Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Indy_Mouse_9

Berichten: 2130
Geregistreerd: 04-11-09
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 10:55

britte1 schreef:
Waar heb je deze sluiting vandaan, en zijn ze er ook in andere kleuren?

Indy_Mouse_9 schreef:
Ik heb laatst ook een super belangrijk onderdeel voor mijn setje ontvangen :)
[ Afbeelding ]
Sluiting voor mijn zwarte cap!


De mijne komt hier vandaan: http://www.alltrends4you.nl/product-categorie/buckles/buckles-groot/, en er zijn best nog wat andere kleuren. Kennelijk worden deze sluitingen gebruikt bij het maken van armbandjes wat op het moment erg hip is (wederom kennelijk), dus als je jou kleur hier niet vind zou ik even verder googlen :)

Robin_Rikkie

Berichten: 3811
Geregistreerd: 19-03-11
Woonplaats: Galder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 23:20

Ik kom hier even aan met mijn dilemma :')

Ik ben zelf nu ook op zoek naar een setje en ik ben nu zover dat ik de keuze ga maken tussen 2 kleuren maar ik kan dus echt niet kiezen :')
Dit zijn wij, alles is gewoon in het zwart, ook de crossbeschermers. Waarschijnlijk ga ik crossen met een donkerblauwe rijbroek.

Afbeelding

Nu heb ik het teruggebracht naar 2 kleuren, bordeauxrood of navy met roze. Bordeauxrood staat volgens mij heel chique en is toch stoer maar niet saai. De sterren kunnen nog in andere kleuren, de twijfel is dus hierbij welke kleur, zwart, wit of donkerblauw of helemaal geen sterren. Ik kan qua handschoenen witte aandoen of nog zwarte kopen (heb nu bruine)


Afbeelding


De andere kleur is navy met roze. Sinds ik bij een cross ben gaan fotograferen en het idee om te gaan crossen eigenlijk is geboren heb ik al gezegd dat ik navy met roze heel gaaf vind. Hierbij is het punt of ik een roze shirt erbij doe of donkerblauw en dus het roze alleen als detail pak (kan er dan nog roze springschoenen bij doen) Met het roze zit ik een beetje met mijn haar (rood) dat het misschien ontzettend gaat vloeken..

Afbeelding


Oke een ontzettend lang verhaal geworden en ik snap dat jullie niet voor mij kunnen kiezen maar ik hoop toch zo op mijn keuze te kunnen komen :')
Alvast bedankt :D

_Elke

Berichten: 1740
Geregistreerd: 03-01-14

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 08:04

Sowieso die met roze en blauw!! :D

Maar snap als je voor bordeaux gaat want dat zie je niet vaak!

Mister T

Berichten: 802
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 08:38

Oewh! moeilijke keuze!
bordeaux is inderdaad orgineel, maar mijn voorkeur is ook blauw/roze (echt mijn favo kleuren :D)

zelmago4it

Berichten: 410
Geregistreerd: 27-05-15

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 12:31

Ik zou voor roze blauw gaan zeker in combi met de blauwe rijbroek. Maar vind bordeaux ook erg mooi!
Je zou met dat roze je haar onder je cap kunnen stoppen. Of een klein knotje. Dan valt dat niet zo op bij dat roze ;)

Robin_Rikkie

Berichten: 3811
Geregistreerd: 19-03-11
Woonplaats: Galder

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 13:49

Nog bedankt! Ik heb gister besteld en het is donkerblauw met roze en dan donkerblauw shirt zodat het roze als detail blijft.
Nu dus nog op zoek naar roze springschoenen en misschien nog roze tape! Ik weet niet of tape veel nut heeft? Gaat het makkelijk van de beschermers af?

zelmago4it

Berichten: 410
Geregistreerd: 27-05-15

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 15:01

Als je beschermers goed vast blijven zitten is tape niet perse nodig. Leuk voor het kleurtje :p Mijn oude beschermers zaten wel slecht was, die deed ik met ductape vast, weet je zeker dat het blijft zitten.

avi5987
Berichten: 273
Geregistreerd: 04-07-07
Woonplaats: Aan de Zeeuwse kust

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 07:56

Ik heb hetzelfde dekje en de springschoenen van EJ in het roze, passen goed bij elkaar!

Robin_Rikkie

Berichten: 3811
Geregistreerd: 19-03-11
Woonplaats: Galder

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 09:24

Het is wel een ander dekje geworden (wel bijna hetzelfde) omdat ik hem niet meer kon vinden in veelzijdigheid.
Die van de epplejeck zijn neopreen toch? Ik heb liever rubber :=

Robin_Rikkie

Berichten: 3811
Geregistreerd: 19-03-11
Woonplaats: Galder

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 18:43

Weet iemand waar je tape in de kleur roze kunt kopen ? :=

tientjeh

Berichten: 6903
Geregistreerd: 18-10-06

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 19:16

Robin-Rikkie, jammer dat ik het nu lees. Ik heb daar dekje nog met bijpassende springschoenen. Ik doe er niets meer mee.

Robin_Rikkie

Berichten: 3811
Geregistreerd: 19-03-11
Woonplaats: Galder

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 20:35

Ooh jammer ja! Was waarschijnlijk goedkoper geweest :') Maarja niks aan te doen :)

mistid

Berichten: 9139
Geregistreerd: 10-08-06
Woonplaats: Bunne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 21:26

Robin_Rikkie schreef:
Weet iemand waar je tape in de kleur roze kunt kopen ? :=

De Action heeft van dat Medical Taping tape in het felroze! Ook in het blauw. 1,99€ en 5cm breed.

