[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bonnelover

Berichten: 1535
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 17:09

Lithya schreef:
Zo dat gaat lekker Gomir, beterschap!!

Ikke braaf gisteren 2 concoursen opgegeven waar bij stond wel voor de punten, niet voor de prijzen, komen ze later dat de hele kalender ongeldig wordt verklaard. Lekker dan.

Klopt, knhs heeft alle wedstrijden tot 1sept eraf gehaald. Verenigingen. Moeten deze allemaal opnieuw indienen. En... alles moet via de knhs betaald worden. Vind dit wel wat raar, snap dat ze liever geen contant geld willen. Maar bij ons kon je ook gewoon pinnen. Ben benieuwd wat er aan de strijkstok vd knhs daarvan moet blijven hangen. En alle andere inschrijfsystemen worden teniet gedaan. Zoals online inschrijven, startlijsten.nl nzv

Cioccolato

Berichten: 6616
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 19:49

Sterkte gomir.. jeetje wat heb je gedaan?

Aparte zaak die knhs..

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 20:18

Sterkte Gomir!

paljaslaura

Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 20:27

Jeetje wat klote. Sterkte gomir!

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 22:00

Hier word je vrolijk van...
Afbeelding

KNHS wil mooi wat geld opstrijken. Concoursen moeten nu 10% per start afdragen.

Waren genoeg concoursen waar je vooraf moet betalen. Zit je dan ook niet met contant geld.

paljaslaura

Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 22:01

Per start!!???

Cioccolato

Berichten: 6616
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 22:14

Oh jeetje. Niet eens zoals je zelf wil inspringen.
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen.

Is er al wat bekend over het inschrijf geld voor ons? Hoeveel dat wordt?

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 06:44

Er staan ook vraagprogramma’s online waarbij je je niet kunt inschrijven via mijn KNHS en betalen moet op het concours zelf. Ben echt benieuwt hoe dit gaat lopen allemaal.

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 07:10

Ook benieuwd of alle gemeentes toestemming gaan geven. Hier doen ze vrij moeilijk

Marijkeeee
Berichten: 6295
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 08:54

gomir schreef:
Hier even tegenslag, paarden doen het goed maar ik heb bij ongelukje in de wei beide polsen gebroken. Super onhandig en nu aan het wachten op operatie morgen. Voorlopig dus wel even uit de roulatie....



Oh nee!!! wat een pech! Hoe heb je dat nu voor elkaar gekregen? Veel beterschap!!

Marijkeeee
Berichten: 6295
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 08:57

Lithya schreef:
Hier word je vrolijk van...
[ [url=m/n1Vdzg.jpg]Afbeelding[/url] ]

KNHS wil mooi wat geld opstrijken. Concoursen moeten nu 10% per start afdragen.

Waren genoeg concoursen waar je vooraf moet betalen. Zit je dan ook niet met contant geld.


Aan de ene kant fijn voor degene die vaak alleen op wedstrijd gaan ;) maar aan de andere kant ben ik benieuwd hoe dat allemaal zal gaan. 1 vrijwilliger is wel wat weinig. Helemaal als je op een groter terrein meerdere inspringhindernissen hebt.

paljaslaura

Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 13:26

Met 1 persoon moet dat wel lukken want mogen dan ook maar beperkt aantal combinaties in de inrijbak volgens mij

Cioccolato

Berichten: 6616
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 15:21

1 vrijwilliger voor inspringen lijkt me ook prima. dan maar even 10 tellen geduld. Moeten er toch samen uitkomen.

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 15:37

Als iemand de hele dag moet verhogen verlagen.... daar word je echt niet blij van lijkt mij. En kom op. Een links van de hindernis, andere rechts. Balk is minimaal 3 meter.

Cioccolato

Berichten: 6616
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 15:40

Tja een dagdeel iemand in de bak om te verhogen en verlagen moet lukken lijkt me. Gewoon in het midden. Kan 2 hindernissen doen. Desnoods 3 hindernissen met 2 man. Hele dag, 2 groepen.

Als hun dat niet willen kunnen wij niet rijden. Heel simpel :+
Ik zou het niet erg vinden.. tenzij t onwijs warm is.

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 23:32

Jeetje Gomir, beterschap!

