkig.

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 11:48

ach jeetje meid. gelukkig gebeurde het aan het einde van de dag, maar dat maakt het niet minder ellendig natuurlijk.

iemand die ervaring heeft met het thomas cook?

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 11:50


sandorra

Berichten: 4027
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Op de maan.....

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 23:57

Zo ben weer thuis. Het was erg gaaf uitgebreid verslag volgt nog.
Studio park
Tower of terror TOT. Kende ik niet was erg gaaf 4 jaar geleden waren ze die nog aan het bouwen.
Aerosmith was oog erg fijn weer. (zelfde als superman rood blauwe 8baan in walibi).
Armageddon ook wel leuk.
Crush super gaaf weer. Alleen die lange wacht rij wat minder. Had ik weinig last van i.v.m mijn krukken kon ik een pas krijgen om bij de uitgang naar binnen te gaan.
Animagique en cinemacique disney art of animation zijn niks veranderd.
Parade ook gezien.
Studio tram toer niks veranderd. Echter vanwege bouwwerkzaamheden wel wat veranderd.
Motor stunt action was dicht kreeg een nieuwe asfalt vloer.
In die race auto geweest en die soldaten parachute in toy story land. Was ook nieuw voor mij.

Het hotel was super gaaf. Mooie entree bagage werd uit auto gehaald auto werd weggezet door hun. Wij konden het park in gaan en toen we terug kwamen stonden koffers op kamer.
Heerlijk om zo vanuit het hotel direct op het park te lopen.
Ontbijt ook superleuk met disneyfiguren

Later volgt meer ben moe na lange autoreis. Beetje veel file gehad 8 uur erover gedaan. Morgen er weer vroeg uit om naar ziekenhuis te gaan voor allergie test.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 10:37

Leuk hoor! Ben benieuwd naar een uitgebreider verslag en misschien wat foto's.

charissiej
Berichten: 1427
Geregistreerd: 03-03-06
Woonplaats: Zuidland

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 21:53

Waar hebben jullie geboekt, en met korting? Ik zit te denken om dit jaar samen met mijn vriend en ouders ter ere van hun 35 jarig huwelijk naar Disney te gaan. Maar we willen wel zo voordeligst mogelijk en in het weekend. We zaten aan Davy Crockett ranch te denken, is dat betaalbaar of zijn er nog andere opties voor een betaalbare 3 dages Disney?

Eydis

Berichten: 4885
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 21:59

Hallo allemaal!
Waar kan ik de korting vinden voor Disney? :)

rutting

Berichten: 455
Geregistreerd: 23-08-11
Woonplaats: bad nieuweschans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 22:06

oad of de disneyland parijs site zelf.

Eydis

Berichten: 4885
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 22:14

Dus daar zijn nu de leuke aanbiedingen te vinden van tv etc. 40% korting? :) Ik ga even kijken.