Tóch weer een operatie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Femke_Tweety

Berichten: 11988
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Tóch weer een operatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 23:29

Goed herstel gewenst!

Dat de uiteindelijke uitkomst van de operatie maar veel verschil mag maken in positieve zin!

Afanaisa91

Berichten: 1346
Geregistreerd: 03-04-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 06:17

Fijn dat je er weer bent! :(:)

Veel drains begrijp ik? Hoe gaat het qua pijn? Hopelijk heb je een fijne kamer voor de komende dagen.
Nu volle kracht op naar herstel, je kunt het!

Caresse07

Berichten: 9413
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 06:18

Fijn te lezen dat je weer op je kamer bent. Heel veel sterkte tijdens de herstelperiode :knuffel:

Mirjam79

Berichten: 1718
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Noardburgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 08:15

Dit topic volgde ik met spanning in afwachting van een bericht van TS. Wat fijn dat je operatie achter de rug is en dat je weer op de kamer bent. Op weg naar je (lange) herstel! veel beterschap toegewenst.

cursebreaker

Berichten: 11461
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 08:38

Mirjam79 schreef:
Dit topic volgde ik met spanning in afwachting van een bericht van TS. Wat fijn dat je operatie achter de rug is en dat je weer op de kamer bent. Op weg naar je (lange) herstel! veel beterschap toegewenst.


Ik sluit me bij dit en voorgaande berichten helemaal aan :j Y;( veel sterkte en beterschap gewenst TS en op naar een hopelijk goed herstel!

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-22 09:30

Afanaisa91 schreef:
Fijn dat je er weer bent! :(:)

Veel drains begrijp ik? Hoe gaat het qua pijn? Hopelijk heb je een fijne kamer voor de komende dagen.
Nu volle kracht op naar herstel, je kunt het!


Ja, nog drain in buikwand, blaassonde, pijnpomp, paar infusen. Wil graag pijnpomp vandaag weg.

chanicha

Berichten: 12157
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 09:55

Neem het met de dag chevax en wil niet te snel! Een dag meer of minder maakt nu ook niet uit, laat het over je heen komen! :(:)

hahahatsjoe

Berichten: 2393
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Re: Tóch weer een operatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 10:14

Heel veel sterkte Chevax. Ik bewonder je, je bent zo'n sterke vrouw :(:)

karijn

Berichten: 5408
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Re: Tóch weer een operatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 13:12

Ik hoop dat je voorspoedig herstelt. En idd, neem het per dag.
Maar ze hebben je open gehad? Hebben ze iets kunnen vinden? Hebben ze iets weggehaald? Ik kan me voorstellen dat je dat nog niet kan of wil delen.

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-22 21:31

karijn schreef:
Ik hoop dat je voorspoedig herstelt. En idd, neem het per dag.
Maar ze hebben je open gehad? Hebben ze iets kunnen vinden? Hebben ze iets weggehaald? Ik kan me voorstellen dat je dat nog niet kan of wil delen.


Wil ik best delen hoor. Ik vraag jullie om te duimen, zou flauw zijn als ik dan ook niet iets vertel.
Ze hebben kunnen doen wat gepland was, maar wel op een moeilijkere manier dan vooraf gehoopt. Door alle verklevingen/littekenweefsel in m’n buik, werd het toch een forse buikoperatie. Mijn maag en dunne darm zijn ook meteen onderzocht en daar zijn wat dingen gevonden. De biopten zijn nog bij de patholoog, dus ik heb nog geen uitslag. Dikke darm heb ik niet meer.
Maar gelukkig ging alles goed mbt de allergieën, daar was ik erg bang voor. Ik heb geloof ik aan elk lid van het operatieteam gevraagd of ze weten dat ik de vorige keer een anafylactische shock kreeg na toediening ab (gelukkig was ik toen al weg, heb er niks van meegekregen behalve dat ik enorm opgezwollen was toen ik wakker werd).

chanicha

Berichten: 12157
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 21:43

Het is fijn dat het achter de rug is en nu duimen dat de uitslagen goed zijn dan is het herstellen en hopelijk leven zonder pijn :j
Je zal best even nodig hebben na zo’n operatie.

senna21

Berichten: 11860
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Tóch weer een operatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 22:07

Wat een grote ingreep. Bewondering voor hoe je ermee omgaat. Duim voor je dat de uitslagen verder goed zijn.
Veel sterkte met het herstel.

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30236
Geregistreerd: 08-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 22:08

Wel fijn dat ze verder gezocht hebben 'toen ze er toch waren'. Ik duim dat het de allerlaatste keer was dat het nodig is geweest :knuffel:

Geeft ook weer een beetje tegenwicht aan je huisarts. Levensstijl doet niks tegen verklevingen...

