lesgeven terwijl je bezig bent met de opleiding?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bommeltje_
Berichten: 2085
Geregistreerd: 16-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 18:40

marieke1994 schreef:
Bedankt voor al jullie antwoorden.
Ik ga zeker de verzekering eens even bellen.
Ik ga inderdaad niveau 1 doen. Hierna kan je al wel een verzekering afsluiten omdat het een instructeurs opleiding is.
Je moet ook echt gaan lesgeven met de opleiding. Dit moet je ook laten zien met het examen. Dan moet je ook echt gaan lesgeven.



Ja maar dan mag je toch geen rijles geven als je niveau 1 doet? Ik ga hem ook doen en volgens mij mag het niet ;)

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: lesgeven terwijl je bezig bent met de opleiding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 18:47

Bel niet over je WA verzekering, maar ik vermoed dat het om je AVB gaat; aansprakelijkheidsverzekering bedrijven (dus ook als je zelfstandig ondernemer bent).

marieke1994
Berichten: 459
Geregistreerd: 20-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-15 19:40

Wat ik er van heb begrepen mag je wel lesgeven. Je moet ook examen doen in het lesgeven. Ken meerdere die de opleiding al gedaan hebben en er staat op het diploma geslaagd voor de opleiding freestyle basis instructeur. Dus wel instructeurs opleiding.
begin je ook dit jaar? Op welke dag ga je dan? Misschien zitten we wel bij elkaar haha.

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: lesgeven terwijl je bezig bent met de opleiding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 20:26

Maar wat als ik het niet als beroep doe maar hobbymatig? Dan kan je geen verzekering afsluiten want ik ben geen zzper.

Bommeltje_
Berichten: 2085
Geregistreerd: 16-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 20:27

marieke1994 schreef:
Wat ik er van heb begrepen mag je wel lesgeven. Je moet ook examen doen in het lesgeven. Ken meerdere die de opleiding al gedaan hebben en er staat op het diploma geslaagd voor de opleiding freestyle basis instructeur. Dus wel instructeurs opleiding.
begin je ook dit jaar? Op welke dag ga je dan? Misschien zitten we wel bij elkaar haha.


Ja maar het is voor grondwerk instructeur he? Geen rij instructeur. Niveau 2 is pas rijden en dan ben je net zo bevoegd als een niveau 3 orun instructrice ;) ik ga dinsdag starten in Barneveld :)

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 23:09

vibabu schreef:
Maar wat als ik het niet als beroep doe maar hobbymatig? Dan kan je geen verzekering afsluiten want ik ben geen zzper.


Kijken of het onder je AVP valt :)