[Info] Stage uitwissel topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
aletniessen

Berichten: 458
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Otterlo

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 23:37

Wij zijn altijd op zoek naar vrolijke en gemotiveerde stagiaires.
Wij zijn een pensionstal met een gedeelte zorg/vakantiestallen.
Op onze stal zijn alle takken van de sport en recreatie aanwezig van dressuur/springen, mennen, showtraining, klassieke dressuur, western endurance recreatie en alles wat er meer is.
Ook NH wordt hier regelmatig beoefend, Paard meebrengen mogelijk. Wil je meer van ons weten en zorg je graag voor paarden kijk dan eens op www.stoeterijwillemien.nl Bellen en langskomen voor meer informatie is altijd goed. Ook mensen van de opleiding dierverzorging zijn van harte welkom.

natural_

Berichten: 1251
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Weesp

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 18:49

Aangezien ik nog niet precies weet wat voor stage bedrijf ik zoek vroeg ik me af of er hier mensen zijn die over hun stage plek kunnen vertellen of nog een goede weten!

Ik doe een paardenhouderij opleiding niveau 4 en ben nu bijna klaar met mijn 2de leerjaar, volgend jaar zoek ik dus 2 stage plaatsen van 2 en halve maand ieder voor in leerjaar 3!

Het eerste jaar heb ik stage gelopen op een pensionstal in Weesp die ook wat Andalusiers voor de verkoop toen hadden. Het tweede leerjaar heb ik een blok op een harddraverij in Soest stage gelopen, ook erg leuk, maar toch niet echt iets voor mij (misschien omdat ik alleen het deel leerde van op de kar zitten, wat niet eens echt echt geleerd werd) en het tweede blok heb ik in Wapserveen stage gelopen op een fokkerij. Voornamelijk werden er Tinkers gefokt, maar ook Iraanse Arabieren en KWPN'ers!

Ik wil het liefst het eerste stage blok, dat is in het tweede blok van school iets hier in de buurt hebben! Dit i.v.m. het doen van mijn orun cursus. Daarnaast moet het wel een bedrijf zijn waar je echt veel leert (ook qua rijden), waar je een evenement kan organiseren, waar gefokt wordt en waar goede begeleiding is. Ik vind een dressuurstal leuk, maar het is wel de bedoeling dat je niet alleen aan het opzadelen, vegen en uitmesten bent, springstal is leuk, mits je ook leskrijgt in het springen, enz enz

Voor het tweede stage blok, 4de blok van school (einde van volgend schooljaar) zoek ik ook een stage plek. Dit keer mag het door het hele land zijn, of in het buitenland mits je eigen paard mee kan en je intern kan en dan gewoon gratis stalling + kosten en inwoning in ruil voor het werken!

Ik ben benieuwd of er nog mensen met goede ideeen zijn, ik hoor het graag!

_Miistral_
Berichten: 839
Geregistreerd: 23-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 18:59

even een stipje :)

jodi

Berichten: 3489
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Frankrijk

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 20:04

Ondertitel-plekje is vrij vanaf half Juli.

natural_

Berichten: 1251
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Weesp

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 13:30

Is er niemand die een aanrader voor me heeft voor in november?? Het is voor drie maanden.. Paardenfokkerij, hengstenhouderij, springstal, alles kan!

ktink

Berichten: 2221
Geregistreerd: 12-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 18:54

Ik heb stage gelopen bij Stal Buitenhuis in Holten..
Het is daar echt ontzettend leuk!
Het is een spring/handelsstal..
Het zijn ontzettend fijne mensen, als stagiaire zijnde word je niet behandeld alsof je niets bent en mag je ook erg veel..
Bovendien zijn ze echt super goed voor hun paarden..

Ik heb er 8 weken blokstage gelopen wat ik echt te kort vond!
Het is echt super daar :D!

