[Info] Stage uitwissel topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
irisje2

Berichten: 854
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: NL

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 11:17

Gezocht stage omgeving Doetinchem, Zelhem, Didam, zevenaar, terborg, gaanderen, (Achterhoek) gelderland. Moet met openbaarvervoer bereikbaar zijn.

Dressuurstal, trainingsstal etc

meagen

Berichten: 952
Geregistreerd: 22-12-07
Woonplaats: deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 19:55

stal ijsselhunten in doetinchem vlak bij
etten
makkelijk te berijken met openbaar vervoer



irisje2 schreef:
Gezocht stage omgeving Doetinchem, Zelhem, Didam, zevenaar, terborg, gaanderen, (Achterhoek) gelderland. Moet met openbaarvervoer bereikbaar zijn.

Dressuurstal, trainingsstal etc

marijedublin

Berichten: 358
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 20:36

Gezocht:
Stage plek voor HBO Pedagogiek (2e jaars) omg. Zwolle.

Voor aankomend schooljaar zoek ik een stageplek voor 1 dag in de week.
- het gaat om de donderdag
- mijn voorkeur gaat uit naar iets met kinderen met een beperking, in combinatie met dieren. Maar ik sta voor alles open!!
- het gaat om het hele schooljaar.

Mocht je iets weten? Laat het me weten! :)

josien_m_
Berichten: 2426
Geregistreerd: 23-11-09
Woonplaats: Haule

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 20:50

Geen kinderen met een beperking, wel werken met paarden in de begeleiding. Aan te bevelen, zeker als je in het 4e jaar de minor Hulpverlenen met paarden wilt volgen. De praktijklessen zijn bij mij op het bedrijf. (bij Groningen)
www.hulpverleningspraktijkdevrijeteugel.nl

Esprit4

Berichten: 802
Geregistreerd: 20-10-09
Woonplaats: hengelo

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 22:40

Ponyboerderij pk
Is met kinder met en zonder beperking is in enschede is te bereiken met ov

marijedublin

Berichten: 358
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 23:16

josien_m_ schreef:
Geen kinderen met een beperking, wel werken met paarden in de begeleiding. Aan te bevelen, zeker als je in het 4e jaar de minor Hulpverlenen met paarden wilt volgen. De praktijklessen zijn bij mij op het bedrijf. (bij Groningen)
http://www.hulpverleningspraktijkdevrijeteugel.nl


Ziet er Super uit! Alleen ver reizen voor 1 dag in de week. Eentje die ik zeker ga onthouden, wellicht voor volgend jaar!!

Szan

Berichten: 6647
Geregistreerd: 29-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 17:52

Wij (nou ja, mijn werkgever :D ) zoeken een HBO/WO student bedrijfskunde, bestuurskunde of organisatiekunde. Andere studies mogen ook maar je moet iets van organisatieadvies weten.

Het is voor een adviesbureau in Amsterdam, heel uitdagend en leerzaam, je krijgt veel eigen verantwoordelijkheid. Uren zijn bespreekbaar (wel minimaal 24u). Aanstelling is voor 3 of 6 maanden. Je krijgt onkosten- en stagevergoeding. Afstuderen kan ook bij ons als je wilt.

Linkje kan ik via PB sturen. Ook als je iemand buiten Bokt kent die interesse heeft, hoor ik het graag!

Nyaleti

Berichten: 6303
Geregistreerd: 05-04-10

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 23:03

Gezocht:
Dierenartsenpraktijk voor opleiding paraveterinair.
Van November tot Maart, 5 dagen per week.
Omgeving van Tilburg of Breda met ov te bereiken

_Nann_

Berichten: 4469
Geregistreerd: 08-10-04
Woonplaats: Rotterdam

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 19:42

Ik ben nog steeds op zoek naar een betaalde stage of nog beter een BBL plek in de Maatschappelijke zorg.

Ik ga starten met de opleiding medewerkster maatschappelijke zorg MBO 3/4.
Omgeving Rotterdam, straal van ong max 25km.

Chantaliiejj
Berichten: 5637
Geregistreerd: 25-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 18:52

Gezocht:

Stage vanaf Januari tot maart voor 2 dagen in de week, kan van alles zijn, pension stal, manege, dressuur/spring stal
Opleiding paardenhouderij mbo 2
Amsterdam & Omgeving (met het ov te bereiken :) )

Nyaleti

Berichten: 6303
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 21:03

Is er iemand bekend met dier 'n artsen in Oosteind? een paardenkliniek.
Wil hier ontzettend graag stage gaan lopen want het lijkt me een hele leuke kliniek, maar ik kom zelf redelijk uit de buurt en heb nog nooit van deze praktijk gehoord. Nu is het geloof ik vrij klein schalig maar toch.

