wie denkt ook dat ie....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kerstkrans
Berichten: 2918
Geregistreerd: 19-10-01

wie denkt ook dat ie....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 13:20

.. zakt?

ik sta er zo slecht voor he.... dat ik gewoon echt bang ben om exames te doen..
ik doe vwo 6, en heb er al 6 jaar een handje van zo min mogelijk te doen, en alles op het laatste moment.

en nu?
veel leren, en nog slechte punten halen... te laat begonnen.

het is mijn eigen schuld, maar dat zie ik dus te laat in...

Fritsiej

Berichten: 2340
Geregistreerd: 06-03-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 13:31

Ik zit pas op 2 havo.. maar sta der ook niet geweldig voor. Ik blijf niet zitten maar zou dan terug gaan naar 3 vmbo als ik meer dan 2 onvoldoende punten had. Ik hb der nu 1.4
En ben doodsbang voor de toestweek die aan het einde van het gjaar komt..

Kady_

Berichten: 2041
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: was glen_vanii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 13:34

ik denk dat ik zak..
bij mij precies hetzelfde probleem als bij jou, alles maar uitstellen totdat het uiteindelijk niet meer door gaat.
mijn punten zijn echt erg, wil ik dit jaar slagen zal er toch echt een heel groot wonder moeten gebeuren.

Thokkadisje

Berichten: 2145
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Aarhus (Danmark)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 13:36

Ik was er helig van overtuigt dat ik zou slagen vorig jaar.... maar helaas toch gezakt, dat is pas erg. En nu moet ik nog een keer, 3 vakken maar (natuurkunde, scheikunde en wiskunde B1) maar toch knijp je hem weer voor het examen. Voor Wiskunde sta ik er goed voor maar natuurkunde en scheikunde....zou toch banketstaaf zijn als ik weer zak op die 2 vakken

Ik stel trouwens ook altijd alles uit ik kan gewoon niet ver van te voren leren. vergeet ik toch alles weer.

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: