Met je pony tussen de paarden starten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lumi

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 08:02

xJurdyWonanx schreef:
[ [url=m/vsU0yd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Afgelopen weekend ook weer op wedstrijd geweest op een hele fijne locatie.
Heb in maart laatste punt gehaald om M startgerechtigd te zijn, maar wilde toch graag nog mee doen hier. Altijd fijn om zonder (onbewuste) druk van het presteren te rijden.
Hadden 194 punten, dus op zich best tevreden.

Met Pinksteren de eerste keer een poging wagen in het M.


Mooie score, en een fijn beeld!

Plus zeer jaloers op hoe wit je staart is :')

xJurdyWonanx

Berichten: 4051
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 08:53

Lumi schreef:
xJurdyWonanx schreef:
[ [url=m/vsU0yd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Afgelopen weekend ook weer op wedstrijd geweest op een hele fijne locatie.
Heb in maart laatste punt gehaald om M startgerechtigd te zijn, maar wilde toch graag nog mee doen hier. Altijd fijn om zonder (onbewuste) druk van het presteren te rijden.
Hadden 194 punten, dus op zich best tevreden.

Met Pinksteren de eerste keer een poging wagen in het M.


Mooie score, en een fijn beeld!

Plus zeer jaloers op hoe wit je staart is :')


Groene zeep to the rescue :j _/-\o_

Ctje5
Berichten: 26
Geregistreerd: 18-11-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 22:00

Zo te zien zijn jullie druk bezig met wedstrijden enz.

Hier had mijn dochter afgelopen zondag eventing wedstrijd in Etten-Leur. Met Whisper helaas een fout gemaakt dus uitgesloten van de cross. Het B-paarden bordje was er afgevallen dus ze twijfelde of ze hem moest nemen ja, of nee. Dat werd een volte rond de boomstam. Daarna nog de rechtse i.p.v de middelste hindernis, dus verkeerd parcours. Ach ja, dat kan gebeuren.

Met Cassidy alles foutloos. Alleen bij de uitslagen stond ze op uitgesloten omdat ze schijnbaar het parcours niet rond was gekomen??? Terwijl ze foutloos was met een hele snelle tijd werd er gezegd. Heel apart. Dus dat moest aangepast worden. ze was in ieder geval van uitgesloten naar de 10de plek gegaan. Er stond nog 1 persoon voor haar bij het secretariaat die gelijk uitgesloten bleek te zijn voor de cross terwijl ze die foutloos uitgereden had. Er waren van die persoon niet eens punten op geschreven. Hoe dan??? Dat was echt heel slecht gedaan zo.... Wat ook heel apart was, was het punten verschil. Degene die bij hindernis 7 en 8 punten gaven gaven 7,5 en 7's en degene die bij hindernis 9/10 stond gaf 5 en 5,5 en. Een groot verschil dus....
En zo gaan we weer op naar de volgende eventing wedstrijd.

Ctje5
Berichten: 26
Geregistreerd: 18-11-23

Re: Met je pony tussen de paarden starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 22:06

Nu even totaal iets anders.... Geen fijn bericht.... Eergisteren vlakbij ons in onze straat zijn er 2 schapen gedood door de wolf en in een andere straat vlakbij is er 1 schaap gedood. Gisteren een stuk verderop voorbij een pensionstal is er een schaap dood gevonden in een wei en afgelopen nacht is er een straat achter ons een berggeitje gepakt door de wolf..... Hoe en wat voor maatregelen hebben jullie zelf/stal genomen? De 2 pony's van mijn dochter gaan op stal in de nacht. Alleen de ijslander van 26 jaar niet. Die staat dag en nacht buiten vanwege stofallergie. Pfff ik heb er echt stress van.....

Essmeralda
Berichten: 15
Geregistreerd: 11-10-18

Re: Met je pony tussen de paarden starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 22:53

Zoveel spanning
Komende dinsdag starten wij onze eerste L1 wedstrijd… wel op eigen terrein dus ik ben heeel benieuwd!Afbeelding

Lumi

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-24 07:48

Ctje5 schreef:
Nu even totaal iets anders.... Geen fijn bericht.... Eergisteren vlakbij ons in onze straat zijn er 2 schapen gedood door de wolf en in een andere straat vlakbij is er 1 schaap gedood. Gisteren een stuk verderop voorbij een pensionstal is er een schaap dood gevonden in een wei en afgelopen nacht is er een straat achter ons een berggeitje gepakt door de wolf..... Hoe en wat voor maatregelen hebben jullie zelf/stal genomen? De 2 pony's van mijn dochter gaan op stal in de nacht. Alleen de ijslander van 26 jaar niet. Die staat dag en nacht buiten vanwege stofallergie. Pfff ik heb er echt stress van.....


Oei wat een nachtmerrie. Snap dat je er stress van hebt. Kennis van mij zit ook in wolvengebied, straks met veulen. Die heeft een wolfwerend hek gemaakt. Zitten heel veel stroomdraden aan het houten hek. Ertussendoor komt niks meer, als se komen moet het erover. Ziet er een beetje uit als een gevangenis, maar voelt wel veiliger

Fangio

Berichten: 2561
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Home is where the heart is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-24 16:54

Wat gaat iedereen goed!
@ Ctje5, hier gelukkig nog geen wolf, maar dan zou ik kijken om iig de paddock volledig wolf werend te maken denk ik en daar snachts in. De hele weide is geen doen denk ik.
@ Esmeralda, succes in het L1!
@ Jurdywonan, ziet er goed uit, gaat helemaal goedkomen in het M
@ Rien10, wauw, goed gedaan! Dat is soms het voordeel van onze koele ponies 8-)

Wij hadden laatst meegereden in de Luctorcup en daar stond een fotograaf waar je een reel van je proefje kon laten maken. Ik had dit ook gedaan en ben echt heel blij met het resultaat. Plus 193,5 gereden waardoor de teller nu op M1+7 staat <3

Lumi

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-24 20:08

Fangio schreef:
Wat gaat iedereen goed!
@ Ctje5, hier gelukkig nog geen wolf, maar dan zou ik kijken om iig de paddock volledig wolf werend te maken denk ik en daar snachts in. De hele weide is geen doen denk ik.
@ Esmeralda, succes in het L1!
@ Jurdywonan, ziet er goed uit, gaat helemaal goedkomen in het M
@ Rien10, wauw, goed gedaan! Dat is soms het voordeel van onze koele ponies 8-)

Wij hadden laatst meegereden in de Luctorcup en daar stond een fotograaf waar je een reel van je proefje kon laten maken. Ik had dit ook gedaan en ben echt heel blij met het resultaat. Plus 193,5 gereden waardoor de teller nu op M1+7 staat <3
[ Video ]


Wat een leuk resultaat die reel! En knap paard ook <3

Noisy

Berichten: 5404
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-24 09:48

Succes vanmiddag Ruby +:)+

Essmeralda
Berichten: 15
Geregistreerd: 11-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 20:00

Afgelopen Dinsdag onze eerste L1 wedstrijd gehad; totaal niet goed voorbereid, maar wel gereden. Wat resulteerde in mooie punten voor een eerste keer

Afbeelding
Afbeelding