Secret Santa Surprise 2019

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sneeuwneus

Berichten: 307
Geregistreerd: 18-11-15
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 00:48

Spul van aliexpress is hier meer dan welkom. :)

Alles wat me warm kan houden in wintermaanden is een top. Ik heb vorig jaar een deken in de vorm van een zeemeerminnenstaart gekregen en ben daar nog steeds super blij mee.

Ben absoluut geen keukenprinses, maar als mijn SS plannen heeft om kook- of bakdingetjes te geven dan sta ik daar best open voor. Mocht je zelf een leuke/unieke hobby hebben, schroom niet, misschien wordt het ook wel mijn hobby. Zie wat ik zeg in ieder geval alsjeblieft niet als verplicht boodschappenlijstje, het leukste cadeau is iets waar ik zelf nog niet eens op gekomen zou zijn. :D

Oh en ik heb een Iphone 8.

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 02:18

Edelstenen heb ik niets mee, maar als je denkt dat ik het leuk vind dan mag alles.

Dingen om mij warm te houden zijn een top, ben een enorme koukleum.

Alles met unicorns, lama's, alpaca's, harry Potter, game of thrones, marvel en dat soort dingen is ook een top

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 06:01

Edelstenen zijn niet echt iets voor mij. En vrij on populair,alpacas en eenhoorns zijn ook niet zo aan mij besteed.

Verder probeer ik juist mijn top en flop lijstje zo beperkt mogelijk te houden. Wordt liever verrast, mijn boodschappenlijstje kan ik zelf wel halen. :D

capopjekop

Berichten: 30658
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 06:23

Ik reageer hier soms wel met tops en flops maar vind verrast worden juist leuk. Dus santa, zie het vooral als wat backgroundinfo en ga verder vooral lekker je eigen gang!

pradadaan

Berichten: 4670
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 06:34

Ushanka schreef:
Zie wat ik zeg in ieder geval alsjeblieft niet als verplicht boodschappenlijstje, het leukste cadeau is iets waar ik zelf nog niet eens op gekomen zou zijn. :D
.


Hier kan ik mij helemaal bij aansluiten :j

DeEenhoorn
Berichten: 2936
Geregistreerd: 23-05-13

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 06:52

Ik kan nog wel eens te enthousiast meereageren met wat ik allemaal wel en niet leuk vind maar er zijn als het goed is nog een heleboel opties open :D snel tevreden hier

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14472
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 07:05

Mondy schreef:
Rebecca ik persoonlijk vind je ook nogal aan de wat aanvallende kant. Weet niet of t je bedoeling is maar dan weet je wel dat t zo overkomt :)

Ik reageer ook niet overal op en probeer niet teveel tips te geven omdat ik t leuker vind als mn santa ook lekker gaat neuzen en zoeken.
Iets wat ik ook voor die van mij zal doen.
Ik kies iig niet alleen uit t Top lijstje.
Dus hoop dat dat wel gewaardeerd zal worden want doe het uiteraard met de beste bedoelingen !
Dat hoort ook wel wat bij het secret toch :D
Dus merendeel reageer ik ook niet op hier omdat je dan toch een soort boodschappenlijstje gevoel gaat krijgen (ofja ikzelf)
Liever dat mn santa wat vragen stelt als iets niet helemaal zeker is.


Sluit ik me volledig bij aan. :)

CharxHebe

Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 08:01

Ushanka schreef:
Spul van aliexpress is hier meer dan welkom. :)

Alles wat me warm kan houden in wintermaanden is een top. Ik heb vorig jaar een deken in de vorm van een zeemeerminnenstaart gekregen en ben daar nog steeds super blij mee.

Ben absoluut geen keukenprinses, maar als mijn SS plannen heeft om kook- of bakdingetjes te geven dan sta ik daar best open voor. Mocht je zelf een leuke/unieke hobby hebben, schroom niet, misschien wordt het ook wel mijn hobby. Zie wat ik zeg in ieder geval alsjeblieft niet als verplicht boodschappenlijstje, het leukste cadeau is iets waar ik zelf nog niet eens op gekomen zou zijn. :D

Oh en ik heb een Iphone 8.


Dit telt voor mij ook.. alleen heb ik een Samsung a70 :')

Heb sinds zaterdag een keukenmachine en zondag mijn eerste cake gebakken. Heb nog niks in huis behalve 1 cakeblik en een muffin blik voor 12 cupcakes _/-\o_ . Ik vind koken wel leuk maar heb er weinig tijd voor en ben ook niet zo goed met nieuwe dingen :') .