Graag reacties via PB, omdat te voor komen dat een kliniek hier negatief op komt te staan..

c_esther

Berichten: 1235
Geregistreerd: 11-05-08
Woonplaats: overijssel

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 21:18

Ik ben opzoek naar een afstudeerstage vanaf januari voor 5 maanden voor mijn opleiding Commerciële Economie.
Richting (online) marketing / sales vindt ik erg interessant, maar sta open voor alles!
Mochten jullie nog iets weten hoor ik het graag!

lelberse

Berichten: 328
Geregistreerd: 18-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 11:58

Hoii,
Ik ben opzoek naar een leuke werkstage in de omgeving Utrecht. Het gaat om een dierenartspraktijk. Ik volg nu de opleiding Paraveterinair Dierenartsassistente nv. 4. Wie weet er een leuke stage in de omgeving van Bunnik?
mvg, lieke

Djonah
Berichten: 434
Geregistreerd: 23-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 21:53

c_esther schreef:
Ik ben opzoek naar een afstudeerstage vanaf januari voor 5 maanden voor mijn opleiding Commerciële Economie.
Richting (online) marketing / sales vindt ik erg interessant, maar sta open voor alles!
Mochten jullie nog iets weten hoor ik het graag!


Ik weet nog iets voor je. In welke buurt mag het zijn?

Missestelle
Berichten: 100
Geregistreerd: 28-02-09
Woonplaats: Balkbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 23:05

Hallo,

Namens het bedrijf Klein Oever waar ik woon en werk kunnen wij mensen een stage plaats aanbieden. We zijn een manege, ponykamp, partycentrum gelegen in Balkbrug.
We kunnen mensen een stage plaats aan bieden zowel intern met of zonder paard of mensen die een dag in de week willen komen stage lopen.
We hebben een groot aantal manege pony's en lessen en hebben een sportstal waar wij eigen gefokte paarden uitbrengen in de springsport.
Voor meer informatie kun je kijken op www.kleinoever.nl
Of een mailtje sturen naar info@kleinoever.nl

c_esther

Berichten: 1235
Geregistreerd: 11-05-08
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 08:20

Djonah schreef:
c_esther schreef:
Ik ben opzoek naar een afstudeerstage vanaf januari voor 5 maanden voor mijn opleiding Commerciële Economie.
Richting (online) marketing / sales vindt ik erg interessant, maar sta open voor alles!
Mochten jullie nog iets weten hoor ik het graag!


Ik weet nog iets voor je. In welke buurt mag het zijn?


Mag in principe overal zijn. Ben bereid te reizen of eventueel op kamers te gaan :)

Djonah
Berichten: 434
Geregistreerd: 23-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 19:15

Ik ben opzoek naar een afstudeerstage vanaf januari voor 5 maanden voor mijn opleiding Commerciële Economie.
Richting (online) marketing / sales vindt ik erg interessant, maar sta open voor alles!
Mochten jullie nog iets weten hoor ik het graag!
[/quote]

Ik weet nog iets voor je. In welke buurt mag het zijn?[/quote]

Mag in principe overal zijn. Ben bereid te reizen of eventueel op kamers te gaan :)[/quote]

Kun je mij een Pb sturen met de eisen van je opleiding? Dan kan ik je via Pb iets meer vertellen en uitleggen hoe je kunt solliciteren.

vanspeijk
Berichten: 889
Geregistreerd: 14-07-15

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 15:49

Ik zoek voor vanaf volgend semester [beschikbaar vanaf januari/februari] een stage voor mijn opleiding Geschiedenis [WO bachelor]. Ik ben dan in principe 'vrij' dus ik kan fulltime werken. Minimaal 3 maanden, liefst langer. Ik woon en studeer in Nijmegen, maar mag overal zijn mits met OV goed bereikbaar.

