Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 21:54

Wij gaan morgen een dagje naar Parijs en maandag en dinsdag naar Disney! *\o/*

IvysToeter

Berichten: 11891
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 22:20

Veel plezier!!

dalena

Berichten: 3120
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 13:10

Hoi allemaal! Ik ben een enorme pretparkfan :D
Maar nog nooit in Disneyland geweest. Nu wil ik graag sparen om naar Disney te gaan. Buiten de schoolvakanties en weekenden. Ik dacht aan 2 (liefst 3 maar :$ ) dagen. Ik hoef niet perse in een Disneyland hotel te slapen. Tenzij het nauwelijks iets scheelt qua prijs. Met welk bedrag moet ik rekening houden als ik ook nog wat souvenirs wil kopen? Op dit moment heb ik 50 euro gespaard dus ben er nog lang niet. Het liefst ga ik dit jaar nog maar zag dat ze deze zomer een nieuw gebied openen. Dus dan zou het daarvoor moeten of later in het jaar.

SennaS
Berichten: 262
Geregistreerd: 08-01-11

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 14:08

Souvenirs kun je zo duur maken als je zelf wilt. Een knuffel van normale grootte is vaak rond de 25 a 30 euro. Bekers, mokken etc zijn geloof ik vaak rond de 15 euro. Kleding etc weet ik even niet uit m’n hoofd, maar het is in elk geval niet goedkoop.

Ik zou qua kosten vooral ook rekening houden met eten/drinken.

Lumi

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 14:15

dalena schreef:
Hoi allemaal! Ik ben een enorme pretparkfan :D
Maar nog nooit in Disneyland geweest. Nu wil ik graag sparen om naar Disney te gaan. Buiten de schoolvakanties en weekenden. Ik dacht aan 2 (liefst 3 maar :$ ) dagen. Ik hoef niet perse in een Disneyland hotel te slapen. Tenzij het nauwelijks iets scheelt qua prijs. Met welk bedrag moet ik rekening houden als ik ook nog wat souvenirs wil kopen? Op dit moment heb ik 50 euro gespaard dus ben er nog lang niet. Het liefst ga ik dit jaar nog maar zag dat ze deze zomer een nieuw gebied openen. Dus dan zou het daarvoor moeten of later in het jaar.


Een Disneyhotel is veel duurder dan een partnerhotel, en als je het nog goedkoper wil zou ik airbnb aanraden. Scheelt behoorlijk op de prijs. Dan wel even goed kijken of je in de buurt van een hotel met pendelbus zit natuurlijk, tenzij je een eigen auto hebt.

prugelpiet

Berichten: 12565
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 11:02

dalena schreef:
Hoi allemaal! Ik ben een enorme pretparkfan :D
Maar nog nooit in Disneyland geweest. Nu wil ik graag sparen om naar Disney te gaan. Buiten de schoolvakanties en weekenden. Ik dacht aan 2 (liefst 3 maar :$ ) dagen. Ik hoef niet perse in een Disneyland hotel te slapen. Tenzij het nauwelijks iets scheelt qua prijs. Met welk bedrag moet ik rekening houden als ik ook nog wat souvenirs wil kopen? Op dit moment heb ik 50 euro gespaard dus ben er nog lang niet. Het liefst ga ik dit jaar nog maar zag dat ze deze zomer een nieuw gebied openen. Dus dan zou het daarvoor moeten of later in het jaar.


Ik zou lekker sparen en dan even in de gaten houden of er aanbiedingen zijn! Er zijn regelmatig acties waarmee je toch wat geld bespaard.

Ik weet niet of er mensen zijn die met je mee willen, maar wij hebben bijvoorbeeld via de Hema eens een 4 persoons huisje op Davy Crockett ranch gehad + entree voor beide parken. Wij gingen met z’n 3-en, dus hebben we voor 3 dagen Disney 200 euro betaald. Lunchen etc. Deden we in het park, maar we hadden zelf wat dingetjes meegenomen voor avond eten en ontbijt. Dat scheelt ook al heel wat.

Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 11:07

dalena schreef:
Hoi allemaal! Ik ben een enorme pretparkfan :D
Maar nog nooit in Disneyland geweest. Nu wil ik graag sparen om naar Disney te gaan. Buiten de schoolvakanties en weekenden. Ik dacht aan 2 (liefst 3 maar :$ ) dagen. Ik hoef niet perse in een Disneyland hotel te slapen. Tenzij het nauwelijks iets scheelt qua prijs. Met welk bedrag moet ik rekening houden als ik ook nog wat souvenirs wil kopen? Op dit moment heb ik 50 euro gespaard dus ben er nog lang niet. Het liefst ga ik dit jaar nog maar zag dat ze deze zomer een nieuw gebied openen. Dus dan zou het daarvoor moeten of later in het jaar.

