Tripalon Gorssel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: Tripalon Gorssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-19 20:42

Er stonden al wat foto’s op Facebook!
Weet iemand misschien of het uit maakt of je de hoge of lage pakt? Krijg je strafpunten als je over de lage gaat? Kan het nergens vinden.

nicole_floor

Berichten: 3246
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Tripalon Gorssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 23:14

Dat vroeg ik me ook af.
Vind het nu wel rot dat 10 km te lang is om te verkennen. Nu moet ik op gevoel de hoge of de lage pakken, zonder dat ik voor mezelf een lijn heb.

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Tripalon Gorssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 23:48

Lastige of moeilijke lijntjes zijn er niet gewoon recht recht an.
Verder moet je volgens mij kleur volgen of bordje staat er meestal wel bij welke je moet ;)

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Tripalon Gorssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 20:03

Whoop whoop! Super trots!
Hoe ging het bij jullie ?

Afbeelding
Afbeelding

Cookie2222

Berichten: 844
Geregistreerd: 09-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 20:36

Toffe foto's Remke!

Wij gingen heel lekker (nr 89). Foutloos bij springen en cross :D

Afbeelding

Weten jullie wie er allemaal stonden te fotograferen? Ik heb iig Wim Bussink gezien.

nicole_floor

Berichten: 3246
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Tripalon Gorssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 20:46

Mijne ging een beetje uit haar plaat bij het springen. Iets met verlatingsangst. Maarja uit eindelijk 2 weigeringen in het springen en 1 in de cross. En mijn zusje had een balk in het springen en een weigering in de cross. Op dezelfde hindernis. Ik denk dat die hindernis controleur heel hard om ons gelachen heeft. Wij waren trouwens 124 en 125.

Ellen_ov

Berichten: 1317
Geregistreerd: 12-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 20:46

goh jullie hebben al foto's! mooi vlot. was voor mij mijn eerste 'cross' ooit, paar weken terug een crosslesje gehad en de indoorcross gedaan bij snorrewind. ik vond vandaag erg vriendelijk en mooi opgezet, leuke dag gehad :) ik ben benieuwd naar de foto's, heb er veel met een camera gezien.

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: Tripalon Gorssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-19 21:57

Was een super cross!

Weten jullie wie er stonden met de camera? Of waar de foto’s straks te vinden zijn?

Afbeelding
Afbeelding

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 22:43

Cookie2222 schreef:
Toffe foto's Remke!

Wij gingen heel lekker (nr 89). Foutloos bij springen en cross :D

[ [url=m/Gp8OTZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Weten jullie wie er allemaal stonden te fotograferen? Ik heb iig Wim Bussink gezien.


Jaa die stond bij die dubbel of niet na de waterbak ?

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Tripalon Gorssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 22:45

Van jullie ook leuke foto's! :D
Jammer van de stop maarja mooi dat jullie lol gehad hebben ;)

haha ik vond 2 dames bij de 1e dubbel ook zo leuk mee doen!! helemaal trots op je als die er over heen ging en aan moedigen

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: Tripalon Gorssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-19 23:02

Klopt die vond ik ook heel leuk! Waren super enthousiast. Helemaal aanmoedigen :D

Oh Wim heb ik bij cross broekelo ook een foto van gekocht :).
Heb er heel wat gezien met camera, maarja vind ze maar eens haha

Muriel

Berichten: 913
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Epse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 08:22


Ellen_ov

Berichten: 1317
Geregistreerd: 12-01-17

Re: Tripalon Gorssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 09:18

wat snel al! helaas kijk ik bij mijn foto's alsof ik hoop dat het niet snel genoeg over kan zijn :+ en ja ik vond het juist een leuke dag :Y) :')

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-19 10:13

Muriel schreef:
Hierbij een linkje naar mijn foto's, ik zat de hele dag bij de waterbak. Heb een hoop leuke en enthousiaste combinaties voorbij zien komen! *\o/*
https://www.oypo.nl/nl/729d3aaf2bb84141?p=3

Ik zie een paar super leuke van mij! Even kijken welke ik wil bestellen :)

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 11:12

Muriel schreef:
Hierbij een linkje naar mijn foto's, ik zat de hele dag bij de waterbak. Heb een hoop leuke en enthousiaste combinaties voorbij zien komen! *\o/*
https://www.oypo.nl/nl/729d3aaf2bb84141?p=3


Van mij ook een leuke !
Alleen haalt oypo kwaliteit achteruit ofniet ? Kan niet goed zien of die helemaal scherp is

Inge_Zorro

Berichten: 338
Geregistreerd: 10-08-11
Woonplaats: Epse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 11:17

Op fb staat ook een link naar de fotos van Wim Bussink

ReneeMonty

Berichten: 270
Geregistreerd: 11-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 12:32

Muriel schreef:
Hierbij een linkje naar mijn foto's, ik zat de hele dag bij de waterbak. Heb een hoop leuke en enthousiaste combinaties voorbij zien komen! *\o/*
https://www.oypo.nl/nl/729d3aaf2bb84141?p=3

Hartstikke leuke foto's! Heb ze alle drie gekocht en op mijn profiel gezet. *\o/* Heb een leuke en leerzame dag gehad, mijn paard kent de omgeving maar we waren nog nooit richting Gorsselse hei geweest dus een hele stap gezet in het buitenrijden. *D Hij was behoorlijk overweldigd van alle paarden in de inrijbaan en op het parkeerterrein (meestal is daar niemand haha). Wel wat gesprongen in de inrijbak en het gewone parcour begon hij weer in zijn 'Freeze' reactie, dus overgeslagen. Rondje Tripalon ging een stuk beter, paar hindernissen gesprongen en de voor mijn paard 'enge' dingen gewoon langs gegaan. De waterbak heeft hij al vaker gedaan maar daar ging hij behoorlijk in de staak al ver van te voren denk dat het door de lage zon kwam en dat zijn spreekwoordelijke emmer een beetje overstroomde na alle nieuwe dingen die hij al gedaan had. Dus eerst even eraf gestapt en zo door de waterbak later weer erop en toen was het weer zoals altijd braaf erin. :D Veel geleerd en we weten waar we het komende jaar aan kunnen werken. Heb nog een paar bokkers gezien dat is ook altijd leuk!

nicole_floor

Berichten: 3246
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 12:50

Inge_Zorro schreef:
Op fb staat ook een link naar de fotos van Wim Bussink

Waar dan? Ben vrienden met hem maar zie niks op zijn tijdlijn

Ellen_ov

Berichten: 1317
Geregistreerd: 12-01-17

Re: Tripalon Gorssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 12:55


Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-19 12:55

ReneeMonty schreef:
Muriel schreef:
Hierbij een linkje naar mijn foto's, ik zat de hele dag bij de waterbak. Heb een hoop leuke en enthousiaste combinaties voorbij zien komen! *\o/*
https://www.oypo.nl/nl/729d3aaf2bb84141?p=3

Hartstikke leuke foto's! Heb ze alle drie gekocht en op mijn profiel gezet. *\o/* Heb een leuke en leerzame dag gehad, mijn paard kent de omgeving maar we waren nog nooit richting Gorsselse hei geweest dus een hele stap gezet in het buitenrijden. *D Hij was behoorlijk overweldigd van alle paarden in de inrijbaan en op het parkeerterrein (meestal is daar niemand haha). Wel wat gesprongen in de inrijbak en het gewone parcour begon hij weer in zijn 'Freeze' reactie, dus overgeslagen. Rondje Tripalon ging een stuk beter, paar hindernissen gesprongen en de voor mijn paard 'enge' dingen gewoon langs gegaan. De waterbak heeft hij al vaker gedaan maar daar ging hij behoorlijk in de staak al ver van te voren denk dat het door de lage zon kwam en dat zijn spreekwoordelijke emmer een beetje overstroomde na alle nieuwe dingen die hij al gedaan had. Dus eerst even eraf gestapt en zo door de waterbak later weer erop en toen was het weer zoals altijd braaf erin. :D Veel geleerd en we weten waar we het komende jaar aan kunnen werken. Heb nog een paar bokkers gezien dat is ook altijd leuk!



Volgensmij heb ik jullie over de boomstam proberen te helpen in de los rijd baan toch?
Mijne was in het parcours ook niet zo lief, in de cross gelukkig wel haha.

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: Tripalon Gorssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-19 13:01

Ik heb deze gekocht :D
Afbeelding

ReneeMonty

Berichten: 270
Geregistreerd: 11-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 13:07

Shelly21 schreef:
Volgensmij heb ik jullie over de boomstam proberen te helpen in de los rijd baan toch?
Mijne was in het parcours ook niet zo lief, in de cross gelukkig wel haha.
Ja klopt superaardig en je hebt een leuk paard! :D Mijn paard zag het boompje binnen niet zo zitten. Buiten gelukkig wel boompjes kunnen springen, dus dat binnen vergeef ik hem dan weer. :Y)

Muriel

Berichten: 913
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Epse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 22:15

R_emkee schreef:
Muriel schreef:
Hierbij een linkje naar mijn foto's, ik zat de hele dag bij de waterbak. Heb een hoop leuke en enthousiaste combinaties voorbij zien komen! *\o/*
https://www.oypo.nl/nl/729d3aaf2bb84141?p=3


Van mij ook een leuke !
Alleen haalt oypo kwaliteit achteruit ofniet ? Kan niet goed zien of die helemaal scherp is


Heb even een paar foto's vergeleken met origineel, maar inderdaad op oypo staat lagere kwaliteit weergegeven helaas..

Ellen_ov

Berichten: 1317
Geregistreerd: 12-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 16:42

R_emkee schreef:
Whoop whoop! Super trots!
Hoe ging het bij jullie ?

[ [url=m/zIIQ9P.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hd9x35.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mag ik vragen welke fotograaf de tweede foto heeft gemaakt? of had je toevallig iemand mee die daar bij de hindernis stond? :D

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 18:59

Ellen_ov schreef:
R_emkee schreef:
Whoop whoop! Super trots!
Hoe ging het bij jullie ?

[ [url=m/zIIQ9P.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hd9x35.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mag ik vragen welke fotograaf de tweede foto heeft gemaakt? of had je toevallig iemand mee die daar bij de hindernis stond? :D


Haha me vriend was mee :)
Wie weet wie er bij die dubbel stond met die kleurtjes op de blokken. Bij die auto lag groen kleed op de auto