[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ababe

Berichten: 982
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 17:28

Zaterdag 1 februari ben ik aan de beurt voor mijn forward helix en conch. De keuze is aan mij of ik het 4e gaatje ook meteen laat piercen of daar even mee wacht. Hij doet eigenlijk niet meer dan 2 piercings per oor per keer, maar omdat ze allemaal redelijk ver uit elkaar zitten wil hij het wel doen. Ik heb besloten dat ik het gewoon even bekijk op de dag zelf. Mijn voordeel is dat ik al standaard op mijn andere oor slaap. Ik vond het wel jammer dat ik ze niet meteen kon laten zetten. Wij gaan eind deze maand naar Disneyland en ik hou wel van attracties en achtbanen. Ik weet nog dat mijn helix het vorige keer allemaal niet zo grappig vond in Disney en die had ik toch al zeker wel een paar maanden. Vandaar dat ik nu maar even de verstandige keuze heb gemaakt. Maar blijf het DOODENG vinden om te gaan 1 februari :') :+

Fair
Berichten: 3557
Geregistreerd: 18-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 15:15

Succes Ababe! Ik ben laatst ook naar een attractiepark geweest met een verse piercing, maar dat is eigenlijk wel goed gegaan. (Vooral zorgen dat je hoofd niet stuitert tussen de beugels van een achtbaan oid :+ )


Mijn conch is momenteel weer lief. <3 Na een week begon hij erg vervelend te doen, maar hij is nu weer rustig gelukkig. Ben nog steeds ontzettend blij met het sieraard. Elke keer een klein cadeautje als je naar je oor kijkt. <3

Afbeelding

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 14:02

Ik heb gisteren plannen gemaakt voor 2020 met Emmie voor mijn linkeroor en het wordt gaaaaaaf :D

Het zal een dubbele FW helix worden en een conch met een big ass bling sierraad :D

De FW komt hopelijk al eind vd maand maar mijn rechteroor moet even rustig worden.

Flying_Angel

Berichten: 15717
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 14:59

Ik zou graag een derde gaatje in het oor willen, ik heb gevoeld en denk dat het geen kraakbeen is, maar ik ga het gewoon wel laten piercen. Weten jullie of rechts en links op dezelfde dag gedaan kan worden? Of moet daar een aantal weken tussenzitten?

Mondy

Berichten: 11835
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 15:07

Mooi fair!!

Oeh ben benieuwd _friemel.
Flying_Angel ik denk dat het wel kan met 3e gaatjes.

Hier nog 1 a 2 weken wachten tot ik weer naar 4 mm kan stretchen. Had vorige week 1 van mn sieraden er per ongeluk uit getikt dus moest ff een ander sieraad halen. Nu dus 2 verschillende saaie tunneltjes :')

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 01:15

Flying_Angel schreef:
Ik zou graag een derde gaatje in het oor willen, ik heb gevoeld en denk dat het geen kraakbeen is, maar ik ga het gewoon wel laten piercen. Weten jullie of rechts en links op dezelfde dag gedaan kan worden? Of moet daar een aantal weken tussenzitten?


Beide oren 3e gaatje is geen probleem

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 21:33

Tragus vervangen & helix laten zetten vanmiddag! Afbeelding

Frankaas
Berichten: 2938
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 21:49

Gaaf! Ook mooi sieraad gelijk in je helix!

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 02:40

Frankaas schreef:
Gaaf! Ook mooi sieraad gelijk in je helix!


Thanks, ja dat kan blijkbaar tegenwoordig. Iemand dacht dat ik 5 gaatjes daar had, haha.

De helix kon nog iets omhoog, maar kans bestond dat helft vd piercing obder m'n "flapje" zou verdwijnen. En was ook sowieso minder mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 11:34

Banyu schreef:
Tragus vervangen & helix laten zetten vanmiddag! [ [url=m/CcL0t8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat staat dat leuk!
Eigenlijk heel sierlijk en classy vind ik het zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 11:38

Banyu schreef:
Tragus vervangen & helix laten zetten vanmiddag! [ [url=m/CcL0t8.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ohh dat vind ik heel mooi!
Ik wou vroeger m'n oren altijd vol, de hele rand zeg maar :+ ben niet verder gekomen dan 3 _O-

Toevallig dat ik dit topic nu tegen kom :D ik ga zo naar Saunders om voor het eerst na 8 jaar piercing-loos weer een piercing te nemen :P weet even niet hoe het heet, labret dacht ik maar dan links onder :+ ben heel benieuwd..

lor1_1984

Berichten: 12049
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 11:45

Off-center labret denk ik. :)