Zie: www.stalbuitenhuis.nl

Stephaniiee_

Berichten: 2202
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 19:41

STAGE GEZOCHT:

Ik heb nu één jaar Marketing en communicatie (MBO)achter de rug op het ROC Zadkine en moet voor het 2e jaar een half jaar stage lopen bij een bedrijf die aansluit bij de opleiding.

Ik heb gekozen voor de Marketing richting, dus het zou handig zijn als mijn stage ook in die richting is.

Het liefst een beetje in de buurt van Rotterdam (capelle,nieuwerkerk ad IJssel, moordrecht, gouda)

Het gaat om de periode van september tot januari.

Ik hoop dat jullie iets weten, want ik ben helemaal hopeloos nu :P

Annettu_

Berichten: 2293
Geregistreerd: 15-08-07

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 16:51

Stage gezocht. Voor 1 weekje maar. In de buurt van nijmegen graag, Maakt me niet veel uit wat maar het liefste iets met dieren en verzorging.

chantal_bel

Berichten: 930
Geregistreerd: 19-10-06
Woonplaats: Op de aardbodem

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:49


Wienn
Berichten: 264
Geregistreerd: 07-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 11:43

Wat een redding dit toppic!

Ik ben opzoek naar een stage plaats rondom Zwolle.
Ik doe de opleiding MMZ, wat eerder SPW actvititeitenbegeleiding en woonbegeleiding niv. 4 was.
Het 'moet' van uit school in het volwassenwerk of de gehandicapten zorg zijn.
Door een miscommunucatie vanuit school heb ik geen stage plaats, dit is mij vrijdag verteld en va deze week is school dicht dus word ik aan mijn lot over gelaten en mag ik alles zelf gaan regelen (Waar ik dus echt van baal!)
Mijn voorkeur gaat uit naar de activiteitenbegeleiding. Ik moet van maandag tot met woensdag stage lopen, dus drie dagen in de week.
Weet iemand een stage plek voor mij of kennen jullie iemand die dit weet, willen jullie dan alsjeblieft een PB sturen!
Mijn dank is groot!

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 18:33

Ik ben ook aan het orienteren op een stage
Ik wil in september beginnen met de verkorte deeltijd opleiding pedagogiek. Ik heb al mijn Pabo diploma op zak. Het gaat om minimaal 1 dag per week.
Voorkeur gaat uit naar omgeving 't Gooi ivm reistijd.

moravita

Berichten: 884
Geregistreerd: 12-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 17:05

Voor de organisatie van een groot internationaal evenement zijn wij op zoek naar een serieuze HBO stagiere die interesse heeft in;

*evenementen organiseren
*leggen van internationale contacten
*sponsoring
*logistieke onderdeel van de organisatie

Gaat om 5 a 6 maanden bij voorkeur vanaf september. Eventueel ook nog een plek vanaf januari. Wij bieden veel begeleiding en optimale mogelijkheden om je portfolio en je cv aan te kunnen vullen. Het hoeft geen paard gerelateerde opleiding te zijn!!


Graag een mail naar info@moravita.com.
Met vriendelijke groet
Aletta Duivenvoorden

meikemarieke
Berichten: 3429
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 18:49

Ik zoek een bedrijf waarvoor ik een internetmarketingplan kan gaan maken.
Vanaf September tot Januari volg ik de minor salesmanagement en marktontwikkeling en daarvoor moet ik voor een bedrijf een internetmarketingplan gaan maken.
Ik ben op zoek naar een bedrijf het liefst in de buurt van Aalten of Dronten.
Het bedrijf moet zich willen verbreden op het gebied van marketing via internet.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

BlackEyed

Berichten: 1029
Geregistreerd: 02-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 12:58

Even een balletje opgooien hier....

Ik zoek een vrijwillige stage van minimaal 28 uur.
Het gaat om het vak SLB en ik doe de opleiding Personeel en Arbeid.
Het mag van alles zijn, zolang ik maar aan een van mijn competenties kan werken.
(laat ik een voorbeeld noemen van een competentie: de telefoon opnemen - klantgerichtheid).
Graag omgeving Zuid-Holland of Provincie Utrecht.
Lichte voorkeur voor een stage met dieren.