Ook ik ben een enorme koukleum. Mocht er iemand aan sokken denken ik heb maat 42 :D . Heb op een wedstrijd is sokken maat 33-36 gewonnen en dat is gewoon erg zonde :')

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 08:31

ow wist niet dat je ook actief moest zijn. naja wel dat je actief moest zijn.. MAar ik ben automatisch meer een meelezer...

in de Kletsstopic lees ik ook mee, en reageer ik ook wel eens. Dus aardig actie hahah

CharxHebe: mochjt ik je lootje zijn, en jij die sokken nog hebt. Ik heb maat 36 :P.. dus zou ze net passen mits ze groot vallen haha..

capopjekop

Berichten: 30658
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 08:38

Ik heb zelf nooit eerder meegedaan maar het lijkt me ook leuker om iets te verzinnen voor een actieve bokker. Dan heb je aan de hand van berichten veel meer een leidraad ipv een aanmeldingspost en wat losse berichten.

Marjo

Berichten: 37229
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 08:51

Ik hoop maar dat jullie mij actief genoeg vinden. Ben in tegenstelling tot voorgaande jaren namelijk voor mijn gevoel amper aanwezig :')

Aliexpress maakt mij weinig uit. Mag best het eea van besteld worden hoor. Ik bestel er ook veel, met name om te knutselen :D

Mooie knutselveren gebruik ik veel en kralen van 10mm.

Biebz

Berichten: 5507
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 09:01

Oh edelstenen vind ik ook echt heel mooi!

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 09:20

Bij mij is er ook genoeg te vinden in voorgaande SS topics, plus ik heb iemand als referent opgegeven dus dat komt hopelijk wel goed :D

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 09:21

Marjo schreef:
Ik hoop maar dat jullie mij actief genoeg vinden. Ben in tegenstelling tot voorgaande jaren namelijk voor mijn gevoel amper aanwezig :')

Aliexpress maakt mij weinig uit. Mag best het eea van besteld worden hoor. Ik bestel er ook veel, met name om te knutselen :D

Mooie knutselveren gebruik ik veel en kralen van 10mm.



Degene die te inactief zijn worden daar persoonlijk over benaderd
No worries

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 09:24

uiteraard is het leuker om een actiefe bokker als lootje te hebben zodat je ook wat gerichter kan zijn kwa wat diegene leuk vind.

heb je een minder actieve bokker dan moet diegene maar blij zijn met wat die krijgt. En er van uit gaan dat die SSS uiteraard uiters best heb gedaan om leuk pakket van te maken..

Ik zelf heb wel 1 en ander al vermeld. Maar ook veel niet. omdat ik het ook leuk vind om beetje verast te worden. En tja als er wat bij zit wat ik minder leuk vind. Had ik maar een flop lijst moeten maken. MAar ben ik er nog steeds blij mee :D

volgens mij is er keer iemand geweest die echt liet merken dat ze haar pakket niet zo leuk vond.. Terwijl diegene ook amper wat had vermeld wat ze nou wel of niet leuk vond... Dan denk ik had je maar duideljker moeten zijn... Want van een computerscherm ken je die persoon niet, en wordt het lastiger om iets te vinden wat een persoonlijks is.

En zowizo is het niet leuk naar de SSS toe dat te laten merken.. Ik heb 1x meegedaan en was super tevreden en erg blij mee :D

xSwanHeart

Berichten: 4422
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 10:32

Tja, dat er niet geturfd wordt is natuurlijk niet waar ;) Anders waren er geen pb's verstuurd aan bokkers die minder dan vier berichten in dit topic hebben geplaatst.

Ervaar de 'controle' die dit jaar plaats vind zelf als onprettig. Doe al jaren mee en maak ieder jaar een dik pakket voor mijn lootje, maar krijg het gevoel alsof ik dit jaar word weggezet als 'profiteur' die alleen maar een pakket wil innen. Erg jammer en doet voor mij af aan het plezier dat ik ieder jaar aan SSS beleef. Dat ik niet op ieder bericht reageer met 'ja, leuk' of 'niets voor mij' betekent natuurlijk niet dat ik niet betrokken ben ;)

Ik vind het ook gewoon een stuk leuker om geen 'boodschappenlijstje' te maken. Ik wil dat mijn Santa zich vrij voelt om iets te kopen dat niet op mijn 'lijstje' staat en me te verrassen. Daar gaat het bij dit concept namelijk om, als je het mij vraagt :)

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 10:43

Even weer een positieve noot: ik heb echt zin om te gaan shoppen voor mijn lootje :D

Jorex

Berichten: 9952
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 10:49

Ik had gezegd bvb diamond painting wel te willen proberen dus van Ali vind ik geen probleem om te ontvangen. Wel bestel ik er zelf niks voor mijn lootje, vind het leuker lokaal wat af te struinen.