Check ook even of een jaarpas niet goedkoper is dan losse tickets! Ik meende dat het vanaf drie dagen wel eens interessanter kan zijn om een jaarpas te halen, al moet je dan wel even kijken welke jaarpas die dagen geldig is natuurlijk. Dus mocht je toch voor drie dagen willen, kijk dat na.

dalena

Berichten: 3120
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 19:27

Bedankt voor de tips! :)

Aranel
Berichten: 20200
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 22:07

Ik schop dit topic even omhoog :D
Wij gaan in september met onze dochter van dan bijna 4 naar Disneyland, zoveel zin in!
Van wat ik zie mag ze in zowat alles attracties, we slaan het Studio's park over want daar heeft ze niet zoveel aan.

Ik heb al Minnie mouse oortjes besteld voor haar en mezelf, en ga ook een prinsessenjurk kopen van tevoren want voordat je wat in de Disney winkels zelf kunt aanschaffen ben je ook 80 euro verder volgens mij :$

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 23:58

Wij zijn op dit moment in Disney Anaheim. Wat een ervaring. 30 juli gaan we weer richting Parijs om het nieuwe Marvel gebied te bekijken.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 09:33

Wat leuk Liek!

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 01:29

poes schreef:
Wat leuk Liek!


Ja echt super leuk! Star Wars Galaxy’s edge is echt fantastisch! Dat ze in Parijs maar snel door gaan met nieuwe themagebieden maken.

Aranel
Berichten: 20200
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 13:36

Weten jullie nog websites of aanbieders waar je tickets met korting kunt kopen of is het gewoon het beste om via de disney website zelf te boeken?

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 13:39

Voor tickets met overnachting: OAD.

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 18:57


_Nancy

Berichten: 14095
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 11:27

Wij gaan in maart volgend jaar :') :+
Ook via Oad geboekt inderdaad, was qua prijs toch net wat gunstiger dan zelf bij Disney te boeken.

Wij zijn dan met vieren, 2 volwassenen en 2 kinderen van 3 en ruim 4,5 jaar.

Aranel
Berichten: 20200
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 12:55

Ik kan het via Oad of andere aanbieders niet goedkoper vinden dan wat ik zelf gevonden heb dus wij gaan binnenkort ook maar eens boeken.

Houden jullie rekening met een eventuele nieuwe corona lockdown of maatregelen bij het boeken van tickets op datum? Ik stond er eigenlijk helemaal bij stil maar laatst dacht ik er ineens aan.. nu zullen tickets op datum in zo'n geval wel verzet kunnen worden lijkt mij, maar toch.

Aranel
Berichten: 20200
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 13:39

Geboekt! Uiteindelijk toch voor het Newport hotel gegaan <3
Ik heb er zoveel zin in al, ik kan niet wachten het gezicht van mijn dochter te zien als we gaan :D

dalena

Berichten: 3120
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 14:36

Aranel schreef:
Geboekt! Uiteindelijk toch voor het Newport hotel gegaan <3
Ik heb er zoveel zin in al, ik kan niet wachten het gezicht van mijn dochter te zien als we gaan :D


Ah zo leuk!

Ik hoop dit jaar nog te kunnen gaan. Zit erover te denken een abonnement te nemen. Maar ben er nooit geweest :+

caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 15:10

Ik lees al even mee maar waar vind je goede aanbiedingen? Ik woon in het noorden van het land en voor mij is het al ruim 7u rijden zonder stops. Hoe doen jullie dat? Gaan jullie met auto, trein of vliegtuig. Trein heeft helaas ook geen goede verbinding vanaf hier

IvysToeter

Berichten: 11891
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 16:25

Wij gaan tot nu toe iedere keer met de auto.
Wij rijden er vanaf Utrecht ongeveer 5 tot 5,5uur over.
Ik ben samen met mijn man ook wel eens met de trein geweest vanaf Utrecht.

IvysToeter

Berichten: 11891
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 16:25

Even een vraag waar ik even niet uit kom...
Is het voordeliger (afgezien van de benzine kosten) om een hotel iets verderop (wel inclusief ontbijt) van Disney te nemen en losse toegangskaarten voor Disney?
Ipv verblijf en toegang bij een Disney hotel?

En welk hotel raden jullie aan?

Anoniem

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 16:31

Ik zou dan eerder kijken naar de hotels in de cirkel bij het winkelcentrum. Dan kan je gewoon lopend heen en weer en vergeleken een Disney hotel betaal je een stuk minder.

IvysToeter

Berichten: 11891
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 16:33

idinn schreef:
Ik zou dan eerder kijken naar de hotels in de cirkel bij het winkelcentrum. Dan kan je gewoon lopend heen en weer en vergeleken een Disney hotel betaal je een stuk minder.


Nou zoiets bedoel ik ook.
Welke hotels zijn dat?

IvysToeter

Berichten: 11891
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 16:34

En wat kosten de toegangs kaarten los?
Ik kan het wel voor volwassenen vinden.
Maar wat kost het voor kinderen van 7 en 8?