[HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 23:02

Welkom aan de nieuwkomers. Wat een knapperds zeg.

Hier helaas geen sneeuw. Een beetje wit zag het wel maar was snel weg door het zonnetje.

Wat super leuk dat sleeën.

Iris92
Berichten: 2072
Geregistreerd: 17-12-06

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 23:14

Super leuk met de slee!

Kimley

Berichten: 9165
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 23:19

Welkom!

Hier ook geen sneeuw :')
Wel koud! Morgen weer naar mousey toe! :D

Zerena

Berichten: 3890
Geregistreerd: 29-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 09:55

Welkom nieuwelingen :)

Hier ook een klein beetje sneeuw gehad, maar bijna niet noemenswaardig ;)

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 14:04

Wie wilde zondag nou in Emmeloord komen kijken? Kan ik jullie meeten haha. Ik weet het niet meer.

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 14:31

Oja ben ook nog op zoek naar een voorlezer. Heb mijn bijrijdster mee en ze heeft dat nog nooit gedaan. Dus zij wil dat niet doen. Ken verder niemand die er start dit keer!

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 00:53

Vanavond de zadelmaker geweest en het zadel past! Heel blij mee.

Zerena

Berichten: 3890
Geregistreerd: 29-12-04

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 07:51

Wat fijn shelly!
Wat voor zadel heb je nu?

Hier komt binnenkort opnieuw ook weer de zadelpasser, maar nu een ander.
Ik heb er geen vertrouwen in dat het oude zadeltje goed ligt.

morris01

Berichten: 206
Geregistreerd: 23-11-03

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 08:48

Super Shelly!

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 10:09

MariekeTV schreef:
Wat fijn shelly!
Wat voor zadel heb je nu?

Hier komt binnenkort opnieuw ook weer de zadelpasser, maar nu een ander.
Ik heb er geen vertrouwen in dat het oude zadeltje goed ligt.

Een JC veelzijdigheid

Iris92
Berichten: 2072
Geregistreerd: 17-12-06

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 16:02

Fijn shelly! Ik heb pas een je veelzijdig verkocht

OleJon
Berichten: 2511
Geregistreerd: 04-07-14

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 16:25

mooi dat het zadel past shelly..nikki maandagavond gelongeerd in de bak bij verlichting, vond ze erg spannend maar was braaf. had ze niet eerder gedaan. terwijl ze ook wel in donker buiten staat. maar ja is toch anders zekers :=

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 16:35

Ja paarden zijn echt gewoonte dieren als iets anders is dan weet je het wel haha


Vandaag de her keuring van de auto en nu kwam hij er glansrijk door!

OleJon
Berichten: 2511
Geregistreerd: 04-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 16:39

Shelly21 schreef:
Ja paarden zijn echt gewoonte dieren als iets anders is dan weet je het wel haha


Vandaag de her keuring van de auto en nu kwam hij er glansrijk door!

mooi dat hij door de keuring is, kun je weer een jaar rijden. die van mij moet in maart. heb hem al 12 jaar en is van 99. de turbo is ook niet echt goed meer. maar rijd nog steeds. van de zomer om een andere auto gekeken, maar kon niet slagen. of ze waren een paar jaar oud en zaten al onder de krassen. dan hadden ze nog meer krassen dan mijn auto. dus zit in twijfel om weer ens om me heen te kijken of hem nog een keer laten keuren. met het risico dat de turbo begint te haperen :\

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 16:51

Hmm ja dat is lastig. Een turbo is niet bepaald goedkoop... mijne is van 2001 dus ook alweer 16 jaar zo. Maar ben er nog steeds heel blij mee.

morris01

Berichten: 206
Geregistreerd: 23-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 18:20

Fijn dat je auto er door is Shelly!

Hier niet zo'n fijne dag gisteren, met Joey het laden in het donker geoefend maar dat ging niet zo best, touw draaide om mijn vinger toen hij er vandoor ging en nu is ie denk ik gebroken :(

Toen ik naar binnen ging was de pup aan het braken, zo te zien een eikel gegeten dus kon gelijk door naar de da, gelukkig gaat het nu weer goed met hem!

Straks moet Joey weer de trailer op want heb les dus ben benieuwd...

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 18:37

Fijn shelly, jij kan weer veilig de weg op.

Jeetje Morris. Wel even naar je vinger laten kijken als je denkt dat hij gebroken is. En veel succes met laden vanavond.

Bij ons staan de paardjes een beetje op rust. M'n dochtertje en vriendinnetje hebben wel wat gespeeld met ze maar ik zelf heb nu 2wk niet gereden. Morgen is Storm weer aan de beurt. Hij word wat baldadig hahaaa.

morris01

Berichten: 206
Geregistreerd: 23-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 19:16

Jane2 schreef:
Jeetje Morris. Wel even naar je vinger laten kijken als je denkt dat hij gebroken is. En veel succes met laden vanavond.


