Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 06:54

Jullie hebben er lekker het tempo in zo :)) leuk om de verhalen te lezen.

Zoenen kun je hem wel 'leren' als hij verder leuk is toch. Het is toch afstemming vinden met elkaar en iedereen heeft andere voorkeuren. Al snap ik je twijfel als er meer dingen zijn waar je twijfels over hebt.

Mlies
Berichten: 14153
Geregistreerd: 23-07-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 07:12

Poe Peelie, ik kan me slecht focussen op meerdere tegelijk dus ik hou het nog even alleen bij de Brit. Date 2 was ook erg gezellig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 07:57

Een ginger agent.... uitgeving Tilburg? :+

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 08:46

Vanmiddag komt mijn 1e Tinderdate weer langs,ook een ginger trouwens ;).

Fatcat, mag ik vragen hoeoud je bent en wat je eigenlijk zoekt op Tinder?
Klinkt namelijk alsof soldierboy erg leuk is, maar jijzelf gewoon geen vastigheid wilt.
En dat kan natuurlijk, daar is niets mis mee hoor.
Maar is misschien wel goed om dat voor jezelf te bepalen.

Ik kan ook niet echt focussen op meerdere tegelijk hoor.
Althans zolang er niet echt gedate gaat worden

Montgri
Berichten: 655
Geregistreerd: 18-07-15

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 09:02

Ik weet het niet meer. Of eigenlijk wel, ik heb geen idee. Op de date zei hij dat hij bijna niks meer doet met de Tinder app. 2 dagen later had hij me unmatched. Vond dat al iets wat raar. Vroeg aan het einde van de date of we nog contact zouden houden, top doe ik me best voor. Komt er niks vanuit hem. Nu al 1,5 dag stilte. En ergens voel ik me zo slecht dat ik na 1,5 dag niks te horen dat erg vind. Like hallo we zijn niet samen ofzo en hij is mij niks verschuldigt, hij heeft ze eigen leven, hij mag doen wat ie wilt. Maar waarom voelt het dan zo rot om niks te horen. Ik voel me echt zo’n klein meisje die zich genegeerd voelt en aandacht wilt, zo ben ik niet :?
Anders zijds misschien maar zo laten, misschien voelt ie het toch niks tussen ons maar durft t niet te zeggen. En ik ga morgen op vakantie, misschien moet ik me daar maar eens op focussen...

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 09:12

Focussen op leuke dingen en lekker verder kijken op tinder. Hij is je idd niks verplicht, maar jij houdt blijkbaar meer van mensen die wat meer initiatief tonen in het contact. Dat maakt niet uit maar dan past dat gewoon niet bij elkaar. Dan kun je beter verder kijken

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 09:55

Hij heeft je unmatched en je hoort niets meer van hem.
Tja lijkt mij dan toch vrij duidelijk.
En ja, natuurlijk doet het je wat, je vindt hem leuk en je voelt je nu afgewezen.
Snap ik helemaal, je kan hem alleen niet dwingen.
Dus inderdaad pootjes likken, focussen op andere dingen en weer verder gaan.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 10:01

Lijkt mij idd ook duidelijk.. Next

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 10:24

capopjekop schreef:
Jullie hebben er lekker het tempo in zo :)) leuk om de verhalen te lezen.

Zoenen kun je hem wel 'leren' als hij verder leuk is toch. Het is toch afstemming vinden met elkaar en iedereen heeft andere voorkeuren. Al snap ik je twijfel als er meer dingen zijn waar je twijfels over hebt.

Haha. Dat kan hij zeker leren <<) ik kijk het even aan of hij nog met me wilt afspreken morgen. Dan zie ik het wel.


Robijntjah schreef:
Een ginger agent.... uitgeving Tilburg? :+

Nee.uit de buurt van Utrecht dacht ik :D


Silly1972 schreef:
Vanmiddag komt mijn 1e Tinderdate weer langs,ook een ginger trouwens ;).

Fatcat, mag ik vragen hoeoud je bent en wat je eigenlijk zoekt op Tinder?
Klinkt namelijk alsof soldierboy erg leuk is, maar jijzelf gewoon geen vastigheid wilt.
En dat kan natuurlijk, daar is niets mis mee hoor.
Maar is misschien wel goed om dat voor jezelf te bepalen.

Ik kan ook niet echt focussen op meerdere tegelijk hoor.
Althans zolang er niet echt gedate gaat worden

Ik kan ook maar met een paar tegelijk kletsen, anders gooi ik alles door elkaar :') Er zijn er een paar die ook veel in het buitenland zitten of druk zijn waardoor de gesprekken wat langzamer gaan en we wat meer geduld moeten hebben om af te spreken.


