Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 17:45

Alwiene schreef:
Hier inmiddels mail gehad met code, maar aangezien de dichtstbijzijnde rituals shop een half uur is vanaf waar ik nu zit heb ik toch maar een piepkleine online bestelling gedaan. Wel erg stom dat je dan olie krijgt ipv spray maar helaas.


Ach het is gratis, dan mogen we niet klagen. het is al tof dat ze het doen als je ziet hoeveel mensen er mee doen

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 18:06

Dallista schreef:
Alwiene schreef:
Wel erg stom dat je dan olie krijgt ipv spray maar helaas.

ja, da's erg flauw. Ik heb getwijfeld, maar toch maar ff op de fiets gesprongen. Meteen mijn dagelijkse beweging gehad.
Feit is dat ik het nut van die douche olie gewoon niet zien. Ik heb nu voor het eerst ook een douche olie in gebruik, van de karma, maar wat een waardeloos spul is dat. Doe ik iets verkeerd of zo? Schuimen doet het echt nauwelijks, ik ruik het amper, en het maakt alleen de douche vloer glad.


Ik heb ook veeeeeeel liever de foam hoor. :P

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 18:27

Ashleytjuhh schreef:
hoeveel mensen er mee doen

Waarvan een aantal x2 of x3 of... :')

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 18:34

Dallista schreef:
Ashleytjuhh schreef:
hoeveel mensen er mee doen

Waarvan een aantal x2 of x3 of... :')



Haha daarom. :+

Blue_flower
Berichten: 1931
Geregistreerd: 26-01-15

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 18:35

Mijn bestelling is er ook :)

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 19:54

Vandaag de handgel karma meegenomen. Helaas was de sakura op! Maar vind 'm fijn. Normaal wordt mn handen droog ervan nu totaal niet

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 21:06

Ashleytjuhh schreef:
Alwiene schreef:
Hier inmiddels mail gehad met code, maar aangezien de dichtstbijzijnde rituals shop een half uur is vanaf waar ik nu zit heb ik toch maar een piepkleine online bestelling gedaan. Wel erg stom dat je dan olie krijgt ipv spray maar helaas.


Ach het is gratis, dan mogen we niet klagen. het is al tof dat ze het doen als je ziet hoeveel mensen er mee doen


Ja op zich wel, máár dan hadden ze het vooraf duidelijk moeten maken. Nu heb ik ergens aan mee gedaan omdat ze me die huisparfum beloofden als ik mee zou doen. En dan pas achteraf ineens zeggen ohnee als je online besteld wordt het toch wat anders en de winkels hebben beperkte voorraad. Had het netter gevonden als dat vooraf duidelijk was geweest.

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 22:21

Karma douche olie en scrub vind ik wel lekker, de foam echt minder lekker. Jammer, daardoor is het denk ik voor mij geen blijver.

Ach het zijn gratis dingen, dan heeft een bedrijf wel recht om dat zelf in te richten of te veranderen. Helemaal als er ook ‘misbruik’ van gemaakt wordt.

Neroo
Berichten: 10272
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 08:47

Wat was de titel van de email over de gratis spray? Ik ben zo gespamd door rituals dat ik bang ben dat ik er overheen kijk.

laura1987

Berichten: 7131
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 08:49

Neroo schreef:
Wat was de titel van de email over de gratis spray? Ik ben zo gespamd door rituals dat ik bang ben dat ik er overheen kijk.



The happiness challenge, you did it!

Caira
Berichten: 26067
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 09:09

Ik heb hem ook niet gehad hoor, super jammer

dravergekkie

Berichten: 9266
Geregistreerd: 15-07-05
Woonplaats: Den-Haag

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 10:39

Ik heb hem inmiddels wel ontvangen.

Van de week dus maar even langs de winkel :)

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 11:11

Caira schreef:
Ik heb hem ook niet gehad hoor, super jammer

Bij mij duurde het drie dagen ofzo tot ik de mail kreeg..

upendo

Berichten: 22279
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 11:52

dravergekkie schreef:
Ik heb hem inmiddels wel ontvangen.

Van de week dus maar even langs de winkel :)

Ik zou vandaag gaan.

