Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 21:27

Eens met Neverland! :j
Als jullie dat ok vinden mag niemand anders daarover zeuren. :D

Ik heb ook een vraagje: ik heb nu al een volle week niets meer van mijn date gehoord van 2e Pinksterdag. Zal ik nog gewoon even vragen van zullen we kijken waarom we allebei stil zijn gebleven, of 't gewoon laten? Ik had er toch al geen zin meer in, maar ja...

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 21:31

Ik vind dat persoonlijk teveel verschil, ik ben zelf (bijna) 32 en was als 22-jarige zo'n kleuter nog :+ Ook al vond ik mezelf toen zoooo volwassen. Je zit gewoon in een hele andere levensfase. Iemand van 40 jaar en 60 jaar lukt dan al beter imo. Maar als je zelf 22 bent, is dat een te groot verschil met een 39 jarige. Ik kan een 39 jarige man die jonge meisjes zoekt ook totaal niet serieus nemen..

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 21:33

Als jullie je er oke bij voelen is dat het belangrijkste! Ik zelf heb 6/7 jaar verschil en ben net 21 en merk soms al beetje verschil, niet extreem..

Nummus, als het voor jou al klaar was hoeft het niet perse, tenzij je graag duidelijkheid nog wil zou je wel iets kunnen sturen. En anders lekker laten

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 21:34

Ja ik ben eigenlijk wel benieuwd, gewoon om 't af te sluiten. :j Dus toch maar even aangesproken.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 21:35

Je hoeft 'm ook niet serieus te nemen. Het is hun keus.

Meid ga ervoor, misschien wordt het wat en misschien niet. Die 2/3 hiervoor waren jouw leeftijd en dat werd ook niks, misschien past dit wel beter bij jou. En zo niet, dan is het weer een ervaring geweest.

Ik had op jouw leeftijd ook iets met een man zo oud. Uiteindelijk niks geworden maar nog dierbare herinneringen aan.

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 21:37

Resistance schreef:
Even tussendoor een vraagje hier: ik heb een hele leuke match met iemand van 39 en ben zelf bijna 22... vinden jullie dat kunnen?

Volgens mij is dat veel meer geaccepteerd dan andersom :P

Ik date met mijn 44 met 29 jarige... nou dan hoor je vaak toyboy, cougar, MILF etc , soms waar ze zelf bij staan! Echt gênant dat mensen dat roepen >;)
Andersom hoor je alleen ohw jong bloempje aan de haak geslagen.

Leeftijd is maar een nummer, kijk naar de persoon :)

Sjintoo

Berichten: 3226
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Belgenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 21:37

Wat leuk te lezen dat hier nog mensen op 2e date gaan. De mijne was vandaag :). Eerst wat gezelschapsspelletjes gespeeld, dan wandelingetje met de hondjes en uiteindelijk nog wat televisie gekeken :). Was weer heel gezellig. We kijken allebei al uit naar de 3e date :)

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 21:39

Nummus schreef:
Ja ik ben eigenlijk wel benieuwd, gewoon om 't af te sluiten. :j Dus toch maar even aangesproken.

Mijn Advies..kan je het afsluiten voor jezelf

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 21:39

Milf roepen ze ook als ik met mijn peuter fiets. Ongemakkelijk....

xrobbiee

Berichten: 300
Geregistreerd: 16-12-14
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 21:40

Pfoee ik wordt zo chagrijnig van mezelf om die Duitser waarmee ik nu app :+
Zoals ik al zei eerder opent hij de berichtjes wel en dan reageert hij niet. 2 dagen terug had ik zoiets oké ik heb nu al dik anderhalve dag geen reactie dus ben er wel klaar mee. Gesprek verwijderd.
Stuurt hij gister ineens weer een berichtje |o
Vanmiddag had ik gereageerd, hij binnen 10 min gelezen en nu nog steeds geen reactie. Vind het zo vervelend, maar vooral omdat ik merk dat ik wel heel graag een reactie wil en duidelijk graag wil blijven praten ook al doet hij zo 8)7

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 21:41

MarcoBorsato schreef:
Milf roepen ze ook als ik met mijn peuter fiets. Ongemakkelijk....

