Boscross in Lisse; keukenhofbos

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25161
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 15:56

Ik vind het super gedaan van jou en Fie, echt top OK dan!

Ik vind die regel idd een beetje raar. Jij zit maar 2 seconden van de ideale tijd af en eindigt lager dan iemand die bijna een minuut van de ideale tijd af zit Verward Erg vaag.
Voor mij ben je gedeeld 1e met Corina Knipoog (alleen heb je daar zo weinig aan)

Nouvel

Berichten: 28567
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 16:07

Dank je Fitz!!

Ach, ik ben er niet minder trots om op m'n stoere Fie, maar het is toch even slikken...
dan denk je gelijk ' had ik daar nou of daar nou maar net even meer gas gegeven...'!


Bonte,
Is het nog gelukt met de foto's??? Cheese!
Ik ben heel beniewd!

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-04 16:12

Fitzroy schreef:
Ik vind het super gedaan van jou en Fie, echt top OK dan!

Ik vind die regel idd een beetje raar. Jij zit maar 2 seconden van de ideale tijd af en eindigt lager dan iemand die bijna een minuut van de ideale tijd af zit Verward Erg vaag.
Voor mij ben je gedeeld 1e met Corina Knipoog (alleen heb je daar zo weinig aan)


Lijkt mij hetzelfde als bij springen, als je erg snel gaat en foutloos springt heb je het ook beter gedaan dan iemand die netjes, foutloos en iets over de tijd springt.

Fitzroy

Berichten: 25161
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 16:14

Nou nee, het gaat toch om de ideale tijd? Volgens mij krijg je in een officiele SGW strafpunten per seconde dat je er vanaf zit, maar ik kan het ook mis hebben.
Dus dan heb je evenveel strafpunten als je te snel rijdt en te langzaam.

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-04 16:18

Hmm.. das ook weer waar! Bij springen gaat het om een max..
dan weet ik het verder ook niet Knipoog

[edit] Ik kan mij herinneren dat mijn zus ook ver over de ideale tijd zat maar wel 140 punten had gesprongen. Maar omdat ze over de ideale tijd had kreeg ze daarvoor weer punten aftrek. Was dat ook niet het geval bij Nouvel?
Wel vreemd anders Verward Ach gut
Laatst bijgewerkt door co2 op 25-09-04 17:09, in het totaal 2 keer bewerkt

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 16:47

Fitzroy schreef:
Nou nee, het gaat toch om de ideale tijd? Volgens mij krijg je in een officiele SGW strafpunten per seconde dat je er vanaf zit, maar ik kan het ook mis hebben.
Dus dan heb je evenveel strafpunten als je te snel rijdt en te langzaam.


Ik meen mij te herinneren dat er wel vaker wordt begonnen met de combinaties die onder de ideale tijd zitten. Het zal waarschijnlijk variƫren. Ik ga straks zoeken of het staat aangegeven in het regelement.

Het was gewoon een hele leuke ervaring, en ook leuk om te zien en te horen dat ons ponytje Tong uitsteken toch potentie heeft evenals Coco. De veearts was trouwens een leuke vrouw, ze was heel geintresseerd en vroeg later nog hoe het ging. Ze vond Flame een erg leuk dier (duh Knipoog ) en vooral zo braaf voor een bloedpaardje. Ook al is die voor mij nummer 1, toch leuk om te horen Lachen
Met het weer hebben we het echt getroffen vandaag! Vorige week op de Apeldoornse mooi weer, en nu weer een prachtige dag! Al met al een mooie afsluiting!

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 17:32

Nouvel schreef:
Bonte,
Is het nog gelukt met de foto's??? Cheese!
Ik ben heel beniewd!


Nee, helaas. Ik stond bij de manden, maar daar was het te donker. en toen wilde ik naar die laatste gaan, omdat die wat lichter was en toen scheurde je me voorbij. Helaas.

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 18:12

weet iemand nog die site waar je de foto's van die dag kan zien en bestellen. Ben mijn briefje kwijt. Verward

LesleyLady

Berichten: 497
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 18:35


Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 21:02

De regels bij de SGW'voor de tijdslimiten:

Rij je niet meer dan 20 sec onder de optimale tijd krijg je geen strafpunten voor de tijd.
Rij je meer dan 20 sec onder de optimale tijd krijg je zowiezo strafpunten.
Rij je boven de optimale tijd krijg je zowiezo strafpunten voor de tijd.

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 21:14

gijsenkim schreef:
als jullie maar allemaal even gedag komen zeggen Haha! Haha! Haha!


Heb ik gedaan

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 21:22

Nouvel schreef:
Beetje een teleurstelling, maar goed, had ik nog iets harder moeten gaan...


Dat kan ik me wel goed voorstellen (had ik vorige week bij de dressuurwedstrijd ook hahaha)! Zeker als je het stiekem toch wel "verwacht". Leuk je even gezien te hebben. Hoe heeft onze nieuwe Ed (Mitchel van der Meij) het gedaan?