Wij zijn gisteren langs geweest, die dag waren ze binnengekomen (24 stuks in dat filiaal) en toen wij er waren vertelde ze dat de helft al opgehaald was.

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 11:56

upendo schreef:
dravergekkie schreef:
Ik heb hem inmiddels wel ontvangen.

Van de week dus maar even langs de winkel :)

Ik zou vandaag gaan.

Wij zijn gisteren langs geweest, die dag waren ze binnengekomen (24 stuks in dat filiaal) en toen wij er waren vertelde ze dat de helft al opgehaald was.



Had van iemand ook nog de code gekregen die hem niet wilde. dus net nog1 gehaald en daar waren er nog maar 5

xPareltje

Berichten: 941
Geregistreerd: 14-02-18

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 12:28

Ik wou vandaag gaan maar als ik zo lees ben ik bang dat ze niks meer hebben en ik dadelijk voor niks ernaartoe ga :+ Moet je trouwens voor een bepaald bedrag kopen om die parfum te krijgen of is dat bij 1 ding al voldoende?

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 12:30

xPareltje schreef:
Ik wou vandaag gaan maar als ik zo lees ben ik bang dat ze niks meer hebben en ik dadelijk voor niks ernaartoe ga :+ Moet je trouwens voor een bepaald bedrag kopen om die parfum te krijgen of is dat bij 1 ding al voldoende?



1 ding is al voldoende. Bijv de handgel ofzo

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 12:46

Op donderdag 3 sepember verhuisd rituals van winkel in Amersfoort. De winkel wordt een stuk groter. Ik heb gelezen dat de winkel feestelijk geopend wordt. Ik hoop dus op wat leuke kortingen :D Verder staat er dit:
In de winkel komt een deel waar je zelf je eigen shampoo en conditioner kunt samenstellen. “Dit noemt Rituals ‘The Hair Temple’. Kies welke geur je lekker vindt en voor welk haartype de shampoo of conditioner is. De machine maakt dit brouwsel ter plekke, inclusief een eigen etiket.” Ook komen er twee plekken in de winkel waar je de producten kunt testen.

Dit zal vast wel in andere rituals winkels zijn? Ik dacht ik deel het even hier. Ik kijk donderdag zelf ook even of ze nog leuke aanbiedingen hebben :D

Zertab

Berichten: 12220
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 13:19

Heb scrub, body lotion en foam van karma gekocht. En mocht gratis een handcrème uitzoeken. Ook maar van de karma gedaan haha. Was nog genoeg hier in de winkel!

Neroo
Berichten: 10272
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 14:21

Ik heb de mail ook nog niet gehad helaas :(. Hopelijk is ie snel binnen en hebben ze m nog bij de winkel.

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 15:35

Ook nog eentje gehaald, en tja, dan liggen die velvety smooth foams daar zo aanlokkelijk, en een extra serumpje kan vast geen kwaad, en oh die handgelletjes zijn zo lekker en...

Ik weet meteen weer waarom ik zelden naar de fysieke winkels ga. ;-)

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 17:12

Ik heb ook mijn spray opgehaald, in bergen op zoom waren er nog!

Moest nog een cadeautje hebben voor mn moeder dus gelijk karma scrub gehaald.

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 17:29

Ik snap trouwens geen moer van die Happiness challenge code. Ik heb toch echt mijn e-mail barcode laten scannen, samen met mijn membership card, om die Buddha fles mee te krijgen. Maar als ik de HAPPINESS voucher code gebruik in mijn mandje op de website, pakt 'ie gewoon vrolijk de douche olie. ;-)

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 17:31

Dallista schreef:
Ik snap trouwens geen moer van die Happiness challenge code. Ik heb toch echt mijn e-mail barcode laten scannen, samen met mijn membership card, om die Buddha fles mee te krijgen. Maar als ik de HAPPINESS voucher code gebruik in mijn mandje op de website, pakt 'ie gewoon vrolijk de douche olie. ;-)



dat klopt. in de winkel krijg je de spray en online de olie

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 17:34

Het is niet of, je kan ze beide krijgen. Voeg eerst de code toe in de mandje online en ga daarna naar de winkel. Daar haal je de spray en vervolgens krijg je online extra de olie. Het werkt wel haha :D