Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 06:33

wild west show was bij ons al volgeboekt dus konden we niet heen, leek mij wel leuk.
eten en drinken is inderdaad duur maar daar hebben we gewoon al rekening mee gehouden en niet meer op de prijzen gelet, we hadden zelfs minder uitgegeven dan ik van tevoren opzij had gezet :)

welk hotel ben je geweest EvaC?

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 08:12

Wij zijn wel bij de show geweest. Wij vonden het erg leuk, eten was goed en meer dan genoeg (zelfs vriendje had eten over), onbeperkt drinken en leuk entertainment. Wij zouden zo weer gaan.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 09:32

Klinkt lekker enthousiast berichtje van je. Ben ook wel nieuwsgierig in welk hotel je hebt gelogeerd.

Tja, het eten. Wij zijn niet zo veel uitgebreid uit eten geweest. We hebben wel een keer in het hotel gegeven, Cheyenne. Dat was niet zo bijzonder, maar wel prijzig. Dat zou ik ook niet meer zo snel doen.

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 11:58

Piroska schreef:
In welk hotel heb je gezeten, Eva?


In het Vienna International Dream Castle. Is net buiten het Disney park, maar per auto of pendelbus heel goed te doen.

Marley schreef:
wild west show was bij ons al volgeboekt dus konden we niet heen, leek mij wel leuk.
eten en drinken is inderdaad duur maar daar hebben we gewoon al rekening mee gehouden en niet meer op de prijzen gelet, we hadden zelfs minder uitgegeven dan ik van tevoren opzij had gezet :)


Ik had hier wel gelezen dat het eten erg duur kan zijn, maar dit had ik niet verwacht. Maar dat heeft gelukkig de pret niet gedrukt ;)

paddington schreef:
Leuk dat je uitje zo geslaagd was EvaC ;)

Ons budget is ook vooral berekend op het eten in Disney want
daar betaal je idd soms een vermogen voor.

Die Wild West show heb ik persoonlijk nooit gedaan puur omdat ik en mijn zoon
het menu niet echt spanned vinden en dat zonde van het geld is :')


Dat is écht jammer hoor! Het eten is inderdaad niet echt spectaculair. Voor de prijs mag je ook zeker wel wat meer verwachten. Maar de show was erg leuk! Heb echt 1,5 uur lang als een pennymeisje zitten genieten :j

En over studio's: aaaah dat was leuk!!! :D Heerlijk mijn longen uit mijn lijf gegild in verschillende achtbanen :P Vooral The Tower of Terror is een echte aanrader :D

Charmaiineee

Berichten: 1905
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Pijnacker

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 17:25

Zo leuk al die positieve verhalen en verslagen :D :D :D :D
Nu nog meer foto's :D :D :D

paddington

Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 12:07

Ik wou gister de Wild West Show gaan boeken maar me vriend vroeg ik wel wijs was .. in de 170 euro voor een show betalen waar ik en me zoon het
eten niet lekker vinden ging hem iets te ver :')

Heeft hij gelijk in maar we houden de aanbiedingen in de gaten misschien kan ik het goedkoper gaan boeken :D

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 12:12

Hij heeft inderdaad wel gelijk, het is ook veel geld.
Ik wilde wel heen, maar mijn vriend niet. Dus het is niet doorgegaan, zeker niet omdat het dan wel duur is. Als we allebei enthousiast waren geweest is het nog weer anders.

paddington

Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 12:19

Als wij met zijn 2en waren geweest dan was ik wel gegaan maar moet rekening houden met me zoon.
Mijn vriend lust alles dus is voor hem geen probleem.

Maar ja nu nog 2 maanden wachten tot we mogen gaan :):)

orienta

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Hilversum

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 14:32

Ik wil ook weer eens!
ik zat te denken om met hemelvaart te gaan of ben ik dan gek:?

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 15:35

Geen idee of je gek bent, maar ik kan me zo voorstellen dat er meer Nederlanders zijn die dat gaan doen. :+

orienta

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 15:43

in dat opzicht bedoelde ik het ook :+
zal wel super druk wezen dan

Iemand nog tip voor een hotel?

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 16:01

Kyriad is netjes :)

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 16:09

En niet al te duur. Je zou even op www.kras.nl kunnen kijken.

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 18:02


bluebeauty
Berichten: 568
Geregistreerd: 12-06-05

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 20:52

arabella, ik zag zoveel negatieve reacties op dit hotel. Ik had dit hotel ook op het oog, maar weet het nog niet zeker, omdat de reacties niet zo goed zijn.

superrizzo

Berichten: 1561
Geregistreerd: 19-10-06
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 09:40

Nog 2 weekjes en dan gaan we 4 dagen naar Disney...

