Het grote SGW-Wieringerwerf topic!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 10:36

Je hebt 2 winstpunten in een foutloze cross (prijs of geen prijs, tijdfout of geen tijdfout) Super gedaan gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!1

Bijna alle bokkers zijn met een foutloze cross naar huis gegaan, super!

Bitwise

Berichten: 754
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 10:41

Scum schreef:
Jij ook gefeliciteerd! OK dan!
Je krijgt 2 wp als je de cross foutloos uitrijdt. Tijdfouten tellen niet mee.

Als je B bent gestart zou het kunnen dat je bij de dressuurcoupon ook de beoordiling van de styl jury uit de cross zat. Je moet dan gemiddeld een 5 of hoger hebben, anders krijg je geen winstpunten. Ik weet niet of ze dat bij pony's ook doen. Bij de B paarden was dat gisteren wel zo.

hesterv,
Als je op 16:15 moest starten heb je een geweldige plensbui over je heen gehad. We zaten rond die tijd in de tent en met veel medelijde naar de pony's op het terrein te kijken. Proficiat met je prijs, geweldig!!! OK dan!

ammi

Berichten: 431
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Here, there, everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 11:54

heej mensen allemaal gefeliciteerd.
Ik heb ook fijn gereden, helas net buiten de prijzen, en dan ook echt net,
er waren maar 4 prijzen in mijn ring..
dressuur had ik 176, springen foutloos en de cros sging super, alleen \
moest wat sneller, 20 seconden over de optimale tijd..
maar ook ik ben trots op mijn paardje, ik had een briefje opgehangen
met foto`s dat ze te koop was, en ik werd meteen al gebeld.
Vandaag komen ze kijken.... ieeeh spannend!!

gomir

Berichten: 25541
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 12:01

Succes vandaag Ammi

Er was wel een hindernis om in te springen voor de cross. Niet echt bijzonder(steiltje van ongeveer 60 cm), maar beter dan niets. Je moest hem alleen weten te vinden...

Alle bokkers die in de prijzen zaten gefelciteerd
Ik ben trouwens wel benieuwd welke bokker er in ring 3 na de dressuur aan kop ging...Knipoog

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 12:27

Waar zat dat sprongetje ergens dan Gomir??? Ik heb niks gevonden om in te springen, van vorig jaar kon ik me herinneren dat er 1 klein zielig boompje lag maar die kon ik niet weer vinden. Ook degene die bij de start zat wist niks vaneen inspring hindernis.

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 12:35

Ben ik ook wel benieuwd naar! Raar dat het niet aangegeven werd door een bordje ofzo, als die inspring hindernis zo moeilijk te vinden was en ook dat de starter het niet wist.

Nog steeds geen uitslagen op startlijsten!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 13:04

gomir schreef:
Ik ben trouwens wel benieuwd welke bokker er in ring 3 na de dressuur aan kop ging...Knipoog


Ik heb wel wat informatie. Ze is volgens mij als derde gestart in ring3. En ze had dus 194 punten. Ze komt uit Katwijk. De naam weet ik dus echt niet meer. Maar ze mag best wel een berichtje hier plaatsen hoor. Knipoog

Ik heb de inspringhindernis ook niet gezien Verward

Bento1988

Berichten: 624
Geregistreerd: 26-08-04
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 14:13

Gisteravond als een blok op de bank in slaap gevallen, maar beloofd =beloofd.
Ik hoorde Scum en Bitwise (te herkennen aan de zak voer waar ze mee sjouwden) met elkaar praten in het Limburgs, dus ik zei iets terug (ook in het Limburgs) in de trant van: kom je hélemaal uit Limburg om hier de prijzen voor onze neus weg te halen?

Ik vertelde dat ik al jullie verhalen op bokt gevolgd had, maar zelf nog niks gezegd had.

Nou, bij deze dan: ik was degene met 194 punten voor de dressuur....
En ja, ik was ook degene met o ft in de cross, maar ik was 48 seconden te laat binnen en werd daarvoor rijkelijk bedeeld met 19 strafpunten.
Blijkbaar nog steeds goed voor 2 winstpunten.

Ben evengoed heel tevreden want het is pas mijn tweede cross........

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 14:26

Ah jij bent het dus!!!! Nou gefeliciteerd hoor! Leuk dat je je nu ook hebt aangemeld bij bokt!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 14:53

Hey Bento!

Welkom op Bokt (al zat je er al langer Nagelbijten / Gniffelen ).
Jammer dat ik jouw dressuurcrack niet heb zien lopen daar. Toen ik ging kijken bij de ring was nummer 5 (Simmie) aan de beurt, maar die kwam daar toen heel mysterieus ook al niet opdagen Haha! . Heb ik je dus net gemist . Wat loopt hij eigenlijk op normale wedstrijden? Tong uitsteken

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 14:56

he gefeliciteerd allemaal!! allemal top gereden!! hester jou heb ik wel gezien, helaas niet zien rijden(ja dat je bij de da aankwam...zeikie nat denk...?)

de kampioen in de D en in de E(klasse B) zijn 2 clubgenootjes van mij

Bitwise

Berichten: 754
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 15:10

Bento1988 schreef:
Nou, bij deze dan: ik was degene met 194 punten voor de dressuur....


