[Info] Stage uitwissel topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CupCakes_

Berichten: 3338
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 14:00

GEZOCHT! Stage in het buitenland, in de toeristische branch.

Ik ben voor april t/m augustus of september op zoek naar een leisure of een sport stage. Het liefst wil ik in het buitenland omdat ik afgelopen jaar al in Nederland heb gezeten.

Heeft er iemand een idee of ervaring waar hij/zij stage heeft gelopen en wat echt een aanrader?
Ik hou mij aanbevolen!

Jets

Berichten: 3552
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 16:07

CupCakes_ schreef:
GEZOCHT! Stage in het buitenland, in de toeristische branch.

Ik ben voor april t/m augustus of september op zoek naar een leisure of een sport stage. Het liefst wil ik in het buitenland omdat ik afgelopen jaar al in Nederland heb gezeten.

Heeft er iemand een idee of ervaring waar hij/zij stage heeft gelopen en wat echt een aanrader?
Ik hou mij aanbevolen!


Ik heb afgelopen zomer stage gelopen bij Rendalen Fjellridning in Noorwegen, dit is een toeristisch bedrijf, maar heeft niks met sport te maken. Heb het heel erg naar mijn zin gehad. Mocht je meer info willen mag je me pben :)

xxvera97xx

Berichten: 109
Geregistreerd: 03-04-16
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 19:20

STAGE GEZOCHT ! ZORG
Ik ben voor mijn opleiding maatschappelijke zorg opzoek naar een leuke stageplek.
Het moet in een verzorgingstehuis, zorgboerderij etc ----> zolang er maar mensen wonen en het bedrijf een keurmerk heeft.

Het gaat om 8 weken en mag ook intern.

Heeft iemand misschien leuke adresjes of tips/ervaringen ???

Ik hoor het graag

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 16:37

Stage gezocht met paarden omtrent Zaanstad, Noord-Holland!
Voor mijn examenjaar in het VMBO TL word ik geoorloofd twee weken (vijf dagen per week) stage te lopen. Ik zoek iets in de hippische wereld en daarom leek een oproepje me hier goed.

Ik zoek naar een hippisch bedrijf waar ik veel van kan leren, ik sta open voor verschillende dingen. Paarden verzorgen, rijden en beweging geven, meelopen met een ostheopaat, masseur, dierenarts of iets ander medisch, een ruitersportzaak, fokstal, manege of iets dergelijks.

Mocht je een plekje weten hoor ik dit graag in PB zodat we eventueel nummers kunnen uitwisselen.

Het betreft twee weken in februari.

lelberse

Berichten: 328
Geregistreerd: 18-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 11:49

Leuke stage gezocht in een Dierenartspraktijk omgeving utrecht

Hallo, Ik ben opzoek naar een leuke en leerzame stage in de omgeving utrecht. Het moet een praktijk zijn voor kleine huisdieren (mag ook vee bij zitten maar huisdieren is verplicht).
Ik studeer Paraveterinair en ik zit in het 3e leerjaar.
Gesolliciteerd bij de praktijk Krommerijnstreek in Schalkwijk maar dat zit helaas al vol in die periode..
Als iemand ook maar iets leuks weet hoor ik het graag via pb :j

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 16:07

Werk/leerplek gezocht in omgeving Alkmaar ( N-H ) in de gehandicapten zorg

Hee allemaal!!!

Voor mijn nieuwe opleiding die ik in September 2017 wil gaan starten wil ik alvast op zoek gaan naar een leerbedrijf waar ik werkendleren Maatschappelijk Medewerker Zorg Niveau 4 kan gaan doen. Ik zoek een leerbedrijf in de Gehandicaptenzorg

Ik woon in Obdam, Dus graag in de buurt van Alkmaar
Ik rond eind 2016 mijn opleiding Verzorgende IG niveau 3 af. en heb dus genoeg ervaring in de zorg.

Weet jij een werkplek waar ze nieuwe leerlingen zoeken? dan hoor ik het graag

Poek

Berichten: 1481
Geregistreerd: 06-02-12
Woonplaats: Amsterdam

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 08:11

Gezocht buitenlandse stage!

