Gedrags- en leerproblemen - onderzoekje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Gedrags- en leerproblemen - onderzoekje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 22:12

Ik ben studente om lerares te worden op een middelbare school.
Voor mijn studie ben ik op zoek naar kinderen, die nu op de middelbare school zitten en een aangeboren stoornis hebben waardoor ze tegen gedrags- en/of leerproblemen oplopen (ADHD, ADD, dyslexie, dyscalculie, PDD-NOS, NLD, CD, enzovoorts) en die voor mij per e-mail een vragenlijst zouden willen invullen.

De antwoorden worden anoniem en heel algemeen verwerkt, het is bedoeld om meer inzicht te krijgen in de verschillende stoornissen en waar leerlingen op school tegenaan lopen. Dat kan mij helpen om beter met leerlingen om te gaan wanneer ik zelf eenmaal afgestudeerd voor de klas sta.

Wanneer je me zou willen helpen, wil je dan svp een PB'tje sturen naar me met je emailadres zodat ik je de vragenlijst door kan mailen? Natuurlijk ga ik vertrouwelijk om met je emailadres en de antwoorden die je doormailt.

Alvast heel erg bedankt aan degenen die me ermee willen helpen!

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 12:35

Ik heb nog niet zoveel reacties dus meer reacties zijn heel erg welkom! Stuur je email even door, dan stuur ik de vragenlijst (in Word) toe. Heel erg bedankt alvast!

Jokonootje

Berichten: 4860
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 14:07

misschien zou je een op een school voor speciaal onderwijs kunnen kijken..
Ik heb op een schakel klas gestaan en deze kinderen kwamen dus van het "normale" voortgezet onderwijs af maar door hun stoornis konden ze niet functioneren in dit onderwijs en werden ze bijgespijkerd met als eventuele doel weer terug naar het gewone voortgezet onderwijs...

Siggislief

Berichten: 14061
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 20:19

Ik heb je een Pbtje gestuurt!

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 09:38

Bedankt allemaal! Het onderzoek loopt goed!