Gezocht: Juryleden van officiële KNHS wedstrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
megasuus

Berichten: 205
Geregistreerd: 12-06-12

Gezocht: Juryleden van officiële KNHS wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-16 21:07

Hallo allemaal,

Voor het vak trendonderzoek van mijn opleiding communicatie doe ik onderzoek naar de nieuwe dressuurproeven van de KNHS. Hiervoor heb ik al van een heleboel wedstrijdruiters een interview/enquête afgenomen, maar natuurlijk is de mening van de juryleden hierbij ook van belang!

Daarom zou ik hierbij alle juryleden op dit forum willen vragen om deze enquête, speciaal voor juryleden, in te vullen. Invullen duurt maximaal 5-10 minuten en u zou mij hier enorm mee helpen!

Hierbij de link:
http://www.survio.com/survey/d/P4W1P9K4B6B3R8D7I

Alvast bedankt!

megasuus

Berichten: 205
Geregistreerd: 12-06-12

Re: Gezocht: Juryleden van officiële KNHS wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-16 23:27


Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Gezocht: Juryleden van officiële KNHS wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 23:39

Hij klopt niet helemaal. De proeven worden niet jaarlijks aangepast en ik vind de opmerking dat ruiters nu zoveel mogelijk mogen lichtrijden ook een beetje vreemd. Ik ga maar eens verder lezen.

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 23:43

De eerste foto van de L1 klopt ook niet (vraag 19).

En bij geen voorkeur kun je neem ik aan ook nvt gebruiken en niet alleen als je die klasse niet jureert?
Laatst bijgewerkt door Anoeska27 op 04-06-16 23:44, in het totaal 1 keer bewerkt

megasuus

Berichten: 205
Geregistreerd: 12-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-16 23:43

Anoeska27 schreef:
Hij klopt niet helemaal. De proeven worden niet jaarlijks aangepast en ik vind de opmerking dat ruiters nu zoveel mogelijk mogen lichtrijden ook een beetje vreemd. Ik ga maar eens verder lezen.


Er staat ook niet dat ze jaarlijks aangepast worden, maar dat ze jaarlijks worden bekeken. Maar ik snap je punt dat het nu net lijkt of ik dat bedoel, ik zal het even duidelijker neerzetten ;)
Het is overigens wel zo dat de proeven ieder jaar geëvalueerd worden.

Dat je nu zo veel mogelijk mag lichtrijden wordt mee bedoeld dat je nu steeds kan kiezen tussen doorzitten en lichtrijden, dus kun als je dat wil zo veel mogelijk lichtrijden ;)

Wat klopt er niet aan die foto?

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 23:45

megasuus schreef:
Anoeska27 schreef:
Hij klopt niet helemaal. De proeven worden niet jaarlijks aangepast en ik vind de opmerking dat ruiters nu zoveel mogelijk mogen lichtrijden ook een beetje vreemd. Ik ga maar eens verder lezen.


Er staat ook niet dat ze jaarlijks aangepast worden, maar dat ze jaarlijks worden bekeken. Maar ik snap je punt dat het nu net lijkt of ik dat bedoel, ik zal het even duidelijker neerzetten ;)
Het is overigens wel zo dat de proeven ieder jaar geëvalueerd worden.

Dat je nu zo veel mogelijk mag lichtrijden wordt mee bedoeld dat je nu steeds kan kiezen tussen doorzitten en lichtrijden, dus kun als je dat wil zo veel mogelijk lichtrijden ;)

Wat klopt er niet aan die foto?

Maar je kan niet steeds kiezen tussen doorzitten en lichtrijden, althans niet in alle klassen.

De overgang draf staat niet vermeld, ik vind het ook vreemde vergelijkingen.

megasuus

Berichten: 205
Geregistreerd: 12-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-16 23:50

Anoeska27 schreef:
Maar je kan niet steeds kiezen tussen doorzitten en lichtrijden, althans niet in alle klassen.

De overgang draf staat niet vermeld, ik vind het ook vreemde vergelijkingen.



Dat klopt, in sommige klassen waren nou eenmaal wat meer veranderingen dan in andere. In de klassen waar weinig veranderd was heb ik daarom het binnenkomen genomen, terwijl in andere klassen genoeg andere veranderingen waren waardoor ik daar het binnenkomen achterwege heb gelaten om steeds op 3 onderdelen uit te komen.

Suggesties om de vergelijking anders te maken zijn altijd welkom, ik zie niet zo goed hoe ik dit nog anders zou kunnen doen...

Welke overgang draf bedoel je? Welke klasse hebben we het over?

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Gezocht: Juryleden van officiële KNHS wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 00:20

De onderdelen volgen elkaar niet op. Zowel in de L als in de M2.

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Gezocht: Juryleden van officiële KNHS wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 00:21

Ik kan me ook niet heugen dat er nu in de M2 kwart keertwendingen zitten, maar mijn boekje ligt in de auto en de proeven zijn niet meer te bekijken via de site.

En ze bekijken ze vast jaarlijks, maar er wordt niets veranderd. Ook de vreemde fouten die nu ontdekt zijn niet.

chocobroodje

Berichten: 15420
Geregistreerd: 31-12-08
Woonplaats: Beek

Re: Gezocht: Juryleden van officiële KNHS wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 07:38

Omdat dit een dubbel topic is hier dan ook een slotje. Later vandaag zal ik hem helemaal verwijderen.