SGW hulsberg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Re: sgw hulsberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 06:42

Och die appaloosa in het m wat had die er zin in geweldig. Heb mooie combi's gezien maar ook combi die ik niet zou laten starten

esje01

Berichten: 4905
Geregistreerd: 09-10-06
Woonplaats: op een uniek plekje in Brabant

Re: sgw hulsberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 07:07

Heel fijn gereden.
Prachtig terrein, super georganiseerd echt een feestje om hier te kunnen rijden.
Helaas niet door odd op de foto gezet.
Maar er waren veel mensen met camera's dus we zijn vast wel door iemand vastgelegd

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 07:16

Hier fijn gedressuurd (201,5) en foutloos gesprongen dus had goede hoop voor de cross. Helaas keeg ze daar last van haar merriestreken.. Dus aantrekken en tot 2x toe op de simpelste hindernissen op t laatste moment de ankers uit :(

Antonius

Berichten: 2321
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-17 07:34

Ik had een hele leuke M wedstrijd, helaas 1 aarzeling op de afsprong aan de wegovergang met smalletje achter, dus even omgedraaid en opnieuw aangereden. Al de rest ging vlotjes!
Ik heb niet gewacht op de uitslag, kan ik als Belg (niet lid knhs) ook uitslagen zien? Ik wil graag mijn dressuurpunten wel weten :) .

Welke fotografen waren er? Odd (heb ik helaas geen leuke foto van) en eventingphoto heb ik gezien...

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 07:59

Antonius schreef:
Ik had een hele leuke M wedstrijd, helaas 1 aarzeling op de afsprong aan de wegovergang met smalletje achter, dus even omgedraaid en opnieuw aangereden. Al de rest ging vlotjes!
Ik heb niet gewacht op de uitslag, kan ik als Belg (niet lid knhs) ook uitslagen zien? Ik wil graag mijn dressuurpunten wel weten :) .

Welke fotografen waren er? Odd (heb ik helaas geen leuke foto van) en eventingphoto heb ik gezien...

Jammer van de aarzeling maar fijn dat de rest goed ging!
Esveo en Roy Debets waren er ook verder weet ik het niet

Antonius

Berichten: 2321
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-17 08:12

Plaatsen jullie eens een foto van jullie zelf hier vanop hulsberg? Heb jullie misschien wel zien voorbij snorren, maar aangezien ik jullie niet ken :D

Prisjee91
Berichten: 1350
Geregistreerd: 24-03-11
Woonplaats: Zoelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 09:32

Wauw wat was dat een prachtig terrein :+:
Wat het lange reizen zeker waard!

Hier súper fijn gedressuurd, helaas wel "maar" 192 punten. Tijd tussen dressuur en springen was wel echt veel te kort, moest gelijk de ring in toen ik aankwam.. Helaas 1 balkje op de laatste hindernis maar verder sprong hij echt top!! +:)+
In de cross gingen we super lekker, alleen voor 1 van de hindernissen was 1 van de hinnekende paarden opeens súper interessant waardoor hij afgeleid was en ik daardoor ook.. helaas daar 1 weigering. Maar verder heeft hij het echt top gedaan terwijl het aardig zwaar was met die heuvels! *\%/*

Helmcamera filmpje:


Filmpje vanaf de zijkant (gehele cross! :D)

Sharonvd

Berichten: 123
Geregistreerd: 07-10-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 19:30

Voor mij was dit het 2e jaar dat ik mee reed! Wat een fantastische wedstrijd! <3

Dit jaar opnieuw in de prijzen!
Echter vond ik het jammer dat ik maar 189 punten in de dressuur had.. ze liep vele malen beter.

Maar dat mocht de pret niet drukken!
Foutloos spring parcours en een foutloze cross met wel een hele snelle tijd van 3.58 *\o/* :')

Toch een 7e prijs mee mogen nemen!

ulaantje

Berichten: 764
Geregistreerd: 17-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 22:18

Super dat iedereen zo fijn heeft kunnen rijden, prijswinnaars gefeliciteerd!

Ik vond het echt een hele mooie cross en goed georganiseerd!!

Zelf ook heel fijn kunnen rijden. Dressuur was hij wat heet maar toch nog 200 punten en hiermee beetje in de midden. Springen een redelijk rondje met 1 balk, heel tevreden mee aangezien de future guys op dat moment naast ons een show gaven waarop die van mij toch wel reageerde. En de cross echt weer top, wat blijft dit paard me verbazen. Hoe moeilijker hoe beter hij oplet en springt, op de 'simpelere' hindernissen meent hij het zelf wel te kunnen en vindt hij dat je niet hoeft af te remmen. Hier dus wel echt aan werken. We hadden een foutloze ronde maar helaas weer te snel binnen en hiervoor dus strafpunten. Daardoor helaas 9e en net buiten de prijzen.



gopro:

esje01

Berichten: 4905
Geregistreerd: 09-10-06
Woonplaats: op een uniek plekje in Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:49

Iemand naast odd fotografie al meer foto's gespot.
Er waren toch veel mensen met een camera

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:52

esje01 schreef:
Iemand naast odd fotografie al meer foto's gespot.
Er waren toch veel mensen met een camera


Had hierboven al Roy Debets en Esveo genoemd. Ingrid Sanders was er ook en eventingphoto ook, maar van eventingphoto staan er nog niet op

Antonius

Berichten: 2321
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-17 22:10

Heeft iemand een site van Ingrid Sanders?

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 22:20

Antonius schreef:
Heeft iemand een site van Ingrid Sanders?

ze heeft haar foto's op haar persoonlijke facebook staan, maar kan je gewoon bekijken want ze staan openbaar

odD_Fotos

Berichten: 506
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Roggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:02

Antonius schreef:
Heeft iemand een site van Ingrid Sanders?

De foto's van Ingrid vind je inderdaad in een album op haar Fb pagina: https://www.facebook.com/ingrid.sanders.79?fref=ts
Verder heb ik Esveo en Eventing Photo gezien en nog een hele kudde onbekenden... ;)
Ik denk als je bij het Hulsberg evenement op facebook wel een en ander terugvind.

ramaskri

Berichten: 345
Geregistreerd: 15-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 13:27


M_Vainqueur

Berichten: 2127
Geregistreerd: 10-07-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 16:46


ramaskri

Berichten: 345
Geregistreerd: 15-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 19:11

M_Vainqueur schreef:
ramaskri schreef:
Foto's van Hulsberg staan online op Eventing Photo :D

Ik wacht nog geduldig op de M paarden :)


M-paarden staan online

:D

M_Vainqueur

Berichten: 2127
Geregistreerd: 10-07-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 19:52

ramaskri schreef:
M-paarden staan online

:D

Jeeej! Zag het. Leuke foto's! Alleen staat 1 van mijn foto's niet onder mijn naam. Gaat om nr 205 :Y)

wilma13
Berichten: 79
Geregistreerd: 31-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 21:17

Antonius schreef:
Ik had een hele leuke M wedstrijd, helaas 1 aarzeling op de afsprong aan de wegovergang met smalletje achter, dus even omgedraaid en opnieuw aangereden. Al de rest ging vlotjes!
Ik heb niet gewacht op de uitslag, kan ik als Belg (niet lid knhs) ook uitslagen zien? Ik wil graag mijn dressuurpunten wel weten :) .

Welke fotografen waren er? Odd (heb ik helaas geen leuke foto van) en eventingphoto heb ik gezien...


Eventingphoto was aanwezig, en Ingrid Sanders via haar facebook , Roy Debets, Odd

Ps, via de site van www.pegasus.nl
Kun je de uitslagen bekijken.

wilma13
Berichten: 79
Geregistreerd: 31-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 21:18

wilma13 schreef:
Antonius schreef:
Ik had een hele leuke M wedstrijd, helaas 1 aarzeling op de afsprong aan de wegovergang met smalletje achter, dus even omgedraaid en opnieuw aangereden. Al de rest ging vlotjes!h
Ik heb niet gewacht op de uitslag, kan ik als Belg (niet lid knhs) ook uitslagen zien? Ik wil graag mijn dressuurpunten wel weten :) .

Welke fotografen waren er? Odd (heb ik helaas geen leuke foto van) en eventingphoto heb ik gezien...


Eventingphoto was aanwezig, en Ingrid Sanders via haar facebook , Roy Debets, Odd
Ludo van der Put dacht alleen de L.

Ps, via de site van http://www.startlijsten.nl. En dan bij de Plaats Hulsberg

Kun je de uitslagen bekijken.

wilma13
Berichten: 79
Geregistreerd: 31-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 19:53

wilma13 schreef:
Antonius schreef:
Ik had een hele leuke M wedstrijd, helaas 1 aarzeling op de afsprong aan de wegovergang met smalletje achter, dus even omgedraaid en opnieuw aangereden. Al de rest ging vlotjes!
Ik heb niet gewacht op de uitslag, kan ik als Belg (niet lid knhs) ook uitslagen zien? Ik wil graag mijn dressuurpunten wel weten :) .

Welke fotografen waren er? Odd (heb ik helaas geen leuke foto van) en eventingphoto heb ik gezien...


Eventingphoto was aanwezig, en Ingrid Sanders via haar facebook , Roy Debets, Odd

Ps, via de site van http://www.pegasushulsberg.nl
Kun je de uitslagen bekijken.

wilma13
Berichten: 79
Geregistreerd: 31-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 19:55

wilma13 schreef:
Antonius schreef:
Ik had een hele leuke M wedstrijd, helaas 1 aarzeling op de afsprong aan de wegovergang met smalletje achter, dus even omgedraaid en opnieuw aangereden. Al de rest ging vlotjes!
Ik heb niet gewacht op de uitslag, kan ik als Belg (niet lid knhs) ook uitslagen zien? Ik wil graag mijn dressuurpunten wel weten :) .

Welke fotografen waren er? Odd (heb ik helaas geen leuke foto van) en eventingphoto heb ik gezien...


Eventingphoto was aanwezig, en Ingrid Sanders via haar facebook , Roy Debets, Odd

Ps, via de site van http://www.pegasushulsberg.nl

Kun je de uitslagen bekijken.

wilma13
Berichten: 79
Geregistreerd: 31-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 19:56

wilma13 schreef:
Antonius schreef:
Ik had een hele leuke M wedstrijd, helaas 1 aarzeling op de afsprong aan de wegovergang met smalletje achter, dus even omgedraaid en opnieuw aangereden. Al de rest ging vlotjes!
Ik heb niet gewacht op de uitslag, kan ik als Belg (niet lid knhs) ook uitslagen zien? Ik wil graag mijn dressuurpunten wel weten :) .

Welke fotografen waren er? Odd (heb ik helaas geen leuke foto van) en eventingphoto heb ik gezien...


Eventingphoto was aanwezig, en Ingrid Sanders via haar facebook , Roy Debets, Odd