Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 12:54

En daar lees ik ook goeie dingen over. En was het dan wel goed te betalen, of is dat ook "chique"?

superrizzo

Berichten: 1561
Geregistreerd: 19-10-06
Woonplaats: Oosterhout NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 12:55

Wij gaan naar Davy Crocket ranch en daar heb je er een BBQ bij..
Dit willen we dus graag een avond doen en ook 1 avond luxe uit eten gaan samen.

Ik ben er 8 jaar geleden voor het laatst geweest en weet er dus niet veel meer van.
maar je hebt dus een soort van ''straat'' waar bars en restaurants zitten ?

en walt's wat moet ik me dan voor stellen als je voor,hoofd,nagerecht wil kwa kosten ?

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 13:08

http://www.magicalkingdoms.com/dlp/index.html
Hier is veel te vinden.

Die straat met barretjes en restaurants is Disney Village. Daar heb je dus Annette's diner etc.
Die BBQ zegt mij zo niets, en ik heb er ook nooit iets over gelezen.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 13:09


paddington

Berichten: 2471
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 21:04

Er is per 1 Juni ook een nieuwe broodjes zaak in Disney Village namelijk Earl of sandwiches *\o/*
Dus weg met die vette hap tussen de middag :')

En ik ga zeker Annete´s diner proberen heb daar lekkere dingen voorbij zien komen :j

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 21:07

Earl of Sandwiches is ook echt zo'n tentje waar wij heen zouden gaan. Lijkt me heerlijk.

paddington

Berichten: 2471
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 21:11

Ja mij ook! De broodjes op de website zagen er erg goed uit.

Wat mij opviel bij de buffet in de hotels en soms in restaurants dat het voedsel smaakte of het
al uren voorgegaard is.

Niet weg te krijgen dat voedsel :=

fliertje6
Berichten: 727
Geregistreerd: 17-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 21:23

Citaat:
Ons hotel had 's avonds wel een lekker lopend buffet, misschien heeft jullie hotel dat ook?


Je kan ook als je niet in dat hotel logeert er WEL eten!!! Gewoon naar het hotel gaan en een losse voucher kopen (zelfs in het disney-hotel waar je kan eten met disney figuren).
Prijzen kan je vinden op de dlprfoodguide, ze zijn voor dat geld echt de moeite als je het vergelijkt met de rest in het park, en geen fast food!

In het park is dat restaurant IN the pirate's attractie een aanrader (blue lagoon), beetje prijzig maar het beste uitzicht (op de bootjes die langsvaren, geweldig!!).

Annette's valt tegen al is het eten wel lekker, als het druk is word je er erg snel weggekeken. BillyBob's saloon het lopend buffet is echt een afrader, stampvol (zelfs in februari) en een beetje een vreetschuur!!

Earl of Samdwich lijkt me super, in The Village hebben ze al New York Sandwiches zitten en dat vond ik ook al een uitkomst aangezien ze daar ook warme baquettes hebben en frietjes en salades voor een goede prijs!

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 21:31

jaaaa dat tentje bij de Pirates attractie vond ik er ook heel leuk uit zien!! :j
wij hadden toen al net geluncht dus hoefden niet meer te eten en avondeten ging ook niet omdat het park al om 7uur dicht ging :)

Anettes diner vond ik ook tegenvallen... het eten vond ik niet super en de bediening nog minder!! :n
het is dat we heel veel honger hadden en doodmoe waren hahaha

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 08:13

Yel schreef:
In het park is dat restaurant IN the pirate's attractie een aanrader (blue lagoon), beetje prijzig maar het beste uitzicht (op de bootjes die langsvaren, geweldig!!).


Ja, die leek mij ook súper leuk! Helaas hadden wij ook al gegetenen hebben we er niet meer aan gedacht om er 's avonds eens te gaan kijken.

Als er een volgende keer komt ga ik zeker die uitproberen en dat Walts lijkt me ook wel wat! :D

superrizzo

Berichten: 1561
Geregistreerd: 19-10-06
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 11:28

Blue Lagoon lijkt me inderdaad ook wel wat.
We zijn beide verzot op vis dus dat moet goed komen.

Vandaag precies 2 weken ik heb er zo'n zin in !

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 11:31

Earl of Sandwich is inmiddels open en de eerste bericfhten zijn goed. Naar mijn idee een goeie aanwinst voor Disney Village.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 14:57

Wij hadden bij annetes echt super bediening, ontzettend veel lol meegehad :D eten was ook erg lekker :) en dat mijn ouders lang op ons hadden gewacht was geen probleem (onddanks er een rij stond)
Ligt misschien ook aan hoe je je naar de bediening gedraagt :)

orienta

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 16:01

Joehoe nog 2 nachtjes en dan ga ik op pad naar euro disney *\o/*

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 16:19

Dat schiet al heel erg op! Leuk hoor. Alvast heel veel plezier!

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 17:13

Evelli schreef:
Wij hadden bij annetes echt super bediening, ontzettend veel lol meegehad :D eten was ook erg lekker :) en dat mijn ouders lang op ons hadden gewacht was geen probleem (onddanks er een rij stond)
Ligt misschien ook aan hoe je je naar de bediening gedraagt :)



Ik denk niet dat het te maken had met hoe wij ons naar de bediening hebben gedragen dat de bediening zo tegenviel :?
Ik vind dit ook een rare opmerking trouwens..... Het was daar gewoon een rommeltje, de organisatie was ver te zoeken!
Wij waren dan ook niet de enige met klachten, over bijvoorbeeld verkeerde dingen op onze bon....
Misschien dat we een verkeerde avond getroffen hebben maar om nou te zeggen dat het afhangt van hoe je je gedraagt?!

Dat schiet al op Orienta! :):)

moonsparkle
Berichten: 21721
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 17:50

Wij hadden geen enkel probleem bij Anette's hoefde ook helemaal niet te wachten, misschien een goede periode. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en er werd snel gereserveerd. Zou er wel weer s willen smullen van dat lekkere b&j's ijsje maar om daarvoor nou even naar disney te rijden :+

paddington

Berichten: 2471
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 18:41

Ik heb nog nooit bij Anette´s gegeten dus daar kan ik niet over beoordelen maar
daar komt in Juli wel verandering in hoop ik :D

Have fun orienta!

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 11:16

Anette's lijkt me best gezellig! Zou ik nog wel eens heen willen.
Maar ik kan er zelf erg slecht tegen als de bediening niet goed is, aangezien ik dat werk zelf ook doe op vrij hoog niveau. Erger me altijd rot in de meeste horecazaken in pretparken :x

Wij hebben in januari in dat steakhouse in Disney Village erg lekker gegeten trouwens! Evenals bij Blue Lagoon, dat was ook erg goed.

Ik hoop in oktober/september paar daagjes te gaan met mijn vriend. Heb hem ook min of meer aangestoken met het pretparkvirus dus hij wilt in het najaar ook met mij mee naar Disney en EP. En dan Disney gecombineerd met parijs.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 11:18

De bediening was prima :) het was enorm druk, maar ze kwamen regelmatig langs, snel kregen we onze order en ze deden niet moeilijk over de vouchers :)
Ik vind wel dat als je je negatief tegen de bediening opstelt en gaat klagen dat ze je dan anders behandelen als dat je het met een grapje oplost als er problemen zijn. Dus imo geen rare opmerking hoor. :)

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 11:51

Lijkt me sowieso moeilijk te beoordelen voor ons hoe zij zich gedraagt tegenover het personeel, dus dat zal ik niet zo snel willen beweren.

In het algemeen is vaak wel zo dat als je houding positief is, dan krijg je dat ook vaak weer terug. Maar uiteraard zijn er uitzonderingen. Vooraf hoorde ik best slechte verhalen over het personeel. De fransen kunnen nogal stug en nors overkomen. Maar het viel mij heel erg mee. Je moet het alleen niet vergelijken denk ik met de Amerikaanse parken. Amerikanen zijn sowieso heel anders. Imo vaak erg overdreven.

superrizzo

Berichten: 1561
Geregistreerd: 19-10-06
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 16:35

nog 1 week te gaan !!! alleen de weersvooruitzichten zijn niet best !

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 16:42

mbkaatje schreef:
Lijkt me sowieso moeilijk te beoordelen voor ons hoe zij zich gedraagt tegenover het personeel, dus dat zal ik niet zo snel willen beweren.

In het algemeen is vaak wel zo dat als je houding positief is, dan krijg je dat ook vaak weer terug. Maar uiteraard zijn er uitzonderingen. Vooraf hoorde ik best slechte verhalen over het personeel. De fransen kunnen nogal stug en nors overkomen. Maar het viel mij heel erg mee. Je moet het alleen niet vergelijken denk ik met de Amerikaanse parken. Amerikanen zijn sowieso heel anders. Imo vaak erg overdreven.



Ik zeg toch ook nergens dat zij zich misdroeg tegenover het personeel? Gaf gewoon aan dat de (on)vriendelijkheid van het personeel kan liggen aan hoe je hun benaderd. De "je" in onderstaande quote was ook niet persoonlijk naar Marley gericht :)

Marley schreef:
Evelli schreef:
Wij hadden bij annetes echt super bediening, ontzettend veel lol meegehad :D eten was ook erg lekker :) en dat mijn ouders lang op ons hadden gewacht was geen probleem (onddanks er een rij stond)
Ligt misschien ook aan hoe je je naar de bediening gedraagt :)


Ik denk niet dat het te maken had met hoe wij ons naar de bediening hebben gedragen dat de bediening zo tegenviel :?
Ik vind dit ook een rare opmerking trouwens..... Het was daar gewoon een rommeltje, de organisatie was ver te zoeken!
Wij waren dan ook niet de enige met klachten, over bijvoorbeeld verkeerde dingen op onze bon....
Misschien dat we een verkeerde avond getroffen hebben maar om nou te zeggen dat het afhangt van hoe je je gedraagt?!

Dat schiet al op Orienta! :):)


Wij hadden trouwens een Marokaanse ober :) hij was wat op een papiertje aan het schrijven voor ons, echt onleesbaar, dus vroeg of hij toevallig uit Egypte kwam, hij ging zowat plat van het lachen en vertelde dat ik dichtbij zat maar dat hij uit Marokko kwam :)
Had hem later nog op schoot omdat er frietjes op de grond lagen (andere serveerster had die laten vallen) en frietjes en rolschaatsen en afremmen werkt niet zo goed samen :+

IvysToeter

Berichten: 11891
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 17:32

ik vond het bij annete's diner ook heerlijk!
goede bediening :j werden ook snel geholpen.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 17:42

Zo bedoelde ik het ook niet hoor Eveli, was geen commentaar.