Montgri schreef:
Ik weet het niet meer. Of eigenlijk wel, ik heb geen idee. Op de date zei hij dat hij bijna niks meer doet met de Tinder app. 2 dagen later had hij me unmatched. Vond dat al iets wat raar. Vroeg aan het einde van de date of we nog contact zouden houden, top doe ik me best voor. Komt er niks vanuit hem. Nu al 1,5 dag stilte. En ergens voel ik me zo slecht dat ik na 1,5 dag niks te horen dat erg vind. Like hallo we zijn niet samen ofzo en hij is mij niks verschuldigt, hij heeft ze eigen leven, hij mag doen wat ie wilt. Maar waarom voelt het dan zo rot om niks te horen. Ik voel me echt zo’n klein meisje die zich genegeerd voelt en aandacht wilt, zo ben ik niet :?
Anders zijds misschien maar zo laten, misschien voelt ie het toch niks tussen ons maar durft t niet te zeggen. En ik ga morgen op vakantie, misschien moet ik me daar maar eens op focussen...

Dat klinkt ook als next. Geen hand vol maar een land vol!

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 10:26

Montgri schreef:
Ik weet het niet meer. Of eigenlijk wel, ik heb geen idee. Op de date zei hij dat hij bijna niks meer doet met de Tinder app. 2 dagen later had hij me unmatched. Vond dat al iets wat raar. Vroeg aan het einde van de date of we nog contact zouden houden, top doe ik me best voor. Komt er niks vanuit hem. Nu al 1,5 dag stilte. En ergens voel ik me zo slecht dat ik na 1,5 dag niks te horen dat erg vind. Like hallo we zijn niet samen ofzo en hij is mij niks verschuldigt, hij heeft ze eigen leven, hij mag doen wat ie wilt. Maar waarom voelt het dan zo rot om niks te horen. Ik voel me echt zo’n klein meisje die zich genegeerd voelt en aandacht wilt, zo ben ik niet :?
Anders zijds misschien maar zo laten, misschien voelt ie het toch niks tussen ons maar durft t niet te zeggen. En ik ga morgen op vakantie, misschien moet ik me daar maar eens op focussen...


Gewoon verder swipen. Grote kans dat je nooit niks meer van hem hoort namelijk.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 11:24

Jongens wat gaan jullie hard!

Laatste tijd ligt het een beetje stil bij mij, weinig leuke matches of de eerste zin is boom chakka lakka? Kan er smakelijk om lachen hoor, maar dan zijn ze gekrenkt als ik zeg dat ik niet de persoon ben die ze zoeken.

Wel al een dikke 2 weken contact met een kerel uit Duitsland, beide geen tijd om op date te gaan. Leuke jongen maar mij iets te zoetsappig denk ik

Kwam gisteren nog een vriend van me tegen op Tinder, eentje die al een goede 6 jaar een relatie heeft, aan het bouwen is etc.
Met best recente foto’s.
Vind het altijd zo moeilijk wat ik daarmee moet doen. Hij zegt dat het gewoon gezelligheid is, maar ik ken hem en weet ook dag gezelligheid bij hem gelijk staat aan vunzige praatjes, maar daar blijft het wel bij.
Zijn leven, hij moet het lekker weten maar vind het nooit fijn als ik zoiets tegen kom.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 11:45

Peelie: Geen idee, ik vind soms het idee dat iemand mij leuk vindt ook al erg leuk. Iets met totaal geen zelfvertrouwen hebben gehad de afgelopen 20 jaar. :+ Heb in de brugklas eens een heel weekend verkering gehad met een gast die ik echt niet zag zitten, gewoon omdat ie me vroeg en ik blij was met de aandacht. _O- Dus dat is een riskant dingetje. Maar nee, ik vind het echt leuk voor die vriend dat ie een date heeft dus.

FatCat: Ik ben wel lief! Té lief vaak... :+ Dus mocht Soldierboy inderdaad een lief meisje zoeken... (Ik zal wel te oud zijn.)

xJolien

Berichten: 4551
Geregistreerd: 12-12-06
Woonplaats: Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 11:45

Zo jeetje, wat een top tempo hebben jullie! :') Hahaha. Ik zou veel te bang zijn dat ik gesprekken door elkaar ga halen als ik met meerdere tegelijk "serieus" aan het appen ben :+

@ Montgri, kop op! Het is niet helemaal eerlijk van hem om niets meer te laten horen (alleen een appje was toch wel fatsoenlijk geweest: joh, je bent heel aardig, maar niet mijn type. ). Maar dat zegt meer over hem dan over jou he!

@ Mexxlady, oef, bijzonder is dat he. Ik vind dat je niet meer op Tinder hoort te zitten als je een relatie hebt. Het feit dat je "iets" zoekt op Tinder, zegt al voldoende lijkt mij. Maar goed, ieder z'n ding...

@ Silly1972, veel plezier vanmiddag! Gaan jullie wat leuks doen?