Bento,

welkom op bokt. Ik was idd wel verrast om in het Limburg te worden aangesproken. Misschien tot de volgende SGW, want als je net als ons eenmaal de smaak te pakken hebt .....

Bitwise

Berichten: 754
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 15:13

gomir schreef:
Er was wel een hindernis om in te springen voor de cross. Niet echt bijzonder(steiltje van ongeveer 60 cm), maar beter dan niets. Je moest hem alleen weten te vinden...


Als je het niet er vind ga ik vandaag meer terug om die hindernis te zoeken. Misschien een volgende keer........

Bento1988

Berichten: 624
Geregistreerd: 26-08-04
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 15:19

Bitwise en alle andere prijswinnaars op bokt van harte gefeliciteerd!!!

Op normale wedstrijden loopt hij met mij M2 dressuur en met mijn bijrijder M1 dressuur. Wat loopt het paard van Bitwise normaal?

Bitwise

Berichten: 754
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 15:36

L1 dressuur, B springen, B SGW. In de dressuur en SGW mag ik nog 1 wp voordat ik veplicht moet promoveren.

Met de bijrijdster loopt hij L1 dressuur

Bento1988

Berichten: 624
Geregistreerd: 26-08-04
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 15:43

Nou Bitwise, dan heb ik binnenkort geen last meer van zakken voer die naar Limburg verscheept worden...

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 16:23

Scum schreef:
Jammer dat ik jouw dressuurcrack niet heb zien lopen daar. Toen ik ging kijken bij de ring was nummer 5 (Simmie) aan de beurt, maar die kwam daar toen heel mysterieus ook al niet opdagen


Het is niet zo mysterieus hoor, Scum!

Op het allerlaatste moment kon ik nog meedoen in de ring voor het nhk, dus dat heb ik gedaan. Dat betekende dus dat ik pas om half 11 hoefde te dressuren in ring 1. Maar waarschijnlijk heb je dat al wel in mijn verslagje gelezen. Je hebt me toch wel bij de DA gezien? Bitwise sprak me nog aan daar.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 16:24

Er zijn geen foto's gemaakt van fotograven in Wieringerwerf of wel??

Zaterdag was er wel een vrouw van iedereen een foto aan het maken op de waterbak, maar ik had niet het idee dat ze een echte fotograaf was..

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 16:28

chantal_cs schreef:
Er zijn geen foto's gemaakt van fotograven in Wieringerwerf of wel??

Zaterdag was er wel een vrouw van iedereen een foto aan het maken op de waterbak, maar ik had niet het idee dat ze een echte fotograaf was..


Volgens mij niet. Ik heb er geen zien lopen met in mijn ogen professionele apparatuur. En voor zover ik weet is Van Oers met vakantie tot en met de 31e. Wel jammer!

(ben bang dat er geen uitslagen op internet komen, ze staan er nog steeds niet op!) Boos!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 16:30

Ja van Oers is idd helaas op vakantie....

En die uitslagen... grrr ik wordt er gek van!!! Ik wil ze zien!!!!

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:16

reddytobias schreef:
he gefeliciteerd allemaal!! allemal top gereden!! hester jou heb ik wel gezien, helaas niet zien rijden(ja dat je bij de da aankwam...zeikie nat denk...?)

de kampioen in de D en in de E(klasse B) zijn 2 clubgenootjes van mij


Was idd redelijk nat jah Clown Schijnheilig Maar kheb helemaal geen bokkers herkend Scheve mond nou ben ik ook niet echt helemaal into dat soort gevallen mar wel jammer... ennuh me neit zien rijden isniet zo'n ramp Schijnheilig . Dress ging echt bagger, alleen met springen en crossen had ie er zin in (vanzelfsprekend)

Groetjes!! Pling

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:42

dat was dan E. Meijssen chantal!
zij doet de site van NH(via paardensport.nl) en verder maakt ze redelijk veel fotos op de wedstrijden, maar verder is dat volgens mij geen prof fotograve

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 17:51

Weet iemand toevallig een emailadres van het secretariaat? Dan stuur ik ze een mailtje waar die uitslagen blijven. Als ze ze niet op inet willen zetten zou ik toch nog wel graag tenminste onze ring toegestuurd willen krijgen.

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:10

Volgens mij heeft die mw. Bankert geen Email. Kon het ook al niet in de oude SGW gids vinden en via sgw-eventing.nl ook niet.
Maar misschien dat iemand anders het toevallig wel weet.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 18:16

Wacht eens even. GvdT die hier eerder een berichtje heeft geplaatst die zit toch in de organisatie? Die weet misschien wel een emailadres?

Simmie, ik zat te twijfelen of jij het nou wel of niet was daar bij de DA. Dus zei ik tegen Bitwise, ga jij het eens vragen Haha! ? Dan sloeg ik tenminste geen modderfiguur als je het niet was. Bovendien moest ik met het paard stappen. Nou hebben we nog niet gekletst! Boos!

Je komt toch wel naar Ysselsteyn? Tong uitsteken