Edelstenen, ik hou van blauw. Maar zijn echte edelstenen niet te duur als kado voor SS?

Hier een Lenovo P2 die toe is aan een nieuw hoesje.

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10437
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-19 10:56

xSwanHeart schreef:
Tja, dat er niet geturfd wordt is natuurlijk niet waar ;) Anders waren er geen pb's verstuurd aan bokkers die minder dan vier berichten in dit topic hebben geplaatst.

Ervaar de 'controle' die dit jaar plaats vind zelf als onprettig. Doe al jaren mee en maak ieder jaar een dik pakket voor mijn lootje, maar krijg het gevoel alsof ik dit jaar word weggezet als 'profiteur' die alleen maar een pakket wil innen. Erg jammer en doet voor mij af aan het plezier dat ik ieder jaar aan SSS beleef. Dat ik niet op ieder bericht reageer met 'ja, leuk' of 'niets voor mij' betekent natuurlijk niet dat ik niet betrokken ben ;)

Ik vind het ook gewoon een stuk leuker om geen 'boodschappenlijstje' te maken. Ik wil dat mijn Santa zich vrij voelt om iets te kopen dat niet op mijn 'lijstje' staat en me te verrassen. Daar gaat het bij dit concept namelijk om, als je het mij vraagt :)


Zoals M_D_H al aangegeven heeft was deze check er vorig jaar ook al. Het kan zijn dat je op dat moment al actiever geweest was in het topic dan dit jaar voor de laatste week september.




Ik vind het persoonlijk erg jammer dat wij als organisatie weer erg negatief neer gezet worden door meerdere. We proberen op deze manier iedereen bij de actie te betrekken ook om voorvallen zoals de afgelopen jaren zijn geweest te ondervangen.

Zelf vind ik gemiddeld 1 bericht per week niet onrealistisch maar wie ben ik :?

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 11:15

Ik vind de controle alles behalve erg. Ik ben ook niet elke dag prominent aanwezig, maar even wat type kost ook niet zoveel tijd toch? Ik vind een actiever lootje persoonlijker leuker om voor te shoppen. Je kan dan veel beter een idee krijgen bij de persoon en wat die persoon wellicht aanspreekt.

Maargoed, zoveel mensen, zoveel wensen. De organisatie kan het niet voor iedereen goed doen denk ik. Maar ze doen het in elk geval met de beste bedoelingen en niet om deelnemertjes te pesten oid. De organisatie kost volgens mij best wat tijd ook en ze willen graag dat het goed verloopt.

Ohja spirituele dingen en edelstenen zijn niet aan mij besteed.

Marjo

Berichten: 37229
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 11:18

Virtual hug voor de organisatie! Jullie doen goed werk en ik ben jullie er iig zeer dankbaar voor. Dit is toch elk jaar weer een hoogtepuntje voor mij :)

Suusjepluus

Berichten: 790
Geregistreerd: 14-09-17
Woonplaats: Tussen iets en niets

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 11:18

Maar meedoen aan secret santa is toch vrijwillig? Iedereen die meedoet kan zich dus vinden in de werkwijze van de organisatie. Ik tenminste wel, vind het super dat een aantal mensen hier veel tijd in steekt zodat ik mee kan doen :)F Nu het weer kouder wordt heb ik mijn rendiermuts weer uit de kast getrokken. Heerlijk warme oren met dat ding, en alvast een beetje kerst in huis *D

Ashleytjuhh

Berichten: 6661
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 11:21

owja mocht mijn ss het geniale idee krijgen om voor de kat een speeltje te kopen. doe daar geen moeite voor hij kijkt nergens naar :')
laatst nog een krab ding gekocht met katnep er in maar hij kijkt er na en loopt gewoon weg :evaw: :roll:

J00P

Berichten: 614
Geregistreerd: 22-11-15

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 11:21

Ashley stuur jij Jomanda naar mij op?

Ashleytjuhh

Berichten: 6661
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 11:28

J00P schreef:
Ashley stuur jij Jomanda naar mij op?


ja dat is goed :+