Van de zomer ook een gebroken door mijn andere tinker, doen ze niks aan hooguit spalken maar dan kan ik niet rijden :D

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 19:26

Dat wist ik niet. Spalken en dan niet kunnen rijden....no way!! Hahaaa

Iris92
Berichten: 2072
Geregistreerd: 17-12-06

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 21:57

Hoe ging het laden?
Sterkte met je vinger!

Vanavond weer heerlijk gereden met haar, ze doet echt goed haar best wat mij dan weer enorm motiveert. Dus dan moet ik echt opletten dat ik niet teveel ga willen tijdens een training, het is voor mij nooit goed genoeg en dat is niet eerlijk, ik wil dan toch nog net wat beter haha. Dus daar werk ik dan weer hard aan.

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 22:20

Vinger wel na laten kijken!
ik zit met een peesblessure en vinger zal nooit meer hetzelfde zijn. Als ik direct was gekomen was het anders geweest.

Ben 2 weken na de val naar het ziekenhuis gegaan

morris01

Berichten: 206
Geregistreerd: 23-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 00:05

Kwam dat door je vinger, een peesblesure?

Die andere vinger is gewoon vanzelf over gegaan zitten wel 2 bobbels aan beide kanten ;)

Laden ging heenweg goed maar de terugweg vloog hij bijna de weg op! Echt niet grappig maar weer even terug naar de trainingsstal voordat er ongelukken gebeuren.

Les ging wel super gelukkig!

Fijn dat het goed ging Iris, ik herken dat wel van te veel willen maar als het lekker gaat probeer ik altijd op het juiste moment te stoppen zodat je het ook fijn afsluit.

Nientsje

Berichten: 5250
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 12:08

Welkom Nieuwkomers!

Tof van je zadel Shelly!!

Oef Morris, niet lekker voor jou en je vinger... ik zou er ook maar laten kijken hoor!

Super Iris!

Ik ben 3 dagen niet bij Feike geweest. Ik zou gisteren na het werk heen, maar halverwege de dag hield ik het zelf al amper uit... Gelukkig wilde vriendlief nog wel even voor me heen.
Vandaag werk ik ook tm 6, maar nu gewoon bij de dierenarts, ben ik in een paar tellen op stal, dus dat scheelt me al veel tijd. Morgen hoef ik alleen de ochtend te werken.

Ik zit met een dubio... mijn ene werkgever (de dierenarts) heeft mij weer een extra taak gegeven... We krijgen een nieuw systeem om mee te werken maar dat moet allemaal omgezet en werkend gemaakt worden... hier zitten +- 80 uren werk in, waar ik niet genoeg tijd voor heb hier op het werk (werk hier normaal gesproken maar 10 uren in de week en alle werkzaamheden als assistente horen hier ook bij en ik zit nu dus wel met belafspraken voor dat systeem en met deadlines). Ik zal dus ook thuis aan het werk moeten... Maar ik ben dus niet van plan om dit onbetaald te gaan doen... Maar hoe kaart ik dit aan bij mijn baas? Die denkt er namelijk veel te makkelijk en zwartwit over van "Oohh dit flikt Hannah wel even, wantja die heeft hier nou eenmaal aanleg voor etc.". Hij is nu op vakantie, maar wilde hem wel een bericht sturen hierover... want ik weet niet wanneer hij thuis is en volgende week is de eerste deadline... en na vandaag ben ik pas maandagochtend weer op de praktijk... moeilijk moeilijk (verder heb ik wel drukke en volle werkweken bij mijn andere baan dus heb zelf ook niet veel tijd, alles zal dan in mijn "vrije" avonden moeten en denkende dat ik Feike ook nog heb....)

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 12:14

Oh Morris, rustig aan hoor! Heb ook een keer een vinger gebroken had vroeger nu 2 bobbels aan over gehouden meer gelukkig niet. Maar als ik dat verhaal van Nessa hoor.. nee moet ik niet aan denken.

Hannah, ik zou het inderdaad wel eerlijk zeggen tegen je baas. En helemaal nu je wat oververmoeid/overspannen bent. Lijkt mij dit op het moment niet de goede keus dat jij dat gaat doen.


Afbeelding
Nieuwe bling aan ons zadel!

Nientsje

Berichten: 5250
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 12:16

Nou dat is dus het probleem, ik ben de enige aangewezen persoon om dit te doen. En dat vind ik ook niet erg, maar ben dus niet van plan om dit onbetaald te doen in mijn eigen tijd... Dat is even het lastige. Ik ben al aardig bezig met dit systeem en vind het ook nog wel leuk om te doen.. maarja inderdaad de tijd die het kost en het feit dat ik aardig opgebrand ben... nee dat is geen ideale situatie... Wil hier sowieso wel met hem om tafel, maar om dit aan te kaarten, ik vind het moeilijk...

Stoere bling heb je!