Iemand die personeel & arbeid studeert

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marlou
Berichten: 1208
Geregistreerd: 10-06-03

Iemand die personeel & arbeid studeert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 15:55

Misschien wil ik P&A gaan studeren
maar kan iemand mij misshcien vertellen wat de opleiding nou precies inhoudt (hoeveel je naar school gaat, wat voor soort vakken enz.)

bedankt

Barrie

Berichten: 243
Geregistreerd: 03-08-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 17:17

Mijn zusje doet dat; zij is nu 3e jaars student P&A aan hogeschool In Holland in Haarlem.
Ze heeft alleen op dit moment een ski-week van school uit en is er dus niet . Ik kan haar als ze terug is wel vragen of zij wat info wil geven...

Tessa

Berichten: 2057
Geregistreerd: 11-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 17:20

Ik studeer HRM aan de hogeschool van Amsterdam, ben tweedejaars. Wat wil je ongeveer weten?

marlou
Berichten: 1208
Geregistreerd: 10-06-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 18:10

Wat de opleiding inhoudt? Hoeveel uur je er mee bezig bent gemiddeld enz.

Tessa

Berichten: 2057
Geregistreerd: 11-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 11:51

Dat is nogal een omvangrijke vraag

Ik studeer aan de hogeschool van Amsterdam en ik heb gehoord dat er een behoorlijk verschil zit met de studie die aangeboden wordt aan Inholland. Misschien is het handig om aan iemand die daar studeert info te vragen..

Maar goed, wij werken in projectteams en zijn dus bezig met projecten. In het eerste jaar krijg je verschillende projecten die de basis behandelen. Denk bijvoorbeeld aan werving en selectie, ziekteverzuim en reorganisaties. Aan het project gekoppeld krijg je colleges en je tentamens.