Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 19:36

Dallista schreef:
Vind het jammer dat ze bij de ING nooit een actie doen waarbij je met alleen punten kan betalen voor Rituals. Ik heb zoooo belachelijk veel van die dingen...

Same here.... :=

Toogfilosoof
Berichten: 4897
Geregistreerd: 05-04-07

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 20:22

Hoi, ik val hier even binnen! :) Maar ik vroeg mij af: is het extra cadeau wat je bij bol krijgt bij besteding van 40 euro nu uitverkocht? Want het komt niet meer automatisch in mijn winkelmandje te staan bij dit bedrag.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 03:40

Toogfilosoof schreef:
Hoi, ik val hier even binnen! :) Maar ik vroeg mij af: is het extra cadeau wat je bij bol krijgt bij besteding van 40 euro nu uitverkocht? Want het komt niet meer automatisch in mijn winkelmandje te staan bij dit bedrag.



Ja, uitverkocht.

*zolang de voorraad strekt!*

Mazikeen

Berichten: 739
Geregistreerd: 20-10-12
Woonplaats: Haarlem

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 11:33

Heeft iemand toevallig ervaring met deze body shimmer oil? Ben er erg benieuwd naar.

Afbeelding

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 12:24

Ik heb m in de winkel opgesmeerd maar bij mij glinstert deze amper, eigenlijk zag ik ze al niet meer toen ik naar buiten liep -O- .

Voorheen was ik echt een glimworm met de bodycream van de oude karma, verwachtte dat dus ook wel vd de olie maar niet dus :P

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 12:41

Djeradalover schreef:
Ik heb m in de winkel opgesmeerd maar bij mij glinstert deze amper, eigenlijk zag ik ze al niet meer toen ik naar buiten liep -O- .

Voorheen was ik echt een glimworm met de bodycream van de oude karma, verwachtte dat dus ook wel vd de olie maar niet dus :P


Klopt. Is heel subtiel. Had de oude karma L doos nog met 30% korting weten te bemachtigen, dus fullsize pot gelukkig.

Deze olie is meer voor getinte huid. :)

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 13:43

Ik heb de olie gisteren binnen gekregen, nog niet kunnen gebruiken.
Wil hem meenemen op vakantie, maar is een glazen flesje? Is dat verstandig?

Boterbloem90

Berichten: 558
Geregistreerd: 28-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 14:02

x_Jeanine_x schreef:
Ik heb de olie gisteren binnen gekregen, nog niet kunnen gebruiken.
Wil hem meenemen op vakantie, maar is een glazen flesje? Is dat verstandig?


Anders wat overgieten in zo'n plastic reis flesje? Denk dat het anders best groot en zwaar is.

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 22:03

Ik hoop op veel karma in de sale straks in juli maar gaat de oude karma al in deze sale ronde of pas in december?

Heb ook nog tussendoor een vraagje voor een vriendin, heeft iemand nog een oriental foam en/of flower shower foam (van LE flowers of india) die staan te verstoffen/in de weg :+ ?

zonnebloem18

Berichten: 24837
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 22:31

Oh jee, mijn man is inmiddels ook van. Het begon met een hotelflesje shampoo van de Samurailijn. Die was er toen alleen nog niet in de winkel. Sinds april is die geur er wel en heb ik mijn man de shampoo cadeau gegeven. Voor zijn verjaardag heeft hij de douchefoam en aardolie gekregen en van mijn schoonzusje de deo van de sport lijn. Oh mijn god die ruikt toch lekker. Ons doucherekje staat nu helemaal vol met Rituals.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 23:23

Djeradalover schreef:
Ik hoop op veel karma in de sale straks in juli maar gaat de oude karma al in deze sale ronde of pas in december?

Heb ook nog tussendoor een vraagje voor een vriendin, heeft iemand nog een oriental foam en/of flower shower foam (van LE flowers of india) die staan te verstoffen/in de weg :+ ?


Zag láátst orential op marktplaats staan

nicole_floor

Berichten: 3249
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 08:47

zonnebloem18 schreef:
Oh jee, mijn man is inmiddels ook van. Het begon met een hotelflesje shampoo van de Samurailijn. Die was er toen alleen nog niet in de winkel. Sinds april is die geur er wel en heb ik mijn man de shampoo cadeau gegeven. Voor zijn verjaardag heeft hij de douchefoam en aardolie gekregen en van mijn schoonzusje de deo van de sport lijn. Oh mijn god die ruikt toch lekker. Ons doucherekje staat nu helemaal vol met Rituals.

