Stage pedagogiek hbo

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Stage pedagogiek hbo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 14:59

Voor mijn opleiding pedagogiek (propedeuse) ben ik op zoek naar een stage. Ik heb net een aantal telefoontjes gepleegd daarvoor.

Bij een instantie hadden ze misschien wat voor me. Ik heb een mail gestuurd met mijn gegevens, en deze wordt naar verschillende vestigingen doorgestuurd. Het lijkt me erg leuk om hier stage te lopen, en het biedt ook zeker een uitdaging.

De tweede instantie leek me wat minder leuk, hoewel dat ook wel heel leuk zou zijn. Deze instantie heeft ruim twintig vestigingen en nog voor ik had verteld wat voor stage ik precies zocht werd al gezegd dat ze sowieso iets voor me hebben. Ze nemen nog contact met me op.

Ik twijfel nu een beetje hoe ik het op moet lossen, want wanneer ik kan kiezen ga ik voor de eerste plek. Maar wat nu wanneer de tweede instantie iets laat horen voor ik van de eerste heb gehoord?

Maaaike

Berichten: 2051
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Stage pedagogiek hbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 09:45

Kan je dan niet vragen of je even bedenktijd mag hebben, i.v.m. mogelijke andere stages?
Of is dat TE? Ik snap dat je die eerste stageplek wilt, dus ik zou alleen voor de tweede gaan als je zeker weet dat de eerste niet doorgaat.

Anders kan je de eerste stageplek toch bellen/mailen om te vragen of ze iets hebben? Want als ze niet iets hebben, moet/kan je iets anders gaan zoeken..

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 12:08

Die eerste instantie had ik gisteren gebeld, maar ze wisten dus niet zeker of ze wat hadden, vandaar dat ik moest mailen. Dan werd dat doorgestuurd naar andere vestigingen zeg maar.