@ Peelie, een vriendin van mij heeft een tijdje een 10sec. Tinder date gehad. Die zoende ook nogal, uh, vlot. Die 10 sec gingen over de seks :')

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 12:14

xJolien schreef:
Zo jeetje, wat een top tempo hebben jullie! :') Hahaha. Ik zou veel te bang zijn dat ik gesprekken door elkaar ga halen als ik met meerdere tegelijk "serieus" aan het appen ben :+

@ Montgri, kop op! Het is niet helemaal eerlijk van hem om niets meer te laten horen (alleen een appje was toch wel fatsoenlijk geweest: joh, je bent heel aardig, maar niet mijn type. ). Maar dat zegt meer over hem dan over jou he!

@ Mexxlady, oef, bijzonder is dat he. Ik vind dat je niet meer op Tinder hoort te zitten als je een relatie hebt. Het feit dat je "iets" zoekt op Tinder, zegt al voldoende lijkt mij. Maar goed, ieder z'n ding...

@ Silly1972, veel plezier vanmiddag! Gaan jullie wat leuks doen?

@ Peelie, een vriendin van mij heeft een tijdje een 10sec. Tinder date gehad. Die zoende ook nogal, uh, vlot. Die 10 sec gingen over de seks :')

Hahahaha wauw. Dat is nog geen 2x er in en er uit :') ik lach me dood.

Laten we het er op houden dat tinder een bijzonder wereldje is. :D

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 12:20

Komt er ook een 3rde date 2Mlies?

Spannend Silly. Hoeveel keer heb je hem nu al gezien? Zit er wat meer in denk je?

Spijtig Montgri! Focus lekker op je vakantie!

@Nummus hahha ik denk dat je wat te ver zit!!

Ik ben 29 en kom uit een relatie van 6jaar. Wat ik zoek is iemand waarmee ik ECHT een klik heb die ik dan 1-2keer per week of zo zou zien. Gewoon gezellig bij elkaar zijn, dingen doen...en sex natuurlijk. En dan zou het mooi zijn dat dit organisch uitgroeid tot iets serieuzer.

IK krijg het gewoon snel benauwd als mensen die ik nog niet goed ken mij veel appen. Goedemorgen, hoe was je dag, ga je gezellig in de bank ploffen met de kat etc...Ik heb dan altijd het gevoel dat ik me moet verantwoorden. Ik krijg ook de kriebels van verwachtingen en voel me dan snel gevangen. IK weet dat dit helemaal aan mij ligt trouwens.

Ik maak het wel altijd duidelijk dat ik niet meteen opzoek ben naar een echte serieuze relatie. Vinden ze altijd wel prima, maar Soldier boy is zijn carriere aan het veranderen zodat hij niet meer uitgezonden kan worden, puur zodat hij een normal relatie kan hebben. En hij app meermaals door de dag. Een ander zou er dolblij van worden, maar ik niet.

Voor nu vind ik meerdere mannen prima, er is nog niet gezoend of zo. Maar stel nu dat vandaag erg gezellg wordt weet ik niet hoe ik het ga aanpakken. Zeker omdat ik nog steeds geen idee heb hoe ik erin sta met Superlike-man, en/of ik Soldier boy een kans moet geven en eerder mezelf moet aanpakken

Maar we tinderen gewoon gezellig door!!!

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 12:34

Ik kom uit een relatie van 9 jaar en in het begin dacht ik dat ik er echt moeite mee zou hebben om met iemand te zoenen. Maar ik merk juist dat het heel erg veel zegt over een ander. Ik merk dat ik het belangrijk vind dat ook dat matched.

Ik sta er het zelfde in als jij FatCat. Ik ben ook niet persee opzoek naar iets serieus, maar als er meer uit komt is het leuk.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 13:23

Ik ben wel op zoek naar iets serieus maar ook ik raak een beetje over m'n toeren als er te veel van dat soort berichten komen, te snel achter elkaar. :j

Maar ja dat is wantrouwen. En inderdaad, het gevoel dat mensen iets van je verwachten is ook niet fijn.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 13:58

Dit is die date die al heel snel zei dat hij verliefd op mij was en een relatie wilde.
Maar week later merkte hij dat hij het psychisch niet aan kon. We hebben het even laten rusten, maar wel contact gehouden, nu dus woensdag gezien en vandaag.
Geen idee of er een relatie in zit, stiekem hoop ik van wel, maar weet ook dat hij nog issues met zichzelf heeft (heb ik gelukkig weinig last van)
Dus we zien gewoon wel, voor nu is het erg leuk.
Maar ga mijn leven niet on hold zetten tot hij er aan toe is.
We gaan wandelen fans ergens eten en vanvond voetbal kijken haha.
Al denk ik niet dat we alles gaan zien ;)

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 13:59

Waarom niet?

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 16:21

Iets met balletje in de goal? }:)

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 17:02

Neuken ontbijten en pleite :')

Exitium

Berichten: 7145
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 18:07

Maar het is de finale van de CL hoor! :+

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 18:10

Exitium schreef:
Maar het is de finale van de CL hoor! :+



Ja maar die hebben ook een pauze hoor!

Exitium

Berichten: 7145
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 18:14

Kwartiertje maar :P

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 18:17

Is voor de meeste mannen (helaas) genoeg :')