Ik zit in 5 TVWO en onderdeel van het tweetalig gedeelte is een buitenlandse stage. Ik zoek niet iets specifieks, maar ik ben zelf graag lichamelijk actief dus dat zou fijn zijn. De stageperiode is in de 3e week van april 2017 (en eventueel de 4e week van april erbij). Vereiste is dat er voldoende Engels wordt gepraat. Ik blijf zelf graag binnen Europa.
Misschien dat jullie iets weten :)

c_esther

Berichten: 1235
Geregistreerd: 11-05-08
Woonplaats: overijssel

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 18:43

@cupcakes, wellicht bij reisorganisaties. Ik werk bij TUI en daar hebben ze een aantal stageplekken in t buitenland beschikbaar

CupCakes_

Berichten: 3338
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 13:48

c_esther schreef:
@cupcakes, wellicht bij reisorganisaties. Ik werk bij TUI en daar hebben ze een aantal stageplekken in t buitenland beschikbaar


Ik ga eens navragen bij TUI! Ben voor in de zomer op zoek naar een Leisure stage en voor de winter Frontoffice

shiroihebi
Berichten: 1951
Geregistreerd: 13-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 21:16

Gezocht: buitenlandstage!

- 5 weken vanaf begin juli
- liefst Europa (ivm kosten)
- twee personen
- HBO dier (dus niet alleen schoonmaakwerkzaamheden)
EDIT: - Geen vee/paarden (vergeten er bij te zetten, maar vriendin kan niet rijden)

Weet er iemand iets? Ben vorig jaar ook al geweest, maar dat was niet zo'n succes en we zijn heel snel weer terug gevlogen naar NL...(verhaal eventueel via PB, mocht het je echt interesseren)
Laatst bijgewerkt door shiroihebi op 08-11-16 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Patriciadr

Berichten: 116
Geregistreerd: 17-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 21:32

Riraito schreef:
Gezocht: buitenlandstage!

- 5 weken vanaf begin juli
- liefst Europa (ivm kosten)
- twee personen
- HBO dier (dus niet alleen schoonmaakwerkzaamheden)

Weet er iemand iets? Ben vorig jaar ook al geweest, maar dat was niet zo'n succes en we zijn heel snel weer terug gevlogen naar NL...(verhaal eventueel via PB, mocht het je echt interesseren)


Als jullie harde werkers zijn, een beetje tegen de warmte kunnen, houden van buiten rijden, met toeristen werken en paarden trainen is Country Riding Centre in Silves (Portugal) echt een onwijs leuke plek. Ik ben er afgelopen zomer geweest en ik vond het zo ontzettend leuk dat ik weer terug wil haha! PB me gerust voor meer info of vragen!

Jets

Berichten: 3552
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 21:35

Zelfde verhaal als Patricia, maar dan als je tegen kou kan in Noorwegen :)

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 20:21

CupCakes_ schreef:
c_esther schreef:
@cupcakes, wellicht bij reisorganisaties. Ik werk bij TUI en daar hebben ze een aantal stageplekken in t buitenland beschikbaar


Ik ga eens navragen bij TUI! Ben voor in de zomer op zoek naar een Leisure stage en voor de winter Frontoffice

Sunweb is ook een optie, zeker in de winter ook leuk om een wintersport seizoen te doen! ik werk/heb gewerkt bij Sunweb/Gogo dus bij vragen over de sollicitatie, PB me. Ik zelf vond nu voor de tweede keer de teams leuker bij Sunweb als bij TUI/Corendon/Neckermann, maar dat is persoonlijk!

MxW

Berichten: 1533
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 21:12

Facilitaire afstudeerstage gezocht!

Vanaf februari ga ik afstuderen, en hiervoor zoek ik een leuke organisatie. Mijn voorkeur ligt bij een zorginstelling, maar hoeft niet (inmiddels ben ik redelijk wanhopig en wil ik alles aannemen). Daarnaast vind ik huisvesting erg leuk, dus een opdracht gericht op huisvesting zou ik super leuk vinden!

Wie o wie kan mij helpen? :o

Kikka

Berichten: 4688
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 11:12


Carrera97
Berichten: 660
Geregistreerd: 19-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 22:32

Aangeboden: stageplaats in de gehandicaptenzorg (16-32 uur), Weteringhoek, Houten

Reinaerde De Weteringhoek in Houten is een dag- en werkcentrum voor volwassenen met een verstandelijke beperking. Er werken ruim 80 cliënten. Je gaat stage lopen op groep Varia 1 binnen De Weteringhoek. In de ondersteuning ligt de nadruk op het stimuleren van de zelfredzaamheid, het aanbieden van een gevarieerd dagprogramma waarin een goede structuur wordt geboden en het hanteren van de verschillende methodieken.

http://www.reinaerde.nl/home/vacatures- ... Id=1738299

Moderatoropmerking:
Op verzoek vermelding: Vacature is inmiddels vervuld.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-01-17 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Deel toegevoegd op verzoek

Eilinora

Berichten: 11919
Geregistreerd: 23-10-04

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 00:17

Ik zag vandaag dat stal Ysselvliedt stages aanbied,fokkerij en sport en show.

