Welk product zou ik presenteren?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saartje01
Berichten: 130
Geregistreerd: 05-02-06

Welk product zou ik presenteren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 00:13

Dag liefste bokkertjes,

binnenkort moet ik voor Engels een mondeling examen doen aan de hand van een powerpoint-presentatie.
De bedoeling is om een product te komen voorstellen, de voordelen en eigenschappen ervan op te noemen en te komen vertellen waarom de mensen het zouden moeten kopen.
Ik dacht eerst in de richting van een paardenmateriaal ofzo.
Dan zou je al een zadel moeten nemen bv., om voordelen te kunnen opnoemen.
En aangezien ik geen zin heb, om mijn zadel tegen dan op te blinken en te vervoeren naar school (bus), ga ik spijtig genoeg geen paardenmateriaal gebruiken.
Maar... Er zijn zoveel producten, ik weet alleen niet goed welk!
Dus heb ik jullie hulp nodig en mogen jullie eens uit de bol gaan en een aantal dingen opnoemen...

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 00:16

Condoom

Saartje01
Berichten: 130
Geregistreerd: 05-02-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 00:18

Cyntje schreef:
Condoom


Hmm, ik zou er idd voordelen over kunnen geven maar ik denk dat m'n leerkrachten nogal ogen zullen trekken...

nijntje01

Berichten: 525
Geregistreerd: 05-01-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 00:22

make-up?
tandenborstel?
schoonmaakdoekjes?
etenswaar?
dieetproducten?
speciale merk schoenen? (clarks)
hoofdstel?
kleding?

ik doe ook maar een gooi...misschien heb je er wat aan

succes

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 00:23

Waarom geen ander paardenmateriaal ?
Een zadel is idd veel van het goede, maar een hoofdstel prop je zo even in je tas, of een longeersingel ( veel uitleg ) , peesbeschermers e.d

Vaktaal begrijpen ze toch geen donder van dus ze keuren het vaak wel goed als je wat dure vektermen gebruikt.
Ik kwaak bij Engels ook altijd over paarden of het hamsters fokken wat ik doe, ik moest laatst zelfs mijn leraar verbeteren toen hij vroeg " How big is a nest ? " en ik hem dus vertelde dat nest in het engels bij hamsters geen Nest is maar "litter"

Saartje01
Berichten: 130
Geregistreerd: 05-02-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 00:41

SANEX schreef:
Vaktaal begrijpen ze toch geen donder van dus ze keuren het vaak wel goed als je wat dure vektermen gebruikt.
Ik kwaak bij Engels ook altijd over paarden of het hamsters fokken wat ik doe, ik moest laatst zelfs mijn leraar verbeteren toen hij vroeg " How big is a nest ? " en ik hem dus vertelde dat nest in het engels bij hamsters geen Nest is maar "litter"


Haha, daar heb je wél gelijk in, wat weten zij daar nu vanaf!
Longeersingel heb ik zelf niet, peesbeschermers zou ik kunnen nemen!

Shiloh

Berichten: 19793
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 07:38

Ik zou ermee uitkijken om paarden dingen te gebruiken of je moet zorgen dat je van alles de engelse termen echt goed kent. Straks gaan ze je onverwacht vragen stellen over dingen waar je de engelse term niet weet... dan sta je knap voor banketstaaf...

Saartje01
Berichten: 130
Geregistreerd: 05-02-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 16:49

Shiloh schreef:
Ik zou ermee uitkijken om paarden dingen te gebruiken of je moet zorgen dat je van alles de engelse termen echt goed kent. Straks gaan ze je onverwacht vragen stellen over dingen waar je de engelse term niet weet... dan sta je knap voor banketstaaf...


Oohw ja! En dat wil ik niet meemaken hoor!