Viruswaanzin

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ravellie

Berichten: 3075
Geregistreerd: 01-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 15:19

bigone schreef:
Er is geen belangenverstrengeling dat is het verschil.


Wat een troost dat jij dat 100 procent zeker weet.
Top, iedereen slaapt weer lekker vanavond.

Brainless

Berichten: 29741
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 15:19

ravellie schreef:
bigone schreef:
Er is geen belangenverstrengeling dat is het verschil.


Wat een troost dat jij dat 100 procent zeker weet.
Top, iedereen slaapt weer lekker vanavond.

Ik slaap heerlijk en ga lekker schaapjes tellen *\o/*

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 15:20

ravellie schreef:
Wat een troost dat jij dat 100 procent zeker weet.
Top, iedereen slaapt weer lekker vanavond.

Nou, enlighten me.. :j serieus, ik ben geinteresseerd :)

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 15:21

ravellie schreef:
Rare dingen schrijven, echt he
Slaap vooral lekker verder

Ohja, ik was bijna vergeten dat deze er ook nog bij hoorde, in het rijtje standaarduitspraken van complotwappies. Heb je er nog meer?

BigOne
Berichten: 38269
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 15:23

ravellie schreef:
bigone schreef:
Er is geen belangenverstrengeling dat is het verschil.


Wat een troost dat jij dat 100 procent zeker weet.
Top, iedereen slaapt weer lekker vanavond.

Geef dan eens een duidelijke link naar de belangenverstrengeling tussen de regering en het radboud ? Of tussen de functies van de beide broers? Die heb je niet, vind je niet en is er niet. Mensen die dit soort onzin verkondigen gaan er van uit dat de regering doelbewust ten koste van de inwoners alles doen om de centen bij de elite te houden. Ze zijn zogenaamd wakker , dus jij geeft ook je kinderen en paarden geen medicatie ?

SinneJ

Berichten: 3077
Geregistreerd: 02-04-15
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 15:28

Pas op, er zijn wel echt zorgwekkende zaken hoor, dokters die een hoop gifts krijgen op pharma events en dergelijke, ook hier in Europa. In Amrika is het gelobby al helemaal all over the place. Ik ben het ermee eens dat dat bekeken mag worden, maar niet overal waar er genetwerkt wordt op die manier is dat nefast voor de werking. Die industrie werkt zo, maar dat wil niet zeggen dat het belang van de klanten (namelijk wij allemaal) er niet meer toe doet, wij zijn de uiteindelijke afnemers van de medicijnen en ze hebben zich ook te conformeren aan de markt. Het is geen duivelse samenzwering, maar er zijn wel wat zaken die bekeken kunnen worden. Het gaat wel altijd een big money industrie zijn omdat overheidsinstellingen onderzoek op die schaal niet kunnen financieren.

Maar wat dat van doen heeft met de broer van... geen idee, dat klinkt gewoon weer als de zoveelste fabelfuik.

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 15:29

Als jij schrijft:
ravellie schreef:
Wat ook eng is... Wie er aandelen in deze industrie heeft. En wiens broer er werkt bij de maker van het vaccin. :n

En je geeft er helemaal geen toelichting bij, dan ben je gewoon wat aan het roepen.. je weerlegt helemaal niks.. dan schrijf je imo gewoon iets op om het op te schrijven.. ja dat vind ik raar..
Citaat:
Rare dingen schrijven, echt he
Slaap vooral lekker verder


Wat is 'slaap lekker verder' nou voor lame-ass uitleg dan? Zeg dan gewoon hoe het zit, in plaats van die vage kreten en verhalen... dan steek ik er misschien wat van op..
Als je nou aankomt met 'onderzoek het zelf' dan zijn we meteen klaar natuurlijk :+
Laatst bijgewerkt door Cer op 13-11-20 15:35, in het totaal 2 keer bewerkt

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 15:30

oomens schreef:
ravellie schreef:
Rare dingen schrijven, echt he
Slaap vooral lekker verder

Ohja, ik was bijna vergeten dat deze er ook nog bij hoorde, in het rijtje standaarduitspraken van complotwappies. Heb je er nog meer?

Doe onderzoek, - zelf, want linkjes geven kan niet -, steeds meer Nederlanders worden wakker :j

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 15:36

Valt wel op dat 2 weken na de scholen zijn begonnen de besmettingen weer omhoog vliegen. Sluit die eens tot de kerst en dan denk ik dat de cijfers omlaag vliegen. Of in ieder geval bovenbouw en mbo.

secricible

Berichten: 25696
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 16:11

Ik ben echt heel benieuwd waar dit nou over gaat :+ ik kwam ook niet verder dan bill gates. Google helpt me ook niet echt verder. Wat is er nou met de radboud en vaccins dan?

Tiggs

Berichten: 7527
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 16:12

Misschien hebben Hugo de Jonge en zijn broer (daar gaat het blijkbaar om) wel f*cking ruzie met elkaar, weten wij veel...

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 16:15

secricible schreef:
Ik ben echt heel benieuwd waar dit nou over gaat :+ ik kwam ook niet verder dan bill gates. Google helpt me ook niet echt verder. Wat is er nou met de radboud en vaccins dan?

Nou kijk. Dit is de broer van Hugo de Jonge: https://www.linkedin.com/in/marien-de-j ... bdomain=nl

Vroeger werkte hij bij een vaccinboer. Tegenwoordig bij het Radboud UMC. Ik weet ook niet precies hoe zijn werkgever van 10 jaar geleden nu nog invloed moet hebben op de functie van zijn broer :\

Tiggs

Berichten: 7527
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 16:17

Via ondergrondse pizzarestaurants wellicht.

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 16:18

Dat zou natuurlijk nog kunnen.

Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens!

secricible

Berichten: 25696
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 16:18

Daarmee kwam ik iets verder met google...

Maar als ik het goed begrijp verdiend de partner van de vorige werkgever van zijn broer geld aan het vaccin dat VWS nu heeft ingekocht en vraagt men zich af of er daardoor belangenverstrengeling is? Hij is er nota bene ontslagen? Dat is toch wel heel ver weg? Of zie ik nou alsnog iets over het hoofd?

BigOne
Berichten: 38269
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 16:19

Tja, ik heb ook wel wat aandelen dus ben ik ook meteen staatsgevaarlijk omdat ik zeg dat ik mij zeker laat vaccineren.

Echwel

Berichten: 12463
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 16:21

Net 5g op de telefoon
Moet ik mijn aluhoedje nu de hele dag op of alleen als ik 5g netwerk heb :):)

Pabie
Berichten: 772
Geregistreerd: 08-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 16:24

Echwel schreef:
Net 5g op de telefoon
Moet ik mijn aluhoedje nu de hele dag op of alleen als ik 5g netwerk heb :):)

gewoon alle palen met alu folie inwikkelen.


Ik vind juist wl boeiend dat de beoer van de jonge dus blijkbaar gepromoveerd is in infectie ziekten en daar nu ook onderzoeker in is. Vraag me echt af wat voor gesprekken ze hebben (als ze elkaar nog spreken). Ik vind een bedrijf waar zijn broer 10 jaar geleden heeft gewerkt ook wel weer beetje vergezocht, tenzij ze allebei bakken met aandelen in t bedrijf blijken te hebben ofzo haha

mysa

Berichten: 10486
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 16:49

Het was niet eens Astrazeneca (die nu aan een vaccin werkt), waar die broer tien jaar geleden werkte en ontslagen is, dat was bij Merck. En ja, die werken soms samen bij oncologie-medicatie. Maar wat dat met Hugo de jonge en zijn broer te maken heeft?

Electra63

Berichten: 17843
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 16:58

Ik vind het best verontrustend dat een (aankomend) verpleegkundige zo wantrouwend is tegenover de gezondheidszorg, vaccins en het RIVM

Maar ik heb wel vaker opmerkingen gelezen waarvan ik mij dan afvraag hoe zo iemand in de zorg kan werken.

Kan je dan al je patienten wel de juiste zorg bieden.

verootjoo
Berichten: 35645
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 17:04

mysa schreef:
Het was niet eens Astrazeneca (die nu aan een vaccin werkt), waar die broer tien jaar geleden werkte en ontslagen is, dat was bij Merck. En ja, die werken soms samen bij oncologie-medicatie. Maar wat dat met Hugo de jonge en zijn broer te maken heeft?


Nee joh, er is maar 1 big pharma, maakt niks uit bij wel bedrijf je werkt :+

ravellie

Berichten: 3075
Geregistreerd: 01-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 17:09

Electra63 schreef:
Ik vind het best verontrustend dat een (aankomend) verpleegkundige zo wantrouwend is tegenover de gezondheidszorg, vaccins en het RIVM

Maar ik heb wel vaker opmerkingen gelezen waarvan ik mij dan afvraag hoe zo iemand in de zorg kan werken.

Kan je dan al je patienten wel de juiste zorg bieden.



Ik vind laster best wel wat, ga je lekker
Een tem bij deze m.b.t insinuatie
Laatst bijgewerkt door ravellie op 13-11-20 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Tiggs

Berichten: 7527
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 17:11

Laster? Ik ben het wel maar haar eens, eerlijk gezegd.

Echwel

Berichten: 12463
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 17:12

ravellie schreef:
Electra63 schreef:
Ik vind het best verontrustend dat een (aankomend) verpleegkundige zo wantrouwend is tegenover de gezondheidszorg, vaccins en het RIVM

Maar ik heb wel vaker opmerkingen gelezen waarvan ik mij dan afvraag hoe zo iemand in de zorg kan werken.

Kan je dan al je patienten wel de juiste zorg bieden.



Ik vind laster best wel wat, ga je lekker
Een tem bij deze

Hoop zo iemand niet tegen te komen aan het bed bij mij of 1 van mijn familieleden

nynke55
Berichten: 5940
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 17:12

Ik vind het wel een legitieme vraag, eigenlijk. Je moet toch vertrouwen in je werk hebben om het goed te doen.