wie gaan er naar een info avond ISPH?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

wie gaan er naar een info avond ISPH?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 10:49

Aangezien ik zelf errug geintresseerd ben in deze opleiding, ben ik erg benieuwd of er nog meer bokkers zijn die naar een van de info-avonden gaan. Ikzelf ga iig wel, ik denk 8 maart.


* hoopt dat het hier goed staat*

Chely

Berichten: 982
Geregistreerd: 30-10-04
Woonplaats: born

Re: wie gaan er naar een info avond ISPH?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 12:39

1 april is de opendag waar ik waarschijnlijk naar toe ga.

Maar de isph is wel een 'aparte' opleiding,je zit vooral met oudere mensen in de les, het is een deeltijd opleiding (zover ik weet), dus niet van maandag tot vrijdag naar school. Ook doen veel mensen het als hobby ipv als baan

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 16:24

ah, dat wist ik nog niet! maar ik ga er natuurlijk ook naar toe om dat soort dingen te weten te komen!

ik ga denk ik komende woensdag kijken

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Re: wie gaan er naar een info avond ISPH?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 13:58

Ik ben ook zeker geinteresseerd in deze opleiding, en wil ook een keer naar een informatie-avond/open dag. Kan helaas op dit moment niet, vanwege gezondheidsproblemen, maar hoop een van de volgende data wel te kunnen.
Laat je weten hoe het was?

Sita_

Berichten: 21958
Geregistreerd: 23-09-05
Woonplaats: Ljouwert

Re: wie gaan er naar een info avond ISPH?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 14:02

Chely schreef:
1 april is de opendag waar ik waarschijnlijk naar toe ga.

Maar de isph is wel een 'aparte' opleiding,je zit vooral met oudere mensen in de les, het is een deeltijd opleiding (zover ik weet), dus niet van maandag tot vrijdag naar school. Ook doen veel mensen het als hobby ipv als baan

Hiet heb je helemaal gelijk van!

Met deze opleiding krijg je zegmaar niet echt een diploma om bijv. een eigen bedrijf op te starten.

Het is een holistische opleiding voor dressuurruiters en instructeurs.
De mensen die de opleiding doen zijn ervaren (wedstrijd) ruiters, hebben een eigen bedrijf of mensen die zich willen bijscholen over de holistische wijze van het paardrijden.

De school is opgericht door mijn tante.. ik vind het een dure opleiding. Je kan imo beter een andere paardgerichte opleiding gaan doen. Daar leer je veel meer over om en rond de paarden, zoals weideonerhoud, voeding enzo..

Waarom wil je deze opleiding precies gaan doen Vamp?

Ik weet niet of je wat aan de website hebt.. http://www.isphorse.com/