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 14:45

Ja zeker. Ben er heel blij mee! Slapen ging goed op die oor, maar onbewust met haar borstelen of achter mn oor willen doen, dan raak/stoot ik 'm onbewust aan! :(

Anoniem

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 15:08

Afbeelding

Heb het overleefd :P voelde me alleen totaal niet op m'n gemak daar maar goed hij zit er in en hoef er verder niet weer heen :+ pijn deed het in ieder geval niet, heel gek maar het gevoel kwam pas nadat hij geprikt had toen stak/brandde het een beetje maar de prik zelf stelde niks voor, was toch wel een beetje nerveus maar weer eens nergens voor nodig :+

Anoniem

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 16:17

Oh ik kan m'n bericht niet meer wijzigen..
Nouja dan even zo. Toen ik m'n vorige labret kreeg had ik een doorzichtig staafje, het was een beetje zacht/flexibel spul wat je tanden/tandvlees ook niet beschadigde.
Ik heb er nu naar gevraagd maar zij wist niet wat ik bedoelde, ik wil alleen wel graag als ik mag wisselen weer zoiets ook ivm het tikken tegen m'n tanden, die al gevoelig zijn..
Maar nu heb ik dus geen idee wat het was of hoe het heet :+
Misschien weet iemand hier dat wel?

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 16:18

Gewoon een bioplast labret, wel slecht dat ze dat niet wisten
Staan gewoon op bijvoorbeeld all over piercings

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 16:21

Joanne1987 schreef:
Gewoon een bioplast labret, wel slecht dat ze dat niet wisten
Staan gewoon op bijvoorbeeld all over piercings


Jij bent snel! Thanks :D
Nee nouja ik was sowieso niet zo te spreken over ze.. Vrouw en man samen, vanuit Brabant komen hier (Groningen) 2 keer per maand voor een piercing dag. Die vrouw moest ik bij betalen en papier invullen en die vroeg ik dus ook een paar dingen maar zij wist eigenlijk nergens antwoord op en wist ook niet wat ik bedoelde met dus dat staafje. De man, de piercer was type sit down, shut up en next. Of zo kwam ie over, en daar ben ik het aan vergeten te vragen :+

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 16:57

Ik zou Dan echt weglopen zelfs als ze het gratis aanboden, blijkt dat ze niets weten en niets ze interesseert, wie weet weten ze ook niets van steriliseren enzo... nee bedankt...

Mondy

Berichten: 11835
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 18:18

Oef nee... Ik zou ook bedanken :=
Wel mooie piercings bij beide !!

Anoniem

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 20:31

Het was de vrouw van de piercer die er niks van af wist. Voor mij dan geen reden om af te haken zolang zij niet de piercer is :D denk zeker dat de man goed is in z'n werk, en Saunders is natuurlijk een grote naam dus die zullen er vast geen amateur neer zetten maar kwa vriendelijkheid kon het wel wat beter, ik voelde me er gewoon heel ongemakkelijk, in de shop opzich en met de type mensen.
Maar goed ik ben dan ook een type die altijd hartelijk is en even een praatje maakt.
Zo'n dag is lopende band werk voor hun, snap ik ook wel weer ergens maar dat de vrouw net niks wist vond ik apart.

Frankaas
Berichten: 2938
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 21:15

Hoe weet je eigenlijk of je piercing genezen is? Ik wil hem eigenlijk zelf wisselen ipv bij een shop, want heb niet superveel geld en dan is zelf toch wat goedkoper..

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 23:13

Wát wil je wisselen? Sommige gaan zelf lastig, en soms zit het zelfs bij de pierxing prijs is, doet de shop dit nog kosteloos voor je. Maar je moet wel een maand of 6 tot 9 genezing aanhouden, soms zelfs langer

Mondy

Berichten: 11835
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 09:15

Mijn andere tunneltje is ook uitgevallen zojuist... vanmiddag naar de shop om te laten stretchen naar 4. Moet ik nu zo juben dan die andere wisselen tussen de 2 of gaat dat niet zo snel ?

Frankaas
Berichten: 2938
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 12:03

Joanne1987 schreef:
Wát wil je wisselen? Sommige gaan zelf lastig, en soms zit het zelfs bij de pierxing prijs is, doet de shop dit nog kosteloos voor je. Maar je moet wel een maand of 6 tot 9 genezing aanhouden, soms zelfs langer

M'n helix en over een tijd m'n conch. Oh hmm, wel fijn als het idd bij de prijs in zit

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 12:05

Streepje op de A was niet de bedoeling trouwens, zie ik nu pas komt niet zo vriendelijk over....
Ik zou gewoon eens informeren bij de shop waar je hem gezet hebt