En zeer ongepast...Maar het zegt meer over de mensen die het roepen :o

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 21:44

Resistance schreef:
Even tussendoor een vraagje hier: ik heb een hele leuke match met iemand van 39 en ben zelf bijna 22... vinden jullie dat kunnen?


Och als het goed voelt maakt het niets uit toch. Ken grotere verschillen :=
als in 19 en 50+ :')


Hier de komende 2 weken geen dates. Tenzij er bij de andere teams in Monaco nog wat leuks rond scharrelt :+

nereids

Berichten: 503
Geregistreerd: 01-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 21:55

22 en 39, klinkt toch wel een groot verschil, je zit beide in een andere fase denk ik dan toch. Ik vraag me dan altijd af wat zo een oudere man zoekt in een jonge meid.
Maar dat is voor iedereen een eigen mening, doe vooral wat goed voor jou voelt!

Leuk gesprek met iemand, hij reageert dus langzaam. 2 dagen niks meer gehoord, had het zelf al opgegeven maar vriendinnen haalden me toch over wat te sturen. Diezelfde avond een leuk en attent bericht terug gekregen, daar weer op gereageerd met een vraag.
Weer geen reactie...
Hij zal geen interesse hebben maar dit is de eerste dat ik dat toch echt jammer vind. :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 21:58

Ik vind dat te groot... maar waarom zet jij je marge boven de 30? :o

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 22:04

Ik vind het zelf ook wel een heel groot verschil, vooral ook omdat jij nog studeert. Inderdaad hele andere levensfases.

xJolien

Berichten: 4551
Geregistreerd: 12-12-06
Woonplaats: Spanje

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 22:36

Tja, wie ben ik om daar iets van te vinden....? Ben aan het daten met iemand van 15 jaar ouder (ik 25, hij 40). Denk dat het anders is als je inderdaad nog studeert. Dan zit je toch al snel in een andere levensfase. Zo zou ik er persoonlijk ook meer moeite mee hebben als iemand al getrouwd is geweest of kinderen heeft. Dat "past" nog niet bij mijn leven.

Maar aan de andere kant: wie weet kun je het heel gezellig samen hebben. Een keer op date kan geen kwaad lijkt me dan. Merk je snel genoeg of het goed voelt of niet :)

Luca03

Berichten: 2608
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: België

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 23:02

Nou over de levensfases kan je nog wat dingen zeggen hoor.
Mijn date zit ook al in een totaal andere levensfase en hij is maar 2 jaar ouder. Hij werkt vast, heeft een eigen stek en eigen hond. Ik studeer en woon nog thuis.

Resistance gewoon doen wat goed voelt, op jouw tempo (Of dat van hem als hij wat trager is).
Ik zou er persoonlijk niet voor kiezen, ik heb geen zin om als het "jong bloempje" gezien te worden maar dat is ook weer persoonlijk!


Verder was m'n 2e date echt heel gezellig. Eerst even met de hond gewandeld en dan samen naar Saw gekeken. Het voelt allemaal echt heel vertrouwd en dat vind ik wel fijn.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 23:09

Wauw heel ongepast inderdaad, MILF roepen...

En ja, berichtje gestuurd, het is wel aangekomen en gelezen geloof ik maar verder niks. Met een beetje mazzel blijft t stil en dan weet ik het in ieder geval.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 23:34

Wtf Lieveli... belachelijk zeg. -O-



Marge stond zo omdat ik toch weleens benieuwd was naar hoe het is om met een ouder iemand te daten enzo. Ik ben ook verder niet uit op iets, gewoon eens benieuwd en kijken. En wat Luca zegt dat ze liever niet als jong bloempje wordt gezien, dat heb ik dan juist weer wel, haha. Grappig hoe mensen daarin kunnen verschillen.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 11:21

Oh jee... :+
Ik heb antwoord van de date en blijkbaar is de het kindje van z'n ex geboren. Ineens is het "mijn zoontje is geboren en z'n mama doet moeilijk".

Hm. Eerst vond ik 't niet zo erg maar nu ik toch al over 'm twijfelde. :') Het was ook "Dit kan over 15 jaar lastig worden" en niet nu al een week stilte geven.