Ik had een paar projecten de afgelopen weken. Val onder de NOW regeling dus de afgelopen weken 3 paarden zadelmak gemaakt. Als er nog iemand een snoepje van een 3 jarige zoekt... A Golden Boy Hero Z x Solitair. Ik zou het super leuk vinden als hij op een 5 sterrenplekje terecht komt bij een veelzijdige ruiter. Hij springt los heel apart en pakt nu net onder het zadel ook echt fijn aan. Wel een paard waar je vriendjes mee moet worden want hij moet je wel vertrouwen maar dan doet ie ook alles voor je. Iets sensibel dus geen paard voor een bange ruiter. Op de poetsplaats en op stal geen fijner paard denkbaar. Heel schoon op stal, staat heel geduldig stil met poetsen en opzadelen.

Als ik mijn vos niet had was hij voor mij... maarja, dan maar een 5 sterrenhuisje voor hem zoeken waar ik hem hopelijk op afstand nog een beetje kan volgen en zo af en toe een snoepje kan geven.

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 07:14

Vervelend gomir en beterschap!

Hier stond mijn paard al 8 weken op rust waarvan 6 met boxrust en gisteren hadden we dan eindelijk groen licht om te mogen rijden! Ik moet alleen nog een maand het groot gaan in zijn schouder vermijden en daar valt ook het springen onder helaas.. dus nu lekker opbouwen en dan hoop ik dat die rare meet momenten gewoon weer wedstrijden zijn :=

En war betreft het losspringen.. het is 1 vrijwilliger per hindernis.. op een doorsnee losspring terrein staan er toch minstens 2 hindernissen dus je kan mooi elkaar helpen. Balken zijn toch 3 meter lang

Marijkeeee
Berichten: 6295
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 09:24

Oh 1 vrijwilliger per hindernis, dan kan het prima. Te snel gelezen denk ik dacht 1 vrijwilliger voor alle inspring hindernissen.

@Cheminee: fijn dat je weer een beetje aan de slag kunt met je paard.
@Annie: mooi dat je wat projecten hebt en helaas ik ben wel voorzien van voldoende paarden ;)

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 13:25

Voor de Brabantse springers hier, volgend week (6/7 juni) wordt er in Heeswijk-Dinther een spring 'wedstrijd' (meetmoment) georganiseerd. 6 juni paarden, 7 juni pony's. Inschrijven staat open via de KNHS. :)

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 19:44

Al meer mensen een meetmoment gedaan?

Marijke heb ik zondag getroffen. Had toen weer 2 fijne rondjes. Week ervoor was hij veel te gespannen en zat er in de l geen enkele rem meer op.

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 19:51

Ik heb dan meegedaan bij onze rijvereniging, een rondje BB omdat ik in de middag moest werken. Weer goed om er even in te komen, en hij was goed rijdbaar voor zijn doen :)

Cioccolato

Berichten: 6616
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 20:03

Ik heb een oefenparcour gedaan een aankomend weekend meetmoment.
Voor de rest lekker wezen crossen met t jonge dier en die pakt onwijs leuk op. Ook met de ander trouwens, die vind het gewoon heel leuk.

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 21:05

Mijn zusje gaat dit weekend met de schimmel op pad. De ander had ik zn eerste BB wedstrijd gepland maar die heeft dit weekend zn been tussen een plank gehad met springen en staat nu 6 dagen op boxrust. Diepe wond dus duimen dat er geen infecties optreden oid

Marijkeeee
Berichten: 6295
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 08:12

Afgelopen zondag inderdaad meegedaan aan een "wedstrijd" meetmoment. Beide paarden deden het top! Ivonne L HC mooi foutloos en in het M 1 balkje en onderweg heeft ze nog een ijzer eraf getrapt. Oeps inmiddels zit die er weer onder. Daarna moest ik weer snel snel snel op naar de volgende en die 2x M gestart. Beide parcoursen mooi foutloos. https://youtu.be/ljGd1PPuR8E

Alleen bijna iedereen had tijdfouten. Ik heb ook iets te veel omgetourd maar ach mijn doel was om lekker rond te rijden en opbouwen. Heel tevreden.

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 09:06

Zag dat er veel tijdfouten waren ja. Begreep er bij mij ook niets van. Eerst foutloos. Toen tijdfout, toen weer foutloos. Bleek inderdaad een tijdfout te hebben. Moest wel aardig doorrijden om binnen de tijd te blijven. Leek mij niet echt fair, maar alles is direct op tijd.