Bos met cross hindernissen en water

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Patriesvis
Berichten: 25
Geregistreerd: 08-11-19

Bos met cross hindernissen en water

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-22 09:22

Hallo allemaal,

Ik ben net begonnen met eventing en heb een paar cross lessen gehad. Nu vroeg ik me af of jullie misschien een stuk bos weten in de buurt van Nijkerk/ op de Veluwe wat je vrij toegankelijk heen kunt met wat cross hindernissen en water om te oefenen.
Dus gewoon een stuk bos waar je zo zelf naar toe kunt en buiten een normale bosrit ook water en wat cross hindernissen hebt om te oefenen….

Groetjes
Patricia

Onali

Berichten: 18463
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 16:43


SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34639
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 16:50

Dat is niet vrij toegankelijk, je moet wel even een afspraak maken en terrein vergoeding betalen. TS, vrij toegankelijk betekent ook vaak slecht onderhoud. Er zijn genoeg oefenlocaties in de regio waar je na een kleine vergoeding kunt rijden. En als je net begonnen bent is een training met instructie het meest veilig en verantwoord. Mijn man heeft op M niveau eventing gereden, die gaat ook niet zonder instructie het terrein op. Crosshindernissen springen is echt wat anders als zelf wat sprongetjes nemen in de bak.

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Bos met cross hindernissen en water

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 17:01

In het bos van de Treek liggen wel een paar boomstammen als crosshindernis, niet heel groot maar wel leuk om mee te pakken :)

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Re: Bos met cross hindernissen en water

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 16:03

Op het terrein van D-stables in Nijkerk kun je crosshindernissen springen en er is water. Echter, dit is ook niet vrij toegankelijk. Er zijn amper vrij toegankelijke crossterreinen en al helemaal niet in de buurt van Nijkerk.
Bij stal Jacobs hebben ze ook crosshindernissen, maar ook dat is niet vrij toegankelijk, maar wel in de buurt.