Alle suggesties zijn welkom!

Apoc

Berichten: 572
Geregistreerd: 21-05-09
Woonplaats: Amsterdam

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 23:05

Misschien hebben jullie wat aan de site www.teamstages.nl
Ik heb hierdoor bij een ontzettend leuk bedrijf stage gelopen, waarbij je een project doet met een paar andere stagiaires. Je wordt door teamstages zelf super goed begeleid. Het is een project van Joop van den Ende en het doel hiervan is dat verschillende opleidingen van verschillende niveaus samen werken.

Leintje1

Berichten: 38
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 19:51

Haihai,

Ik volg de opleiding MBO Paardenhouderij en management niveau 4, ben na de zomer tweedejaars en alvast op zoek naar nieuwe stages. Weten jullie misschien leuke stages in de buurt van Ede/Lunteren/Bennekom/Wageningen/Wekerom/Otterlo, waar je ook (het liefst elke dag) mag rijden?

Graag hoor ik van jullie.

aletniessen

Berichten: 458
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Otterlo

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 00:45


twinkelchw
Berichten: 231
Geregistreerd: 25-06-07
Woonplaats: Kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 18:21

STAGE GEZOCHT OMGEVING UTRECHT PAARD/TOERISME

hallo Allemaal,

Ik ben dit jaar geslaagd voor mijn vmbo diploma op het Wellant College in Montfoort. Over 2 weekjes ga ik naar mijn nieuwe school, weer het Wellant College (mbo niveau) maar dan in Gouda. Voor deze school heb ik een nieuwe stage plek nodig. De stage duurt een jaar, 2 keer in de week op donderdag en vrijdag. De preciese datum wanneer ik moet beginnen weet ik nog niet.

Ik woon in Kamerik (Woerden) dus het zou het fijn zijn als de stage hier een beetje in de buurt is.
Ik heb de richting paardenhouderij en toerisme gekozen. Daarom zoek ik een stage plek met paarden en het liefst in combinatie met toerisme. Bijvoorbeeld een camping met paarden waar ze activiteiten organiseren.
Ik wil veel leren op mijn stage maar ik wil natuurlijk ook hard werken.

Kan iemand mij helpen met het vinden van een stage plek?

groetjes Jaelle

xLauraax

Berichten: 245
Geregistreerd: 12-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:19

HoiHoi! :)


Ik ben ook opzoek naar een stage voor komend schooljaar.
Ik zit in Ath. 3 En mij is gevraagt nu alvast een beetje op zoek te gaan.
Ik wil graag bij een paardenfysiotherapeut stage lopen, maar nou weet ik dr geen in de buurt!
weten jullie misschien een leuke & goeie paarden fysiotherapeut waar ik eventueel stage
zou kunnen lopen?
het moet in de buurt van groningen zijn.
Ik moet een week lang stage lopen.

Groetjes, Laura

kiwiski
Berichten: 150
Geregistreerd: 03-03-09
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 16:27

hoi iedereen,
ik zit nu in de 3e, en moet binnenkort stage lopen.
het leek me leuk om bij een paardenmasseur te kijken, maar ik weet niet of jullie een paardenmasseur weten in de provincie groningen?
als iemand andere leuke stageplekken weet wil ik die ook wel horen. :)
een zorgboerderij of dierenasiel lijkt me ook leuk.

weet iemand een leuke stage in de provincie groningen?
stuur me dan een pb'tje. ;)

dym_whis2

Berichten: 381
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 11:53

Hallo,
Ik ben op zoek naar een hengstenhouderij met K.I. station. ik zit op het hollandcollege in maasland en doe daar paardenhouderij niveau 4, ik zit nu in het derde leerjaar.
Het gaat om de maand mei en juni. Weet iemand een leuk stage, waar je veel mag doen. Graag intern!
P.s. vond stal uytert ook leuk, heeft iemand daar stage gelopen?