Waar ik nu dus meer mee zit is: ben ik een enorme bitch als ik nu zeg van ja maar t hoefde van mij toch al niet verder?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 11:23

Nummus schreef:
Oh jee... :+
Ik heb antwoord van de date en blijkbaar is de het kindje van z'n ex geboren. Ineens is het "mijn zoontje is geboren en z'n mama doet moeilijk".

Hm. Eerst vond ik 't niet zo erg maar nu ik toch al over 'm twijfelde. :') Het was ook "Dit kan over 15 jaar lastig worden" en niet nu al een week stilte geven.

Waar ik nu dus meer mee zit is: ben ik een enorme bitch als ik nu zeg van ja maar t hoefde van mij toch al niet verder?



Nee, het is veel beter om eerlijk te zijn. Je moet jezelf vooral niet in een situatie dwingen waar je niet in wil zijn. :)

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 11:29

Nee daar vind ik 'm niet leuk genoeg voor. _O-

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 12:05

Nummus, oef wist je dat hij een kindje verwachtte :x . Als je het zelf niet voelt dan zou ik toch gewoon eerlijk zijn, ondanks de huidige situatie. Zoveel contact hadden jullie niet en zo goed ken je mekaar ook nog niet.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 12:07

Ja nou het kwam wat minder aan dan dat het nu ineens doet. :') Zeker nu ik er zelf niks bij voel.

Dus eh doeiiii... _O-

Captain

Berichten: 21377
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 12:55

Resistance schreef:
Even tussendoor een vraagje hier: ik heb een hele leuke match met iemand van 39 en ben zelf bijna 22... vinden jullie dat kunnen?


Dat verschil zou ik zelf echt te groot vinden.. Ik heb een [***] van bijna 50 met een vriendin van 26, heb haar pas ontmoet maar vond dat toch een beetje gek. :+ Al kun je het altijd eens proberen! Die verschillende levensfases is wel een dingetje maargoed, jij kunt heel volwassen zijn en hij bijvoorbeeld wat jong in zijn gedrag.


Sjintoo schreef:
Wat leuk te lezen dat hier nog mensen op 2e date gaan. De mijne was vandaag :). Eerst wat gezelschapsspelletjes gespeeld, dan wandelingetje met de hondjes en uiteindelijk nog wat televisie gekeken :). Was weer heel gezellig. We kijken allebei al uit naar de 3e date :)


Dat klinkt goed, gezellig!!


MarcoBorsato schreef:
Milf roepen ze ook als ik met mijn peuter fiets. Ongemakkelijk....


Wtf. 8)7


xrobbiee schreef:
Pfoee ik wordt zo chagrijnig van mezelf om die Duitser waarmee ik nu app :+
Zoals ik al zei eerder opent hij de berichtjes wel en dan reageert hij niet. 2 dagen terug had ik zoiets oké ik heb nu al dik anderhalve dag geen reactie dus ben er wel klaar mee. Gesprek verwijderd.
Stuurt hij gister ineens weer een berichtje |o
Vanmiddag had ik gereageerd, hij binnen 10 min gelezen en nu nog steeds geen reactie. Vind het zo vervelend, maar vooral omdat ik merk dat ik wel heel graag een reactie wil en duidelijk graag wil blijven praten ook al doet hij zo 8)7


Ik herken je wel, ik verwijderde dan gewoon alles van die persoon. :+ Ook geen neiging meer om dan te antwoorden of kijken wanneer hij online was geweest. :P


Luca03 schreef:
Verder was m'n 2e date echt heel gezellig. Eerst even met de hond gewandeld en dan samen naar Saw gekeken. Het voelt allemaal echt heel vertrouwd en dat vind ik wel fijn.


In z'n armen gekropen bij nasty scenes? <<)


Nummus schreef:
Oh jee... :+
Ik heb antwoord van de date en blijkbaar is de het kindje van z'n ex geboren. Ineens is het "mijn zoontje is geboren en z'n mama doet moeilijk".

Hm. Eerst vond ik 't niet zo erg maar nu ik toch al over 'm twijfelde. :') Het was ook "Dit kan over 15 jaar lastig worden" en niet nu al een week stilte geven.

Waar ik nu dus meer mee zit is: ben ik een enorme bitch als ik nu zeg van ja maar t hoefde van mij toch al niet verder?


Natuurlijk niet, volgens mij was hij toch al niet geïnteresseerd genoeg. Toedeloe! :wave: