Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight
emr schreef:Je zou eens kunnen kijken naar Bramberg am wildkogel.
xxIsaa schreef:Wij gaan al jaren naar Fugen in Oostenrijk, hier heb je meerdere skigebieden bij elkaar (Gerlos en Mayrhofen liggen ook in de buurt, zijn ook bekende namen).
Heel kindvriendelijk, veel klasjes van alle leeftijden en niveau's maar ook voor de beginnende volwassenen en ook voor gevorderde skiërs een hoop pistes dus heel uitgebreid! :j
Zelf zitten wij altijd in Ferienhotel Hoppet, heel leuk gemoedelijk hotel op basis van all inclusive waardoor je dus niet hoeft te denken aan boodschappen doen en koken na een dag skien en ook voor de kinderen altijd wat te eten :j Zit zwembad met sauna bij en een speelruimte voor kinderen (ook pingpongtafel bijv voor de wat oudere kinderen). Zeker een aanrader en ook nog betaalbaar (afhankelijk van wat je kwijt wilt zijn natuurlijk ;) , het grenst alleen niet direct aan de skipiste als je dat graag zou willen. De bus stopt voor de deur, maar je kunt ook zelf met de auto naar de piste rijden als je wil (dichtstbijzijnde lift op 5 min rijden)
Saintelette schreef:emr schreef:Je zou eens kunnen kijken naar Bramberg am wildkogel.
Wilde idd dit dorpje of Neukirchen am Grossvenediger aanraden. Beide onderdeel van het kleine skigebied Wildkogel Arena.
Celiien schreef:Ik ben van leeftijd 2 maanden tot ongeveer 10 jaar elk jaar in Ellmau geweest. Goede herinneringen aan, leuke klasjes en wij hadden volgens mij een appartement aan de piste. Mijn ouders zette mij letterlijk over het hek van het huisje heen om mij bij de skiklas af te zetten. Hoe het voor volwassenen is, weet ik niet.
Daarna door naar Flachau, en daar komen we nog steeds heel vaak. Ook heel kindvriendelijk, maar voldoende kms/uitdaging voor de volwassenen. Mooie brede pistes en zowel een kinderwei beneden als op het centrale punt.
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 4 bezoekers