Overigens, als het niet klopt met uitslagen: dat is wel een beetje typerend voor Lisse Knipoog. Bij de Indoor zag ik dat ik voor een omloop was gediskwalificeerd, maar ik wist dat dat niet was, en toen had ik het nagevraagd en toen bleek dat ik allemaal weigeringen had staan waarop hij niet heeft geweigerd Haha!.

Volgend jaar doe ik ook mee! Ik vond het Fjordengehalte echt te laag *LOL*. Wel lief dat mijn vriendje me over alle plassen tilde Lovers .

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 21:56

Eeeyzzz,

Ik was er vandaag ook (B paarden), het dressuurveld was een klein drama, moest in ring 3 daar stond je gewoon in vast maarja stond wel 2e na de dressuur.
Toen heeeeel lang wachten en eindelijk springen, daar was de bodem ook erg slecht, maar wel foutloos... en op naar de cross.
Kartel deed et super, hij stond wel ffies stil bij die 2e afsprong, nr.7 ofzo?
Maar wel foutloos dus, in een tijd van 5 minuut 45 en daar natuurlijk wel wat strafpunten voor maar er was toen nog niemand binnen de tijd!!

En uiteindelijk een 3e prijs gewonnen, en ben dus supertrots op m'n pony zo tussen de paarden Lovers !!

Groetjes

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 22:17

Super gedaan gefeliciteerd *Jolanda* !!!!!

Hadden ze de hoogte van het springparcour nog aangepast aan de toestand van de bodem?
Ik moet morgen L paarden starten.... ben erg benieuwd hoe de grond erbij ligt!
Hoe is het parkeren daar?

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 22:23

chantal_cs schreef:
Super gedaan gefeliciteerd *Jolanda* !!!!!

Hadden ze de hoogte van het springparcour nog aangepast aan de toestand van de bodem?
Ik moet morgen L paarden starten.... ben erg benieuwd hoe de grond erbij ligt!
Hoe is het parkeren daar?


Heb medelijden met je morgen. heb vandaag gekeken en een kennis van me moest de B paarden rijden. Nou die bak 3 is echt een ramp. Giga zwaar. Parkeren is weer langs de kant van weg weg. Was vorig jaar ook zo.Bezoekers mogen helemaal niet in de buurt parkeren. maar ja, het was wel leuk

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 22:55

Hey Chantal,
Nou ik wens je heel erg veel succes want de bodem is echt 3 maal nix, in Wieringerwerf was het super vergeleken met dit, ze hadden de hoogte wel wat aangepast (80 cm ofzo) maar je kon daar echt amper galoperen.
De tijd van de cross stond vandaag heeel scherp, niemand was binnen de tijd en ik raad je aan goed te bukken want er hangen nogal wat lage takken Tong uitsteken

We horen het morgen wel he?!

Groetjes en suc6!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 22:57

Hmmzzzz...... dat wordt fijn crossen.........

Is in de cross de bodem nog wel een beetje te doen?

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 23:00

chantal_cs schreef:
Hmmzzzz...... dat wordt fijn crossen.........

Is in de cross de bodem nog wel een beetje te doen?


Die bodem was super te doen, had ik gehoord. OK dan!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 23:01

Ik hoop het maar!

Als de bodem in de cross ook bagger is keer ik zo weer om, liever 4 uur te veel reizen dan 1 keer een peesklap.....

Als de dressuur en de springring zwaar zijn vind ik dat nog niet zo heel erg, dan wordt het gewoon kort inrijden en heel rustig aan doen.

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 23:10

het stukje wat ik heb gelopen in het crossterrein was heel goed te doen.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 23:11

Dan ga ik met goede moede richting Lisse morgen!!! Haha!:D

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 23:12

chantal_cs schreef:
Dan ga ik met goede moede richting Lisse morgen!!! Haha!:D


Veel sucses en plezier morgen. OK dan!

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 10:40

Gefeliciteerd *Jolanda* Knap gedaan!!

De bodem van de cross is echt super (gezien de hoeveelheid water wat de afgelopen week naar beneden is gekomen). Helaas zijn de dressuurringen letterlijk en figuurlijk bagger, evenals het springparcours Scheve mond 1 Lichtpuntje, het is vannacht droog geweest en het weer is nu ook goed, dus erger kan het iig niet worden Knipoog

omax
Berichten: 85
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 18:19

k was ook zaterdag bij de b-paarden, moest in ring 2 en dat was erg slecht! die bodem! en t ging niet helemaal soepel maarja stond toch nog 2e na de dressuur.t springterrein was ook erg glad en blubberig en daar haddeb we 2 balkjes.de bodem van de cross viel me echt alles mee en dat ging super alleen de bodem na de afsprong vond ik glad en je moest daar meteen bocht naar rechts.ik zat 4 seconden van de tijd af en was 1e geworden in ring 2!

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 18:31

Iemand trouwens nog foto's gemaakt?