dym_whis2

Berichten: 381
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 11:55

twinkelchw schreef:
STAGE GEZOCHT OMGEVING UTRECHT PAARD/TOERISME

hallo Allemaal,

Ik ben dit jaar geslaagd voor mijn vmbo diploma op het Wellant College in Montfoort. Over 2 weekjes ga ik naar mijn nieuwe school, weer het Wellant College (mbo niveau) maar dan in Gouda. Voor deze school heb ik een nieuwe stage plek nodig. De stage duurt een jaar, 2 keer in de week op donderdag en vrijdag. De preciese datum wanneer ik moet beginnen weet ik nog niet.

Ik woon in Kamerik (Woerden) dus het zou het fijn zijn als de stage hier een beetje in de buurt is.
Ik heb de richting paardenhouderij en toerisme gekozen. Daarom zoek ik een stage plek met paarden en het liefst in combinatie met toerisme. Bijvoorbeeld een camping met paarden waar ze activiteiten organiseren.
Ik wil veel leren op mijn stage maar ik wil natuurlijk ook hard werken.

Kan iemand mij helpen met het vinden van een stage plek?

groetjes Jaelle


Ik weet niet of je intern wil? Maar ik heb stage gelopen op texel Manege elzenhof. En dat was heel leuk. Het is een manege voor toerisme je mag elke dag rijden, begeleiden van groepen, lesgeven, ponytjes aan de hand meegeven.
het is een geweldige stage plek, met super aardige mensen. en waar je heel veel mag doen.

dreamer1987

Berichten: 1727
Geregistreerd: 19-05-05
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:08

Hallo

Voor mijn opleiding HRM, Personeel en Arbeid ben ik op zoek naar een stageplaats in Londen voor 5 maanden ongeveer vanaf februari - maart 2010.
Ik zit in het derde jaar van deze vierjarige opleiding op de Fontys in Eindhoven.

Te denken is aan plaatsen als:
* grote bedrijven (personeelsafdeling)
* scholen (decanaat)
* bedrijven gericht op mediation
* bedrijven gericht op het testen van mensen (assessments)
* theaters

Hopelijk heeft iemand wat contacten voor mij.
(Andere tips over huisvesting oid in Londen voor tijdens mijn stage zijn ook van harte welkom natuurlijk.)_
Graag reacties via PB.

Groetjes Caroline

RoseK
Berichten: 1281
Geregistreerd: 14-02-07

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:25

Stageplaats Utrecht gezocht!

Ik ben dit jaar begonnen aan de nieuwe opleiding Dier en Gedrag van Helicon in Velp. Zelf woon ik in Utrecht vandaar dat ik iets in de omgeving zoek.
Iets met Natural Horsemanship lijkt mij erg leuk en leerzaam maar ik weet niet of daar een stage in te vinden is?
Dierenopvang vind ik ook een leuke optie, het moet wel met het gedrag te maken hebben niet alleen hokken schoonmaken.
De stage begint eind november en duurt 10 weken.

Ceasar2015

Berichten: 5922
Geregistreerd: 06-05-06
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 23:23

Stage gezocht:

Ik doe momenteel de thuisstudie dierverzorging en ben nu langzaamaan een beetje op zoek naar een stageplek. Het lijkt mij het leukst om op een 'paardenbedrijf' stage te lopen, omdat ik daar toch het meest mee heb. Het gaat om een langere periode van 9/10 weken(geen idee wat gangbaar is eigenlijk).
Ik woon op Schiermonnikoog, dus naar de vaste wal moet ik toch wel dus omgeving maakt niet veel. Maar liever niet helemaal aan de andere kant van het land, dat vind ik voor een eerste stage niet prettig.

Als er iemand een leuk (paarden)bedrijf weet, dan hoor ik het graag!

Alvast bedankt,
Anne.