MaaikeNathan

Berichten: 83
Geregistreerd: 20-01-13
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 17:35

Gezocht:
Stage plek voor MBO Paardenhouderij (leerjaar 1) niveau 4.
In provincie Utrecht of intern.
Stage is 10 weken en 4 dagen in de week, maandag is mijn terugkomdag, en nog 2 weken en 5 dagen in de week.
Periode: 1 februari t/m 15 april.
en 27 juni t/m 8 juli.
Het moet een erkend leerbedrijf zijn. Als dit niet zo is moet het bedrijf dit aanvragen.
Mij voorkeur gaat uit naar een handelstal, trainingstal en africhtingstal. Maar ik sta voor alles open!
Voor vragen en reactie graag een privébericht sturen.
Eventueel mailen kan naar: maaikevdboom@hotmail.com
Groetjes,
Maaike

billy3105
Ik hou van poffertjes!
Berichten: 2444
Geregistreerd: 07-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 20:26

Gezocht:

Stage plaats in Amerika/Canada (Engels talig)
Gaat voor 7 weken en misschien de zomer vakantie, voor paardenhouderij n4, zoek een ranch met AEQUOR, of iemand die dit wil aanvragen. Ik zoek absoluut geen spring/dressuur/eventing stal, endurance graag, maar die zijn weinig te vinden denk ik.


Ik zoek hier voornamelijk eerste hands ervaringen, zodat ik een klein beeld heb

Marrjjollein

Berichten: 1682
Geregistreerd: 16-10-06

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 22:30

In het schooljaar 2016-2017 moet ik voor mijn studie International Business and Management Studies (HBO) een half jaar op stage in het buitenland. Nu ben ik aan het rondkijken naar mogelijkheden voor een stageplek. Zijn hier mensen die daarvoor een leuk bedrijf weten? PB's met ervaringen zijn ook zeker welkom! Het liefst zou ik in de marketing sector ervaring op willen doen. Ik spreek vloeiend Engels en Spaans is in ontwikkeling.

NewChapter
Berichten: 179
Geregistreerd: 09-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 22:16

Hallo allemaal,

Mijn naam is Marieke van Wijland en ik ben 25 jaar oud. Ik ben woonachtig in Rotterdam. Ik studeer Dier en Veehouderij op de Hogeschool in Delft en ik ben op zoek naar een afstudeerstage. De stage dient te beginnen in november en de stageduur is 20 weken. Tijdens de stage dien ik een onderzoek uit te voeren, voorbeeld hiervan is een adviesrapport, protocollen schrijven, marktonderzoek etc.

Hoop dat iemand iets weet!

Marieke van Wijland

vanspeijk
Berichten: 889
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 20:45

Helaas ben ik afgewezen voor een aantal functies en ben ik dus nog steeds op zoek naar een stage.

Gaat dus om WO-geschiedenis [bachelor] in de periode januari/augustus 2016 [hoeft natuurlijk niet zo lang te duren, maar dat is de ruimte die ik heb]. Het moet iets te doen hebben met teksten schrijven en/of informatie analyseren, dat soort dingen. Hoeft niet noodzakelijkerwijs iets met geschiedenis te maken te hebben [een uitgeverij kan bijv. een prima stageplaats voor me zijn]. Het enige wat ik uitsluit is het onderwijs, ik wil absoluut geen docent worden.
Minimaal 3 maanden fulltime, liefst iets langer. Woonachtig in Nijmegen, maar ouders wonen in Hengelo dus kan dat ook als uitvalsbasis gebruiken. Verder ben ik in de genoemde periode vrijwel volledig vrij dus een lange reistijd hoeft geen probleem te zijn.

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 22:41

Ik ben opzoek naar een stage voor 5 weken in het buitenland. Het moet een primair bedrijf of een secondair bedrijf in de paarden zijn. Ik moet twee bedrijfskundige opdrachten uitvoeren in mijn tijd daar. Ik heb zelf geen idee wat ik graag wil dus alle suggesties zijn welkom. Vorig jaar heb ik 7 weken stage gelopen bij Paul Schockemohle, hier heb ik een mooie aanbevelingsbrief van. Ik sta echt overal voor open, wil graag nieuwe dingen leren. Het is absoluut niet de bedoeling dat ik de hele dag paarden rijden of de hele dag stalwerkzaamheden zoals uitmesten en vegen uitvoer. Natuurlijk hoort dat er ook bij en een paar uur per dag is geen probleem maar de stage moet bedrijfskundig het een en ander toevoegen.

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 11:37

Ik ben in januari 2016 afgestudeerd (Bachelor Psychologie, richting Ontwikkeling), maar mijn master Kinder- en Jeugdpsychologie start pas in september 2016. Om die reden ben ik op zoek naar een stage of werk om de tijd te overbruggen en te werken aan mijn ervaring en CV. Voorkeur voor diagnostiek/interventie bij kinderen op een (particuliere) praktijk, GGZ, jeugdzorg of ziekenhuis.

Ik ben vanaf februari 2016 vijf dagen in de week beschikbaar en zoek een stageplaats in de buurt van Zwolle/Emmen/Utrecht.