Heeft iemand nog leuke tips voor heerlijke restaurantjes ?
En heeft iemand ervaring met de BBQ bij Davy Crocket ranch ?

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:16

Jungle Cafe vond ik helemaal geweldig :D
helemaal in Jungle sfeer met bewegende beesten en ze bootsen onweer na, erg leuk!
bediening erg gezellig en vriendelijk!

Anettes Diner vond ik tegenvallen
en verder ben ik nergens geweest :)

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:55

Op het park zelf vind ik het eigenlijk ontzettend tegenvallen, alles is fastfood en schreeuwend duur. In Disney village hebben we alleen bij de Wild West show gegeten. Ons hotel had 's avonds wel een lekker lopend buffet, misschien heeft jullie hotel dat ook?

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:57

De 2 die ik noemde zaten ook in Disney Village
Wij waren er doordeweeks en de parken waren 's avonds niet open.... zijn dus na sluitingstijd (of eigenlijk iets ervoor, na sluit is het heeeeel druk op disney village) naar Disney village gegaan....

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:58

Wij hebben bij Walts gegeten in Main Street :) erg sjiek :) we hadden van die arragement vouchers :)
In de Village hebben we de Wilde West show gezien en bij Annete's Diner gegeten :) erg leuk, moet je wel optijd zijn want je kan niet reserveren.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:12

Wij hebben niet zoveel gedaan wat "uit eten" betreft. We zijn in Planet Hollywood geweest en dat was prima te doen. En we hebben een keer gegeten in ons hotel, Cheyenne. Dat was ook een buffet, maar wat mij betreft niet echt voor herhaling vatbaar.

Eén dagje snacken tussen de middag vind ik niet erg, maar niet elke keer. Maar op het park is ook nog wel wat anders te vinden hoor. Je kan lekker broodjes halen in Mainstreet en ik heb een keer een bakje pasta gegeten, vlak bij Indiana Jones.

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:29

Evelli schreef:
In de Village hebben we de Wilde West show gezien en bij Annete's Diner gegeten :) erg leuk, moet je wel optijd zijn want je kan niet reserveren.


Ik dacht dat je voor alle restaurants kon reserveren bij City Hall in Mainstreet? Dat begreep ik iig van de plattegrond van de parken, wij hebben daar ook gereserveerd voor de Wild West show. Op de plattegrond staat ook een telefoonnummer dat je kan bellen om voor restaurants te reserveren. Ik vond het wel erg handig!

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:34

EvaC schreef:
Evelli schreef:
In de Village hebben we de Wilde West show gezien en bij Annete's Diner gegeten :) erg leuk, moet je wel optijd zijn want je kan niet reserveren.


Ik dacht dat je voor alle restaurants kon reserveren bij City Hall in Mainstreet? Dat begreep ik iig van de plattegrond van de parken, wij hebben daar ook gereserveerd voor de Wild West show. Op de plattegrond staat ook een telefoonnummer dat je kan bellen om voor restaurants te reserveren. Ik vond het wel erg handig!



Blijkbaar niet voor Annete's want dat is wel geprobeerd :)

edit: http://www.disneyology.net/annettes.html
Je kan niet reserveren tenzij je met 30 of meer komt.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:49

Daar had ik ook wel willen eten, maar er stond een huge rij.
Maar wij waren in de kerstperiode en dan gaat het park om 6 uur al dicht en ben je op Disney Village aangewezen. Rond deze tijd kan je het avondeten ook op het park nuttigen volgens mij.

Wat mij zelf ook wel lekker lijkt is het arabic Cafe (oid) en hoor ook wel goeie verhalen over de Blue Lagoon.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 12:48

mbkaatje schreef:
Daar had ik ook wel willen eten, maar er stond een huge rij.
Maar wij waren in de kerstperiode en dan gaat het park om 6 uur al dicht en ben je op Disney Village aangewezen. Rond deze tijd kan je het avondeten ook op het park nuttigen volgens mij.

Wat mij zelf ook wel lekker lijkt is het arabic Cafe (oid) en hoor ook wel goeie verhalen over de Blue Lagoon.



Mijn ouders waren er om een uur of half 6 heen gegaan toen stonden er nog maar 3 stellen voor ze in de rij. Toen wij om 6.15 aankwamen stond er echt een dikke vette rij. Gelukkig konden we erlangs en ons bij mijn ouders aansluiten :D

Walts is heel chique, wel gaaf. Zit boven een winkel in Main Street