Sabri

Berichten: 1395
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 22:11

Beterschap TS!
Heel veel sterkte :(:)

CaptainJS

Berichten: 1125
Geregistreerd: 06-11-16
Woonplaats: In my dreams in California (Brabant)

Re: Tóch weer een operatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 22:17

Beterschap en veel sterke :(:)

_evelien_

Berichten: 1583
Geregistreerd: 25-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 22:31

chevax schreef:
karijn schreef:
Ik hoop dat je voorspoedig herstelt. En idd, neem het per dag.
Maar ze hebben je open gehad? Hebben ze iets kunnen vinden? Hebben ze iets weggehaald? Ik kan me voorstellen dat je dat nog niet kan of wil delen.


Wil ik best delen hoor. Ik vraag jullie om te duimen, zou flauw zijn als ik dan ook niet iets vertel.
Ze hebben kunnen doen wat gepland was, maar wel op een moeilijkere manier dan vooraf gehoopt. Door alle verklevingen/littekenweefsel in m’n buik, werd het toch een forse buikoperatie. Mijn maag en dunne darm zijn ook meteen onderzocht en daar zijn wat dingen gevonden. De biopten zijn nog bij de patholoog, dus ik heb nog geen uitslag. Dikke darm heb ik niet meer.
Maar gelukkig ging alles goed mbt de allergieën, daar was ik erg bang voor. Ik heb geloof ik aan elk lid van het operatieteam gevraagd of ze weten dat ik de vorige keer een anafylactische shock kreeg na toediening ab (gelukkig was ik toen al weg, heb er niks van meegekregen behalve dat ik enorm opgezwollen was toen ik wakker werd).



Spannend wat er uit de biopten komt..
Hoop op goede berichten en dat de operatie je klachten wat gaat verminderen of nog mooier helemaal verdwijnt..
Is bij deze operatie ook je dikke darm verwijderd? Of was dat al in een voorgaande operatie ?
Nogmaals sterkte met je verdere herstel!

stalxpaard

Berichten: 1110
Geregistreerd: 13-04-09

Re: Tóch weer een operatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 07:36

Had de laatste dagen je topic een beetje gevolgd maar nog geen tijd gehad te reageren. Ik hoop dat je herstel spoedig zal verlopen. De uitslag van je biopten goed zijn en dat het gene wat gepland was met succes is uitgevoerd. Ik kan je angst voor de operatie heel goed plaatsen, heb zelf ook een aantal onvoorspelbare allergieën die al meermaals voor gevaarlijke situaties hebben gezorgd.
Denk voor je herstel in kleine stapjes, dan is iedere stap een overwinning, maar dat komt wel goed zo te lezen, gezien je helaas zeer ervaren ervaringsdeskundigen bent. Schroom niet om hier je ei kwijt te raken. Heel veel sterkte en beterschap!

kiki1976

Berichten: 16858
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Tóch weer een operatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 08:29

Heel veel beterschap.
Duim voor een voorspoedig herstel, goede uitslag van de biopten.

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-22 08:54

Ben ik weer even, trek me beetje op aan jullie.
M’’n dikke darm is al in een eerdere operatie verwijderd.
Ik zit nu even naast bed. Pfff, valt niet mee maar wel een goede stap vooruit.

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Tóch weer een operatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 09:09

Wat knap van je! Snap dat het niet meevalt en even zwaar is voor je maar dit doe je toch maar even na zo’n grote operatie!

karijn

Berichten: 5408
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Re: Tóch weer een operatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 09:23

Dank voor het delen. Ik duim voor je dat de biopten niks ernstigs uit zullen wijzen en dat je nu kan opknappen. Beterschap en sterkte.

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30236
Geregistreerd: 08-10-05

Re: Tóch weer een operatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 09:48

Lekker is dat, even uit bed. Weer een stapje vooruit. Top. :knuffel:

Telpeva

Berichten: 14730
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 10:20

Ook ik duim dat er niks engs is aan de biopten, fijn dat je al even je bed uit kon! :)

Prairy
Berichten: 9087
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 10:29

Oh wat fijn. Dat soort kleine stapjes maken een wereld van verschil, net als naar de wc gaan en vooral die eerste douche weer.

Maar vergeet niet rustig aan te doen ;)

Dikke virtuele knuffel :knuffel:

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132061
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Tóch weer een operatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 10:47

Wat fijn dat je weer even uit bed kon! Het zal vast nog een lange weg zijn, maar dit is wel een hele mooie stap.
Heb je veel pijn?