Ik heb mijn vriend ook al besmet. _O-

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 19:24

Ik heb dan nog 'geluk' hier wil hij alleen de shampoo van de action ala 1.78 voor een grote fles :')

Ben ook benieuwd naar de sale. Hopenlijk zitten er nu wat meer leuke dingen bij als afgelopen sale.

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 19:25

Is die binnen kort de sale? Zou dat de reden zijn waarom de outlet er nu niet is?

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 20:09

Ik vind de karme olie met glitters in het mooie glazen flesje fijn en leuk glisteren op mn huid :)
Smeren moet ik ff aan wennen :o

DideH
Berichten: 7002
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 20:13

Ashleytjuhh schreef:
Is die binnen kort de sale? Zou dat de reden zijn waarom de outlet er nu niet is?


Lijkt me wel, is meestal begin zomer, na het rondje moeder- en vaderdag :)

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 22:40

Iemand hier die de dish wash gebruikt? Ik heb de dao maar valt erg tegen..

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 10:46

Ja wij gebruiken het afwasmiddel. Wat valt je tegen eraan dan? Ik vind dat ie het prima doet, zowel de Dao als de Happy Buddha. Alleen het gaat me best hard en ze zijn duur natuurlijk dus nu tussendoor ook maar weer gewoon afwasmiddel :=

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 10:48

Ik heb weleens die dish wash gekocht in de sale als impuls aankoop, maar ik heb een afwasmachine. ;-)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 11:19

Ik heb ook een afwasmachine maar niet alles gaat daarin en verder gebruiken we hem in de caravavn waar we (goh) geen vaatwasser hebben :j

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 13:42

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Hier een klein deel van mijn collectie. Dan staan er in de douche nog verschillende foams :)

Leo

Berichten: 50135
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 16:49

Ik ben altijd jaloers op jullie mooie collecties :D maar ik mag van mezelf dan ook alleen kopen als ik het nodig heb O:)

Vanmorgen liep ik onderweg naar mijn cursus in Leiden langs een Rituals winkel... Toch op weg naar de bushalte terug even binnen gelopen. De Chado nogmaals geprobeerd maar die pakt me nog steeds niet echt. Dus alleen met Karma naar buiten gelopen; autoparfum, geurstokjes en de douchefoam want die was op. En dus de tas gescoord.
En ik twijfel zo bij de Namasté... Ik wil graag de sensitive nachtcrème proberen maar de prijs is toch een drempel... Zijn er mensen die hem hebben? Hoe bevalt het?
De Hydrate had ik een proef tube van laatst maar die vond ik wat te vettig op mijn gezicht.
De sensitive vond ik net wel prettig aanvoelen op mijn hand.

DideH
Berichten: 7002
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 17:59

Leo schreef:
Ik ben altijd jaloers op jullie mooie collecties :D maar ik mag van mezelf dan ook alleen kopen als ik het nodig heb O:)

Vanmorgen liep ik onderweg naar mijn cursus in Leiden langs een Rituals winkel... Toch op weg naar de bushalte terug even binnen gelopen. De Chado nogmaals geprobeerd maar die pakt me nog steeds niet echt. Dus alleen met Karma naar buiten gelopen; autoparfum, geurstokjes en de douchefoam want die was op. En dus de tas gescoord.
En ik twijfel zo bij de Namasté... Ik wil graag de sensitive nachtcrème proberen maar de prijs is toch een drempel... Zijn er mensen die hem hebben? Hoe bevalt het?
De Hydrate had ik een proef tube van laatst maar die vond ik wat te vettig op mijn gezicht.
De sensitive vond ik net wel prettig aanvoelen op mijn hand.


Kun je voor de sensitive geen proeftubetje krijgen met bovenstaand verhaal? Toen ik aangaf een lastige uit te hebben en te twijfelen over de hydrate kreeg ik een proeftubetje mee van de reinigingsfoam, de dag- en nachtcreme. Was geen probleem.

Leo

Berichten: 50135
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 19:21

Had ik niet eens aan gedacht :o ik ga het volgende keer als ik in een winkel ben vragen, bedankt voor de tip!

zonnebloem18

Berichten: 24837
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 19:42

Gewoon vragen inderdaad. Ik was aan het twijfelen of ik de Happy Buddha shampoo niet te heftig zou vinden. Toen hebben ze een beetje voor me in een bakje gedaan om te proberen.

Vandaag de Namaste exfoliator gekocht. Die zat in het proefsetje die je een tijdje geleden cadeau kreeg en die is erg goed bevallen. Stond nog te twijfelen over de car perfume dus misschien dat ik die volgende week nog ophaal. Mijn vriendin heeft haar tienerdochter blij gemaakt met de crackling bodylotion van Holi en zichzelf met een car perfume van Happy Buddha.