Robin_Rikkie

Berichten: 3811
Geregistreerd: 19-03-11
Woonplaats: Galder

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 22:11

Slim! Bedankt :)

Robin_Rikkie

Berichten: 3811
Geregistreerd: 19-03-11
Woonplaats: Galder

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 13:53

Ik kom hier toch weer even voor advies!
Ik wilde eerst rubberen springschoenen kopen omdat deze makkelijk schoon te maken zijn etc, alleen nu lees ik soms dat deze niet goed genoeg beschermen voor een cross..
Welke gebruiken jullie en wat raden jullie aan? Ik heb verder nog geen echte cross gereden dus ik weet niet hoeveel bescherming ze nodig heeft.. Het liefste heb ik roze springschoenen maar mocht het niet anders kunnen is het natuurlijk jammer maar geen ramp :)

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 15:49

Ik heb westropp springschoenen. Die werken super prima en je kan zelf je combi maken uit de bestaande kleuren dus in jouw geval zou je kunnen kiezen voor navy met roze om en om. Nadeel is ze maken herrie dus daar moet je tegen kunnen (voordeel is mensen horen je aankomen )

Styles zijn ook in kleur te verkrijgen en ook fijn. Die heb ik vroeger gehad maar mijn vorige paard trapte als ze boos werd haar springschoenen aan gort en na mijn derde paar styles in 2 maanden overgestapt op westropp (en zodra ze door had dat het daarmee niet werkte, is ze ermee gestopt om springschoenen te slopen |o )

Robin_Rikkie

Berichten: 3811
Geregistreerd: 19-03-11
Woonplaats: Galder

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 18:25

Westropp trok mij opzich ook wel inderdaad, omdat je verschillende kleuren kan nemen en vooral dat niet meteen je hele springschoen kapot is als ze hem slopen :')
Maken ze echt zoveel herrie of valt het wel mee?

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 19:21


x_Jeanine_x

Berichten: 9095
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 22:23

X_joyce_x hier op bokt (mijn zusje) rijd al jaren met de neopreen springschoenen van de EJ in kleur die bij haar set past.

Robin_Rikkie

Berichten: 3811
Geregistreerd: 19-03-11
Woonplaats: Galder

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 23:41

Joki, bedankt voor het filmpje! Had inderdaad al op youtube gezocht maar kon niks vinden :') Ik snap wel dat sommige mensen het irritant vinden ja!

Ik ga toch maar voor simpele rubberen denk ik, ik heb nog nooit meegemaakt dat ze zichzelf aantrapt, ik rijd nu ook altijd zonder beschermers dus ik denk dat rubber dan wel voldoende is..

_Elke

Berichten: 1740
Geregistreerd: 03-01-14

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 00:46

Die neopreen springschoenen zijn heel makkelijk schoon te maken hoor. Even onder de kraan en weer schoon :)

Sannnn
Berichten: 4815
Geregistreerd: 23-10-07
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 22:17

Ik heb professional choice spring schoenen, die zijn ook in het roze te krijgen. Blijven lang goed, cross er al een x aantal jaar mee en nog steeds zijn ze goed. :)

Hier zie je ze, ben al door de modder geploegd en het regende dus ze zijn minder roze als in het begin :P :

Afbeelding

paljaslaura

Berichten: 2747
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 23:04

Professional choice hoor ik ook goede verhalen over inderdaad!!
Hele stoere foto ook!!

Robin_Rikkie

Berichten: 3811
Geregistreerd: 19-03-11
Woonplaats: Galder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 22:11

Ik ben toch maar gegaan voor zwarte en van een soort neopreen maar heel stevig en ze draaien niet dus ik ben er blij mee! :)
Helaas zakt wel een van mijn achterbeschermers af, zou tape hier bij helpen? Zal ze sowieso proberen ze de volgende keer strakker te doen maar ik dacht dat ik ze nu al redelijk strak had :=
Ik ben alleen bang dat tape mijn beschermers gaat verpesten :o
Zijn er andere opties?

edit, ik zag afgelopen zaterdag bij les iemand rijden met bandage riempjes eromheen, heeft iemand daar ervaring mee?

ponycrosserr

Berichten: 588
Geregistreerd: 07-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 20:28

Ik meld me hier ook, dit wordt mijn eerste cross-seizoen.

Ik heb nu deze outfit, het is geen speciaal bij elkaar gezocht setje, ik val gewoon op navy, dus heb vrijwel alleen die kleur :D
Afbeelding

Het lijkt me gaaf om in navy met bordeaux te gaan.
Ik vind dit dekje+shirt+cover wel heel gaaf, moet alleen nog even goed kijken wat dat precies gaat kosten, want het wordt volgens mij wel een duur grapje. gelukkig heeft het geen haast want ik kan in principe hier ook wel in starten..

Afbeelding

Afbeelding

Ik zoek nu vooral nog om een beige/creme kleurige broek, maar die kan ik helaas nog niet echt vinden. Ook zoek ik nog een leuk bijpassend oornetje en goede springschoenen, zonder rubber en bont.

Edit: oja, ik moet ook nog een rugnummerhouder, waar kan ik die het beste kopen?