In wezep

Macs

Berichten: 7642
Geregistreerd: 19-06-09

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 13:31

Gezocht vakverdiepende stage op hbo-niveau in de dierensector.
Omgeving Arnhem of Utrecht voor woe-do-vrij.
Van eind januari tot eind juni.
Paarden of gezelschapsdieren, anders mag ook aangeboden worden.
Gaat niet om hele dagen uitmesten!! Die stage heb ik al gehad. Maar echt de verdieping in het bedrijf, de verzorging van de dieren, evt fokkerij, training etc.

sammy_rockey

Berichten: 171
Geregistreerd: 23-11-10
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 16:39

Stage gezocht voor opleiding Diergezondheid&Management

Hallo allemaal,

Voor mijn opleiding Diergezondheid&Management ben ik opzoek naar een plek om stage bij te lopen.
Het idee van de stage is ervaring opdoen in de dierensector.
Kennen jullie misschien een leuke plek om stage te lopen?

Even iets over mijzelf:
- Samantha Steenbergen, 19 jaar
- Eerstejaars hbo-student
- Ervaring in de sector met paarden
Honden heb ik altijd gehad, niks bedrijfsmatig
- Ik ben erg leergierig en ik sta open voor erg veel!

Ik woon in Deventer en ik ben bereid tot ongeveer een uur te reizen. Het leukst vind ik een stage met diversiteit aan dieren. ik had al geïnformeerd bij een zelfvoorzienende kinderboerderij in Deventer. Helaas zaten zij al vol tot aan de zomervakantie.

Macs

Berichten: 7642
Geregistreerd: 19-06-09

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 16:41

sammy_rockey een kinderboerderij is wel echt een aanrader hoor. Dat was ook mijn stage in het eerste jaar (aeres wageningen). Gewoon nog meer in de buurt proberen, vaak staan ze ook op de website van de gemeente.

Marie111
Berichten: 4675
Geregistreerd: 15-07-10

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 01:08


Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 01:39

Brittjuh97 schreef:
Werk/leerplek gezocht in omgeving Alkmaar ( N-H ) in de gehandicapten zorg

Hee allemaal!!!

Voor mijn nieuwe opleiding die ik in September 2017 wil gaan starten wil ik alvast op zoek gaan naar een leerbedrijf waar ik werkendleren Maatschappelijk Medewerker Zorg Niveau 4 kan gaan doen. Ik zoek een leerbedrijf in de Gehandicaptenzorg

Ik woon in Obdam, Dus graag in de buurt van Alkmaar
Ik rond eind 2016 mijn opleiding Verzorgende IG niveau 3 af. en heb dus genoeg ervaring in de zorg.

Weet jij een werkplek waar ze nieuwe leerlingen zoeken? dan hoor ik het graag



Ik zoek nogsteeds!

Urbanus

Berichten: 44948
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 02:59

Brittjuh97 schreef:
Brittjuh97 schreef:
Werk/leerplek gezocht in omgeving Alkmaar ( N-H ) in de gehandicapten zorg

Hee allemaal!!!

Voor mijn nieuwe opleiding die ik in September 2017 wil gaan starten wil ik alvast op zoek gaan naar een leerbedrijf waar ik werkendleren Maatschappelijk Medewerker Zorg Niveau 4 kan gaan doen. Ik zoek een leerbedrijf in de Gehandicaptenzorg

Ik woon in Obdam, Dus graag in de buurt van Alkmaar
Ik rond eind 2016 mijn opleiding Verzorgende IG niveau 3 af. en heb dus genoeg ervaring in de zorg.

Weet jij een werkplek waar ze nieuwe leerlingen zoeken? dan hoor ik het graag



Ik zoek nogsteeds!


Scorlewald in Schoorl?

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 08:28

Stage gezocht Zaanstreek/Noord-Holland Paraveterinair of dierenarts

Voor mijn toekomstige opleiding (paraveterinair niveau vier) zoek ik een stage met een duur van drie dagen tot twee weken. Dit omdat ik deze stage naast mijn andere stage moet gaan doen.

SeaSide

Berichten: 2335
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 18:44

Op dit moment loop ik stage op een Rocky Mountain stoeterij in Duitsland samen met mijn paard. Als wij weg gaan (20 januari), is er weer plek voor een nieuwe stagiair.

Er worden ongeveer 20 veulentjes verwacht in 2017, en het is ook mogelijk om met zijn 2e te gaan of om je paard mee te brengen voor meer informatie kijk eventjes op: http://www.rockymountainhorse.net/