Tripalon?????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 18:54

Uit het vraagprogramma van de Tripalon:

Citaat:
Leidend voor de prijsuitreiking is de klasse waarin je de Tripalon start.

Bijvoorbeeld: Alle deelnemers in de klasse B-groen Tripalon vallen in één groep voor de prijsuitreiking. Indien er verschillende klassen dressuur voorkomen, worden deze punten met elkaar gemiddeld. Dat betekent alle 1e plaatsen in de B, L en M dressuur worden met elkaar gemiddeld. Dan worden alle 2e plaatsen gemiddeld enz.

Er wordt met de prijsuitreiking rekening gehouden met de verschillende ponycategorieën. Het is wel mogelijk dat er categorieën samenvallen.

Tevens maakt het voor de prijsuitreiking niet uit of je alleen of samen de Tripalon rijdt. Iedereen wordt individueel beoordeeld en maakt dus individueel kans op een prijs.

Voorafgaand aan deze rit zal iedere deelnemer een individuele dressuurproef afleggen in de klasse waarin men volgens de promotieregeling dient te starten. De dressuurproef komt voor puntenregistratie in aanmerking. Er wordt geen bixieproef gereden.


Dus je kunt een M1-proef rijden voor puntentelling terwijl je B-hoogte springt. Voor de uitslag rijd je dan in de B, maar heb je een winstpunt in die M1-proef, dan telt die wel mee. Lachen

Hoe ze dat 'middelen' willen doen, is mij overigens niet helemaal duidelijk. Maar de essentiele vraag is hiermee wel beantwoord. Knipoog

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:02

Dat stukje tekst over dat middelen daar snap ik ook helemaal niets van.
Maar ja ik was toch niet van plan om mee te doen voor de prijzen Knipoog

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 16:00

mijn aanmeldeing is op de post Lachen
nu kan ik dus echt niet meer terug...
heb trouwens bij dressuur ook bb ingevi\uld zodat ze weten dat ik geen startkaart heb Lachen

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 20:59

Ik doe ook weer mee Haha! heb al verschillende keren meegedaan. Ik heb ook geen startkaart en start B-groen. Springen doe ik eigenlijk nooit dus moet nu weer hard gaan oefenen. Het leukste vind ik de verbaasde blikken aan de kant. Ik rijd mee met mijn tinkie van 1.48 Haha! Voor haar is het dus bijna L hoogte als ik bij pony's mocht rijden

Vorig jaar kreeg ik wel een opmerking bij de dressuur dat ik chaps draagde ipv rijlaarzen dus hoe dat precies zit weet ik niet. Heb toen nog wel bij de jury gemeld dat ik geen rijlaarzen had

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 09:07

Maar moet je je nu al inschrijven dan???

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 16:53

Ik weet niet of ik plumpudding Claudina (ze is in mei bevallen.... Knipoog ) voor die datum in conditie heb,dus ik oefen nog even verder. Ik heb me nog niet opgegeven, maar wil wel graag meedoen. Tot wanneer kun je je aanmelden?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 17:15

Ook ik heb me al ingeschreven. In Bit nr. 104 van januari van dit jaar staat trouwens een artikel over de Tripalon waarin ze een deelnemer van onderdeel tot onderdeel volgen. Best leuk om te lezen en het geeft je een indruk van wat je er kunt verwachten.

tantethee
Berichten: 4110
Geregistreerd: 31-12-03
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 20:51

eventueel kan er via mij opgegeven worden.. sta in direct contact met 1 van de organisators

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 20:58

Okee.........ikke dus!!!!!

Zal je wel PBen........

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:50

he nog even een vraagje voor de mensen hier.
tegenwoordig rijd ik altijd zonder neusriem (evt een hoge) dat mag niet, maar mag een hoge neusriem zonder sperriempje wel?
daarnaast zou ik met het springen en de tripalon mogen starten met mijn paarse hoofdstel, dez zit nml veel beter als mijn zwarte leren...
is er iemnd die hier het antwoord op weet?

chaai

Berichten: 1049
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 10:43

ik doe dit jaar ook voor het eerst mee, weet er ieman wat voor hindernissen je kan verwachten? boomstammen? heggen? waterbak/sloot? heb ook al iets gelezen over kruisje springen met een bekertje water in je hand, maar misschien weet iemand die al vaker meegedaan heeft er meer van? thnx.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 15:24

Ik *schop* dit topic even omhoog zodat er geen nieuw topic meer geopend hoeft te worden voor vragen als 'wat is dat nou, zo'n Tripalon'. Knipoog

Er kan nog t/m 25 september ingeschreven worden. Lachen

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 17:13

misschien ga ik ook nog snel even inschrijven, aangezien mn bijrijdster ineens spontaan niet meer op concours gaat Verward (en zij zou met Vos meedoen). Dat wordt lachen, Vos weigert alles boven de 60/70 cm en ik ben de grootste dressuurmuts die er is Haha!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 17:42

Ik heb me ingeschreven bij de pony's wie gaan er nog meer? Ben benieuwt, is totaal nieuw voor mij en Splash

chaai

Berichten: 1049
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 20:07

ik heb me maar weer afgemeld, om 3 redenen...:
-geen zadel Boos!
-last van zn rug (door k**te-zadel) Boos!
-naar utrecht voor behandeling sarcoïde. Verdrietig
.....
maar ik kom wel kijken!
(ent belangrijkste, mn paardje komt waarsch. wel weer in orde!)

Flippertje

Berichten: 2269
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 16:02

Mijn zusje gaat meedoen aan de Tripalon bij de pony's. Het is voor haar en voor Flip de eerste grote wedstrijd dus ik ben heel benieuwd hoe het gaat, maar denk wel dat ze het leuk gaat vinden. Ze gaat samen rijden met iemand van stal die het al vaker heeft gedaan, dus dat komt vast wel goed!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 16:19

Flippertje, meeten Vork?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 21:30

Inmiddels is er een 'wie doet er mee'-topic: [WD] Tripalon Laren

Daarom hier een slotje en het verzoek om daar te reageren. Knipoog